اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 55C1 سایز 55 اینچ اسمارت فورکی

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 55C1 55 اینچ

تلویزیون قدیمی ال جی 55C1

شرکت ال جی محصولات را با توجه به نیاز کاربران خود و همچنین در رنج های مختلف قیمت ارسال می کند. در بین مدل هایی که برای استفاده شخصی تولید و منتشر شده اند ، مانند تماشای فیلم ها و سریال های حرفه ای ، و همچنین بازی هایی با کنسول بازی نهم ، ممکن است تلویزیون ال جی 55C1 اشاره کرد. در واقع سری C1 مدل جدید CX است که در سال 2020 تولید شد.

در این پست ، ما نگاهی به اندازه 55 اینچی این تلویزیون می اندازیم که به طور خلاصه 55C1 نامیده می شود و در مورد اتصال و طراحی برای شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. تلویزیون ال جی 55C1 از فناوری OLED (قدیمی) برای ساختن صفحه استفاده می کند و کیفیت تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی خواهد داشت. این فناوری به دلیل داشتن پیکسل های مستقل می تواند کیفیت تصویر نامحدودی را ارائه دهد و حداکثر خروجی را نمایش دهد.

کیفیت صدای این تلویزیون نیز بسیار برجسته است و نیازی به هیچ سیستم صوتی اضافی ندارد ، به دلیل قدرت صدای 40 وات این تلویزیون ، صدا به روشنی به گوش شنونده می رسد. این تلویزیون تجهیزات پردازش تصویر بهتری نیز دارد. این محصول به یک محصول قدرتمند تبدیل شده است که می تواند کیفیت تصویر را تا حد زیادی بهبود بخشد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

سیستم عامل WebOs برای رابط کاربری این محصول استفاده شده است که برنامه های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این تلویزیون همچنین دارای یک مرورگر اینترنتی است که کاربران می توانند از آنها برای مرور وب و جستجوی محتوای مورد نظر خود در اینترنت استفاده کنند.

تلویزیون ال جی 55C1 یک سرویس خوب برای طرفداران بازی و کنسول های بازی ، زیرا این درگاه دارای درگاه HDMI2.1 است و با فناوری AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync همراه است. این تلویزیون از قابلیت های VRR و ALLM نیز بهره می برد. و زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه است ، که زمان پاسخ کوتاه است و باعث می شود بازی به راحتی در تلویزیون اجرا شود.

کیفیت تصویر در اولین تلویزیون ال جی 55C1

قیمت و خرید تلویزیون 55C1 ال جی قدیمی

تلویزیون ال جی 55C1 از فناوری قدیمی برای طراحی صفحه استفاده می کند تا کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی داشته باشد. به عبارت دیگر ، تفاوت اصلی بین تلویزیون های LED سنتی و تلویزیون های قدیمی استفاده از SELF-LIT است.

پیکسل های تشکیل دهنده صفحه در این حالت می توانند در صورت نیاز نور را خاموش و روشن کنند ، که باعث می شود رنگ سیاه در عمق بسیار بالایی روی تلویزیون نمایش داده شود. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و همچنین دارای وضوح تصویر 2160 x 3840 پیکسل است که تعداد پیکسلی است که می تواند جزئیات تصویر را به بیننده منتقل کند.

فناوری HDR همچنین برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده می شود که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. به طور کلی ، فناوری HDR کنتراست تصویر و همچنین طیف رنگی نمایش داده شده در تلویزیون را تا حد زیادی بهبود می بخشد. تلویزیون ال جی 55C1 از نمای جنوبی با نمای جنوبی پشتیبانی می کند که دارای زاویه دید گسترده ای هستند ، بدین معنی که کاربر می تواند در موقعیت و زاویه تلویزیون قرار گیرد بدون اینکه در وضوح کیفیت خدشه ای وارد کند. به صفحه نمایش نگاه کن.

هرچه صفحه نمایش تلویزیون وسیع تر باشد ، تصاویر داخل محصول واضح تر و جذاب تر و شبیه به تصویر واقعی خواهد بود. از نظر فنی ، حدود یک میلیارد رنگ را می توان در تلویزیون نشان داد. همچنین با استفاده از ویژگی Perfect Black این تلویزیون قابلیت نمایش عمیق رنگ سیاه و ثبت تصاویر تیره با بالاترین کیفیت ممکن را دارد.

طراحی زیبا بر روی تلویزیون قدیمی ال جی 55C1 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی LG 55C1

تلویزیون ال جی 55C1 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این تلویزیون دارای قسمت ضخیم و حاشیه باریک است. ضخامت کف این تلویزیون برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و می توانید با نصب دکوراسیون خوب برای دیوار به تلویزیون ، تلویزیون را نصب کنید. حاشیه باریک تلویزیون ال جی مانع از این می شود که هنگام تماشای نمایش ها یا فیلم های مورد علاقه خود حواس شما را پرت کند.

تلویزیون ال جی دارای عملکرد گالری هنری است که در صورت خاموش بودن تلویزیون می توانید به تصاویر هنری زیبا تبدیل کنید. تلویزیون ال جی همچنین دارای پایه ای در وسط تلویزیون است که وزن تلویزیون را تحمل می کند و می توانید از تماشای آن لذت ببرید.

پردازنده 55 اینچی تلویزیون C1 قدیمی ال جی

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی قدیمی LG C1

امروزه اکثر شرکت های تولید کننده تلویزیون های هوشمند سعی می کنند از پردازنده های قدرتمند برای پردازش و بهبود تصویر و کیفیت تلویزیون استفاده کنند.

تلویزیون 55 اینچی LG C1 از پردازنده قدرتمند α9 Gen4 AI 4K استفاده می کند که از الگوریتم های مختلفی مانند تحلیل عمق و همچنین هوش مصنوعی داخلی ، تصویر در هر تصویر و تصویر فوری استفاده می کند. بهبود کیفیت آن

از جمله عملکردهای جالبی که در این تلویزیون وجود دارد ، می توان به ویژگی های 4K Upscaler و AI Upscaling اشاره کرد ، کار آنها کیفیت پایین و غیر ضروری تصاویر بدست آمده از منبع است ، با استفاده از این ویژگی ها ، کیفیت آنها افزایش می یابد. با این کیفیت های 4K و در نتیجه کاربر قادر خواهد بود تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن در محصول مشاهده کند.

برای نشان دادن چهره افراد در تلویزیون به صورت طبیعی تر ، از Face Enhancing استفاده شد که می تواند چهره افراد را در تلویزیون تشخیص داده و به طور خودکار در محصول نشان دهد.

برای بهبود صدا ، از ویژگی انتخاب ژانر خودکار استفاده شده است که می تواند نوع و محتوای پخش شده در تلویزیون را شناسایی کرده و به طور خودکار صدای پخش شده در تلویزیون را با این محتوا تنظیم کند. لذت یافتن از برنامه هایی را که کاربران به دنبال آن هستند افزایش می دهد. تلویزیون ال جی 55C1 دارای AI Brightness Control است که میزان نور محیط را تعیین می کند و نور ساطع شده از صفحه را با توجه به این روشنایی تنظیم می کند.

کیفیت صدا در تلویزیون C1 قدیمی LG ، اندازه 55 اینچ

شرح و بررسی دقیق تلویزیون C1 قدیمی LG ، اندازه 65 اینچ

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 40 وات است که صدایی با کیفیت را به شما ارائه می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Bluetooth Surround Ready است که به شما امکان می دهد 2 بلندگوی خارجی را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و خروجی صدا را به تلویزیون افزایش دهید. تلویزیون ال جی با استفاده از فناوری Dolby Atmos صدایی همه جانبه و سینمایی به شما می دهد.

فناوری دیگری که در تلویزیون وجود دارد AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیط خود تنظیم می کند و می توانید از تماشای تلویزیون بیشتر لذت ببرید. این تلویزیون همچنین دارای ویژگی Clear Voice Pro است که نویز اضافی خروجی تلویزیون را کاهش داده و روشنایی صدا را افزایش می دهد.

تلویزیون های ال جی از بلندگوهای بی سیم WiSA پشتیبانی می کنند و شما می توانید با نصب بلندگوهای بی سیم ، اندازه تلویزیون خود را افزایش دهید. تلویزیون ال جی همچنین دارای قابلیت Dolby Digital است که کیفیت صدای محصول تلویزیون را افزایش می دهد.

تلویزیون هوشمند LG 55C1 ال جی

قیمت و خرید تلویزیون 55C1

تلویزیون ال جی دارای سیستم عاملی است که برنامه ها و نرم افزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از عملکردهای هیجان انگیز این تلویزیون نشان دادن زمان شروع یا پایان یک رویداد مهم ورزشی است. این تلویزیون دارای چهار درگاه HDMI و سه درگاه USB است که می توانید از آنها برای مشاهده محتویات حافظه یا هارد دیسک خود از طریق کابل USB خارجی استفاده کنید. استفاده کنید.

تلویزیون ال جی دارای فناوری Magic Explorer است که جزئیات بازی را در داخل به شما نشان می دهد. همچنین فناوری LG ThinQ و اینترنت اشیا وجود دارد و می توانید از این فناوری ها برای انجام کارهای مرتبط با تلویزیون استفاده کنید. و سایر دستگاه های هوشمند موجود در خانه خود را مدیریت کنید.

همچنین می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود را از طریق Wi-Fi یا بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و از تماشای برنامه یا محتوای مورد نظر خود لذت ببرید. شما از فروشگاه LG استفاده می کنید تلویزیون ال جی 55C1 می توانید به طیف گسترده ای از برنامه ها و فیلم ها در آن دسترسی داشته باشید و از قابلیت های این برنامه استفاده کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 55C1 سایز 55 اینچ اسمارت فورکی