اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 65C1 سایز 65 اینچ، اسمارت فورکی

قیمت و مشخصات تلویزیون 65 اینچ ال جی 65C1

تلویزیون ال جی 65C1

برند جی هر سال سعی می کند تا رضایت خاطر خود را بسازد و برای همین منظور در ساخت تلویزیون های جدید خود از بهترین و به روزترین فناوری ها استفاده می کند. این مدل در اتاق قرار دارد، این شرکت دارای نام C1 است که در بازار قرار دارد و برای استفاده ساخته شده است. تلویزیون ال جی 65C1 من حقیقت موضوع و سخنانی را که به من داده ای به تو می گویم.

JI TV 65C1 با توجه به اندازه و سایزی که برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد و همچنین با ظرافت بسیار خاص طراحی شده است و می توان آن را بر روی دیواری که در تلویزیون به عنوان یک قاب هنری زیبا طراحی شده است نصب کرد. آنها نجات یافته اند. در ساخت نمایش تلویزیون 65C1 از فناوری اولد استفاده می شود که در این صفحه هر فناوری به طور مستقل قادر است نور مورد نیاز را تامین کند که این امر خود باعث می شود تا تصاویر ارسال شده به خروجی از کیفیت بسیار بالا باشد.

کیفیت این ویدیو با کیفیت 4K موجود است. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر این تلویزیون از یک پردازشگر بسیار قدرتمند استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های متفاوت می تواند هرچه بیشتر تصاویر و حتی صدای تلویزیون کمک کند را بهبود بخشد.

به عقب برنگرد خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های مطرح از قبیله سامسونگ، ال جی های سنس، شیائومی و سونی را به صورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و تلویزیون 2021 مراجعه کنید.

در رابطه با این مدل نیز می توان به این نکته اشاره کرد که صدا را با وضوح بسیار خوبی به گوش مخاطب می رساند و برای تحقق این امر از توان صوتی 40 وات در خروجی استفاده می شود. سیستم عامل WebOs از جمله سیستم عامل های بسیار محبوب در میان تلویزیون های مختلف می باشد که در تلویزیون 65C1 از این سیستم عامل به عنوان کاربردی استفاده می شود که می تواند امکانات فوق العاده ای را برای بینندگان تهیه کنند.

تلویزیون ال جی 65C1 اگر نمی خواهید از صدای خود استفاده کنید، نمی توانید از صدای خود استفاده کنید. برای اتصال آخرین داده ها به تلویزیون، امکان وجود کابل USB داخلی وجود ندارد.

صفحه نمایش گسترده در تلویزیون LG 65C1

قیمت و خرید تلویزیون 65 در ال جی 65C1 اول

جی ال دارای طراحی زیبا و خاص به فردی است .فریم نازک این تلویزیون را بیشتر دید که تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه تان در اختیار شما قرار می گیرد. تو باید مرد جنگ باشی و مرد جنگی در خانه اوست.

تلویزیون ال جی 65C1 به دلیل ضخامت کم بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و شما می توانید با نصب تنها یک براکت تلویزیون را به دیوار نصب کنید و دکوراسیون را به منزل خود بدهید.همچنین تلویزیون ال جی دارای یک پایه در وسط است که استحکام تلویزیون را بالا می برد. اطمینان از اینکه نگران این تلویزیون نباشید آسان و دشوار است.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 65C1 2021

ویژگی ها و مارک های تلویزیون 65 اینچ 65C1

ویژگی های اصلی تلویزیون هایی که در تلویزیون C1 استفاده نمی شوند از روی صفحه نمایش خودنمایی می کنند. در واقع چنین می توان گفت که تلویزیون ال جی 65C1 برای اینکه نسبت به تلویزیون های معمولی از کیفیت تصویر بهتر باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری اولد استفاده کرده است. در این ویدیو باید مطمئن شوید که نمی خواهید معنی کلمات را بفهمید و در تصویر بسیار به هم نزدیک هستید.

این مکان ویژه ای است که می توانید عکس ها را به شکلی بسیار بزرگ و عکس ها را به شکل درست بگیرید. کیفیت تصویری این تلویزیون از 4K می باشد و همچنین تلویزیون ال جی 65C1 دارای رزولوشن 2160 * 3840 پیکسل می باشد که این تراکم خروجی تصویری می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهد.

برای اینکه بتوانید بدون فناوری HDR عکس بگیرید، می توانید از فرمت های HLG و HDR10 PRO و Dolby Vision IQ استفاده کنید. محتوای پلت فرم HLG باید در طیف وسیعی از تصاویر و در یک تصویر با کیفیت بسیار بالا نمایش داده شود.

برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز بسیار جذاب FilmMaker در این تلویزیون قرار داده شده است که باعث می شود تا تصاویر دقیقا مشابه آنچه مد نظر فیلم بوده است، به بیننده برسد. جی ال 65C1 از فناوری Wide Viewing Angle استفاده می کند که این وسیله باعث می شود کاربر در هر مکان و زاویه نسبت به تلویزیون قرار بگیرد بدون افت دید و کیفیت تصویر خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند.

برای این که این وسایل تلویزیونی رنگی بسیار عالی را نشان می‌دهد از قابلیت Perfect Color و Billion Rich Color بهره می‌برد که با استفاده از این قابلیت‌ها چیزی در حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش می‌باشد. این مدل به گونه ای طراحی شده است که از تب Perfect Color رنگی منحصر به فرد و پیچیده را به شما ارائه دهد.

تلویزیون هوشمند C1

قیمت و خرید تلویزیون 65 ال جی UG C1

این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی بسیار آسان است و از امکاناتی که باید داشته باشد. این تلویزیون دارای فناوری Next Picks است که طبق سلیقه بیننده گزینه های بعد را به شما نشان می دهد. محتوای محتوا محدود به محتوای اطلاعات ارائه شده به ما نیست.

این تلویزیون دارای فناوری intelligent Voice Recognition است که توسط آن می توانید دستورات صوتی خود را به تلویزیون بدهید و از طریق صدای هوشمند خو به برخی از تلویزیون های دسترسی پیدا کنید .تلویزیون ال جی دارای چهار پورت HDMI و سه عدد پورت USB است. همچنین می توانید از طریق قابلیت وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای آن لذت ببرید.همچنین با استفاده از اینترنت اشیا و هوش مصنوعی LG ThinQ می توانید سایر لوازم هوشمند خانگی خود را از طریق تلویزیون مدیریت کنید. .

تلویزیون 65 اینچی Hushmint LG C1

ویژگی ها و مارک های تلویزیون 65 اینچی C1

شاید بتوان گفت که د وای که تولید می کند برای حتما از یک حتما ازشگر بسیار قدرتمند استفاده شده است. استفاده از پردازشگر نه تنها کیفیت تصویر و صدا، کنتراست تصاویر ارائه شده و حتی رنگی قابل نمایش در تلویزیون را نیز تحت تأثیر قرار می دهد و تا حد زیادی آن را بهبود می بخشد.

در ال جی 65C1 از پردازشگر تصویر a9 Gen4 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر از الگوریتم هایی است که مانند تلویزیون و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است، برای بهبود هرچه بیشتر جنبه های مختلف یک تلویزیون استفاده می شود. .

4K Upscaler و AI Upscaling نیز در این ویدیو موجود است. این قابلیت در بهبود کیفیت تصویر می تواند و کارکرد اصلی آنها باشد، به این صورت است که کیفیت تصاویر از مبدا پایین و نامطلوب با استفاده از این کیفیت تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود یافته و همراه تصاویر است. یک باتری ایمن، شما می توانید بهترین را انتخاب کنید و نه بهترین از بهترین ها را.

با استفاده از فناوری Face Inhancing چهره افراد در تلویزیون به صورت خودکار تشخیص داده می شود و به صورت فیزیکی طبیعی تری در تلویزیون نمایش داده می شود. اگر می خواهید از نام AI Brightness Control استفاده کنید، باید بتوانید از نام AI Brightness Control استفاده کنید.

TV 43 این 43UT661 است یکی از مدل های عالی شر این مداره های (43 اینچ، 49 اینچ، 49 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ، 55 اینچ.

بهبود صدا در تلویزیون LG 65C1

قیمت و قیمت تلویزیون 65C1

با کمک نویز و نویز بدون معطلی به موسیقی گوش دهید. این ویدئو یک سیستم صوتی دو کاناله با صدای داخلی است و شما باید صدای صدا را در جهت درست نگه دارید. هر یک از صفحه های موجود در این تلویزیون Dolby Atmos راهی عالی برای دریافت بهترین صدا و سینما است.

تلویزیون جی ال دارای فناوری بلوتوث surround رو روانیق بلوتوث به وصل کنید و صدای صدای صدای تلویزیای از تلویزایش دهید. این ویدیو با اینترنت WiSA به ما امکان می دهد با مشتریان خود در تماس باشیم.

سیستم تلویزیون دالبی دیجیتال این امکان را به کامپیوتر می دهد که مزاحم نباشد و فیلم بدون وقفه باشد.

این مجموعه تلویزیونی Clear Voice Pro به شما امکان می دهد از ویژگی های موجود در صدای خود لذت ببرید. همینطور تلویزیون ال جی 65C1 صفحه نمایش AI Sound Pro به شما امکان می دهد صدا را در طیف وسیعی از تنظیمات نصب کنید و به شما امکان می دهد راحت تر دانلود کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 65C1 سایز 65 اینچ، اسمارت فورکی