اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 55NANO86 سایز 55 اینچ هوشمند 4k

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 55NANO86 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال جی 55NANO86 55 اینچ

خرید تلویزیون هوشمند در خانه بسیار مهم است و یکی از محصولات خانگی است که همه مصرف کنندگان هزینه زیادی برای آن هزینه می کنند. برند ال جی یکی از برندهایی است که مدت هاست در زمینه محصولات خانگی به ویژه تلویزیون های هوشمند فعالیت می کند و هر سال محصولات خود را به بازار جهانی عرضه می کند. یکی از مدلهای منحصر به فرد این شرکت تلویزیون ال جی 55NANO86 دیا

از جمله مدلهایی که در سال 2021 به مرحله تولید این برند رسید NANO86 است که در این مقاله با اندازه 55 سانتی متر به آن می پردازیم. تلویزیون 55NANO86 از فناوری نانوسل برای طراحی صفحه استفاده کرد که این فناوری می تواند طیف بسیار گسترده ای از اشکال را نشان دهد. رنگ صفحه تلویزیون ، بنابراین تصویر نشان داده شده در محصول واضح تر ، جذاب تر و جذاب تر است.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

این تلویزیون همچنین دارای طراحی بسیار شیک و زیبا ، مناسب برای همه اشکال و دکوراسیون داخلی است و علاوه بر این ، قابلیت قرارگیری بر روی دیوار را نیز دارد و از آن به عنوان هنری بسیار ظریف استفاده می شود. فرم. بسیاری از این تلویزیون همچنین دارای کیفیت صدای عالی است و با وضوح خوبی صدا را به شنونده منتقل می کند که از توان 20 وات در خروجی استفاده می کند.

تلویزیون ال جی 55NANO86 دارای قابلیت جستجو است و کاربر می تواند به راحتی صدای مورد نظر را در تلویزیون ایجاد کند. این تلویزیون همچنین دارای پردازنده بسیار قدرتمندی است که تصاویر را فوراً تبدیل کرده و با کیفیت بالا نمایش می دهد. تلویزیون 55 اینچی LG NANO86 انتخاب خوبی برای دوستداران بازی است زیرا هر دو دارای پورت HDMI2.1 است و از ویژگی هایی مانند VRR و ALLM پشتیبانی می کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 55NANO86

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 55NANO86

کیفیت تصویر یکی از مهمترین عواملی است که هنگام در نظر گرفتن تلویزیون هوشمند بیشترین تأثیر را بر مصرف کنندگان می گذارد. تلویزیون ال جی 55NANO86 دارای فناوری نانوسل در ساخت صفحه نمایش خود است که از این فناوری برای ایجاد رنگ های بیشتر قابل نمایش بر روی تلویزیون استفاده می کند و همانطور که می دانید تلویزیون تا حد ممکن تصاویر رنگی را نمایش می دهد.

تصاویری که آنها در محصول نشان می دهند بیشتر شبیه تصاویر واقعی تر و برای مخاطب جذاب تر است. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و همچنین برش تصویر این محصول 2160 x 3840 پیکسل است که تعداد پیکسلی است که می تواند جزئیات تصویر را در اختیار شنونده قرار دهد. از فناوری Local Dimming برای افزایش کنتراست تصویر نمایش داده شده روی محصول استفاده می شود.

به منظور نمایش رنگهای مختلف در تلویزیون ، از فناوری Billion Rich Color استفاده شده است که می تواند یک میلیارد رنگ مختلف را در تلویزیون نمایش دهد و در نتیجه این رنگها در واقعیتهای بیشتری به کاربر نشان داده می شود. پنل این تلویزیون از نوع IPS است و همچنین از ویژگی Wide Views Angle استفاده می کند که به بیننده اجازه می دهد طیف وسیعی از زاویه دید افقی را داشته باشد.

با فرض اینکه کاربر در هر مکان و فاصله زمانی مربوط به تلویزیون باشد ، می تواند خروجی را بدون از دست دادن کیفیت تصویر روی صفحه مشاهده کند. برای افزایش کیفیت تصویر در تلویزیون 55 اینچی LG NANO86 ، از فناوری HDR استفاده شده است که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. فناوری HDR قابلیت استفاده برخی از تلویزیون ها مانند تصویر کنتراست و طیف رنگ را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون LG 55NANO86 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی LG 55NANO86

تلویزیون ال جی 55NANO86 ضخامت کم ، کم و باریک دارد. این محصول به دلیل ضخامت کم برای نصب روی دیوار مناسب است و می توانید تلویزیون را با نصب یک براکت روی دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی به خانه خود ببخشید.

حاشیه و حاشیه وسیع تلویزیون ال جی هنگام مشاهده فضای داخلی موردنظر ، دید بیشتری به شما می دهد. همچنین دارای یک پایه مرکزی است که استحکام و دوام تلویزیون را افزایش می دهد و می توانید آن را بدون فشار اضافی اضافه کنید. پشت میز بنشینید و از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

ظرفیت صفحه نمایش 55 اینچی LG NANO86 شارپ

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی LG NANO86

تلویزیون ال جی 55 nano86 دارای ویژگی های هوشمند زیادی است. این تلویزیون از سیستم عامل Webos تهیه شده است که به راحتی از منوی آن قابل دسترسی است و به راحتی می توانید از برنامه ها و ویژگی ها استفاده کنید. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون زنگ ورزش است که به شما امکان می دهد زمان شروع و پایان و رویدادهای مهم یک رویداد ورزشی را تماشا کنید ، حتی اگر به دنبال مکان دیگری هستید. یک درگاه HDMI و یک درگاه USB 3. همچنین با تلویزیون ال جی ، دستگاههای خارجی خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های رده بالا را با استفاده از Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.

پردازنده قدرتمند تلویزیون LG NANO86 ، اندازه 55 اینچ

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG NANO86 ، اندازه 55 اینچ

به منظور بهبود و ارتقاء جنبه های مختلف تلویزیون ، از جمله کیفیت صدا و تصویر ، و همچنین کنتراست تصویر و در نهایت نمایش رنگی نشان داده شده در تلویزیون ، تجهیزات مورد نیاز است. . ساز توسط پردازنده نواخته می شود. متوقف کردن پردازنده با روش ها و الگوریتم های مختلف تعبیه شده در آن می تواند به بهبود هرچه بیشتر اجزای مختلف صفحه کمک کند.

تلویزیون 55 اینچی LG NANO86 از پردازنده Z استفاده می کند که تصاویر را در هر فریم تبدیل کرده و در خروجی با کیفیت بالا نمایش می دهد. اگر کیفیت تصاویر ضبط شده پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از قابلیت ارتقاء سطح هوش مصنوعی 4K ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و در نتیجه همیشه به بالاترین مخاطبان ممکن داده می شود. تصاویر. کیفیت مناسب

یکی از دیگر فناوری های جالب استفاده شده در این تلویزیون AI Brightness Control است که با استفاده از حسگری که در آن تعبیه شده است می تواند میزان نور محیط را تشخیص داده و بر اساس آن روشنایی را تنظیم کند. بودن. به عنوان مثال ، هنگامی که کاربر یک صحنه تاریک را مشاهده می کند ، با مشاهده جزئیات بیشتر در تصویر ، روشنایی صفحه کاهش می یابد.

برای بهبود محتوای صوتی ، از ویژگی AI Sound استفاده شد که از این ویژگی برای تشخیص خودکار محتوا و نوع پخش در تلویزیون استفاده می کند و صدای تلویزیون با توجه به محتوا تنظیم می شود. به کاربر اجازه می دهد برنامه مورد نظر دو برابر بیشتر از آن لذت ببرید.

کیفیت صدا در تلویزیون LG 55NANO86

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 55NANO86

سری تلویزیون 55 اینچی LG nano86 دارای سیستم صوتی 2 کاناله با منبع تغذیه 20 وات است که صدا و وضوح بالایی را به شما ارائه می دهد. این تلویزیون برای کاهش نویز صدا از کاهش نویز استفاده می کند. صدای واضح و مختصر گفتگو را ارائه می دهد. همچنین دارای فناوری Ultra Surround و Dolby Atmos است که صدایی با کیفیت و هماهنگ را برای شما پخش می کند.

تلویزیون ال جی 55NANO86 دارای AI Acoustic Tuning است که از آن برای تقویت صدای تلویزیون بسته به محیط استفاده می کند و بیننده از تماشای فضای داخلی مورد نظر لذت می برد.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 55NANO86 سایز 55 اینچ هوشمند 4k