اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 65C1 سایز 65 اینچ، اسمارت فورکی

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 65C1 سایز 65 اینچ

تلویزیون ال جی 65C1

هر سال برند ال جی سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد و به همین دلیل آنها از بهترین و جدیدترین فناوری در ساخت تلویزیون های جدید استفاده می کنند. مدل تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 C1 نام دارد که در اندازه ها و اشکال مختلف ساخته شده است و در این قسمت قصد داریم تا تلویزیون ال جی 65C1 بگذارید عزیزان آنها را در نظر بگیریم و برایمان توضیح دهیم.

تلویزیون ال جی 65C1 به دلیل اندازه ای که دارد ، برای محیط های بزرگ بسیار مناسب است و همچنین دارای طراحی متوسطی است و می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد ، به طوری که تلویزیون مانند یک تصویر زیبا به نظر می رسد. صفحه تلویزیون 65C1 از فناوری قدیمی استفاده می کند که به هر پیکسل اجازه می دهد نور مورد نیاز را به طور مستقل تامین کند ، که باعث می شود تصاویر ارسال شده به محصول دارای کیفیت بسیار بالایی باشند.

کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است. برای پردازش بهتر تصویر ، این تلویزیون از پردازنده بسیار قدرتمندی استفاده کرده است که با استفاده از الگوریتم های مختلف می تواند به بهبود کیفیت تصویر و حتی صدای تلویزیون کمک کند.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

در مورد کیفیت صدای این مدل ، می توان اشاره کرد که صدا را در یک راه حل خوب به شنونده منتقل می کند و برای دستیابی به این هدف ، 40 وات قدرت صدا در محصول استفاده شده است. WebOs یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها در سیستم عامل های مختلف تلویزیون است. تلویزیون 65C1 از این سیستم عامل به عنوان سروری استفاده می کند که می تواند عملکرد دلپذیری را برای بیننده فراهم کند.

تلویزیون ال جی 65C1 از ویژگی جستجوی صوتی استفاده می کند ، با این حال ، کاربران می توانند از صدا برای ارسال دستورات مورد نظر به تلویزیون استفاده کنند. برای اتصال دستگاه های خارجی به تلویزیون ، از پورت های مختلف مانند پورت HDMI و USB استفاده شد.

طراحی منحصر به فرد برای تلویزیون LG 65C1

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچی ال جی 65 اینچی قدیمی 65 اینچی

تلویزیون ال جی دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است. طراحی زیبا این تلویزیون هنگام تماشای فیلم ها یا برنامه های مورد علاقه شما چشم انداز بیشتری به شما می دهد. تلویزیون ال جی دارای ویژگی گالری هنر است که هنگام مرگ تلویزیون را خاموش می کند. می توانید آن را به یک طرح زیبا تبدیل کنید و خانه خود را شبیه یک موزه زیبا کنید.

تلویزیون ال جی 65C1 به دلیل ضخامت کم ، برای نصب روی دیوار ایده آل است و فقط می توانید براکت را روی یک تلویزیون واحد به دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی برای خانه خود ایجاد کنید. همچنین ، تلویزیون ال جی دارای پایه ای در وسط است که قدرت آن را افزایش می دهد و می توانید تلویزیون را بدون هیچ نگرانی روی میز بگذارید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 65C1 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی LG 65C1

تفاوت اصلی بین تلویزیون LED سنتی و تلویزیون C1 استفاده از فناوری قدیمی در ساخت صفحه است. در واقع ، می توان گفت که تلویزیون 65C1 ال جی از فناوری قدیمی برای ساختن صفحه نمایش با کیفیت تصویر بهتر از تلویزیون های معمولی LED استفاده کرده است. با استفاده از این فناوری ، هر پیکسل می تواند نور مورد نیاز خود را به تنهایی تامین کرده و در صورت نیاز به طور مستقل آن را روشن و خاموش کند.

این برنامه باعث می شود تصاویر ارسال شده به کاربر روشن تر شود و تصاویر بیشتر شبیه به ماهیت واقعی آنها باشد. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و همچنین تلویزیون LG 65C1 دارای وضوح تصویر 2160 x 3840 پیکسل است که این پیکسل قادر است جزئیات تصویر را در جزئیات تصویر ارائه دهد.

برای بهبود فضای داخلی تصویر ، از فناوری HDR استفاده شده است که از فرمت های HLG ، HDR10 PRO و Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند. پشتیبانی از فرمت HLG رنگ مورد استفاده در تصویر را بهبود می بخشد و در نتیجه تصویر جذاب تری از محصول ایجاد می شود.

برای کسانی که به فیلم ها و سریال ها علاقه مند هستند ، طراحی جذاب FilmMaker در این تلویزیون گنجانده شده است ، که باعث می شود تصاویر دقیقاً همانطور که فیلمساز در نظر گرفته است به دست مخاطبان برسد. تلویزیون LG 65C1 از فناوری Wide Views Angle استفاده می کند که به کاربر اجازه می دهد خروجی صفحه را از هر زاویه و زاویه تلویزیون بدون آسیب رساندن به وضوح و کیفیت تصویر مشاهده کند.

برای اینکه این تلویزیون رنگ بسیار بیشتری را نمایش دهد ، از قابلیت های Perfect Color و Billion Rich Color استفاده می کند که می تواند برای نمایش حداکثر یک میلیون رنگ در تلویزیون استفاده شود. این مدل از ویژگی Perfect Color برای نشان دادن رنگ مشکی به صورت تمیز و عمیق استفاده کرد.

قابلیت های هوشمند با تلویزیون 65 اینچی LG C1

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچی قدیمی LG C1

تلویزیون 65 اینچی سری C1 ال جی ویژگی های هوشمند زیادی برای کاربران خود دارد. این تلویزیون دارای فناوری Next Picks است که با توجه به سلیقه بیننده گزینه های داخلی بعدی را به شما نشان می دهد. یکی از ویژگی های این تلویزیون Sport Alert است که زمان شروع یا پایان یک رویداد مهم ورزشی را به شما نشان می دهد ، حتی اگر در داخل ظاهر یکسانی نداشته باشید به شما هشدار نمی دهد که چه اتفاقی می افتد. ارزش در بازی به

این تلویزیون دارای فناوری اطلاعات صوتی هوشمند است که به شما امکان می دهد دستوراتی را به تلویزیون خود بدهید و از طریق صدای هوشمند خود به مکان تلویزیون دسترسی پیدا کنید. تلویزیون ال جی دارای چهار درگاه HDMI و سه درگاه USB است. می توانید دستگاه های خارجی خود را از طریق Wi -Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و از تماشای آن لذت ببرید. همچنین می توانید سایر لوازم خانگی هوشمند را از طریق تلویزیون خود از طریق اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی LG ThinQ مدیریت کنید.

پردازنده 65 اینچی تلویزیون هوشمند LG C1

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی LG C1

می توان گفت که با تلویزیون های پیشرفته و با کیفیت بالا که تولید می شد ، باید پردازنده بسیار قدرتمندی برای بهبود تصویر و کیفیت تلویزیون توسعه داده می شد. استفاده از فیلترها نه تنها بر کیفیت تصویر و صدا تأثیر می گذارد ، بلکه متمایز بودن تصویر و رنگ بندی قابل نمایش در تلویزیون را نیز تحت تأثیر قرار می دهد و باعث بهبود بیشتر آن می شود.

تلویزیون LG 65C1 از پردازنده تصویر α9 Gen4 AI 4K استفاده می کند که از الگوریتم های مختلف مانند تجزیه و تحلیل عمق و همچنین هوش مصنوعی داخلی برای بهبود بیشتر جنبه های تلویزیون استفاده می کند.

یکی از جالب ترین عملکردهای مورد استفاده در این تلویزیون 4K Upscaler و AI Upscaling است. این ویژگی کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و عملکرد اصلی آن این است که اگر کیفیت تصویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از این ویژگی کیفیت بهتر می شود ‘تصاویر با کیفیت 4K و تصاویر تلفن همراه در اختیار کاربر قرار می گیرد بالاترین وضوح و کاربر نگران کیفیت پایین تصویر نباشد.

با استفاده از فناوری تقویت چهره ، چهره افراد در تلویزیون دیده می شود و به طور طبیعی تر در تلویزیون نشان داده می شود. تلویزیون ال جی 65C1 دارای سنسور داخلی است که می تواند میزان نور محیط را تشخیص دهد. روشنایی صفحه نمایش با توجه به میزان نور محیط تنظیم می شود که به AI Brightness Control معروف است.

تلویزیون 43 اینچی ال جی 43UT661 این یکی از بهترین مدل های LG است که این مدل را در اندازه (43 اینچ ، 49 اینچ ، 55 اینچ و 65 اینچ) تولید کرده است و می توانید بهترین اندازه را برای استفاده انتخاب کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون LG 65C1

قیمت و خرید تلویزیون 65C1

تلویزیون ال جی صدای خوب و با کیفیتی دارد. این تلویزیون دارای دو سیستم صوتی و یک کانال خروجی 40 وات است که صدایی قوی به شما می دهد. یکی از ویژگی های این تلویزیون Dolby Atmos است که صداهای اطراف شما و سینما را برای شما پخش می کند.

تلویزیون ال جی دارای فناوری Bluetooth Surround Ready است که به شما امکان می دهد دو بلندگوی خارجی را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و صدای تلویزیون را تقویت کنید. این تلویزیون از بلندگوهای WiSA پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد بلندگوها را به صورت بی سیم متصل کنید. تلویزیون ال جی همچنین کیفیت صدای تلویزیون شما را با Dolby Digital بهبود می بخشد و می توانید از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد نظر خود لذت ببرید.

این تلویزیون دارای فناوری Clear Voice Pro است که تا حد امکان نویز اضافی صدا را کاهش داده و روشنایی صدای پخش شده را افزایش می دهد. لطفا تلویزیون ال جی 65C1 این دستگاه دارای AI Sound Pro است که صدا را با توجه به محتوای پخش شده تنظیم می کند و بینندگان را از تماشای تلویزیون بیشتر لذت می برد.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 65C1 سایز 65 اینچ، اسمارت فورکی