اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 43UP7750 سایز 43 اینچ، صفحه نمایش با کیفیت 4k

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 43UP7750 سایز 43 اینچ

تلویزیون 43 اینچی ال جی 43UP7750

این یکی از با تجربه ترین و شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند LG است. در بازار ایران این شرکت بسیار محبوب است و محصولات آن مشتریان زیادی دارد. یکی از مدل های تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 و به بازار جهانی معرفی شد تلویزیون ال جی 43UP7750 دیا

این مدل در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شود. در این بخش ، ما به اندازه 43 اینچ نگاه می کنیم و عزیزان خود را برای آنها به وضوح توضیح می دهیم. تلویزیون ال جی 43UP7750 با صفحه LED در آن طراحی خاص خود را دارد و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4K است. کیفیت تصویر خروجی 4K می تواند 4 برابر کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون Full HD ارائه دهد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

در مورد کیفیت صدای این تلویزیون می توان گفت که صدا را با یک راه حل مناسب به بیننده منتقل می کند و به همین دلیل از توان 20 وات در خروجی استفاده می کند. سیستم عامل WebOs یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها در تلویزیون های مختلف است و برای تلویزیون سری 43 اینچی LG UP7750 ، این سیستم عامل می تواند قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

این محصول همچنین یک انتخاب بسیار مناسب برای گیمرها و علاقه مندان به کنسول های بازی است ، جایی که از فناوری ALLM برای تأخیر بسیار کم ورودی و همچنین فناوری HGIG برای عملکرد دقیق و با کیفیت بازی استفاده می کند. تلویزیون 43 اینچی LG UP7750 سری IoT نیز پشتیبانی می کند ، که به شما امکان می دهد سایر دستگاه های خانگی را کنترل کنید. این تلویزیون دارای طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد و هم برای طراحی و هم برای دکوراسیون مناسب است و همچنین قابلیت قرارگیری روی دیوار را نیز دارد.

طراحی منحصر به فرد برای تلویزیون ال جی 43UP7750

قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچی ال جی 43UP7750

تلویزیون ال جی 43UP7750 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این تلویزیون دارای ضخامت کمی است که آن را برای نصب روی دیوار بسیار مناسب می کند و به راحتی می توانید آن را روی دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی به خانه خود هدیه دهید.

تلویزیون ال جی دارای 2 پایه در کنار تلویزیون است که باعث افزایش قدرت و دوام تلویزیون می شود و شما می توانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. دوست دارید و می توانید تلویزیون بهتری تماشا کنید.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 21UP7750 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG 43UP7750

کیفیت تصویر یکی از عوامل م influثر بر سایر عوامل ارزیابی تلویزیون است و اگر کیفیت خروجی بالا باشد ، کاربران آن بسیار راضی خواهند بود. تلویزیون ال جی 43UP7750 از صفحه نمایش LED استفاده می کند و همچنین کیفیت تصویر خروجی 4K است.

وضوح تصویر این تلویزیون 3860 در 3860 پیکسل است که تعداد پیکسلی است که می تواند جزئیات خیره کننده و خیره کننده تصویر را روی صفحه نمایش دهد. این تلویزیون برای کسانی که به فیلم ها و سریال ها علاقه مند هستند ، ویژگی های جالب FilmMaker را بررسی کرده است ، که باعث می شود تصاویر دقیقاً همان چیزی باشد که فیلمساز در نظر گرفته است. و لذت تماشای برنامه مورد نظر را افزایش می دهد.

متأسفانه ، این تلویزیون از Local Dimming پشتیبانی نمی کند ، اما از فناوری کنتراست محلی LG برای کنترل و بهبود کنتراست تصویر استفاده می کند. از فناوری HDR برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده می شود. این فناوری از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. به عنوان مثال ، پشتیبانی از فرمت HLG رنگ تصویر را بهبود می بخشد و بالاترین کیفیت تصویر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

به طور کلی ، می توان گفت که استفاده از فناوری HDR باعث می شود مناطق روشن و تاریک یک برنامه تلویزیونی با کنتراست بیشتر بیشتر نمایان شود و همچنین کنتراست تصاویر نمایش داده شده در آن را بهبود بخشد. برای روشنایی در این تلویزیون استفاده می شود.

تلویزیون هوشمند 43 اینچی LG UP7750

قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچی ال جی UP7750

تلویزیون ال جی 43UP7750 دارای ویژگی های هوشمند زیادی برای کاربران خود است. این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که دسترسی به آن از منو بسیار آسان است و می توانید به راحتی از ویژگی های آن استفاده کنید. یکی از عملکردهای جذاب LG Sports Alert یا Sports Alert TV است که می تواند شما را از وقایع بازی و زمان شروع و پایان رویدادهای مهم ورزشی مطلع کند ، در حالی که به محتوای دیگر شما نگاه می کند.

این تلویزیون دارای 2 پورت HDMI و 1 پورت USB است. تلویزیون ال جی دارای فناوری Top Picks For You است که داخل آن را در منوی اصلی به طعم و مزه شما نزدیک می کند. و با این تلویزیون که از Wi-Fi و بلوتوث استفاده می کند می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های هوشمند را به تلویزیون متصل کرده و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگتر مشاهده کنید. همچنین می توانید از رابط وب تعبیه شده در تلویزیون استفاده کنید از مرور وب لذت ببرید.

پردازنده قدرتمند تلویزیون LG UP7750 ، اندازه 43 اینچ

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون LG UP7750 ، اندازه 43 اینچ

پردازنده یکی از دستگاه های کمکی است که می تواند کیفیت تصویر و همچنین محتوای صوتی و کنتراست تصاویر ارائه شده را بهبود بخشد و طیف رنگی را تا حد زیادی بهبود بخشد.

برای این منظور ، تلویزیون 43 اینچی LG UP7750 از پردازنده بسیار قدرتمندی به نام α5 AI Processor 4K استفاده می کند که از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و هوش مصنوعی تعبیه شده در آن در قالب تصاویر لحظه ای استفاده می کند. و پس از بهبود کیفیت آن در محصول نشان داده می شود.

اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری باشد ، از عملکردی به نام 4K Upscaling استفاده می شود که از این ویژگی برای بهبود کیفیت تصویر به کیفیت 4K استفاده می کند و کاربران نگران کیفیت پایین تصویر نباشند. به و محصول با بالاترین کیفیت در اختیار او قرار می گیرد.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب موجود در این تلویزیون AI Brightness Control نام دارد که وظیفه آن استفاده از سنسورهای موجود در تلویزیون برای تشخیص میزان نور محیط و نوری است که به تلویزیون منتقل می شود. به به عنوان مثال ، وقتی کاربر یک صحنه تاریک را مشاهده می کند ، روشنایی صفحه کاهش می یابد تا بتواند جزئیات بیشتری را در تصویر مشاهده کند.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 43UP7750

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 43UP7750

تلویزیون 43 اینچی LG سری UP7750 دارای صدای باکیفیت و باکیفیت است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات است. چهره با تلویزیون بازی می کند و می توانید از تماشای تلویزیون بیشتر لذت ببرید.

همچنین با قابلیت Bluetooth Surround Ready می توانید بلندگوهای مختلف خارجی را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و اندازه تلویزیون را افزایش دهید. تلویزیون ال جی 43UP7750 دارای سیستم کاهش نویز است که تا حد امکان نویز اضافی را در صدا کاهش می دهد و روشنایی صدا را افزایش می دهد.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 43UP7750 سایز 43 اینچ، صفحه نمایش با کیفیت 4k