اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 55AU7000 سایز 55 اینچ هوشمند، کیفیت تصویر 4k

توضیحات تلویزیون 55 اینچی Fork Smart Samsung 55AU7000

تلویزیون سامسونگ 55AU7000

یکی از مدل های تولید شده توسط سامسونگ در سال 2021 و در بازار جهانی عرضه شد تلویزیون سامسونگ 55AU7000 در واقع ، این مدل آخرین نسخه این سری است که در سال 2020 عرضه شد. یکی از ارزان ترین تلویزیون های موجود در بازار است که برای استفاده ساده و همچنین تماشای فیلم مناسب ترین گزینه است. خرید تلویزیون سامسونگ با این نکات بدون شک گزینه مناسبی برای خرید است.

البته باید توجه داشت که فقر تلویزیون به معنای کیفیت پایین نیست و توسعه دهندگان این مدل سعی کرده اند از آخرین و بزرگترین فناوری برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان استفاده کنند. یکی از اجزای اصلی مورد استفاده در طراحی صفحه نمایش این تلویزیون ، فناوری کریستال است که کیفیت خروجی و بیننده را تا حد ممکن بالا می برد.

پنل طراحی شده برای طراحی این تلویزیون می تواند زاویه دید افقی منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار دهد ، به این معنا که برنامه بر اساس هر موقعیت و زاویه ای از تلویزیون ساخته شده است ، بدون این که کیفیت تصویر به خطر بیافتد ، می تواند از صفحه نمایش خارج شود. کیفیت صدای این تلویزیون نیز بسیار خوب است و صدا را با وضوح زیادی به شنونده منتقل می کند که از توان 20 وات این تلویزیون استفاده کرده است.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

پردازشگر کریستال 4K برای پردازش بهتر تصویر استفاده می شود که می تواند کیفیت تصویر خروجی را تا حد زیادی بهبود بخشد. تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU7000 طراحی بسیار جذابی دارد و می تواند با هر نوع دکوراسیون منزل سازگار شود و همچنین به راحتی به دیوار متصل می شود.

برای کسانی که به اینترنت و مرور وب علاقه دارند ، مرورگری نصب شده است و به کاربران این امکان را می دهد تا محتوای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنند. استفاده از مرورگر صدا یکی دیگر از برنامه های این تلویزیون است که بیننده می تواند تنها با یک صدای ساده از آن برای انجام کارهای دلخواه شما در تلویزیون استفاده کند.

طراحی زیبا تلویزیون 55AU7000 سامسونگ

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 55AU7000

تلویزیون سامسونگ 55AU7000 دارای طراحی منحصر به فرد و بی نظیری است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. تلویزیون 55 اینچی سامسونگ سری AU7000 دارای ضخامت نازک تر و حاشیه باریک است که برای نصب روی دیوار ایده آل است و همچنین تجربه تماشای راحت تری هنگام تماشای تلویزیون. به شما می دهد و شما را از حواس پرتی باز می دارد.

این تلویزیون دارای پایه محکمی در هر دو طرف است که قدرت تلویزیون را افزایش می دهد و می توانید تلویزیون را بدون هیچ سر و صدا روی میز بگذارید و از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. محصولات سامسونگ با کیفیت بالا دارای یک طرح هستند ، یکی از مدل های این شرکت که در فروشگاه دوزین موجود نیست تلویزیون 50AU7100 سامسونگ است.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 55AU7000 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی سامسونگ 55AU7000

با اطمینان می توان گفت که کیفیت تصویر مهمترین عامل در تماشای تلویزیون است و به همین دلیل کاربران ترغیب به خرید این محصول می شوند. یکی از بارزترین تفاوت های تلویزیون های معمولی LED و تلویزیون هایی که از فناوری کریستال استفاده می کنند ، روشنایی و کنتراست تصویر نمایش داده شده در محصول است که البته این امر این است که تلویزیون ها از فناوری کریستال برای ساختن صفحه استفاده می کنند.

با استفاده از فناوری Crystal Display ، آنها می توانند چندین رنگ را در محصول نمایش دهند ، که باعث می شود تصویر بیشتر نمایش داده شود و لذت بیشتری را به بیننده منتقل کند. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است که کیفیت تصویر را تا 4 برابر بهتر از کیفیت Full HD ارائه می دهد.

تلویزیون سامسونگ 55AU7000 رزولوشن تصویر 2160 در 3840 پیکسل است. این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات تصویر زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد. به منظور نمایش طیف گسترده ای از رنگها در خروجی ، از برنامه Pure Color در این تلویزیون استفاده شده است. این برنامه می تواند چندین رنگ را در محصول نمایش دهد ، بنابراین تصاویر نمایش داده شده در محصول بسیار شبیه به تصویر واقعی است.

یکی از جالب ترین عملکردهای مورد استفاده در این تلویزیون HDR نام دارد که می تواند رنگ و کنتراست تصویر و روشنایی هر صحنه را به طرز سرگرم کننده ای تصحیح کند.

کنترلر تلویزیون 55 اینچی قدرتمند سامسونگ AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU7000

طراح و تولید کننده تلویزیون 55 اینچی سامسونگ سری AU7000 برای بهبود بسیاری از جنبه های تلویزیون ، از جمله کیفیت صدا و تصویر ، و همچنین کنتراست تصاویر و رنگ بندی نمایش داده شده. در تلویزیون ، پردازنده تصویر قدرتمندی به نام پردازنده کریستال 4K این پردازنده از هوش مصنوعی مخصوص آن و همچنین الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق استفاده می کند که به بهبود کیفیت تلویزیون تا حد امکان کمک می کند.

اگر می خواهید در مورد بهبود کیفیت تصویر از طریق این فرایند بیشتر بدانید ، ما در مورد افزایش 4K برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد. اگر کیفیت تصاویر گرفته شده پایین باشد ، از طریق فناوری 4K Upscaling ، کیفیت این تصاویر با کیفیت پایین به 4K ارتقاء می یابد ، می توان نتیجه گرفت که با استفاده از این فناوری ، کیفیت تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون بلافاصله در سطح برجسته

برای بهبود کیفیت صدا ، از ویژگی جذاب Adaprive Sound استفاده شد. این فناوری می تواند به طور خودکار محتوا و نوع پخش در تلویزیون را تشخیص دهد و بسته به محتوا و نوع محصول ، صدای تلویزیون را پخش کند. برای فیلم های اکشن یا بازی های رایانه ای که سرعت بسیار بالایی نیز دارند

از فناوری Motion Xcelerator برای جلوگیری از تاری دید در تلویزیون استفاده می شود ، که نور پس زمینه را می بندد تا محصول واضح تر و واضح تر در تصویر ظاهر شود.

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7000

تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7000

برای لذت بردن هرچه بیشتر از برنامه دلخواه در تلویزیون ، علاوه بر نمایش تصویر با کیفیت محصول ، صدای منتقل شده از بلندگوهای تلویزیون نیز بسیار مهم است ، به همین دلیل است که تولید کنندگان 55 اینچ سامسونگ سری AU7000 از فناوری های مختلفی برای بهبود کیفیت صدای این تلویزیون استفاده کرده است.

یکی از فناوری هایی که برای بهبود کیفیت صدای این محصول استفاده شده است Dolby Digital Plus نام دارد که می تواند صدا را به صورت کامل و کامل در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین ، با استفاده از فناوری Multiroom Link ، می توان چندین دستگاه را از طریق اتصال بی سیم متصل کرد و صدا را از یک دستگاه به عنوان منبع به دستگاه های دیگر پخش کرد.

سیستم صوتی در این مدل دو کاناله است و همچنین تلویزیون 55AU7000 سامسونگ می تواند 20 وات برق از محصول تولید کند. در واقع ، می توان گفت که این صدا قادر بود صدا را به خوبی به بیننده ارائه دهد ، اما در صورت تمایل می توانید یک سیستم صوتی یا نوار صدا خریداری کنید.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، تلویزیون دارای Q-Symphony است که به تلویزیون و سیستم صوتی اجازه می دهد تا با هم ارتباط برقرار کرده و پخش کنند. با استفاده از فناوری Tv Sound To Mobile می توان صدای تلویزیون را به تلفن همراه منتقل کرد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 55AU7000

تلویزیون 55AU7000 سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen است که انواع برنامه ها و نرم افزارها را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون چیز هوشمند است که به شما امکان می دهد دستگاه های خانگی خود را روی صفحه تلویزیون کنترل کنید. این تلویزیون دارای 3 درگاه HDMI و 1 درگاه USB است ، بنابراین از کابل USB برای پیدا کردن محتویات حافظه یا سرصفحه های خارجی خود استفاده کنید.

فناوری دیگر این تلویزیون Mirror Screen است که به شما اجازه می دهد صفحه موبایل خود را روی تلویزیون نشان داده و از آن لذت ببرید. همچنین می توانید از Wi-Fi و بلوتوث در دستگاه های خارجی مانند لپ تاپ استفاده کنید. تبلت و تلفن هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید. از مرور برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید. از نرم افزارهای سفارشی وب سایت استفاده کنید تلویزیون سامسونگ 55AU7000 می توانید از مرور وب لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 55AU7000 سایز 55 اینچ هوشمند، کیفیت تصویر 4k