اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 50UP7550 سایز 50 اینچ اسمارت 4k

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 50UP7550 سایز 50 سانتی متر

تلویزیون 50-ال جی LG 50UP7550

ال جی یکی از شرکت های پیشرو در تولید تلویزیون های هوشمند با کیفیت است و همچنین در ایران ، این مارک طرفداران بیشماری دارد. تولیدکنندگان ال جی تمام تلاش خود را می کنند تا با استفاده از جدیدترین فناوری ها سطح رضایت را هر ساله افزایش دهند. یکی از مدل هایی که این برند در سال 2021 به بازار جهانی عرضه کرد تلویزیون ال جی 50UP7550 محصولات در اندازه های مختلف.

در این بخش ، ما اکنون مدل 50UP7550 را بررسی کرده و ویژگی های آن را به تفصیل مورد بحث قرار می دهیم. تلویزیون ال جی 50UP7550 دارای طراحی شیک و شیک است و ضخامت کم آن باعث می شود طراحی و دکوراسیون خانه دوچندان شود. یکی دیگر از ویژگی های طراحی این تلویزیون این است که به راحتی روی دیوار نصب می شود.

کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است که 4 برابر بیشتر از یک تلویزیون فول اچ دی است.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

برای پردازش بهتر تصویر ، از پردازش قوی استفاده می شود که می تواند کیفیت تصویر نمایش داده شده در محصول را تا حد زیادی بهبود بخشد. صدای این تلویزیون نیز رزولوشن بسیار خوبی دارد و به مخاطبان واضحی منتقل می شود ، برای رسیدن به این هدف ، 20 وات توان در محصول استفاده شده است.

برای رابط کاربری تلویزیون LG 50UP7550 ، از سیستم پردازش WebOs استفاده شده است که می تواند ویژگی دلپذیری را برای بیننده ارائه دهد. این محصول همچنین قابلیت جستجوی صوتی را دارد که شنونده به راحتی می تواند فرمان مورد نظر را به صورت صوتی به تلویزیون ارسال کند.

این تلویزیون همچنین یک انتخاب خوب برای طرفداران بازی و کنسول های بازی است و گرافیکی با کیفیت بالا را برای این طرفداران ارائه می دهد و همچنین از برنامه هایی مانند Game Optimizer استفاده می کند. بسیاری از پورت های مختلف دستگاه های خارجی مانند USB و HDMI را به هم متصل کرده اند.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 50UP7550

قیمت و خرید تلویزیون 50 اینچی LG 50UP7550

تلویزیون ال جی 50UP7550 از صفحه نمایش LED استفاده می کند و کیفیت محصول 4K است. این کیفیت تصویر خروجی می تواند تصاویر پیچیده ای را در اختیار کاربر قرار دهد. رزولوشن استفاده شده در این محصول 2160 در 3840 پیکسل است که وضوح تصویر با کیفیتی را به بیننده می دهد.

نور پس زمینه این تلویزیون از فناوری LED مستقیم و فناوری LG Local Contrast برای افزایش کنتراست تصاویر استفاده می کند. برای علاقه مندان به فیلم و سریال ، FilmMaker از فناوری فوق العاده ای رونمایی کرده است که می تواند تصاویری را که واقعاً مورد نظر فیلمساز و کارگردان است به بینندگان ارائه دهد و یک تجربه سینمایی واقعاً همهجانبه را برای بینندگان به ارمغان آورد.

از فناوری HDR که از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند نیز برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده شد. در واقع ، این فناوری منجر به نوآوری در طیف رنگی می شود که می تواند در تلویزیون نمایش داده شود و تصاویر را به شیوه ای کاربردی تر و جذاب تر در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

از فناوری افزایش تصویر برای حذف نویز تصویر در تلویزیون 50 اینچی سری LG UP7550 استفاده شده است که به کاربران اجازه می دهد از تصاویر شفاف استفاده کنند. این مدل یک زاویه دید افقی رایگان به بیننده می دهد ، به این معنی که بیننده می تواند خروجی را از گوشه و زوایای تلویزیون بدون آسیب رساندن به وضوح و کیفیت تصویر مشاهده کند.

طراحی زیبا از تلویزیون ال جی 50UP7550 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچی LG 50UP7550

تلویزیون ال جی 50UP7550 طراحی زیبا و کاربردی دارد. این تلویزیون دارای ضخامت نازک تر و یک حاشیه باریک است که هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد نظر شما دید بیشتری به شما می دهد و برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و یک دکوراسیون خاص برای خانه شما ، همچنین در تنظیم اردو در شما فراهم می کند. می توانید تلویزیون را در دو طرف تلویزیون روی میز بگذارید بدون اینکه تکان بخورد و از تماشای فضای داخلی مورد نظر خود لذت ببرید.

کنترل کننده قوی برای تلویزیون 50 اینچی LG UP7550

قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP7550 50 اینچ

استفاده از کنترلر جداگانه بر روی تلویزیون این مزیت را دارد که عناصری مانند کیفیت تصویر و صدا بسیار بهتر از تلویزیونی است که از کنترلر جداگانه استفاده نمی کند. بدین منظور ، تلویزیون ال جی 50UP7550 از پردازنده آلفا نسل پنجم استفاده می کند که به آن پردازنده α5 AI 4K نیز می گویند.

در واقع ، این پردازنده از هوش مصنوعی داخلی برای هماهنگی جلوه های بصری استفاده می کند و کیفیت تصویر و صدا را بسیار بهبود می بخشد و حتی برعکس.

اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از ابزاری به نام 4K Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقاء می یابد ، بنابراین کاربر نیازی به نگرانی در مورد کیفیت پایین تصویر ندارد و تصاویر همیشه از بالاترین استاندارد ممکن است به او داده شود.

یکی دیگر از ویژگی های خوب که برای بهبود فضای داخلی تصویر در این مدل استفاده شده است AI Brightness Control نام دارد که به گونه ای کار می کند که به طور خودکار نور محیط را تشخیص داده و به طور خودکار تشخیص می دهد. و میزان درخشندگی آن. به طور خودکار صفحه را تنظیم می کند تا با روشنایی اطراف مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال ، هنگام پخش یک صحنه تاریک با استفاده از ویژگی کنترل روشنایی هوش مصنوعی ، روشنایی صفحه به طور هوشمند کاهش می یابد و در نتیجه به کاربر در هنگام خروجی جزئیات بیشتری در تصویر داده می شود.

کیفیت صدا در تلویزیون LG UP7550 ، اندازه 50 اینچ

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG UP7550 ، اندازه 50 اینچ

تلویزیون 50 اینچی سری UP7550 ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله با قدرت 20 وات است که صدایی با کیفیت و وضوح بالا را به شما ارائه می دهد. می توانید از صدایی با کیفیت بالا لذت ببرید.

یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون ال جی Bluetooth Surround Ready است که به شما امکان می دهد همزمان دو بلندگوی بلوتوث را به تلویزیون متصل کرده و حجم خروجی تلویزیون را افزایش دهید. این تلویزیون همچنین دارای فناوری تنظیم صدا AI است که با توجه به تنظیمات محیطی تلویزیون ال جی با سیستم حذف نویز ، صدا را تنظیم می کند و نویز اضافی را کاهش می دهد و صدایی با کیفیت بالاتر را برای شما پخش می کند.

تلویزیون هوشمند ال جی 50UP7550

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 50UP7550

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل Webos است که انواع برنامه ها و نرم افزارها را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این تلویزیون می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کنید. و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگتر تماشا کنید. تلویزیون ال جی دارای ThinQ AI است که عملکردهای زیادی را در ارتباط با تلویزیون انجام می دهد.

یکی از مهارت ها تلویزیون ال جی 50UP7550 که برای زنگ هشدارهای ورزشی یا زنگ هشدارهای ورزشی نیز بسیار جذاب است که دیگر نباید شما را برای فراموش کردن رویدادهای مهم ورزشی اذیت کنند ، حتی اگر به گونه ای دیگر به آن نگاه کنید ، رویدادهای بزرگ بازی در تلویزیون به عنوان یک اعلامیه برای شما. پورت HDMI 2 و پورت USB 1 که در آن می توانید از کابل USB برای پیدا کردن حافظه داخلی یا هارد اکسترنال خود استفاده کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 50UP7550 سایز 50 اینچ اسمارت 4k