اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 55AU7100 سایز 55 اینچ، سیستم عامل تایزن

توضیحات و معرفی تلویزیون 55 اینچی Fork Smart Samsung 55AU7100

تلویزیون سامسونگ 55AU7100

سامسونگ هر سال سعی می کند جدیدترین محصولات خود را که با استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی تولید کرده است ، به بازار عرضه کند. در بین مدلهایی که این برند در سال 2021 در بازار جهانی عرضه کرد ، تلویزیون سامسونگ 55AU7100 در واقع می توان گفت که این مدل یکی از ارزان ترین تلویزیون های موجود در بازار است و انتخاب خوبی برای مشتریانی است که نمی توانند هزینه زیادی برای خرید تلویزیون هزینه کنند.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی 2021 و دسته بندی های تلویزیونی را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

در این قسمت نگاهی به اندازه 55 اینچی این تلویزیون می اندازیم و در مورد ویژگی های آنها به صورت کامل و کامل برای شما عزیزان صحبت می کنیم. تلویزیون سامسونگ 55AU7100 کیفیت 4K را برای کیفیت تصویر خروجی خود ارائه می دهد. این مدل دارای طراحی زیبا و شکیل بوده و به راحتی بر روی دیوار نصب می شود که زیبایی زیادی به دکور می بخشد.

سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی که برای سیستم عامل این تلویزیون توسعه داده استفاده کرده است و همچنین در بین مدلهای مختلف بسیار محبوب است. درباره سیستم عامل Tizen ویژگی های منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه می دهد. تلویزیون سامسونگ 55AU7100 این دستگاه دارای یک دستگاه تلفن همراه است که به کاربر اجازه می دهد به راحتی فرمان مورد نظر را از طریق صدا به تلویزیون منتقل کند.

در مورد کیفیت صدای این تلویزیون می توان گفت رزولوشن خوبی دارد و صدا را با کیفیت خوب به مخاطب منتقل می کند. برای تصاویر بهتر ، این محصول از کریستال های بسیار قوی استفاده می کند و همچنین این مدل دارای پورت های اتصال مانند USB و HDMI برای اتصال به سایر دستگاه های هوشمند است.

طراحی زیبا تلویزیون 55AU7100 سامسونگ

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 55AU7100

تلویزیون سامسونگ 55AU7100 ضخامت نازکی دارد که جذابیت خاصی به آن می بخشد و برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است. لبه پایینی این تلویزیون مانع از حواس پرتی شما در حین تماشای تلویزیون می شود و در صورت تمایل فضای بیشتری را برای تماشا در اختیار شما قرار می دهد. پایه در دو طرف تلویزیون قرار دارد ، شما به راحتی می توانید تلویزیون را روی میز بگذارید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 2021 55AU7100

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU7100

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU7100 از فناوری کریستال روی صفحه استفاده می کند تا کیفیت تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی داشته باشد ، که به شما امکان می دهد تصویر را روی محصول روی کاربر نمایش دهید. باید روشنایی بیشتری داشته باشد و استفاده از آن را پر جنب و جوش تر و جذاب تر کند.

بسته به اندازه رنگ نمایش داده شده توسط تلویزیون در محصول ، تصویری که برای کاربر نمایش می دهد شبیه تصویر واقعی است و این باعث جذابیت بیشتر آن برای مخاطب می شود. بدین منظور ، تلویزیون 55AU7100 سامسونگ از برنامه Pure Color استفاده می کند که می تواند طیف رنگی بسیار وسیعی از محصول را نمایش دهد.

کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و همچنین دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که ترکیب این دو ویژگی می تواند جزئیات تصویر زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد. برای بهبود کیفیت تصویر با کنتراست یا کنتراست رنگی که به کاربر ارائه می شود ، از عملکردی به نام HDR در این تلویزیون استفاده شده است که از فرمت های HLG و HDR10 پشتیبانی می کند. در تلویزیون 55AU7100 سامسونگ از فناوری Mega Contrast برای افزایش کنتراست تصویر استفاده شده است.

پردازنده تلویزیون سامسونگ AU7100 55 اینچ

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU7100

استفاده از پیکربندی های جداگانه عملکرد تلویزیون تحت کنترل از راه دور را بیشتر از تلویزیونی می کند که از پیکربندی جداگانه یک تلویزیون مستقل استفاده نمی کند. هوش ساخته شده در آن ، و همچنین الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق ، به بهبود کیفیت تصویر تا حد امکان کمک می کند.

یکی از فناوری هایی که برای بهبود فضای داخلی تصویر در این تلویزیون استفاده می شود ، 4k Upscaling نام دارد. آنچه واقعاً باعث می شود این فناوری کار کند این است که اگر تصاویر بدست آمده از منبع با کیفیت پایین و غیر ضروری باشد ، استفاده از این ویژگی باعث بهبود کیفیت آن تصاویر می شود. کیفیت 4K بهبود می یابد و کاربران همیشه بالاترین کیفیت ممکن را در محصول مشاهده می کنند.

اگر تصویری که در تلویزیون پخش می شود دارای کنتراست پایینی است ، با استفاده از فناوری Contrast Enhancer ، کنتراست آن قسمت از تصویر بسیار بهبود می یابد و تصاویر با وضوح و کنتراست منحصر به فرد محصول مشاهده می شوند.

همچنین از فناوری صدای سازگار برای افزایش محتوای صوتی استفاده شده است که به شما امکان می دهد صدای تلویزیون را به طور خودکار با توجه به محتوا و نوع پخش تنظیم کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7100

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7100

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ 55AU7100 یک راه حل بسیار خوب است که از سیستم صوتی دو کاناله در این مدل استفاده می کند و همچنین دو بلندگو وجود دارد که هر کدام می توانند 10 وات توان خروجی تولید کنند. ، این تلویزیون 20 وات توان تولید می کند.

یکی از عملکردهای اصلی مورد استفاده در تلویزیون 55AU7100 سامسونگ Dolby Digital Plus نام دارد که می تواند صدا را به صورت کامل و چند بعدی در اختیار کاربر قرار دهد و همچنین نویز صدا و تصویر را از بین ببرد. به وضوح با مخاطب ارتباط برقرار کنید. اگر می خواهید صدای تلویزیون را از طریق تلفن همراه خود داشته باشید ، می توانید از فناوری Tv Sound To Mobile استفاده شده در این تلویزیون استفاده کنید.

اگر کاربر نیاز به افزایش اندازه تلویزیون دارد ، می تواند از فناوری Q-Symphony استفاده کند. این عملکرد باعث می شود صدای تلویزیون و سیستم صوتی با هم پخش شوند. بدنه پاسخ با بالاترین هماهنگی ممکن و هماهنگی صوتی به گوش شنونده می رسد. همچنین می توانید محتوای صوتی را از تلفن خود به تلویزیون پخش کنید و برنامه های مورد نظر خود را در تلویزیون تماشا کنید.

ظرفیت تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7100 ، 55 اینچ

قیمت و خرید تلویزیون 55AU7100

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen است که دسترسی به آن از طریق منو بسیار آسان است. این تلویزیون دارای 1 درگاه USB و 3 درگاه HDMI است که به شما امکان می دهد از کابل USB برای دسترسی به محتویات فلش مموری یا هارد اکسترنال خود استفاده کنید. یکی از عملکردها ویژگی جذاب این تلویزیون Smart object است که به شما اجازه می دهد سایر دستگاه های سامسونگ را از طریق صفحه تلویزیون کنترل کنید.

همچنین ، با استفاده از رایانه شخصی با تلویزیون داخلی ، می توانید از راه دور به رایانه خود دسترسی داشته باشید و کارهای خود را انجام دهید. بلوتوث و تلفن هوشمند با تلویزیون و از تماشای داخل مورد نظر خود لذت ببرید.

در تلویزیون سامسونگ 55AU7100 با استفاده از Samsung TV Plus ، می توانید بدون نصب یا اتصال دستگاه های خارجی به برنامه های سرگرم کننده دسترسی داشته باشید و از آنها لذت ببرید. همچنین می توانید با استفاده از برنامه وب سایت ، وب سایت را مرور کنید. با محصولات سامسونگ شما یک نصب کامل در خانه خواهید داشت ، تلویزیون سرد سامسونگ 75Q80T شاید انتخاب خوبی باشد.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 55AU7100 سایز 55 اینچ، سیستم عامل تایزن