اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 55UP8150 سایز 55 اینچ، پنل IPS کیفیت 4K

قیمت و مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورک 55 اینچی LG 55UP8150

تلویزیون ال جی 55UP8150

تلویزیون ال جی بخرید که معمولاً مهمترین تلویزیون در بین سایر محصولات خانگی است و مصرف کنندگان معمولاً در خرید تلویزیون بسیار محتاط هستند. در بسیاری از موارد ، مردم می خواهند تلویزیونی بخرند که زیرساخت خوبی دارد و قیمت مناسبی دارد. یکی از این مدلها تلویزیون ال جی 55UP8150 دیا

برای جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران خود ، ال جی تلویزیون های هوشمند با قیمت های مختلف تولید کرده است. این محصولات همچنین دارای طراحی منحصر به فرد بوده و رضایت مشتری را افزایش می دهند. یکی از مدل های تولید شده در سال 2021 توسط این شرکت UP8150 است که در اندازه های مختلف به فروش می رسد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

تلویزیون های UP8150 برای استفاده های گاه به گاه و همچنین تماشای فیلم ها و سریال ها یک انتخاب عالی هستند و به دلیل مدل هتل آنها ، می توانند در مراکز خرید نیز استفاده شوند. در این قسمت نگاهی به این تلویزیون 55 اینچی می اندازیم.

تلویزیون ال جی 55UP8150 دارای صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر 4K است. این کیفیت تصویر می تواند تصویری با کیفیت بسیار بالا را به بیننده ارائه دهد. در مورد کیفیت صدای این تلویزیون می توان گفت که صدای واضح را با صدای بلند و با کیفیت بالا به شنونده منتقل می کند و برای دستیابی به این هدف از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده کرده است.

رابط کاربری خوب تلویزیون ال جی 55UP8150 از سیستم عامل محبوب WebOs استفاده می کند که ویژگی های متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. اگرچه این تلویزیون از پورت های HDMI2.1 پشتیبانی نمی کند ، اما به لطف فناوری ALLM و HGIG MODE ، این تلویزیون برای کنسول های بازی در برابر دشمنان ایده آل است.

برای افزایش بیشتر تصاویر ، ما از یک پردازنده فوق العاده استفاده کردیم که قادر بود با حذف نویز در تصاویر و همچنین بهبود کیفیت ، نتیجه را به روشنی به بیننده منتقل کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی ال جی 55UP8150

هرچه کیفیت تصویر در تلویزیون واضح تر و استاندارد تصویر واضح تر و بهتر باشد ، مصرف کنندگان بیشتری مایل به خرید این محصول هستند زیرا کیفیت تصویر یکی از اطلاعات است. بزرگترین در تلویزیون. برای این منظور ، طراحان و تولیدکنندگان مختلف تلویزیون سعی می کنند از بهترین فناوری ها برای افزایش سطح کیفیت خروجی تصویر و همچنین افزایش رضایت کاربران استفاده کنند.

صفحه نمایش تلویزیون ال جی 55UP8150 از فناوری LED استفاده می کند و همچنین کیفیت تصویر خروجی 4K است. این کیفیت تصویر از بسیاری از تلویزیون های LED بالاتر است و جزئیات بیشتری را در تصویر در اختیار بیننده قرار می دهد. تلویزیون ال جی 55UP8150 دارای رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است. این تعداد پیکسل ثابت می تواند حتی کوچکترین جزئیات را برای کاربر نمایش دهد.

این تلویزیون دارای حالت خاصی برای طرفداران فیلم و سریال است که بهترین کیفیت تصاویر را به بینندگان نشان می دهد. به عبارت دیگر ، حالت FilmMaker که روی این تلویزیون اعمال می شود می تواند تصویر را دقیقاً همانطور که قصد فیلمساز و کارگردان فیلم است برای بیننده به ارمغان آورد.

متأسفانه این تلویزیون برای کنترل و بهبود کنتراست تصویر مجهز به فناوری Local Dimming نیست ، اما از فناوری LG Local Contrast برای رفع کامل این عیب استفاده شده است. همچنین از فناوری HDR برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده می کند که از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند.

فناوری HDR تأثیر بسیار زیادی بر روی کنتراست تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون و همچنین طیف رنگ هایی که می تواند بر روی آن نمایش داده شود ، دارد. به عنوان مثال ، پشتیبانی از فرمت HLG رنگ تصویر را تا حد زیادی افزایش می دهد و باعث طبیعی تر و جذاب تر شدن تصویر برای بیننده می شود.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون ال جی 55UP8150 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی LG UP8150

تلویزیون ال جی با ضخامت کم و طراحی باریک مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این تلویزیون به دلیل ضخامت کم برای نصب روی دیوار مناسب است و به راحتی می توانید دیوار را به دیوار بچسبانید و جلوه زیبایی به خانه خود ببخشید. به قرار دادن.

این تلویزیون همچنین دارای پایه محکمی در وسط است که به شما امکان می دهد تلویزیون را بدون لرزش روی میز بگذارید و از تماشای فضای داخلی مورد نظر خود لذت ببرید.

تلویزیون هوشمند 55 اینچی LG UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی ال جی UP8150

تلویزیون ال جی کاربردهای هوشمند زیادی دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است. یکی از فناوری های این تلویزیون Mirror Screen است که به شما اجازه می دهد صفحه موبایل خود را به تلویزیون منتقل کرده و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید. این تلویزیون دارای سه درگاه HDMI و دو درگاه USB است.

تلویزیون ال جی همچنین دارای قابلیت LG ThinQ AI و اینترنت اشیا (IoT) است که می توانید از آن برای مدیریت سایر دستگاه های هوشمند در خانه خود استفاده کنید. یک ورزش مهم را به شما نشان می دهد. همچنین می توانید وب سایت را با استفاده از وب سایت ساخته شده مرور کرده و از ویژگی های آن استفاده کنید.

با استفاده از تلویزیون ال جی ، می توانید دستگاه های خارجی خود را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون خود مانند لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود متصل کرده و از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازنده تلویزیون 55 اینچی LG UP8150

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی LG UP8150

تلویزیون های مختلف اغلب از دستگاه های کمکی برای بهبود تصویر و کیفیت تلویزیون استفاده می کنند. این ابزار قبل از نمایش تصویر در خروجی و سپس نمایش آن در خروجی ، کیفیت را بهبود می بخشد.

از این دستگاه کمکی به عنوان پردازنده تصویر و صدا تلویزیون یاد می شد. خوشبختانه تلویزیون LGUUP8150 ال جی از پردازنده ای قدرتمند به نام Quad Core 4K Processor استفاده می کند که الگوریتم های مختلف را به صورت مصنوعی پردازش می کند. تصویر را فوراً می چرخاند و تصویر خروجی را با کیفیت بسیار بالا و قابل قبول بهینه می کند.

از جمله عملکردهایی که از طریق این پردازش بر روی این تلویزیون اعمال می شود ، فناوری افزایش تصویر است که تصویر نمایش داده شده روی صفحه تلویزیون را بهبود می بخشد و تصویر واضح تری به بیننده می دهد.

همچنین اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از ویژگی موسوم به 4K Upscaling ، کیفیت این تصاویر به 4K ارتقا می یابد و کاربران نگران کیفیت پایین تصویر نباشند. کیفیت بالا و استاندارد قابل انتقال به مخاطب. همچنین می توان به فناوری AI Brightness Control اشاره کرد که روشنایی ساطع شده روی صفحه را با میزان نور محیط تنظیم می کند.

به عنوان مثال ، هنگامی که یک صحنه سیاه و سفید در تلویزیون پخش می شود ، روشنایی صفحه کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر به بیننده منتقل شود. تلویزیون 50 اینچی LG 50UM7600 یکی از مدل های اصلی این برند در سال 2019.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55UP8150

تلویزیون هوشمند ال جی 55UP8150

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو بلندگو است که هریک از آنها 10 وات قدرت دارند و این تلویزیون دارای توان 20 وات است. یکی از عملکردهای تلویزیون ال جی AI Sound است که با توجه به صحنه سریع و آهسته صدا را تنظیم می کند و چندین صدا و اندازه را برای شما پخش می کند.

همچنین می توانید با استفاده از Bluetooth Surround Ready 2 بلندگو را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و خروجی صدا را به تلویزیون افزایش دهید.

تلویزیون ال جی 55UP8150 این دستگاه دارای فناوری Clear Voice III است که تا حد امکان نویز اضافی را کاهش می دهد و روشنایی صدای منتقل شده به تلویزیون را افزایش می دهد. همچنین با Simirayous Audio Output و LG Sound Sync می توانید Sandisk خود را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و صدایی هماهنگ و یکپارچه با تلویزیون خود ایجاد کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 55UP8150 سایز 55 اینچ، پنل IPS کیفیت 4K