اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 55UP7750 سایز 55 اینچ، هوش مصنوعی

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 55UP7750 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال جی 55UP7750 55 اینچ

افراد مختلف ممکن است به دلایل مختلف نتوانند پول زیادی برای خرید تلویزیون بپردازند ، اما آنها تمایل دارند که تلویزیون خوبی را خریداری کنند که بتواند آنها را راضی نگه دارد. برند ال جی سالهاست تلویزیون های هوشمند تولید می کند و تلویزیون هایی را تولید و توسعه می دهد تا همه با قیمت های مختلف امتحان کنند. یکی از این مدلها تلویزیون ال جی 55UP7750 دیا

از جمله تلویزیون های کم هزینه ای که این شرکت در سال 2021 عرضه کرد ، می توان به مدل UP7550 اشاره کرد که در اندازه های مختلف ساخته شده است. در این قسمت اندازه 55 بعدی این تلویزیون را که به طور خلاصه 55UP7550 نامیده می شود برای شما عزیزان توضیح می دهیم و نگاهی به ویژگی های کامل آن می اندازیم.

تلویزیون ال جی 55UP7550 از صفحه نمایش LED استفاده می کند و کیفیت تصویر آن 4K است که می تواند تصاویر را به شکلی منحصر به فرد برای مخاطب نمایش دهد. در مورد کیفیت صدای این تلویزیون باید گفت که صدا را در یک راه حل بسیار خوب به شنونده منتقل می کند و به همین دلیل از توان 20 وات برای خروجی استفاده کرد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

برای رابط کاربری این تلویزیون از سیستم عامل محبوب WebOs استفاده شده است که می تواند فرمت های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تلویزیون ال جی 55UP7750 این مرورگر دارای یک مرورگر وب است که کاربران می توانند از آنها برای مرور وب و یافتن محتوای مورد نظر خود در اینترنت استفاده کنند.

ظاهر این تلویزیون می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون و دکوراسیون داخلی خانه ببخشد و همچنین می تواند به دیوارها متصل شود و بدین ترتیب از تلویزیون به عنوان یک نقاشی هنری بسیار زیبا استفاده شود. از پورت های مختلف برای اتصال سایر دستگاه های خارجی به تلویزیون مانند پورت های HDMI و USB استفاده شد.

طراحی زیبا بر روی تلویزیون LG 55UP7750

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی ال جی 55UP7750

تلویزیون ال جی دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است. این تلویزیون با چگالی کم برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیونی منحصر به فرد برای خانه شما فراهم می کند. این تلویزیون دارای 2 پایه در کنار تلویزیون است که باعث افزایش مقاومت تلویزیون می شود. و می توانید آن را بدون هیچ تکان اضافی روی میز بگذارید و از تماشای آن لذت ببرید. به همین ترتیب ، تلویزیون ال جی با حاشیه پایین تر ، تمرکز بر محتوای ارسال شده به تلویزیون و یافتن محتوای مورد نظر را برای شما آسان تر می کند. بیشتر از خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55UP7750 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی LG 55UP7750

اگر بخواهیم اهمیت عوامل مختلف در تلویزیون را دسته بندی کنیم ، بدون شک کیفیت تصویر و فناوری به کار رفته در آن در بالای این لیست قرار خواهد گرفت و دارای رتبه بالایی به ویژه خواهد بود. برای این منظور ، طراحان و تولیدکنندگان مختلف تلویزیون تمام تلاش خود را می کنند تا از آخرین فناوری استفاده کنند تا رضایت هرچه بیشتر کاربران خود را جلب کنند.

تلویزیون ال جی 55UP7750 برای خروجی تصویر از صفحه LED استفاده می کند و کیفیت تصویر آن در 4K تنظیم شده است. کیفیت می تواند چندین برابر کیفیت تصویر را در مقایسه با تلویزیون Full HD ارائه دهد. این تلویزیون همچنین دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که جزئیات چند تصویر را به بیننده نمایش می دهد.

تلویزیون ال جی 50UP7750 همچنین یک پیشنهاد خوب برای طرفداران فیلم است زیرا دارای همان سبک FilmMaker است ، که با کیفیت تصویر و نمایش به کاربر دقیقاً مطابق انتظار فیلمسازان و کارگردانان مطابقت دارد. برای روشنایی این تلویزیون از فناوری تلویزیون زنده استفاده شده است و در این مدل از پنل IPS برای پنل مورد نظر استفاده شده است.

برای بهبود و کنترل کنتراست تصویر نمایش داده شده در محصول ، این تلویزیون مجهز به فناوری پیشرفته محلی نیست اما برای حل این مشکل از فناوری LG Local Contrast استفاده کرده است که کنتراست محصول را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. همچنین از فناوری HDR برای افزایش تصویر داخلی این تلویزیون استفاده شده است که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در واقع می توان گفت که پشتیبانی از فرمت HLG باعث بهبود رنگ مورد استفاده در تلویزیون می شود. و تصاویر به صورت واضح تر و جذاب تر به بیننده ارائه می شود.

پردازنده 55 اینچی تلویزیون UP7750 LG

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG 55UP7750

پردازنده یکی از مواردی است که می تواند بر مشخصات و جنبه های مختلف تلویزیون ، از جمله کیفیت تصویر و صدا و همچنین کنتراست تصویر و رنگ صفحه ، تأثیر مثبتی بگذارد. روی تلویزیون نمایش داده می شود. پردازنده جداگانه برای این منظور کیفیت صدا و تصویر بسیار بهتری نسبت به سایر تلویزیون ها دارند.

تلویزیون 55 اینچی LG UP7750 Series از پردازنده پیشرفته a5 AI 4K استفاده می کند که می تواند تصاویر را بر اساس شکل و زمان قبل از نمایش در محصول پردازش کند ، در حالی که تصاویر با کیفیت ویرایش داده ها در محصول نمایش داده می شود. به

از جمله فناوری هایی که برای بهبود فضای داخلی تصویر در این تلویزیون استفاده می شود ، می توان به ویژگی 4K Upscaling اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی ، اگر تصاویر گرفته شده دارای کیفیت پایین و غیر ضروری باشند ، کیفیت این تصاویر به اندازه 4K خواهد بود. با توجه به کیفیت تصویر ، کاربر تصویری مقرون به صرفه خواهد داشت و تصویر همیشه با بالاترین استاندارد ممکن محصول نمایش داده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب که در این تلویزیون گنجانده شده است ، افزایش تصویر نام دارد که از این فناوری برای به روز رسانی تصویر پخش شده در نمای کلی استفاده می کند. و در نهایت ، ما می توانیم در مورد فناوری کنترل روشنایی AI صحبت کنیم ، که از این ویژگی برای تشخیص خودکار میزان نور در محیط استفاده می کند ، و سپس روشنایی که به صفحه اجازه می دهد با نور محیط تنظیم شود.

کیفیت صدا در تلویزیون 55 اینچی LG UP7750

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون LG UP7750 ، اندازه 55 اینچ

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات است که صدایی با کیفیت بالا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های تلویزیون ال جی Bluetooth Surround Ready است که به شما امکان می دهد با اتصال بلوتوث به تلویزیون از انواع بلندگوهای خارجی استفاده کرده و اندازه تلویزیون را افزایش دهید.

این تلویزیون دارای ویژگی AI Sound است که صدا را متناسب با فضای داخلی پخش شده توسط هوش مصنوعی تنظیم می کند. این تلویزیون دارای قابلیت AI Sound است که هنگام پخش داخلی از صدا پشتیبانی می کند. همچنین ، تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهش نویز The Sada Sta است که باعث کاهش نویز صدای پخش شده بر روی تلویزیون و افزایش وضوح می شود.

استاندارد تلویزیون ال جی 55UP7750

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 55UP7750

تلویزیون ال جی 55UP7750 دارای ویژگی های هوشمند زیادی است. این تلویزیون از سیستم عامل Webos می آید که دسترسی به آن با منوها آسان است و می توانید به راحتی از برنامه ها و ویژگی های آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Sport Alert است که در آن می توانید زمان شروع و پایان و رویدادهای مهم یک رویداد ورزشی را مشاهده کنید ، حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید رویدادهای مربوطه را به شما نشان می دهد. اهمیت بازی.

تلویزیون ال جی 55UP7750 دارای 2 درگاه HDMI و یک درگاه USB 1. و با این تلویزیون نیز می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید. در صفحه بزرگ لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 55UP7750 سایز 55 اینچ، هوش مصنوعی