اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 65NANO90 سایز 65 اینچ، کیفیت 4K

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 65NANO90 اندازه نانوسل 65 سانتی متر

تلویزیون 65 اینچی نانوسل LG 65NANO90

LG سابقه طولانی در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند دارد. متخصصان و طراحان این شرکت تمام تلاش خود را می کنند تا محصولات با کیفیت و بادوام را هر ساله به بازار ارائه دهند تا رضایت هرچه بیشتر مشتریان را جلب کنند. برخی از مدل های تولید شده توسط این برند در سال 2021 عبارتند از: تلویزیون ال جی 65NANO90 اشاره کرد.

در این مقاله ، ما اندازه 65 اینچی این دستگاه را که به طور خلاصه 65NANO90 نامیده می شود ، بررسی می کنیم و نحوه عملکرد آن را برای شما توضیح می دهیم. تلویزیون ال جی 65NANO90 دارای طراحی براق ، ظریف و سبک وزن است که باعث می شود این تلویزیون ظاهر تزئینی را زیباتر نشان دهد و در صورت نیاز می توان آن را روی دیوار نیز قرار داد. ظاهر می شود.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

این تلویزیون از فناوری نانوسل برای طراحی صفحه استفاده کرد تا کیفیت تصویر بسیار بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی داشته باشد. در مورد کیفیت صدای این مدل ، می توان اشاره کرد که صدا را به شنونده منتقل می کند و وضوح بسیار خوبی دارد که از توان 40 وات در خروجی استفاده می کند.

این تلویزیون دارای مرورگری است که کاربران می توانند از آن برای مرور اینترنت و یافتن محتوای مورد نیاز خود در اینترنت استفاده کنند. سیستم عامل WebO یکی از محبوب ترین سیستم عامل های ایستگاه های تلویزیونی مختلف است تلویزیون ال جی 65NANO90 این سیستم عامل برای رابط کاربری استفاده می شود که ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

برای گیمرها و کنسول های بازی ، این تلویزیون پیشنهاد خوبی است زیرا دارای درگاه HDMI2.1 است و همچنین از فناوری های ALLM و VRR پشتیبانی می کند.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون LG 65NANO90

قیمت و خرید تلویزیون نانوسل LG 65NANO90

تلویزیون ال جی 65NANO90 دارای ضخامت کم و ضخامت است که باعث می شود تلویزیون شکل زیبایی داشته باشد. این تلویزیون با مشخصات کم برای نصب روی دیوار مناسب است. و هماهنگی و هماهنگی را در خانه شما ایجاد می کند. دید بیشتری داشته باشد وقتی برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را تماشا می کنید.

یکی از جذاب ترین ویژگی های این تلویزیون گالری هنر است که تلویزیون شما را به گالری هنر و خانه شما را به موزه هنر تبدیل می کند. همچنین تلویزیون ال جی در دو طرف تلویزیون قرار دارد که باعث افزایش قدرت تلویزیون می شود. می توانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و از تماشای فضای داخلی دلخواه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 LG 65NANO90

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی LG 65NANO90

هنگام بررسی و ارزیابی یک تلویزیون هوشمند ، کیفیت تصویر در بالاترین حد خود قرار دارد و به همین دلیل ، تولید کنندگان و تلویزیون های مختلف از بهترین و جدیدترین فناوری برای بهبود کیفیت تصویر برای بهبود کیفیت استفاده می کنند. کیفیت تصویر ، که رضایت مشتری را افزایش می دهد تا حد امکان شد. تلویزیون 65 اینچی LG سری NANO90 از فناوری نانوسل برای ساختن صفحه استفاده می کند.

استفاده از فناوری نانوسل به این تلویزیون اجازه می دهد رنگ های طبیعی و تمیز تولید کند و در نتیجه ، تصاویر نمایش داده شده روی محصول واضح تر و جذاب تر و بیشتر شبیه تصویر واقعی است. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و همچنین دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که می تواند جزئیات تصویر را در این خروجی با تراکم پیکسلی مشاهده کند.

برای طرفداران فیلم و تلویزیون ، یک گزینه بسیار جالب برای تلویزیون به نام FilmMaker وجود دارد. عملکرد این ویژگی نشان دادن همان تصاویری است که توسط فیلمساز و کارگردان تصاویر در نظر گرفته شده است. از فناوری HDR برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده می شود که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

در واقع ، پشتیبانی از فرمت HLG رنگ استفاده شده در تصویر را تا حد زیادی بهبود می بخشد و باعث می شود تصویر برای محصول جذاب تر به نظر برسد. پنل این تلویزیون از نوع IPS است و همچنین این محصول از زاویه دید افقی رایگان پشتیبانی می کند ، به این معنا که کاربر در هر مکانی که به تلویزیون متصل است می تواند محصول را بدون انتشار وضوح و کیفیت تصویر مشاهده کند.

برای اینکه تلویزیون LG 65NANO90 چندین رنگ را روی تلویزیون نمایش دهد ، از فناوری Nano Color و Billion Rich Colors استفاده شده است که به آن اجازه می دهد یک میلیارد رنگ را در تلویزیون نمایش دهد.

پردازنده نانوسل 65 اینچی LG NANO90

قیمت و خرید تلویزیون نانوسل 65 اینچی LG-NANO90

تلویزیون هایی که از پردازنده های جداگانه استفاده می کنند از کیفیت و کنتراست صدا و تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های معمولی که از پردازنده استفاده نمی کنند برخوردارند و حتی طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون از سطح بالاتری برخوردار است. به طور کلی ، باید بگویم که تلویزیون با پردازنده تصویر واضح تر و جذاب تری به بیننده می دهد.

خوشبختانه تلویزیون 65 اینچی LG NANO90 از یک پردازنده بسیار قدرتمند به نام α7 Gen4 Processor 4K استفاده می کند که دارای فناوری مصنوعی قدرتمندی است و همچنین از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق برای پردازش تصاویر استفاده می کند. اغلب پردازنده قبل از نمایش تصاویر در خروجی و سپس انتقال آنها به خروجی ، کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد.

یکی از فناوری های پیاده سازی شده در این تلویزیون LG 65NANO90 با استفاده از این پردازنده ، AI Brightness Control است. یک سنسور در تلویزیون وجود دارد که می تواند میزان نور محیط را تشخیص دهد و با استفاده از این ویژگی نور ساطع شده از صفحه نمایش همان نور اطراف است.

به عنوان مثال ، هنگامی که کاربر یک صحنه تاریک را مشاهده می کند ، روشنایی صفحه کمی کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری در تصویر نشان داده شود. اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از ویژگی 4k Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقاء می یابد و نهایت کیفیت به کاربر داده می شود. یک کیفیت بالا

عملکرد قدرتمند تلویزیون نانوسل 65 اینچی LG NANO90

شرح و بررسی دقیق تلویزیون نانوسل 65 اینچی LG NANO90

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل webos است که ویژگی های زیادی دارد. یکی از عملکردهای این تلویزیون Sound Share است که به شما امکان می دهد تلفن بلند خود را به تلویزیون متصل کرده و محتوای مورد نظر خود را در تلویزیون نشان دهید. این تلویزیون دارای چهار درگاه HDMI و سه درگاه USB است.

تلویزیون ال جی همچنین دارای فناوری هشدار ورزشی است که به شما امکان می دهد زمان شروع و پایان رویدادهای مهم ورزشی را در تلویزیون تماشا کنید ، حتی اگر به دنبال مکان دیگری هستید ، به شما نشان می دهد که چه اتفاقی می افتد. -اهمیت بازی در تلویزیون.

همچنین می توانید دستگاه های خارجی مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های رده بالا را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کنید. همچنین می توانید با استفاده از تلویزیون داخلی از مرور وب خود لذت ببرید.

کیفیت صدا در تلویزیون LG 65NANO90

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 65NANO90

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی 2 کاناله و 2 اسپیکر است که هر کدام 10 وات صدا تولید می کنند و قدرت خروجی این تلویزیون 20 وات است که صدا و وضوح بالا را پخش می کند. یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون ال جی از بلندگوهای بی سیم WK7 و WK9 پشتیبانی می کند که می توانید از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید تا صدای تلویزیون افزایش یابد.

همچنین تلویزیون ال جی 65NANO90 با استفاده از AI Acoustic Tuning و فناوری AI Sound ، صدا را با هوش مصنوعی با توجه به شرایط داخلی تنظیم می کند و می توانید از شنیدن صدای منتقل شده در تلویزیون لذت بیشتری ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 65NANO90 سایز 65 اینچ، کیفیت 4K