اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون ال جی 86NANO90 سایز 86 اینچ، 4K نانوسل

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 86NANO90 چنگال تیز 86 اینچی

تلویزیون ال جی 86NANO90

محصولات ال جی ، به ویژه تلویزیون های هوشمند ، در بازار جهانی محبوب هستند و خریداران زیادی دارند. این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا از آخرین فناوری در محصولات جدید برای جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران و مشتریان خود استفاده کند. تلویزیون ال جی 86NANO90 این یکی از محصولات تولید شده توسط LG در سال 2021 است و این مدل در بازار با نام NANO90VPA نیز شناخته می شود.

در این مقاله حداکثر اندازه تولید شده توسط این مدل را که 86 اینچ است به طور کامل در نظر خواهیم گرفت. تلویزیون ال جی بخرید 86NANO90 به دلیل اندازه ای که دارد ، برای محیط های بزرگ بسیار مناسب است و دکوراسیونی منحصر به فرد و جذاب برای دکوراسیون داخلی فراهم می کند. اگر تماشاگران بخواهند ، می توانند تلویزیون را به سادگی روی دیوار بگذارند.

تلویزیون ال جی 86NANO90 از فناوری نانوسل برای ساختن صفحه استفاده می کند که از نظر کیفیت تصویر و رنگ های استفاده شده برای تصاویر طبیعی بیشتر جذابیت بیشتری دارد. در مورد کیفیت صدای این تلویزیون ، می توان گفت وضوح تصویر بسیار خوبی دارد و صدا را به بیننده منتقل می کند ، جایی که در این دستگاه ها 40 وات از قدرت صوتی استفاده می شود.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

سیستم کنترل WebOs یکی از رایج ترین سیستم عامل ها در تلویزیون است که می تواند امکانات متنوعی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد و برای این منظور ، تلویزیون LG 86NANO90 از سیستم کنترل WebOs برای رابط کاربری استفاده می کند. این محصول همچنین دارای یک کنترل از راه دور جادویی است که از این کنترل از راه دور برای دسترسی آسانتر به ویژگی های تلویزیون های مختلف استفاده می کند و در صورت بروز سریعتر اتفاق می افتد. از پورت های مختلف برای اتصال سایر دستگاه های خارجی به تلویزیون استفاده می شود ، برای مثال می توان از پورت های USB و HDMI استفاده کرد.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون LG 86NANO90

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 86NANO90 86 اینچی

تلویزیون ال جی 86NANO90 او چهره زیبایی دارد. این ضخامت دارای ضخامت کمی است که می توان آن را روی دیوار قرار داد و با قرار دادن آن روی دیوار می توانید هماهنگی و جلوه زیبایی را در خانه خود ایجاد کنید. یکی از ویژگی های متمایز تلویزیون های ال جی که بسیاری از کاربران متوجه آن شده اند ، گالری هنر است که می توانید با استفاده از آن تلویزیون خود را به تلویزیون زیبا و چشم نواز تبدیل کرده و خانه خود را به موزه تبدیل کنید. هنری زیبا بسازید.

همچنین قاب و لبه های باریک تلویزیون ال جی هنگام نگاه به فضای داخلی موردنظر ، نمای واقعی تری را به شما ارائه می دهد. 2 پایه در کنار این عینک وجود دارد که به راحتی می توانید تلویزیون را روی میز بگذارید و از تماشای آن لذت ببرید. رایسو.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 86NANO90 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG 86NANO90

هر چه کیفیت تلویزیون بهتر و وضوح تصویر ارائه شده در اختیار کاربر بیشتر باشد ، مشتری تمایل بیشتری به خرید این محصول دارد و به همین دلیل در انتخاب فناوری های مورد استفاده از نظر کیفیت. ”تصویر روی تلویزیون ، طراح آن تولید کننده را از دست می دهد. آنها هزینه های زیادی می کنند و تمام تلاش خود را می کنند تا جایی که می توانند رضایت مشتری را جلب کنند.

بزرگترین تفاوت بین تلویزیون LED سنتی و تلویزیون 86NANO90 این است که LG TV 86NANO90 از فناوری نانوسل برای طراحی صفحه استفاده می کند. در حقیقت ، نانوسل ها با استفاده از نانوذرات باعث تولید رنگ های طبیعی تری در سطح می شوند. اندازه نانوذرات حدود یک اینچ است و این ذرات با جذب نور اضافی رنگ مورد استفاده در تصویر را تقویت می کنند.

وضوح تصویر این محصول 2160 38 3840 پیکسل است و همچنین کیفیت تصویر 4k است. ترکیب این دو جنبه می تواند جزئیات مخاطب را در جزئیات تصویر بدست آمده نشان دهد. برای بهبود فضای داخلی تصویر ، از فناوری HDR استفاده شده است که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. به طور کلی ، فناوری HDR باعث ایجاد کنتراست تصویر رندر شده و همچنین تصحیح رنگی می شود که می تواند بر روی تلویزیون نمایش داده شود تا بسیار زیاد شود و تصویر را با جزئیات بیشتر بپذیرد.

به عنوان مثال ، پشتیبانی از فرمت HLG رنگ های مورد استفاده در تصاویر را افزایش می دهد و تصاویر را به شیوه ای جذاب تر به بیننده منتقل می کند. در نور پس زمینه این محصول از فناوری Slim Direct استفاده شده است و پنل نیز از نوع IPS است. تلویزیون ال جی 86NANO90 از زاویه دید رایگان پشتیبانی می کند ، به این معنی که کاربران می توانند محصول را بدون از دست دادن کیفیت و وضوح تصویر ، بدون توجه به جایی که در تلویزیون هستند ، مشاهده کنند.

این مدل از ویژگی Ultra Luminance استفاده می کند که با استفاده از این ویژگی صفحه نمایش روشن این تصویر روشن تر به نظر می رسد و در نتیجه تصویری واقع بینانه تر ایجاد می شود.

صفحه نمایش تلویزیون ال جی NANO90 86 اینچی

قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO90 86 اینچی

یک تلویزیون با پردازنده داخلی جداگانه دارای مزایای بسیار بیشتری نسبت به تلویزیون است که این عملکرد را ندارد. در حقیقت ، می توان گفت تلویزیون هایی با تنظیمات جداگانه کیفیت صدا و تصویر بهتری دارند و همچنین کنتراست تصویر آنها بسیار بیشتر است ، همچنین رنگ آمیزی آنها در “تلویزیون از کیفیت بالاتری برخوردار است ، و در نتیجه ، تصویر به طور کلی صفحه نمایش مشابه تصویر واقعی است و برای کاربر جذابتر است.

خوشبختانه ، LG 86NANO90 از پردازنده α7 Gen4 Processor 4K استفاده می کند ، که از طریق الگوریتم هوش داخلی ، تمام پردازش های تصویری و صوتی را در تلویزیون مدیریت می کند. بخشیدن.

یکی از جالب ترین کارهایی که برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون از طریق یک لمس اجرا شده است ، قابلیت ارتقاء 4K است. عملکرد اصلی این فناوری این است که اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین یا غیر ضروری باشد ، با استفاده از این ویژگی کیفیت تصاویر به 4K ارتقا می یابد. این تصاویر ، در نتیجه ، کاربر همیشه می بیند تصاویر خروجی آنها با بالاترین استانداردهای ممکن

در این تلویزیون از فناوری افزایش تصویر برای افزایش کل فضای داخلی تصویر استفاده شده است. این مدل دارای کنترل روشنایی AI است. در ارتباط با این فناوری می توان گفت که یک سنسور در تلویزیون نصب شده است که می تواند میزان نور محیط را تشخیص دهد و نور خروجی روی صفحه با توجه به میزان نور به طور خودکار تنظیم می شود.

به عنوان مثال ، هنگام پخش تصاویر سیاه و سفید در تلویزیون ، روشنایی صفحه کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری از صحنه به بیننده منتقل شود.

ظرفیت تلویزیون هوشمند LG NANO90 ، اندازه 86 اینچ

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG NANO90 ، اندازه 86 اینچ

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل Webos است ، دسترسی به منو آسان است و کاربردهای مختلفی را به شما ارائه می دهد. یکی از کارکردهای این تلویزیون این است که می توانید تلویزیون را با یک تلفن همراه بالا روشن کنید. صدای هوشمند به تلویزیون فرمان می دهد و برخی از تنظیمات آن را وارد می کند.

این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و 3 پورت USB است. تلویزیون ال جی دارای هوش مصنوعی است که کارهای زیادی را در رابطه با تلویزیون انجام می دهد. فناوری دیگری که در این تلویزیون وجود داشت در آن زمان بود. شروع و پایان یک رویداد مهم ورزشی به شما نشان داده می شود. حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید ، بیانیه رویدادهای مهم بازی آشکار می شود.

همچنین می توانید از قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث تلویزیون خود برای اتصال دستگاه های خارجی خود به تلویزیون مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود در صفحه بزرگتر استفاده کنید. شما بخرید تلویزیون ال جی 43UN7000 با قابلیت Wi-Fi می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و به آرشیو برنامه های مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون LG 86NANO90

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 86NANO90

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی 2 کاناله و 2 بلندگو است که هر کدام 10 وات صدا تولید می کنند و قدرت خروجی این تلویزیون 20 وات است که صدایی با کیفیت و با کیفیت بالا را پخش می کند. یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون ال جی ، خروجی صوتی Simputous و همگام سازی صدا LG است که به شما امکان می دهد سندبار را به صورت بی سیم از طریق بلوتوث به تلویزیون خود متصل کرده و صدایی همزمان و هماهنگ ایجاد کنید.

همچنین تلویزیون ال جی 86NANO90 از بلندگوهای بی سیم WK7 و WK9 پشتیبانی می کند که می توانید از آنها برای افزایش حجم خروجی تلویزیون و تقویت صدای تلویزیون استفاده کنید. همچنین می توانید از فناوری Bluetooth Surround Ready تعبیه شده در تلویزیون استفاده کنید 2 اسپیکر را از یک طرف به تلویزیون وصل کنید تا صدای با کیفیت و قدرتمندتری تولید شود.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 86NANO90 سایز 86 اینچ، 4K نانوسل