اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 50NANO80 سایز 50 اینچ، 4k نانوسل

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 50NANO80 نانوسل اندازه 50 سانتیمتر

تلویزیون نانوسل 50 اینچ ال جی 50NANO80

از جمله مدلهای اصلی عرضه شده توسط ال جی در سال 2021 ، می توان مدل NANO80 را نام برد که با نام کامل NANO80VPA نیز شناخته می شود. در واقع ، این مدل جدید سری NANO80VNA است که در سال 2020 ساخته شده است. این تلویزیون در اندازه های مختلف ساخته شده است که ما قصد داریم در این قسمت ببینیم تلویزیون ال جی 50NANO80 او فرا خوانده می شود تا جنبه هایی را که نشان داده است برای شما عزیزان در نظر بگیرد و توضیح دهد.

این تلویزیون برای داشتن کیفیت تصویر بهتر از تلویزیون های LED معمولی ، از فناوری نانوسل در ساختن صفحه ای استفاده کرده است که تصویر را به شکل جذاب تری برای کاربر نمایش می دهد.

همچنین برای پردازش بهتر تصویر در این مدل ، از پردازنده چهار هسته ای استفاده می شود که از طریق پردازش تصویر کیفیت محصول را افزایش می دهد و به کاربر اجازه می دهد برنامه مورد نظر را روی صفحه مشاهده کند.بالاترین سطح و استاندارد ممکن.

تلویزیون ال جی 50NANO80 از پنل VA برای صفحه نمایش خود استفاده می کند ، اما زاویه دید بسیار وسیعی را ارائه نمی دهد ، به این معنی که ممکن است کاربران از نظر جنبه های مختلف کیفیت تصویر را کمی از دست بدهند و نتایجی را که شما مشاهده نخواهید کرد. راه حل. این تلویزیون از کیفیت صدای مناسبی برخوردار است و با محلول مناسب ، که از توان 20 وات در محصول استفاده کرده است ، صدا را به شنونده منتقل می کند.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی 2021 و دسته بندی های تلویزیونی را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

سیستم عامل WebOs برای رابط کاربری این تلویزیون استفاده می شود که می تواند ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تلویزیون ال جی 50NANO80 همچنین از IoT پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد سایر دستگاه های خانه هوشمند را کنترل کنید. این تلویزیون دارای طراحی کوچک زیبا و شیک است و علاوه بر اینکه در جای خود قرار می گیرد ، به راحتی بر روی دیوار نیز نصب می شود.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 50NANO80

قیمت و خرید تلویزیون نانوسل 50 اینچی LG 50NANO80

تلویزیون ال جی 50NANO80 او برای بهبود کیفیت تصاویر خود ، از فناوری به نام Nanocell در طراحی صفحه استفاده کرد. در واقع فناوری نانوسل از نانوذرات برای فیلتر کردن رنگ های مختلف استفاده می کند ، به طوری که این فناوری رنگ های رنگی و تیره را فیلتر کرده و رنگ های جذاب و شفاف را برای مخاطب در محصول به نمایش می گذارد.

همانطور که می دانید ، هرچه اندازه صفحه تلویزیون در خروجی بزرگتر باشد ، تصاویری که در خروجی نمایش می دهد جذابیت بیشتری دارد و بیشتر شبیه تصویر واقعی است.

برای این منظور ، تلویزیون 50 اینچی LG NANO80 از فناوری Wide Color Gamut استفاده می کند ، که می تواند طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و همچنین از فناوری Billion Rich Color ، در حدود یک میلیارد رنگ استفاده می کند. می توان آن را به روش های دیگر ارائه کرد. در تلویزیون ، و ترکیب این دو جنبه باعث می شود تصویری که در محصول به مخاطب ارائه می شود حاوی رنگ هایی باشد که بسیار شبیه به رنگ هایی است که در طبیعت دیده می شود.

این مدل همچنین دارای حالت FilmMaker است که برای علاقمندان فیلم ویژگی فوق العاده ای است و تصویر مورد نظر فیلمساز را به کاربر نشان می دهد. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و همچنین دارای وضوح 2160 38 3840 پیکسل است که به ارتفاع پیکسل اجازه می دهد تا عمق زیادی به خروجی تصویر بدهد.

در این مدل از فناوری Local Dimming برای افزایش کنتراست تصویر خروجی HD استفاده شده است و از قابلیت HDR نیز برای بهبود فضای داخلی تصویر که از فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند ، استفاده شده است.

سری تلویزیون ال جی 50NANO80 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچی LG 50NANO80

تلویزیون ال جی دارای طراحی زیبا و کاربردی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این تلویزیون دارای سطح پایینی است که تمرکز شما را بر روی پخش داخل راحت تر از تلویزیون می کند. دیوارها مناسب شما هستند و دکوراسیون خاصی به منزل شما می بخشند. همچنین ، تلویزیون ال جی دارای دو سوکت در دو طرف است که به شما این امکان را می دهد تا تلویزیون را بدون هیچ نگرانی روی میز بگذارید و از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازنده تلویزیون نانوسل 50 اینچی LG NANO80

قیمت و خرید تلویزیون نانوسل 50 اینچی LG 50NANO80

تلویزیون هایی که از فرمت های جداگانه استفاده می کنند از کیفیت تصویر و صدای بهتری نسبت به تلویزیون هایی که از فرمت های جداگانه استفاده نمی کنند برخوردارند و حتی کنتراست تصاویر نمایش داده شده در آن تلویزیون بیشتر است. تلویزیون ال جی 50NANO80 از یک پردازنده چهار هسته ای به نام Quad Core 4K Processor استفاده می کند.

اگر تصاویر به دست آمده کم و ناخوشایند باشند ، کیفیت این تصاویر با استفاده از ابزاری به نام 4K Upscaling به کیفیت 4K ارتقا می یابد. در واقع می توان گفت با استفاده از این ویژگی ، کاربر هیچ نگرانی از کیفیت پایین تصویر نخواهد داشت و بالاترین کیفیت تصویر را به او می دهند.

یک صفحه نمایش بسیار جالب که در تلویزیون سری 50 اینچی LG NANO80 قرار دارد AI Brightness Control نام دارد که خروجی نور روی صفحه را با نور محیط کنترل می کند. میزان نور محیط به طور خودکار استفاده می شود و نور پارچه با توجه به نور محیط تنظیم می شود. به عنوان مثال ، هنگامی که یک نمایش سیاه روی تلویزیون پخش می شود ، روشنایی صفحه کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری به بیننده تصویر داده شود.

کیفیت صدا در تلویزیون LG NANO80 ، اندازه 50 اینچ

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG NANO80 ، اندازه 50 اینچ

تلویزیون ال جی 50nano80 دارای سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات است که صدایی با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهد. این تلویزیون دارای فناوری خروجی صدا یکپارچه است که می تواند صدا را همزمان از اره و تلویزیونی که پخش می کنید پخش کند و وضوح و کیفیت صدا را بهبود بخشد.

تلویزیون ال جی دارای دو بلندگو است که می تواند از طریق بلوتوث و بی سیم از طریق بلوتوث Surround Ready و فناوری LG Sound Sync به تلویزیون متصل شده و صدای عمیق تری را به شما ارائه دهد. دارای سیستم کاهش نویز است که تا حد امکان نویز اضافی را کاهش داده و صدای ملایم تری را برای شما پخش می کند.

تلویزیون هوشمند ال جی 50NANO80

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 50NANO80

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل Webos است که برنامه ها و برنامه های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Sound Share است که به شما امکان می دهد تلفن بلند خود را به تلویزیون و محتوای مورد نظر خود متصل کنید. مشاهده در صفحه بزرگتر. این تلویزیون دارای 4 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است که می توانید با استفاده از کابل USB از داخل فلش مموری یا هارد اکسترنال خود استفاده کنید.

همچنین تلویزیون ال جی 50NANO80 این دستگاه دارای Voice Intelligence و فناوری جستجوی صوتی LG می باشد که به شما این امکان را می دهد تا کار خود را با مکالمه انجام دهید. با استفاده از این تلویزیون ، می توانید از Wi-Fi و بلوتوث در دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند استفاده کنید. به تلویزیون خود متصل شوید و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر مشاهده کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 50NANO80 سایز 50 اینچ، 4k نانوسل