اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 70UP7750 سایز 70 اینچ، مجهز به پنل VA

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 70UP7750 سایز 70 سانتی متر

تلویزیون 70 اینچی LG 70UP7750

یکی از مدل هایی که در سال 2021 با نام تجاری LG Psychic فروخته شده است تلویزیون ال جی 70UP7750 این مارک با توجه به نیاز کاربران مختلف در اندازه های مختلف نامیده می شود و ساخته می شود. در واقع می توان گفت که این تلویزیون مدل جدیدتر و جدیدتری از سری UN7440 است که در سال 2020 ایجاد شده است. در این قسمت اندازه 70 اینچی این تلویزیون را در نظر گرفته و نحوه عملکرد آن را برای شما عزیزان توضیح می دهیم. یکی

تلویزیون ال جی 70UP7750 به دلیل اندازه ای که دارد ، برای خانه های بزرگ بسیار مناسب است و کیفیت بسیار منحصر به فردی را در دکوراسیون داخلی خانه ارائه می دهد. این تلویزیون را می توان روی دیوار نصب کرد و تلویزیون را می توان نصب کرد. به عنوان یک شکل هنری

تلویزیون ال جی 70UP7750 از صفحه نمایش LED استفاده می کند و دارای کیفیت تصویر خروجی 4K است که رضایت زیادی را از کاربر از خروجی نمایش داده شده بر روی تلویزیون خواهد داشت. برای بهبود و افزایش کیفیت تصویر ، از پردازنده بسیار قدرتمندی استفاده شد که می تواند از روش های مختلف برای بهبود تصویر خروجی استفاده کند.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

کیفیت صدای این تلویزیون نیز واضح و بسیار بلند است و برای این منظور از توان 20 وات برای خروجی استفاده می کند. سیستم عامل WebOs یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تلویزیون های مختلف است که در تلویزیون LG 70UP7750 استفاده می شود و طیف گسترده ای از برنامه ها را به کاربران خود ارائه می دهد.

این تلویزیون همچنین دارای یک مرورگر اینترنتی است که کاربران می توانند از آن برای مرور اینترنت و جستجوی آسان مطالب مورد نیاز خود استفاده کنند. همچنین می توان از پورت USB برای اتصال سایر دستگاه ها مانند فلش مموری و دیسک های خارجی استفاده کرد.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون LG 70UP7750

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 75 اینچی 70UP7750

تلویزیون ال جی 70UP7750 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. تراکم پایین محصول آن را برای نصب روی دیوار ایده آل می کند و می توانید با نصب آن دکوراسیون و هارمونی منحصر به فردی را در خانه خود ایجاد کنید. طرف تلویزیون که قدرت تلویزیون را افزایش می دهد و می توانید با قرار دادن آن روی میز از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 70UP7750 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 70 اینچی LG 70UP7750

طراحان و تولیدکنندگان مختلف تلویزیون ، هنگام ساخت و طراحی تلویزیون های هوشمند ، بیش از هر چیز به کیفیت تصویر توجه می کنند و در این زمینه جاه طلبی های زیادی دارند. تلویزیون ال جی 70UP7750 دارای صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر 4K است. این کیفیت تصویر می تواند چندین برابر تصاویر بهتر از HD و HD HD به کاربر ارائه دهد.

رزولوشن این تلویزیون 2160 38 3840 پیکسل است و این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات زیادی در تصویر به مخاطب بدهد. از فناوری Active HDR برای افزایش محتوای تصویر این تلویزیون استفاده می شود که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

به طور کلی ، فناوری HDR باعث می شود که کنتراست بین رنگهای مشکی و روشن در محصول واضح تر ظاهر شود ، همچنین کنتراست بین تصویر و رنگ بندی قابل نمایش در تلویزیون بهبود می یابد. بیشتر ، برای مثال ، استفاده از دلیل قالب HLG ممکن است رنگ مورد استفاده در تصویر را بهبود بخشیده و تصاویر زنده را برای بیننده جذاب تر کند.

برای علاقه مندان به فیلم و سریال ، از ویژگی FilmMaker در تلویزیون استفاده شد که تصویر را با آنچه فیلمساز قصد دارد به بیننده منتقل کند مقایسه می کند. پنل مورد استفاده در این تلویزیون IPS است.

این تلویزیون نمی تواند عمق سیاه را به خوبی نمایش دهد زیرا از فناوری Local Dimming برای کنترل کنتراست تصویر و بهبود آن استفاده نمی کند ، اما با استفاده از فناوری LG Local Contrast ، می تواند به بهبود کنتراست کمک کند. این تصویر است در یک طرف.

قابلیت تلویزیون هوشمند 70 اینچی LG UP7750

قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP7750 70 اینچی

تلویزیون ال جی 70UP7750 ویژگی های هوشمند زیادی برای کاربران خود دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است ، دسترسی به منو آسان است و می توانید به راحتی از ویژگی های آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون ال جی On On Mobile (موبایل) که می توانید از آن برای روشن کردن تلویزیون تلفن همراه خود استفاده کنید.

تلویزیون ال جی دارای قابلیت جستجو از طریق Intellect Voice Recognition و LG Voice Search است و می توانید با صدای هوشمند خود به تلویزیون فرمان داده و به برخی از ویژگی ها و تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید. این تلویزیون دارای 2 پورت می باشد. پورت HDMI و USB 1 وجود دارد. همچنین می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.

کنترل کننده قوی برای تلویزیون 70 اینچی LG UP7750

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون LG UP7750 ، اندازه 70 سانتی متر

استفاده از فیلترهای جداگانه برای تلویزیون مزایایی دارد زیرا بسیاری از عناصر مختلف مانند کیفیت صدا و فیلم و همچنین کنتراست تصویر نمایش داده شده در خروجی و همچنین تصحیح رنگ نشان داده شده در تلویزیون بسیار بهبود یافته و تصویر به کاربر با بالاترین و راحت ترین کیفیت ممکن.

تلویزیون 70 اینچی LG UP7750 از پردازنده 4K α5 AI استفاده می کند که هر بار که تصویر در خروجی نمایش داده می شود ، تصویر را بلافاصله تبدیل می کند و با استفاده از الگوریتم های مختلف کیفیت خروجی را بهبود می بخشد و سپس تصویر را از خروجی به یکی از جالب ترین تکنیک هایی که برای بهبود فضای داخلی تصویر در این تلویزیون استفاده می شود ، 4K Upscaling نام دارد که اگر کیفیت تصاویر ضبط شده پایین باشد ، استفاده از این ویژگی می تواند با کیفیت این تصاویر 4K بهبود یابد. تصاویر همیشه در بالاترین سطح ممکن به دست کاربر می رسند.

به منظور دستیابی به بالاترین کیفیت انتقال تصویر به طور کلی در تلویزیون ، از ویژگی افزایش کیفیت تصویر در این تلویزیون استفاده شده است. تلویزیون ال جی 70UP7750 از فناوری AI Brightness Control استفاده می کند که از حسگری استفاده می کند که به تلویزیون منتقل می شود و به طور خودکار میزان نور محیط را تشخیص داده و بر این اساس روشنایی را تنظیم می کند. به عنوان مثال ، هنگامی که کاربر صحنه تاریکی را مشاهده می کند ، نور صفحه به طور خودکار کم می شود تا جزئیات تصویر را به مخاطب منتقل کند.

کیفیت صدا در تلویزیون LG 70UP7750

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 70UP7750

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو بلندگو است که هر کدام 10 وات قدرت دارند و عموما این تلویزیون 20 وات قدرت دارد. یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون ، Audio Exam است که هنگام اتصال نوار صدا صدایی هماهنگ از تلویزیون و سیم ها را همزمان ایجاد می کند.

در تلویزیون ال جی 70UP7750 با استفاده از Bluetooth Surround Ready ، می توانید دو بلندگوی مختلف را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و صدای قوی تر و کیفیت بهتری داشته باشید. این تلویزیون دارای فناوری Al Sound است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند. و می توانید از یافتن درون مورد نظر خود بیشتر لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 70UP7750 سایز 70 اینچ، مجهز به پنل VA