اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 65UP8150 سایز 65 اینچ، با کیفیت 4K UHD

قیمت و مشخصات تلویزیون LG 65UP8150 سایز 65 سانتی متر چنگال هوشمند

تلویزیون 65 اینچی LG 65UP8150

از جمله مدلهای تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 می توان به UP8150 اشاره کرد که با توجه به نیاز کاربر در اندازه های مختلف ساخته شده است و در این قسمت قصد داریم بزرگترین اندازه تولید شده یعنی 65 سانتیمتر را در نظر بگیریم. و ظاهر آنها را به وضوح برای شما عزیزان توضیح می دهیم. تلویزیون ال جی 65UP8150 دارای زیباترین شکل و ضخامت بسیار کمی است که می توان آن را در هر شکل و دکوراسیونی از خانه تغییر داد.

LG مدتهاست در تولید محصولات خانگی به ویژه تلویزیون های هوشمند مشارکت دارد و محصولات این شرکت در کشورهای مختلف بسیار محبوب است. در واقع می توان گفت تلویزیون هوشمند برند ال جی علاوه بر طراحی و ظاهر بسیار خوب ، از جدیدترین و بزرگترین فناوری در ساخت خود نیز استفاده کرده است و هر دوی این دلایل موفق بوده است.قلب مشتری. ..

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

تلویزیون را می توان روی دیوار نصب کرد و از این مدل می توان به عنوان یک تصویر هنری بسیار زیبا استفاده کرد. تلویزیون ال جی 65UP8150 از صفحه نمایش LED استفاده می کند و کیفیت تصویر خروجی 4K است که می تواند تصاویر واضح و متمایزی را ارائه دهد.

در مورد پردازنده این تلویزیون لازم به ذکر است که در این مدل از یک تقویت کننده قوی برای مراقبت بهتر از تصاویر و بهبود کیفیت تصاویر خروجی استفاده شده است. فکر تلویزیون ال جی 65UP8150 دارای نور بسیار خوب و صدای بلند است که از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده می کند.

سیستم عامل WebOs در تلویزیون های مختلف بسیار محبوب است و این تلویزیون نیز از این سیستم عامل استفاده می کند که می تواند ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین می توانید از پورت USB داخلی این تلویزیون برای اتصال دستگاه هایی مانند فلش مموری و دیسک های خارجی استفاده کنید.

طراحی زیبا بر روی تلویزیون LG 65UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچی ال جی 65UP8150

تلویزیون ال جی 65UP8150 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. این تلویزیون با قاب باریک به شما اجازه می دهد تا هنگام تماشای برنامه های مورد علاقه خود بیشتر تمرکز کنید. همچنین با استفاده از پایه این تلویزیون می توانید بدون نگرانی تلویزیون را روی میز بگذارید و از تماشای فضای داخلی مورد نظر خود لذت ببرید. ضخامت تلویزیون ال جی برای نصب آن بر روی دیوار مناسب است و شما می توانید با نصب تلویزیون بر روی دیوار ، دکوراسیونی منحصر به فرد در خانه خود ایجاد کنید.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 65UP8150 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی LG 65UP8150

هنگام در نظر گرفتن جزئیات یک تلویزیون ، اولین عاملی که در نظر گرفته می شود کیفیت تصویر است و در واقع می توان گفت کیفیت تصویر تلویزیون مهمترین عنصر و عنصر موجود در آن است که می تواند مشتریان را برای خرید تلویزیون متقاعد کند. به همین منظور ، تولیدکنندگان تلویزیون های هوشمند تمام تلاش خود را می کنند تا از بهترین فناوری برای بهبود کیفیت خروجی تصویر و افزایش رضایت مشتری استفاده کنند.

صفحه نمایش تلویزیون LG 65UP8150 به صورت LED طراحی شده است و کیفیت تصویر 4K است. در واقع ، این کیفیت تصویر بسیار بالاتر از کیفیتی مانند HD یا Full HD است. این مدل دارای وضوح تصویر 2160 38 3840 پیکسل است که می تواند جزئیات تصویر را برای بیننده ثبت کند.

از فناوری HDR برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده می شود که از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. در واقع ، به طور کلی ، فناوری HDR می تواند کنتراست تصویر نمایش داده شده در تلویزیون و همچنین محدوده رنگی را که می تواند بر روی آن نمایش داده شود ، تا حد زیادی بهبود بخشد. به عنوان مثال ، پشتیبانی از فرمت HLG رنگ مورد استفاده در تصویر را بهبود می بخشد و باعث جذابیت بیشتر تصویر برای مخاطب می شود.

برای طرفداران فیلم ها و سریال ها ، رویکرد بسیار جالبی با این تلویزیون ، معروف به FilmMaker ایجاد شده است و در واقع منجر به انتقال تصاویر به همان مخاطب می شود. هدف فیلمساز و مدیر فیلمبرداری.

این تلویزیون مجهز به فناوری Local Dimming برای کنترل و بهبود کنتراست نیست ، اما برای حل این مشکل به طرزی بزرگ از ویژگی کنتراست محلی LG استفاده شده است. پنل مورد استفاده در این تلویزیون IPS است و چراغ عقب از فناوری Direct LED استفاده می کند.

پردازنده تلویزیون 65 اینچی LG UP8150

قیمت و خرید تلویزیون ال جی UO8150 65 اینچی

یکی از مهمترین موارد در بهبود کیفیت تصویر و حتی صدای تلویزیون ، استفاده از پردازنده در تلویزیون است. پردازنده می تواند با استفاده از روش های مختلفی که برای آن تعریف شده است ، و همچنین هوش مصنوعی موجود در آن ، کیفیت صدا و دید صفحه را بهبود بخشد.

تلویزیون 65 اینچی LG UP8150 از پردازنده تصویر چهار هسته ای 4K استفاده می کند.

یکی از جالب ترین تکنیک هایی که برای بهبود فضای داخلی تصاویر در این تلویزیون استفاده شده است ، 4k Upscqling نام دارد و عملکرد آن هنگامی که کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از این ویژگی یکسان است. ، کیفیت تصاویر به کیفیت 4K ارتقا یافته است و کاربر نگران کیفیت پایین تصویر نباشد و همیشه کیفیت بالایی به تصاویر داده می شود.

همچنین می توان به عملکرد افزایش تصویر اشاره کرد که می تواند تصویر کلی ارسال شده در تلویزیون را بهبود بخشد تا بیننده تصویری واضح و شفاف داشته باشد. یک ویژگی کنترل روشنایی هوش مصنوعی نیز در این تلویزیون تعبیه شده است که با استفاده از سنسور موجود در تلویزیون میزان نور محیط را به طور خودکار تعیین می کند و نور ساطع شده از صفحه نمایش بسته به میزان نور محیط تنظیم می شود.

کیفیت صدا در تلویزیون 65 اینچی LG UP8150

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی LG UP8150

تلویزیون ال جی از کیفیت صدا و وضوح بالایی برخوردار است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دوگانه و دو کانال و توان خروجی 20 وات است. یکی از ویژگی های این تلویزیون Dolby AC-3 ، Dolby AC-4 ، Dolby Digital ، کیفیت پخش است. صدا برای اتصال دو بلندگو به تلویزیون از طریق بلوتوث و تقویت خروجی صدا می توانید از فناوری Bluetooth Surround Ready استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون ال جی AI Sound است که با توجه به محتوایی که برای شما پخش می شود صدا را تنظیم می کند. این تلویزیون همچنین دارای عملکرد Clear Voice III است که نویز اضافی را در صدا کاهش می دهد و روشنایی صدای پخش شده توسط تلویزیون را افزایش می دهد.

تلویزیون هوشمند LG LG 65UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 65UP8150

تلویزیون ال جی دارای سیستم عاملی است که دسترسی به آن از منو بسیار آسان است و برنامه های متنوع و عملکردهای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است که می توانید با استفاده از کابل USB محتویات حافظه یا هارد اکسترنال خود را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی های متمایز تلویزیون ال جی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است Sports Alert است که هنگام شروع یا پایان یک رویداد ورزشی به شما یادآوری می کند ، حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید ، وقایع مهم بازی را به شما گوشزد می کند. همچنین می توانید دستگاه های خارجی مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند را به تلویزیون متصل کرده و از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود از طریق Wi-Fi و بلوتوث لذت ببرید.

تلویزیون ال جی 65UP8150 این دستگاه دارای LG ThinQ است که کارهای مربوط به لنز را انجام می دهد. همچنین با استفاده از فناوری Mirror Screen می توانید صفحه موبایل خود را به صفحه تلویزیون منتقل کرده و از عملکرد روی آن لذت ببرید. می توانید از فرم هنری استفاده کنید. وب سایت های موجود در تلویزیون را بررسی کنید

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 65UP8150 سایز 65 اینچ، با کیفیت 4K UHD