اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 65NANO86 سایز 65 اینچ صفحه نمایش 4k

قیمت و مشخصات تلویزیون 65 اینچی LG 65NANO86

تلویزیون 65 اینچی LG 65NANO86

یکی از محبوب ترین مدل ها توسط سامسونگ در سال 2021 عرضه شد تلویزیون ال جی 65NANO86 دیا در واقع می توان گفت که این سری مدل جدید NANO86 است که در سال 2020 تولید شده است. با کمال تعجب ، سامسونگ تصمیم گرفت تلویزیون نانوسل خود را در سال 2021 بدون تغییر و همانند سال گذشته نامگذاری کند.

در این قسمت نگاهی به اندازه تلویزیون 65 اینچی که به صورت خلاصه 65NANO86 نامیده می شود می اندازیم و اندازه آن را به صورت کامل و کامل برای شما عزیزان توضیح می دهیم. تلویزیون LG 65NANO86 از فناوری نانوسل برای ساختن صفحه استفاده کرده است که باعث می شود این تلویزیون کیفیت تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی داشته و تصاویر را به شکل جذاب تری در اختیار بیننده قرار دهد. امئو

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

کیفیت صدای این تلویزیون نیز بسیار خوب است ، زیرا از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا به این مدل استفاده شده است. طراحی ظریف این تلویزیون را نمی توان نادیده گرفت و ضخامت کوچک آن دو برابر شد و کیفیت دکوراسیون داخلی خانه را بهبود بخشید و قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد که می توان از آن به عنوان یک هنر بسیار زیبا در تلویزیون استفاده کرد.

رابط کاربری این محصول از سیستم عامل محبوب WebOs استفاده می کند که قادر است طراحی بسیار کارآمد و متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تلویزیون LG 65NANO86 دارای یک مرورگر وب است که به کاربران امکان می دهد در اینترنت جستجو کرده و محتوای مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو کنند. برای بهبود بیشتر کیفیت تصویر این محصول ، از فناوری Ultra Luminance استفاده شده است که وظیفه آن نمایش مناطق روشن تصویر به صورت واضح تر است.

طراحی زیبا در تلویزیون LG 65NANO86

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 65NANO86

تلویزیون ال جی 65NANO86 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. این تلویزیون بسیار نازک است و برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی به منزل شما می بخشد. پیدا کردن مطالب مورد نظر خود را آسان تر و سرگرم کننده تر کنید.

همچنین داشتن یک پایه در وسط تلویزیون باعث افزایش قدرت و دوام تلویزیون می شود و می توانید بدون نگرانی و ارتعاش تلویزیون را روی میز بگذارید و از تماشای نمایش یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 65NANO86 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی LG 65NANO86

کیفیت تصویر تلویزیون و فناوری به کار رفته در آن برای طراحان و تولیدکنندگان مختلف تلویزیون مهم است و سازنده با بالا بردن سطح تلویزیون خروجی ، آنچه می تواند انجام دهد تا رضایت کاربران را جلب کند. تشکیل.

استفاده از فناوری نانو سلول در ساخت صفحه نمایش تلویزیون ال جی 65NANO86 این به تلویزیون امکان می دهد رنگ های بیشتری را در خروجی نمایش دهد و بنابراین تصویری که به کاربر ارائه می دهد واضح تر و جذاب تر است. از فناوری HDR برای افزایش محتوای تصویر این تلویزیون استفاده می شود. این فناوری از دو فناوری HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

در واقع استفاده از فناوری HLG به تلویزیون این امکان را می دهد که رنگ های استفاده شده در تصاویر را تا حد زیادی افزایش دهد و تصویری دلپذیر و واضح را در اختیار کاربر قرار می دهد. این کانال همچنین از برنامه های جالبی برای طرفداران فیلم ها و سریال ها استفاده کرده است که لذت تماشای فیلم را برای بینندگان افزایش می دهد.

این ویژگی با عنوان FilmMaker شناخته می شود ، که به تصاویری که از تلویزیون پخش می شود اجازه می دهد تا دقیقاً مانند مخاطبی که فیلمساز و کارگردان در نظر گرفته اند ، به دست آورند. نور پس زمینه این تلویزیون از فناوری Edge LED استفاده می کند و همچنین از Local Dimming برای کنترل روشنایی و بهبود کنتراست تصویر استفاده شده است.

تلویزیون 65 اینچی LG NANO86 از پنل IPS استفاده می کند و همچنین زاویه دید رایگان را برای کاربر فراهم می کند ، به این معنی که بیننده می تواند در هر موقعیت و زاویه تلویزیون بدون آسیب رساندن به وضوح و کیفیت تصویر باشد. می توانید نتایج را ببینید.

کیفیت صدا در تلویزیون 65 اینچی LG NANO86

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچی LG NANO86

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی و کانال ارتباطی 20 وات است که صدایی با کیفیت بالا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های این تلویزیون Ultra Surround و Dolby Atmos است که صدایی با کیفیت و کامل را برای شما پخش می کند. تلویزیون ال جی دارای فناوری تنظیم صوتی AI است که صدا را با توجه به محیط خود تقویت و تقویت می کند.

این تلویزیون همچنین قابلیت اتصال بلندگو به تلویزیون از طریق بلوتوث را دارد و از بلندگوهای WiSA پشتیبانی می کند که صدایی قدرتمند و با کیفیت را به شما ارائه می دهد. با استفاده از سیستم کاهش نویز ، سر و صدا را در مکالمات کاهش دهید. روشنایی صدای راه رفتن را افزایش می دهد.

پردازنده تلویزیون 65 اینچی LG NANO86

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG NANO86 ، اندازه 65 اینچ

یکی از قدرتمندترین و منحصر به فردترین دستگاه هایی که اغلب در تلویزیون های مختلف استفاده می شود پردازنده است. پردازنده تلویزیون کیفیت اجزای مختلف تلویزیون از جمله تصویر و صدا و کنتراست تصویر و همچنین طیف رنگی قابل نمایش بر روی تلویزیون را تا حد زیادی بهبود می بخشد و کاربر می تواند تصاویر با کیفیت و با کیفیت بالا را در خروجی مشاهده کند.

تلویزیون LG 65NANO86 از پردازنده تصویر α7 Gen4 4K استفاده می کند که از هوش مصنوعی و همچنین الگوریتم هایی مانند تجزیه و تحلیل عمیق برای ترسیم فوری تصاویر و نمایش آنها در نتیجه پس از بهبود کیفیت استفاده می کند.

از جمله فناوری هایی که با بهبود کیفیت تصویر این تلویزیون از طریق پردازش مواد پشتیبانی می شود ، می توان به ویژگی AI Picture اشاره کرد که کیفیت تصویر تولید شده به دلیل فضای داخلی در حال پخش را بهبود می بخشد. و همچنین با استفاده از AI تشخیص صدا نوع و محتوای پخش شده در تلویزیون ، و صدای پخش شده در تلویزیون بلافاصله با توجه به آن محتوا تنظیم می شود.

به عبارت دیگر ، صدایی که در تلویزیون پخش می شود با محتوایی که به تلویزیون منتقل می شود مطابقت دارد. اگر کیفیت تصاویر ضبط شده پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از ویژگی ای به نام AI Upscaling 4K ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد ، بنابراین کاربر نگران تصاویر نخواهد بود و تصاویر همیشه با بالاترین کیفیت باشد نتیجه ظاهر می شود.

عملکرد تلویزیون هوشمند LG 65NANO86

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 65NANO86

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و 3 پورت USB است که می توانید از طریق USB به فلش مموری داخلی یا هارد دیسک خارجی خود دسترسی پیدا کنید. با تلویزیون ال جی ، می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

تلویزیون ال جی 65NANO86 این یک ویژگی به نام هشدار ورزشی دارد که به شما امکان می دهد زمان شروع و پایان و رویدادهای مهم یک رویداد ورزشی را مشاهده کنید ، حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید ، رویدادهای مربوطه را به شما نشان می دهد. اهمیت بازی. با استفاده از فناوری LG ThinQ می توانید از تلفن همراه خود برای جستجوی شبکه های مورد علاقه خود و کنترل تلویزیون از راه دور استفاده کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 65NANO86 سایز 65 اینچ صفحه نمایش 4k