عمومیاجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین الملل

قیمت تلویزیون سامسونگ 43AU7000 سایز 43 اینچ هوشمند، کیفیت تصویر 4k

توضیحات تلویزیون سامسونگ 43AU7000 ، اندازه 43 اینچ ، چنگال هوشمند

تلویزیون سامسونگ 43AU7000

سامسونگ یکی از محبوب ترین شرکت ها در زمینه محصولات خانگی است. تلویزیون های هوشمند این برند از جمله محصولاتی هستند که طرفداران زیادی در بازار جهانی پیدا کرده اند. یکی از مدل هایی که سامسونگ در سال 2021 تولید خواهد کرد تلویزیون سامسونگ 43AU7000 بسته به نیاز کاربر در اندازه ها و اشکال مختلف ساخته می شود.

در این قسمت ، ما نگاهی به اندازه 43 بعدی این تلویزیون می اندازیم و موارد مورد علاقه آن را برای ما توضیح می دهیم. تلویزیون سامسونگ 43AU7000 ، به دلیل اندازه ای که دارد ، برای محیط های کم مناسب است و برای هر نوع چیدمان منزل مناسب است. همچنین می توان آن را به دیوار وصل کرد که باعث می شود خانه زیباتر از قبل شود.

برای طراحی صفحه نمایش این مدل از فناوری کریستال استفاده شده است و کیفیت تصویر خروجی 4K است. تلویزیون 43 اینچی سامسونگ سری AU7000 از پردازنده بلوری قدرتمندی برای پردازش تصویر استفاده می کند که می تواند کیفیت تصویر را از جهات مختلف بهبود بخشد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

در مورد کیفیت صدای این تلویزیون می توان گفت که این مدل قادر است صدا را با وضوح مناسب به شنونده منتقل کند و به همین دلیل از توان 20 وات در تلویزیون این تلویزیون استفاده شده است. این مدل از سیستم عامل Tizen این شرکت که توسط خود سامسونگ ایجاد شده است استفاده می کند و می تواند ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

همچنین تلویزیون سامسونگ 43AU7000 این سایت دارای یک وب سایت مرور است که کاربران می توانند از آن برای جستجوی موارد مورد نیاز خود در اینترنت استفاده کنند. همچنین از پورت ها و پورت های مختلف برای اتصال سایر دستگاه های هوشمند به تلویزیون ، به عنوان مثال ، پورت های HDMI و USB استفاده شد.

کیفیت تصویر در تلویزیون 43AU7000 سامسونگ

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 43AU7000

به منظور داشتن کیفیت تصویر بهتر از تلویزیون های LED معمولی ، از فناوری کریستال استفاده شده است که می تواند روشنایی و کنتراست تصاویر نمایش داده شده در محصول را تا حد زیادی بهبود بخشد. همچنین کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است که می تواند جزئیات زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد.

این مدل همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160 38 3840 پیکسل است که تراکم پیکسل را بدون هیچ گونه مزاحمتی و محجوب می کند. به منظور دستیابی به کیفیت بهتر تصویر و رضایت بیشتر کاربران ، سازندگان هنگام تماشای تلویزیون از فناوری های مختلفی استفاده کرده اند که در این قسمت چند مورد از این فناوری ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

هرچه تلویزیون رنگ بیشتری نشان دهد ، تصاویری واقع گرایانه و جذاب تر در محصول ارائه می دهد و رنگهای نمایش داده شده در محصول همان رنگ هایی است که در طبیعت وجود دارد. برای این منظور ، سری 43 اینچی سامسونگ AU7000 از فناوری Pure Color استفاده می کند که می تواند رنگ نمایش داده شده در تلویزیون را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

فناوری HDR نیز برای افزایش محتوای تصویر در این مدل استفاده می شود که از هر دو فرمت HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند. در واقع می توان گفت که فناوری HDR وضوح و کنتراست تصویر و همچنین پالت رنگ محصول را تا حد زیادی بهبود می بخشد. این تلویزیون دارای ویژگی جالبی به نام Filmmaker برای طرفداران فیلم ها و سریال ها است که با استفاده از این برنامه تصاویری دقیقاً مشابه آنچه فیلمساز در نظر گرفته را در اختیار بینندگان قرار می دهد و لذت تماشای این برنامه را افزایش می دهد.

طراحی منحصر به فرد در تلویزیون 43 اینچی سامسونگ AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچی سامسونگ AU7000

این تلویزیون با طراحی زیبا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. تلویزیون های سامسونگ با ضخامت کم و ضخامت کم برای نصب روی دیوار ایده آل هستند و دکوراسیونی خاص برای منزل شما ایجاد می کنند و همچنین هنگام تماشای برنامه ها یا فیلم ها حواس شما را پرت می کنند. این تلویزیون دارای پایه بسیار محکم در هر دو طرف است که استحکام تلویزیون را بسیار افزایش می دهد و می توانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید.

سیستم تلویزیون هوشمند سامسونگ 43AU7000

تلویزیون هوشمند سامسونگ 43AU7000

طراح و موسس تلویزیون سامسونگ 43AU7000 به منظور افزایش بسیار جنبه های تلویزیون ، مانند کیفیت تصویر و صدا یا کنتراست تصویر ، آنها از یک پردازنده جداگانه برای این تلویزیون استفاده کردند. این مدل از پردازنده بلوری قدرتمندی با نام Crystal Processor 4K استفاده می کند. این پردازنده از الگوریتم های متنوعی که مختص به خود هستند و همچنین هوش درون آن استفاده می کند.

این می تواند عناصر مختلف تلویزیون را تحت تأثیر قرار دهد. یکی از فناوری هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون استفاده می شود ، 4K Upscaling نام دارد که اگر کیفیت تصویر دارای مشکل یا کیفیت ضعیفی باشد ، به همان شیوه کار می کند ، با استفاده از این ویژگی کیفیت ، این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد ، بنابراین در نتیجه شما همیشه با کیفیت ترین تصاویر ممکن را در محصول مشاهده خواهید کرد.

اگر تماشاچی در حال تماشای یک فیلم اکشن یا یک بازی سریع است ، لازم نیست نگران محو شدن و تار شدن کیفیت تصویر باشید. در این مدل از فناوری Motion Xcelerator برای حل این مشکل استفاده شده است. ، می تواند از توسعه تصویر جلوگیری کرده و خروجی صاف و واضحی را در اختیار کاربر قرار دهد.

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ 43AU7000 4K

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون Samsung 43AU7000

تلویزیون 43 اینچی سامسونگ سری AU7000 نیز از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و صدایی با وضوح خوب را به کاربر ارائه می دهد. برای این منظور ، این تلویزیون از یک سیستم صوتی دو کاناله استفاده می کند و همچنین این تلویزیون دارای دو بلندگو است که هر کدام 10 وات توان خروجی تولید می کنند و 20 وات برق را به خروجی ارسال می کنند. بودن.

اگر کاربر نیاز به افزایش اندازه تلویزیون دارد ، می تواند یک سیستم صوتی بخرد و در صورت خرید یک سیستم صوتی با استفاده از Q-Symphony نصب شده در تلویزیون ، سیستم صوتی و تلویزیون متصل و صدا با پخش آنها به اگر قصد دارید برنامه مورد علاقه خود را در یک ساعت از روز تماشا کنید.

می توانید صدای تلویزیون را به تلفن همراه خود منتقل کرده و از تماشای برنامه های خود لذت ببرید تا صدای تلویزیون مزاحم بقیه و دیگران نشود. حالت معکوس این فناوری نیز در این سناریو برای توانایی شما در پخش محتوای مورد نظر در تلویزیون از طریق تلفن همراه استفاده می شود.

برای دسترسی به این ویژگی ، فناوری صوتی بلوتوث در تلویزیون های 43 اینچی سامسونگ سری AU7000 استفاده شد. این تلویزیون همچنین دارای قابلیت Multiroom Link است که به چندین دستگاه امکان برقراری ارتباط بی سیم را می دهد و صدا از یک دستگاه از دستگاه دیگر تامین می شود. در صورت نیاز به افزودن یک محصول استاندارد و سفارشی ، تلویزیون Samsung 58AU7000 را پیشنهاد می کنید.

ماهای ماهای تلویزیون سامسونگ 43AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 43AU7000

تلویزیون 43 اینچی AU7000 ویژگی های هوشمند بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تلویزیون دارای سیستم عامل Tizen است که دسترسی به آن از منو بسیار آسان است و برنامه های متنوعی را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون هوشمند چیزی است که می توانید از آن برای کنترل دستگاه خانگی خود از طریق صفحه تلویزیون و انجام اقدامات مرتبط استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ 43AU7000 دارای 3 درگاه HDMI و 1 درگاه USB است که به شما امکان می دهد از کابل USB برای پیدا کردن داخل حافظه یا درایو خارجی خود استفاده کنید. به تلویزیون متصل شوید و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر تماشا کنید. یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون مرورگر وب است که به شما امکان می دهد از مرور وب خود لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 43AU7000 سایز 43 اینچ هوشمند، کیفیت تصویر 4k