اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 50UP8150 سایز 50 اینچ، کیفیت 4K UHD

قیمت و مشخصات تلویزیون هوشمند 50 اینچی فورک ال جی 50UP8150 ال جی

تلویزیون ال جی 50UP8150

ال جی یکی از مشهورترین شرکت ها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند است که سالانه محصولات خود را از طریق تکنسین های مجرب و دسترسی به جدیدترین و بزرگترین فناوری ها ارائه می دهد و توانست رضایت بسیاری را به همراه داشته باشد. به از جمله مدلهای تولید شده توسط این مارک در سال 2021 تلویزیون ال جی 50UP8150 دیا

در این قسمت نگاهی به اندازه 50 اینچی این تلویزیون که به طور خلاصه 50UP8150 نام دارد می اندازیم و ویژگی های آن را به طور کامل برای شما عزیزان توضیح می دهیم. اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

تلویزیون ال جی 50UP8150 دارای صفحه نمایش LED است و همچنین از کیفیت تصویر 4K استفاده می کند. توجه داشته باشید که کیفیت تصویر 4K 4 برابر تلویزیون HD یا Full HD است. صفحه نمایش این تلویزیون دارای عمق 10 رنگ است که می تواند تصاویر زیبایی را در اختیار کاربر محصول قرار دهد.

این تلویزیون دارای پورت HDMI2.0 است و همچنین از قابلیت های ALLM و HGIG MODE پشتیبانی می کند ، که برای علاقه مندان و دوستداران بازی ها فناوری های ضروری هستند. تلویزیون ال جی بخرید سری UP8150 انتخاب خوبی برای نسل هشتم و کنسول های بازی قدیمی است.

این تلویزیون کیفیت صدای خوبی نیز دارد و برای این منظور از توان خروجی 20 وات استفاده می کند. همچنین ، برای پردازش بهتر تصویر ، این مدل برای پردازنده ای بسیار قدرتمند استفاده می شود که می تواند با استفاده از الگوریتم های مختلف به بهبود کیفیت تصویر کمک کند.

رابط کاربری این محصول از سیستم پردازش WebOs استفاده می کند که می تواند ویژگی های متنوعی را در اختیار بیننده قرار دهد. پورت های مختلف دستگاه های خارجی را به تلویزیون متصل کرده اند ، مانند پورت های HDMI و USB.

طراحی زیبا بر روی تلویزیون LG 50UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 50 اینچی LG 50UP8150

تلویزیون ال جی 50UP8150 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. این تلویزیون دارای ضخامت نازک و حاشیه باریک است. حاشیه باریک این تلویزیون باعث می شود هنگام تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود حواس شما را پرت نکند. همچنین به دلیل ضخامت کم ، تلویزیون برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و دکوراسیونی زیبا در خانه شما ایجاد می کند.

این تلویزیون دارای پایه محکمی در وسط است که قدرت تلویزیون را افزایش می دهد و می توانید به راحتی تلویزیون را روی میز بگذارید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 50UP8150 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچی LG 50UP8150

اگر بخواهیم جزئیات و هدف یک تلویزیون را بدون افزونه دسته بندی کنیم ، می توانیم بگوییم که کیفیت تصویر و فناوری مورد استفاده برای بهبود آن مهم ترین است. حتی وقتی مصرف کنندگان تلویزیون می خرند ، این قاعده مستثنی نیست و اول از همه به کیفیت تصویر در تلویزیون نگاه می کنند و اگر از آن راضی باشند ، به شرایط خاص دیگری نیز توجه می کنند.

تلویزیون ال جی 50UP8150 صفحه نمایش به صورت LED طراحی شده و دارای کیفیت تصویر 4K است. این تلویزیون همچنین دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است ، این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات تصویر خروجی را در اختیار شنونده قرار دهد. برای طرفداران تلویزیون و فیلم ، این تلویزیون پیشنهاد خوبی است زیرا دارای حالت FilmMaker است و استفاده از این ویژگی مشابه تصاویری است که توسط یک فیلمساز و یک کارگردان فیلم برای بیننده ایجاد شده است.

فناوری Active HDR ، که از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند ، نیز برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده شد. در حقیقت ، می توان به طور کلی گفت که فضای داخلی HDR بر کنتراست تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون و همچنین رنگ بندی قابل نمایش در آن تأثیر مثبتی دارد و آن را بسیار افزایش می دهد. io. به عنوان مثال ، پشتیبانی از فرمت HLG رنگ مورد استفاده در تصویر را تا حد زیادی بهبود می بخشد و باعث می شود تصویر نمایش داده شده به کاربر کاربر پسندتر و جذاب تر شود.

اگرچه LG 50UP8150 از فناوری Local Dimming پشتیبانی نمی کند ، اما از فناوری LG Local Contrast برای بهبود کنتراست تصویر استفاده می کند. همچنین از فناوری LED مستقیم برای روشنایی استفاده می شود.

پردازنده تلویزیون 50 اینچی LG UP8150

قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP8150 50 اینچ

استفاده از فیلترهای جداگانه کارایی صفحه تلویزیون را افزایش می دهد اما جنبه های مختلف مانند کیفیت صدا و تصویر و همچنین ناسازگاری تصویر داده شده و محدوده رنگی قابل نمایش در تلویزیون را می توان بیشتر بهبود بخشید. تلویزیون ال جی 50UP8150 از پردازنده قدرتمند چهار هسته ای 4K استفاده می کند که از الگوریتم های مختلف مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی داخلی برای بهبود جزئیات مختلف در تجربه مشاهده تا حد امکان استفاده می کند.

در واقع پردازنده به گونه ای کار می کند که قبل از اینکه تصویر در خروجی ظاهر شود ، قاب حاوی تصویر را می چرخاند و پس از بهبود کیفیت به خروجی ارسال می کند. بهبود کیفیت تصویر با استفاده از این پردازنده 4k Upscaling نامیده می شود. اگر کیفیت بدست آمده از منبع پایین و نامناسب باشد ، با استفاده از این ویژگی ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K به روز می شود و در نتیجه به طور مداوم منتقل می شود.بینندگان دارای بالاترین کیفیت و مناسب ترین تصاویر هستند. ارتفاع

از طریق فناوری بهبود تصویر ، تصویر کلی نمایش داده شده در تلویزیون کاملاً تقویت شده و به روشنی واضح و شفاف به مخاطب ارائه می شود. فناوری دیگری که در تلویزیون ال جی 50UP8150 پیاده سازی شده است AI Brightness Control نام دارد که از حسگری استفاده می کند که در داخل تلویزیون قرار می گیرد تا میزان نور محیط و نور صفحه از صفحه به محصول را تشخیص دهد. مطابق با آن نور منتقل می شود و به طور خودکار تنظیم می شود.

تلویزیون هوشمند LG UP8150 اندازه 50 سانتی متر

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون LG UP8150 ، اندازه 50 اینچ

تلویزیون های ال جی دارای ویژگی های هوشمند زیادی هستند. این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که برنامه ها و برنامه های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های این تلویزیون هشدار ورزشی است که زمان شروع و پایان رویدادهای مهم ورزشی را به شما نشان می دهد. جایی که می توانید صفحه نمایش موبایل بالا را به صفحه تلویزیون منتقل کنید.

تلویزیون ال جی دارای سه درگاه HDMI و دو درگاه USB است. همچنین می توانید از قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث برای اتصال دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، تبلت و گوشی های رده بالا به تلویزیون و مشاهده محتوای مورد نظر خود در صفحه بزرگتر تلویزیون استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون LG ThinQ و اینترنت اشیا (IoT) است که به شما امکان می دهد دستگاه های خانگی خود را به صورت هوشمند مدیریت کنید. همچنین می توانید از مرور وب خود از طریق ویژگی مرور وب لذت ببرید. تلویزیون 77 اینچی ال جی 77C9 یک مدل زیبای ال جی که دارای صفحه نمایش OLED است و قابلیت نمایش تصاویر با وضوح خوب و دقت بالا را دارد.

کیفیت صدا در تلویزیون LG 50UP815

قیمت و خرید تلویزیون 50UP8150

تلویزیون ال جی از کیفیت صدا و وضوح بالایی برخوردار است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دوگانه و دو کانال و توان خروجی 20 وات است. یکی از ویژگی های تلویزیون ال جی AI Sound است که با توجه به محتوای در حال پخش صدا را تنظیم می کند. همچنین می توانید با استفاده از دستگاه Bluetooth Surround Ready بلندگوهای خارجی را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید و صدای کم صدا تری داشته باشید و برق بیشتری تولید کنید.

یکی دیگر از فناوری های موجود در تلویزیون LG ، Clear Voice III است که باعث کاهش نویز اضافی در صدا و افزایش روشنایی صدا در حال اجرا در تلویزیون می شود. تلویزیون ال جی 50UP8150 این دستگاه دارای قابلیت های Dolby AC-3 ، Dolby AC-4 ، Dolby Digital است تا کیفیت صدای تلویزیون شما را افزایش دهد.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 50UP8150 سایز 50 اینچ، کیفیت 4K UHD