اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 50AU9000 سایز 50 اینچ اسمارت فورکی

توضیحات تلویزیون سامسونگ 50AU9000 ، اندازه 50 سانتی متر

تلویزیون 50 اینچی سامسونگ 50AU9000

یکی از مدل هایی که در سال 2021 به بازار جهانی سامسونگ ارائه می دهیم ، سری AU9000 نام دارد که در اندازه 50 اینچی که به اختصار 50AU9000 نامیده می شود ، مورد بررسی قرار می گیرد. تلویزیون سامسونگ 50AU9000 از جمله محصولات این شرکت می توان به مکان بسیار ویژه آن اشاره کرد و طراحی بسیار منحصر به فرد آن ، تطبیق با سازمان و دکوراسیون داخلی را تسهیل می کند و ظاهر تعداد خانه ها را افزایش می دهد.

این مدل را می توان روی دیوار نصب کرد ، جایی که می توان از این تلویزیون به عنوان تصویر استفاده کرد. تفاوت اصلی بین تلویزیون LED استاندارد و تلویزیون سامسونگ 50AU9000 این است که این مدل از فناوری شفاف برای ایجاد صفحه ای استفاده می کند که کیفیت تصویر را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

این تلویزیون از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است و صدای خود را در وضوح بسیار خوبی به شنونده منتقل می کند که از توان 20 وات این تلویزیون استفاده کرده است. این تلویزیون یک سرویس بسیار مناسب برای کسانی است که به بازی و بازی علاقه دارند و از مهارت های تکنولوژیکی برای این منظور استفاده شده است.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

به عنوان مثال ، می توان به فناوری ALLM اشاره کرد. این برنامه به شما امکان می دهد حداقل تاخیر دسترسی را برای بازی هایی که نیازی به تنظیم دستی ندارند انتخاب کنید. در این تلویزیون از پردازنده Crystal Processor 4K برای پردازش تصاویر بهتر استفاده شده است که با استفاده از الگوریتم های مختلف می تواند به بهبود کیفیت تصویر تا حد امکان کمک کند.

برای رابط کاربری ، از سیستم عامل اختصاصی تایزن استفاده شده است که می تواند دسترسی نامحدود به کاربران ارائه دهد. همچنین از پورت ها و پورت های مختلف برای اتصال دستگاه های خارجی مختلف به تلویزیون ، به عنوان مثال ، پورت های HDMI و USB استفاده شد.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 50AU9000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 50AU9000

به جرات می توان گفت که کیفیت تصویر و نمایش خروجی روی صفحه مهمترین چیز برای کاربر است. هنگام انتخاب محصول ، همه به کیفیت تصویر خروجی توجه زیادی می کنند. بدین منظور ، سازندگان سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا از بهترین فناوری برای بهبود کیفیت تصویر در جهت رضایت مشتریان استفاده کنند.

اول از همه ، لازم به ذکر است که در ساخت صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 50AU9000 از فناوری کریستال استفاده می شود و به همین دلیل این تلویزیون با نام تلویزیون کریستال نیز شناخته می شود که باعث می شود سطح روشنایی این تلویزیون نسبت به LED های معمولی و تصاویر جذاب تر باشد. به مخاطب اعلام شد.

کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و همچنین دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که شامل این پیکسل می تواند جزئیات باورنکردنی تصویر را در محصول نمایش دهد.

از فناوری UHD Dimming برای کنترل روشنایی صفحه تلویزیون استفاده می کند. یکی از ویژگیهای جالب این تلویزیون استفاده از حالت Filmmaker است که برای علاقه مندان به فیلم استفاده می شود و تصاویر کاملاً با هدف فیلمساز مطابقت دارد. نور پشت تلویزیون از فناوری Edge استفاده می کند. LED.

از فناوری One Billion Colors برای افزایش تعداد رنگهای قابل نمایش در تلویزیون استفاده می شود که منجر به نمایش یک میلیارد رنگ مختلف در تلویزیون می شود و در نتیجه ، تصویر ارائه شده به کاربر در محصول بسیار شبیه است به تصویر واقعی

پنل مورد استفاده در این تلویزیون از نوع VA است که می تواند زاویه دید بسیار وسیعی را در اختیار کاربر قرار دهد ، یعنی کاربر می تواند تصویر خروجی را از هر زاویه ای روی صفحه مشاهده کند. تلویزیون بدون از دست دادن وضوح و کیفیت خود.

طراحی زیبا از تلویزیون سامسونگ 50AU9000 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU9000

تلویزیون سامسونگ 50AU9000 از طراحی خوب و صفحه باریکی برخوردار است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این تلویزیون دارای قابلیت AirSlim است که نشان دهنده تراکم کم تلویزیون است و بنابراین برای نصب دیوارها و تزئینات سفارشی برای لوازم منزل شما ایده آل است. این تلویزیون دارای پایه ای در مرکز است که قدرت و دوام تلویزیون را افزایش می دهد و می توانید تلویزیون را روی میز بگذارید و بدون تکان خوردن آن را تماشا کنید. همچنین لبه های باریک این تلویزیون مانع از حواس پرتی شما هنگام تماشای نمایش یا فیلم مورد علاقه شما می شود.

کنترل کننده قوی برای تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU9000

قیمت و خرید تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU9000

تلویزیون هایی که از پردازنده های جداگانه استفاده می کنند کیفیت تصویر و صدا بسیار بهتری نسبت به تلویزیون هایی که از پردازنده های جداگانه استفاده نمی کنند ، دارند. در واقع پردازنده مجموعه ای از تصاویر را قبل از نمایش تصویر در تلویزیون می چرخاند و با بهبود کیفیت آن ، نتیجه را ثبت می کند.

تلویزیون های سری 50 اینچی سامسونگ AU9000 از پردازنده کریستالی به نام Crystal Processor 4K استفاده می کنند که با استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و هوش مصنوعی بسیار قوی که در آن گنجانده شده است می تواند به بهبود کیفیت تصویر کمک کند. ارزشش را دارد.

اگر کیفیت منبع پایین و نامحدود باشد ، با استفاده از ویژگی موسوم به 4K Upscaling ، کیفیت تصویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و دیگر نگران کیفیت پایین عکس های کاربران نخواهید بود. دریافت بالاترین و بالاترین استانداردهای ممکن در این تلویزیون از فناوریهای Clean Clean و Analog Clean View برای حذف نویز در تصاویر دیجیتال و آنالوگ استفاده شده است.

همچنین اگر کاربر در حال انجام بازی با سرعت بسیار بالا یا تماشای فیلم های اکشن باشد ، ممکن است با مشکل کیفیت تصویر پایین یا تار مواجه شود که این مشکل را در تلویزیون های سامسونگ برطرف می کند .50AU9000 با فناوری Motion Xcelerator Turbo. استفاده می شود که می تواند تصاویر را به روشنی و صاف در اختیار کاربر قرار دهد.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ AU9000 ، اندازه 50 اینچ

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون AU9000 سامسونگ ، اندازه 50 اینچ

یکی از موارد مهم در خرید تلویزیون صدا است. تلویزیون سامسونگ با وضوح بالا و کیفیت صدا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی و کانال خروجی 20 وات است. یکی از عملکردهای داخلی تلویزیون Q-Symphony است که به تلویزیون اجازه می دهد صدا و بلندگوها را همزمان و با هم پخش کند.

این تلویزیون دارای فناوری تقویت دیالوگ است که نوسانات صدا را کاهش می دهد و صدا را با جزئیات بیشتری پخش می کند. همچنین دارای سیستم صوتی Clear Voice III است که با ایجاد وضوح بیشتر نویز و نویز اضافی را کاهش می دهد. یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون سامسونگ Sound Tracking Sound است که صدای سه بعدی برنامه مورد نظر شما را ایجاد می کند و می توانید از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

قابلیت تلویزیون سامسونگ 50AU9000

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 50AU9000

تلویزیون سری 50 اینچی سامسونگ AU9000 دارای ویژگی های هوشمند زیادی برای کاربران خود است. این تلویزیون دارای سیستم عامل Tizen است که سیستم عامل سامسونگ است و دسترسی به منو آسان است. این تلویزیون دارای دستیار صوتی Bixby است که با استفاده از آن می توانید با صدای هوشمند خود فرمان هایی به تلویزیون بدهید و به برخی از تنظیمات دسترسی داشته باشید.

این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB است. همچنین می توانید از قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث برای اتصال دستگاه های هوشمند خارجی به تلویزیون و تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود استفاده کنید. یکی از ویژگی های این تلویزیون چیزی هوشمند است که به شما امکان می دهد سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را از طریق صفحه تلویزیون کنترل کنید.

در تلویزیون سامسونگ 50AU9000 با استفاده از فناوری Multi View ، می توانید دو محتوای متفاوت را روی یک تلویزیون در یک صفحه پخش کرده و آن را تماشا کنید. همچنین می توانید از مرور وب خود از طریق ویژگی مرور وب در تلویزیون لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 50AU9000 سایز 50 اینچ اسمارت فورکی