اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 65UP7750 سایز 65 اینچ، اسمارت فورکی

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 65UP7750 سایز 65 اینچ

تلویزیون 65 اینچی LG 65UP7750

ال جی یکی از شرکت هایی است که سالهاست تلویزیون های هوشمند تولید می کند و این محصول در بازار جهانی بسیار محبوب است. از جمله مدلهای تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 تلویزیون ال جی 65UP7750 این مدل نامیده می شود مناسب ترین انتخاب برای استفاده ساده و تماشای فیلم است.

حتی دارای ویژگی به نام Hotel Mode است که استفاده از آن در مراکز خرید را به گزینه ای عالی تبدیل می کند. در بین محصولات مختلف خانگی ، می توان گفت که خرید تلویزیون بسیار مهم است زیرا تلویزیون می تواند بر کیفیت و تمیزی خانه تأثیر بگذارد و به همین دلیل ، مصرف کنندگان سعی می کنند یک تلویزیون هوشمند بخرند.. و دور خرج کنید

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

در این قسمت ، اندازه تلویزیون 65 اینچی را بررسی می کنیم. این صفحه دارای صفحه LED است و همچنین از پردازنده قدرتمندی برای پردازش تصویر استفاده می کند. این تلویزیون LG 65UP7750 65 کیفیت تصویر خروجی را از جهات مختلف بهبود می بخشد. چرا؟ چه کسی دارای پورت HDMI2.0 است.

همچنین از فناوری هایی مانند ALLM استفاده می کند که برای کاهش تأخیر ورودی استفاده می شود و همچنین VRR که گرافیک بازی را با دقت ارائه می دهد. برای رابط کاربری ، از سیستم مدیریت WebOs استفاده شده است که ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

این تلویزیون همچنین از IoT پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه می دهد سایر دستگاه های هوشمند را کنترل کنند. تلویزیون ال جی 65UP7750 این یک ابزار با وب سایت است که به کاربران امکان می دهد مطالب مورد نظر را در اینترنت جستجو کنند.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 65UP7750

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 65UP7750

تلویزیون ال جی 65UP7750 این تلویزیون دارای قیمت ارزان تری نسبت به اکثر تلویزیون های موجود در بازار است ، اما این قیمت پایین باعث نشد که سازندگان تلویزیون LG UP7750 65 کمی به کیفیت تصویر این مدل توجه کنند. با وجود قیمت پایین ، این تلویزیون دارای بهترین و جدیدترین فناوری برای بهبود کیفیت تصویر در رضایت کاربران خود است.

تلویزیون ال جی 65UP7750 دارای صفحه LED مخصوص به خود است و پنل مورد استفاده در این تلویزیون IPS است. وضوح تصویر این تلویزیون 3860 21 2160 است که تراکم پیکسلی است که می تواند جزئیات بسیاری از تصاویر را در خروجی اتصال نمایش دهد. خوشبختانه این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K با وضوح بالا استفاده می کند که تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش می دهد.

از ویژگی HDR فعال تلویزیون 65UP7750 برای افزایش گستره تصویر و رنگ نمایش داده شده در تلویزیون استفاده می شود که از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. به عنوان مثال ، می توان گفت که ویژگی HLG رنگ تصاویر را بهبود می بخشد و آنها را با روشنایی بیشتری در محصول نمایش می دهد و در نتیجه ، تصاویری که کاربر در محصول مشاهده می کند واضح تر ، جذاب تر و جذاب تر است.

برای علاقمندان به فیلم ، طراحی بسیار جالبی در این برنامه تلویزیونی به نام FilmMaker ایجاد شده است که تصویری مشابه آنچه که فیلمساز واقعاً در نظر داشت به بینندگان می دهد. چراغ تلویزیون از فناوری LED مستقیم استفاده می کند. نمایشگر کنتراست محلی LG برای افزایش و کنترل تصویر در تلویزیون LG 65UP7750 استفاده شد.

طراحی زیبا برای تلویزیون LG 65UP7750 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی LG 65UP7750

تلویزیون ال جی 65UP7750 دارای طراحی زیبا و کاربردی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. برای نصب روی دیوار عالی است و دکوراسیون خاصی به خانه شما می بخشد.

همچنین این تلویزیون دو پایه در کنار خود دارد که قدرت تلویزیون را بسیار افزایش می دهد و می توانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید.

پردازنده تلویزیون 65 اینچی LG UP7750

قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP7750 65 اینچی

تلویزیون هایی که از روترهای جداگانه استفاده می کنند از کیفیت صدا و فیلم بسیار بهتری نسبت به تلویزیون هایی که روتر جداگانه ندارند ، برخوردارند. در واقع ، استفاده از پردازش نه تنها در کیفیت صدا و تصویر بلکه در سایر عملکردهای تلویزیون مانند کنتراست تصویر و طیف رنگی قابل نمایش تأثیر عمده ای بر آن خواهد داشت.

تلویزیون LG 65UP7750 از پردازنده قدرتمند a5 AI 4K استفاده می کند که از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش داخلی بسیار قدرتمند برای انتقال تصاویر فوری و بهبود کیفیت تصاویر خود استفاده می کند. نتایج را نمایش می دهد.

فناوری های مختلفی برای بهبود کیفیت داخلی محصول مانند بهبود تصویر استفاده شده است. این فناوری به طور کلی تصویر روی صفحه را بهبود می بخشد. همچنین اگر تصاویر بدست آمده از منبع با کیفیت پایین و غیر ضروری باشند ، با استفاده از برنامه 4K Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و در نتیجه کاربر بالاترین استانداردها و استانداردهای کیفیت را با دقت رعایت می کند. در محصول

یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب که در این تلویزیون استفاده می شود AI Brightness Control نام دارد. این ویژگی با استفاده از حسگری که در تلویزیون تعبیه شده است کار می کند ، میزان نور محیط به طور خودکار بررسی می شود و نور صفحه با توجه به میزان نور محیط تنظیم می شود. هنگامی که کاربر یک تصویر تیره را مشاهده می کند ، روشنایی صفحه کاهش می یابد تا تصویر را با جزئیات بیشتری به کاربر نشان دهد.

کیفیت صدا در تلویزیون 65 اینچی LG UP7750

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون LG UP7750 ، اندازه 65 اینچ

تلویزیون ال جی از کیفیت صدا و وضوح بالایی برخوردار است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی و کانال خروجی 20 وات است که قدرت زیادی دارد. یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون Surround Ready TV به شما امکان می دهد بلندگوهای خارجی را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و صدا و قدرت بیشتری به شما بدهد.

تلویزیون ال جی با فناوری Dolby Digital ، Dolby AC-4 ، Dolby AC-3 خروجی صدای تلویزیون را افزایش می دهد. این تلویزیون دارای قابلیت تنظیم صوتی AI است که صدا را با توجه به محیطی که در آن تنظیم شده است تنظیم می کند و می توانید از گوش دادن به صدا لذت ببرید.

عملکرد واضح در تلویزیون LG 65UP7750

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 65UP7750

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل Webos است که برنامه ها و برنامه های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون LG ، هشدار تلویزیون است که به شما امکان می دهد زمان شروع و پایان و رویدادهای مهم رویدادهای ورزشی را محدود کنید. حتی اگر به داخل دیگری نگاه کنید ، رویدادهای مهم بازی را به شما نشان می دهد.

تلویزیون ال جی 65UP7750 شما 2 پورت HDMI و 1 پورت USB دارید که می توانید از کابل USB برای مشاهده محتویات حافظه یا درایو خارجی خود استفاده کنید. کاربر. بخشیدن. با تلویزیون LG ، می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های رده بالا را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 65UP7750 سایز 65 اینچ، اسمارت فورکی