اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 50AU7000 سایز 50 اینچ، کیفیت تصویر 4k

توضیحات تلویزیون سامسونگ 50AU7000 ، اندازه 50 سانتی متر ، چنگال تیز

تلویزیون سامسونگ 50AU7000

سامسونگ سعی می کند از جدیدترین و بهترین فناوری در محصولات خود استفاده کند و سطح عملکردی را که ارائه می دهد به استانداردهای مورد نظر کاربران نزدیک می کند. یکی از مدل های تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 تلویزیون سامسونگ 50AU7000 گفته می شود این سری دارای قابلیت های بیشتری نسبت به مدل های قبلی خود است که در سال 2020 با نام سری T وارد بازار شد و پیشرفت های قابل توجهی را در بسیاری از زمینه ها ارائه کرده است.

در این مقاله سری AU7000 را مرور کرده و در مورد آن به تفصیل صحبت می کنیم. مدل های AU7000 در اندازه های مختلف تولید می شوند و کاربران می توانند محصولات مورد نظر خود را در محدوده قیمت های مختلف خریداری کنند. تلویزیون سامسونگ 50AU7000 یکی از مدل هایی است که توانسته در بین کاربران محبوبیت پیدا کند.

در این مدل به منظور بهبود بیشتر کیفیت تصویر ، از فناوری کریستال در ساخت صفحه استفاده شده است که سطح روشنایی تصاویر نمایش داده شده در محصول را افزایش می دهد. همچنین ، به منظور افزایش کیفیت تصویر حاصله که به طرز شگفت انگیزی در اختیار کاربر قرار می گیرد ، از موتور پردازش تصویر کریستالی استفاده شد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

تلویزیون سامسونگ 50AU7000 کیفیت صدای خوبی هم دارد. برای این منظور از توان 20 وات در خروجی استفاده می کند. این مدل همچنین دارای یک آشکارساز صدا است که به کاربر اجازه می دهد به راحتی فرمان مورد نظر را از طریق صدا به تلویزیون منتقل کند. تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU7000 از سیستم عامل Tizen استفاده می کند که طیف گسترده ای از برنامه ها را ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، سایر دستگاه های خارجی مانند حافظه فلش یا هارد دیسک های خارجی در این محصول از پورت های مختلف مانند HDMI و USB استفاده می کنند.

طراحی زیبا تلویزیون سامسونگ 50AU7000 2021

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 50AU7000

تلویزیون سامسونگ 50AU7000 طراحی زیبا و کاربردی دارد. این تلویزیون دارای ضخامت نازک و یک حاشیه باریک است که شما را از تماشای حواس هنگام تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود دور می کند و دید بیشتری به شما می دهد و برای نصب روی دیوار و همچنین نصب روی دیوار ایده آل است. در کنار تلویزیون ، می توانید تلویزیون Samsung 50AU7000 را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و از تماشای فضای داخلی مورد نظر خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون Samsung 50AU7000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچی سامسونگ 50AU7000

تفاوت اصلی در کیفیت تصویر تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU7000 در مقایسه با تلویزیون LED سنتی ، استفاده از فناوری شفاف در طراحی صفحه نمایش است. در واقع ، استفاده از فناوری کریستال در این تلویزیون باعث شده است که تصاویر نشان داده شده در خروجی با رنگهای شفاف و جذاب ایجاد شوند و همچنین سطح نور و کنتراست این تصاویر مطابق استانداردهای بالا باشد.

تلویزیون سامسونگ 50AU7000 زاویه دید بسیار وسیعی را ارائه می دهد ، به این معنی که اگر در هر موقعیت و ناحیه ای در اطراف تلویزیون قرار بگیرید ، فرد می تواند خروجی را بدون از دست دادن وضوح و کیفیت تصویر روی صفحه نمایش مشاهده کند. کیفیت خروجی این تلویزیون 4K است و دارای وضوح تصویر 2160 x 3840 پیکسل است که همراه با کیفیت تصویر و تراکم پیکسلی می تواند جزئیات تصویری باورنکردنی را به شنونده بدهد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ AU7000 همچنین از فناوری هایی مانند Mega Contrast ، UHD Dimming و Contrast Enhancer برای افزایش کنتراست تصاویر خروجی و ارائه تصاویر واقعی به کاربر استفاده می کند که باعث می شود کیفیت تصاویر خروجی بهبود یابد. به تلویزیون های 50 اینچی سری AU7000 سامسونگ نیز از فناوری HDR استفاده می کنند که از فرمت های Hdr10 Pro و HLG پشتیبانی می کند.

در حقیقت ، استفاده از فناوری HDR به رنگ های نمایش داده شده در تصویر اجازه می دهد تا تاریکی و روشنایی تصویر را بهتر کنترل کنند و این امکان را می دهد که نتیجه با دقیق ترین جزئیات منتقل شود.

تلویزیون هوشمند 4K سامسونگ 50AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU7000

تلویزیون 50AU7000 دارای سیستم عامل Tizen است که انواع نرم افزارها و برنامه های کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Smart چیزی است که به شما اجازه می دهد تمام دستگاه های خانگی خود را از طریق تلویزیون کنترل کنید. تلویزیون سامسونگ 50AU7000 دارای 3 درگاه HDMI و 1 درگاه USB است.

همچنین می توانید از بلوتوث و Wi-Fi برای اتصال دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های رده بالا به تلویزیون و مشاهده محتوای مورد علاقه خود در صفحه بزرگتر استفاده کنید. می توانید در اینترنت گشت و گذار کنید و از برنامه های آن لذت ببرید.

سیستم تلویزیون قدرتمند سامسونگ 50AU7000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU7000

تلویزیون هایی که از پردازنده های جداگانه برای پردازش تصاویر استفاده می کنند نسبت به تلویزیون هایی که این ویژگی را ندارند از کیفیت تصویر و صدا برخوردارند. خوشبختانه تلویزیون سامسونگ 50AU7000 از پردازنده تصویر قدرتمندی با نام Crystal Processor 4K نیز استفاده می کند و این پردازنده می تواند بسیاری از ویژگی های تلویزیون را از طریق الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق بهینه کند.

برای مثال می توان گفت که از فناوری Adaptive Sound برای بهبود کیفیت صدای این تلویزیون استفاده شده است. این برنامه می تواند نوع و محتوای پخش شده در تلویزیون را بطور خودکار تشخیص داده و صدای تلویزیون را با توجه به آن محتوا تنظیم کند. همچنین اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع یا تصاویری که در تلویزیون پخش می شوند از کیفیت پایینی برخوردار بوده و غیر ضروری باشد.

با استفاده از فناوری موسوم به 4K Upscaling ، کیفیت این تصاویر به 4K افزایش می یابد و به کاربران این امکان را می دهد که همیشه تصویر را در بالاترین استاندارد ممکن مشاهده کنند. یکی از جالب ترین عملکردهای نصب شده در تلویزیون سامسونگ AU7000 با استفاده از پردازنده ای شفاف ، Motion Xcelerator نام دارد که به تلویزیون اجازه می دهد هیچ مشکلی در پخش تصاویر متحرک با سرعت بالا و بازی های رایانه ای با سرعت بالا نداشته باشد. نباید و نباید باعث تار شدن تصویر شود و بیننده باید تصویر واضح و متمایز را در نسخه مشاهده کند.

اگر می خواهید صدایی را که در تلویزیون پخش می شود به اشتراک بگذارید ، می توانید از فناوری Sound Mirroring استفاده کنید. در پایان این مقاله ما شما را با کیفیت ترین مدل های برند سامسونگ آشنا می کنیم. تلویزیون سامسونگ 85Q70A یکی از بهترین مدل ها است.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 50AU7000

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ 50AU7000

همانطور که کیفیت تصویر در تلویزیون مهم است ، کیفیت صدا نیز اهمیت دارد. در واقع ، می توان گفت که این دو عامل با هم کاربر را ترغیب به خرید محصول می کند. در مورد کیفیت صدای تلویزیون هوشمند سامسونگ AU7000 می توان گفت که این تلویزیون دارای دو بلندگو است.

هر اسپیکر توانایی تولید 10 وات توان را دارد و همچنین ساختار مدل این مدل دو کانالی است که می تواند با یک راه حل مناسب صدا را به شنونده منتقل کند. یکی از عملکردهای جالب این تلویزیون Multiroom Link نام دارد که از این برنامه برای اتصال چندین دستگاه بی سیم از طریق Wi-Fi استفاده می کند و محتوای صوتی از یک دستگاه در دستگاه های دیگر پخش می شود.

همچنین ، اگر می خواهید اندازه تلویزیون خود را افزایش دهید ، می توانید یک سیستم صوتی برای این منظور خریداری کنید تلویزیون سامسونگ 50AU7000 فرم Q-Symphony استفاده می شود. این فناوری می تواند صدا را با تلویزیون و کابل پخش کند. با استفاده از فناوری صوتی بلوتوث ، می توانید محتوای صوتی را از تلفن خود به تلویزیون منتقل کرده و برنامه مورد نظر خود را در تلویزیون مشاهده کنید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 50AU7000 سایز 50 اینچ، کیفیت تصویر 4k