اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 50Q60A سایز 50 اینچ صفحه نمایش QLED

توضیحات تلویزیون سامسونگ 50Q60A ، اندازه 50 اینچ

قیمت تلویزیون سامسونگ 50Q60A سایز 50 اینچ صفحه نمایش QLED

سامسونگ یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند است. هر ساله ، این شرکت جدیدترین محصولات خود را با استفاده از جدیدترین فناوری موجود به بازار جهانی ارسال می کند. یکی از مدل هایی که سامسونگ در سال 2021 تولید خواهد کرد تلویزیون سامسونگ 50Q60A به اصطلاح این مدل با توجه به نیاز کاربر در اندازه های مختلف ساخته شده است.

در این قسمت قصد داریم مدل های 50 اینچی این سری را برای شما عزیزان مرور کرده و کارکردها و ویژگی های مورد استفاده در آنها را برای شما شرح دهیم. تلویزیون سامسونگ 50Q60A از فناوری QLED برای ساختن صفحه استفاده می کند و کیفیت خروجی آن 4K است. پردازشگر Quantum Lite 4K برای پردازش تصویر استفاده می شود که می تواند تا حد امکان به بهبود کیفیت تصویر کمک کند.

این تلویزیون از کیفیت صدای بسیار خوبی نیز برخوردار است ، بدین معنا که از قدرت صدا 20 وات بر روی این مدل استفاده شده است. تلویزیون 50 اینچی سامسونگ Q60A از سیستم عامل Tizen نسخه 6 استفاده می کند که می تواند برنامه های کاربردی دیگر را در اختیار کاربران قرار دهد. این مدل دارای جستجوی صوتی نیز می باشد و می توانید از صوت برای انتقال مجموعه دستورات به شما تا آنجا که امکان دارد استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید. به

این تلویزیون همچنین از ویژگی های جالب IoT پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد سایر دستگاه های هوشمند خود را کنترل کنید. او انجام داد تلویزیون سامسونگ 50Q60A همچنین به گونه ای جذابیت خاصی به دکوراسیون داخلی خانه شما می بخشد و همچنین می توان آنها را به راحتی روی دیوار قرار داد. بسیاری از پورت های مختلف دستگاه های هوشمند دیگر را به تلویزیون متصل کرده اند ، مانند پورت های HDMI و USB.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 50Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 50Q60A سایز 50 اینچ صفحه نمایش QLED

کیفیت تصویر یکی از مهمترین عوامل در ترغیب مردم به خرید تلویزیون است و به همین دلیل ، طراحان و تولیدکنندگان تلویزیون های هوشمند سعی می کنند از جدیدترین فناوری استفاده کنند تا کیفیت تصاویر نمایش داده شده روی آن را تا حد ممکن در صفحه نمایش ارتقا دهند. تا جایی که ممکن است. ارتفاع احتمالی

تلویزیون سامسونگ 50Q60A از فناوری QLED برای صفحه نمایش خود استفاده می کند که می تواند کیفیت تصویر عالی را ارائه دهد. نمایش بسیار پیشرفته است و در نتیجه تصاویری که در تلویزیون مشاهده می شود شبیه تصاویر اصلی خواهد بود.از فناوری Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر نمایش داده شده در این تلویزیون استفاده می شود.

یکی از جالب ترین و منحصر به فردترین عملکردهای استفاده شده در این مدل ، Dual LED نام دارد که به گونه ای کار می کند که این تلویزیون از دو LED استفاده می کند ، یک LED برای تولید نور پس زمینه تصویر دارای رنگ های گرم و روشن است ، اما در عوض تصویری روشن تر تولید می کند. دارای رنگ سردتر ، که منجر به کنترل بیشتر کنتراست تصویر و رنگهای عمیق تر مورد استفاده در تصویر نمایش داده شده می شود.

در مورد کیفیت تصویر این تلویزیون لازم به ذکر است که تلویزیون های 50 اینچی QLED سامسونگ دارای کیفیت تصویر 4K هستند و همچنین تلویزیون دارای رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است که این پیکسل می تواند به کاربران واقعی ارائه دهد. جزئیات عکس امئو همچنین ، برای نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها در تلویزیون ، از فناوری Billion Colors استفاده شد که تقریباً 1 میلیارد رنگ مختلف را نمایش می دهد ، و این مطمئناً به تصاویر واقعی تری منجر می شود.

طراحی زیبا تلویزیون سامسونگ 50Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 50Q60A سایز 50 اینچ صفحه نمایش QLED

این تلویزیون دارای شکل زیبا ، ضخامت کم و لبه های باریک است که برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و به راحتی می توانید آن را روی دیوار نصب کرده و دکوراسیونی خاص به خانه خود ببخشید.

یکی از ویژگی های این محصول فناوری Ambient Mode است که در صورت مرده شدن دیوار داخلی و روشن شدن محدودیت روشن می شود. و می توانید آن را به یک گالری هنری واقعاً زیبا تبدیل کنید و خانه خود را مانند موزه هنر کنید.حرکات مورد علاقه شما.

نمایشگر قدرتمند تلویزیون 50 اینچی سامسونگ Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 50Q60A سایز 50 اینچ صفحه نمایش QLED

تلویزیون سامسونگ 50Q60A برای بهبود بیشتر کیفیت تصویر ، از پردازنده Quantum Processor Lite 4K استفاده کردیم که علاوه بر بهبود کیفیت تصویر ، تأثیر مثبتی بر کیفیت تلویزیون نیز دارد. پردازنده می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد ، از جمله کنترل صدا و بهبود کنتراست تصویر ، و همچنین تولید طیف گسترده ای از رنگ ها.

یکی از جالب ترین عملکردهای این توسعه دهنده کرد استفاده از ویژگی 4k Upscaler است که اگر تصاویر اصلی بدست آمده از منبع ضعیف و با کیفیت پایین باشد ، با استفاده از این ویژگی کیفیت متفاوتی دارد کیفیت فناوری در این تصاویر بهبود می یابد با کیفیت 4K ، و در نتیجه کاربر همیشه با بالاترین کیفیت ممکن تصاویر را مشاهده خواهد کرد.

برای بهبود کیفیت صدا ، از فناوری Adaptive Sound استفاده شد که به طور خودکار صدای تلویزیون را با توجه به محتوا و نوع پخش تنظیم می کند. همچنین ، اگر در حال تماشای یک نمایش حرکت سریع هستید ، از فناوری Motion Xcelerator برای جلوگیری از افت تصویر و کیفیت تصویر استفاده می شود و تصویر به صورت شفاف به کاربر منتقل می شود. این فناوری از تار شدن تصویر جلوگیری می کند و وضوح بسیار بالایی دارد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 2021

قیمت تلویزیون سامسونگ 50Q60A سایز 50 اینچ صفحه نمایش QLED

تلویزیون سامسونگ 50Q60A دارای سیستم عامل خاصی برای سامسونگ به نام Tizen است که برنامه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

این تلویزیون دارای وای فای و بلوتوث است که می توانید از آنها برای اتصال دستگاه های هوشمند مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند استفاده کنید و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید. همه اینها در اندازه تلویزیون سامسونگ RU7090 نیز موجود است.

یکی از فناوری های جذاب این تلویزیون این است که می توانید با صدای خود با دستیار صوتی تعبیه شده در دستگاه ، اقدامات مرتبط با تلویزیون را انجام دهید. تلویزیون سامسونگ دارای 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است. برای مشاهده محتویات فلش مموری یا هارد دیسک می توانید از کابل USB استفاده کنید. همچنین می توانید وب سایت را در داخل تلویزیون تماشا کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 50Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 50Q60A سایز 50 اینچ صفحه نمایش QLED

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ 50Q60A بسیار خوب است و صدا را به مخاطب منتقل می کند. این مدل از سیستم صوتی دو کاناله استفاده می کند و همچنین 20 وات توان از محصول تولید می کند. یکی از جالب ترین عملکردهایی که برای بهترین کیفیت صدا در این تلویزیون استفاده شده است ، Object Tracking Sound نام دارد. تلویزیون و صدای آن هماهنگی فوق العاده ای ایجاد می کند.

اگر می خواهید صدای این تلویزیون را افزایش دهید ، می توانید یک سیستم صوتی یا یک نوار صدا خریداری کنید و برای این منظور ، عملکردی به نام Q-Symphony Lite در این مدل نشان داده شده است.

این برنامه صدای تلویزیون و سیستم صوتی را به یکدیگر متصل می کند و هنگام اتصال سیستم صوتی به تلویزیون دیگر لازم نیست بلندگوهای تلویزیون را خاموش کنید.اگر در حال تماشای برنامه ای مبتنی بر مکالمه برای افزایش وضوح بحث ها در این تلویزیون هستید ، از ابزاری به نام Dialog Enhancement استفاده شده است که مکالمات واضح و شفاف را برای شما در تلویزیون ارسال می کند.

فناوری دیگری در آنجا وجود دارد تلویزیون سامسونگ 50Q60A دستگاه مورد استفاده Dolby Digital Plus نام دارد که یک فناوری است که می تواند صدا را به طور کامل به شنونده منتقل کند.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 50Q60A سایز 50 اینچ صفحه نمایش QLED