اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 55AU9000 سایز 55 اینچ سری 9

قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ 55AU9000 سایز 55 اینچ

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ 55AU9000

یکی از بهترین مدل هایی که سامسونگ در سال 2021 تولید خواهد کرد سری AU9000 است. در واقع می توان گفت مدل AU9000 نسل جدید مدل TU9000 است که در سال 2020 تولید شده است. در این مقاله ما آن را تولید خواهیم کرد تلویزیون سامسونگ 55AU9000 او فرا خوانده می شود تا جنبه هایی را که به شما عزیزان نشان داده است در نظر بگیرد و توضیح دهد.

تلویزیون سامسونگ 55AU9000 به عنوان تلویزیون کریستال نیز شناخته می شود زیرا از فناوری کریستال برای طراحی صفحه خود استفاده می کند ، که باعث می شود تصویر در همان محصول با تصویر واقعی نمایش داده شود و رنگهای استفاده شده در این تصویر از نظر رنگ در طبیعت مطابقت داشته باشد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

تلویزیون سامسونگ 55AU9000 همچنین دارای کیفیت صدای شگفت انگیزی است که از توان 20 وات برای تولید استفاده می کند. این تلویزیون همچنین دارای یک دستگاه تلفن همراه است که به کاربر اجازه می دهد دستورات مورد نظر را به راحتی از طریق صدا به تلویزیون منتقل کند. برای پردازش تصویر ، یک پردازنده کریستالی بسیار قدرتمند در این تلویزیون استفاده شده است که واقعاً تصاویر نمایش داده شده در محصول را افزایش می دهد.

اگر می خواهید دستگاه های خارجی را به تلویزیون وصل کنید ، باید از پورت های مختلف ، به عنوان مثال ، پورت HDMI و USB استفاده کنید که در صورت استفاده از درایوهای فلش و هارد اکسترنال می توانید از آنها استفاده کنید. طراحی این تلویزیون جذابیت بسیار خاصی دارد و همچنین می تواند بر روی دیوار نصب شود.

رابط کاربری تلویزیون 55AU9000 از سیستم مدیریت اموال Tizen استفاده می کند که منحصراً توسط سامسونگ ایجاد شده است و می تواند یک ویژگی سرگرم کننده را در اختیار کاربر قرار دهد.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ 55AU9000

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی سامسونگ 55AU9000

تلویزیون سامسونگ 55AU9000 ضخامت بسیار کمی دارد ، به همین دلیل به آن AirSlim می گویند. ضخامت تلویزیون اسن آن را برای نصب روی دیوار ایده آل کرده و دکوراسیونی منحصر به فرد برای خانه شما فراهم می کند. فرزند باریک این تلویزیون دارای دید آرام تری است. وجود یک پایه در وسط تلویزیون باعث افزایش استحکام و دوام آن می شود و می توانید تلویزیون را بدون لرزش اضافی روی میز بگذارید و برنامه یا فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید. از خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون 55AU9000 2021 سامسونگ

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی سامسونگ 55AU9000

سازندگان و تولیدکنندگان تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU9000 از فناوری شفاف برای ساختن صفحه استفاده کرده اند تا از تصاویر با کیفیت تولید شده توسط صفحه لذت ببرند. این فناوری امکان نمایش چند رنگ روی تلویزیون را فراهم می کند و همچنین تصاویر نمایش داده شده در محصول از کیفیت و جذابیت بالاتری برخوردار بوده و تجربه بی نظیری را برای بیننده فراهم می کند.

کیفیت خروجی این تلویزیون 4K است که تا 4 برابر تصاویر بهتری نسبت به تلویزیون های Full HD ارائه می دهد. این تلویزیون دارای وضوح تصویر 2160 38 3840 پیکسل است که تعداد پیکسل هایی است که صفحه را تشکیل می دهد و می تواند جزئیات تصویر را در اختیار کاربر قرار دهد. از فناوری HDR که از فرمت های HLG و HDR10 PRO استفاده می کند نیز برای افزایش فضای داخلی تصاویر استفاده شد.

در حقیقت ، این فناوری نسبت ها و تلویزیون های متفاوتی مانند کیفیت تصویر و همچنین قوام تصاویر ارائه شده را به دنبال دارد و رنگ بندی قابل نمایش بر روی تلویزیون بسیار بهبود یافته است. به منظور نمایش چند رنگ روی تلویزیون ، تلویزیون سری 55 سامسونگ AU9000 از فناوری One Billion Color استفاده می کند که می تواند یک میلیارد رنگ مختلف را روی تلویزیون نمایش دهد.

این مدل همچنین دارای پنل VA است و زوایای دید فراوانی را برای کاربر فراهم می کند به این معنا که کاربر در همه موقعیت ها و زوایای تلویزیون بدون هیچ وضوح و کیفیت دید قرار دارد.تصاویر را می توان در صفحه نمایش نمایش داد. برای روشنایی این تلویزیون از فناوری Edge استفاده شده است.

کیفیت صدا در تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU9000

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU9000

تلویزیون سامسونگ 55AU9000 صدا با کیفیت بالا دارد. این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله و دارای 2 بلندگو است که هریک از آنها 10 وات قدرت دارند و در مجموع خروجی صدا و حجم این تلویزیون 20 وات است. جذاب ترین ویژگی این تلویزیون ، Object Track Sound است که صدایی سه بعدی در داخل پخش کننده ایجاد می کند و می توانید از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

این تلویزیون همچنین دارای سیستم کاهش نویز Clear Voice III است که نویز اضافی صدای متحرک را افزایش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های جالب این تلویزیون Q-Symphony به تلویزیون اجازه می دهد تا صدا و بلندگوها را همزمان و با هم پخش کند.

پردازنده تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU9000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی سامسونگ AU9000

استفاده از فیلترهای جداگانه در تلویزیون این مزیت را دارد که اجزای مختلف تلویزیون از جمله کیفیت صدا و تصویر و همچنین قوام تصویر نمایش داده شده در تلویزیون و در نهایت طیف رنگی قابل نمایش در خروجی ، می تواند بسیار بزرگ باشد. این یک پیشرفت است و توسط کاربر در بالاترین سطح ممکن مشاهده می شود.

تلویزیون سامسونگ 55AU9000 از پردازنده کریستال 4K استفاده می کند که از هوش مصنوعی و الگوریتم هایی مانند مطالعه عمیق پردازش تصویر استفاده می کند و با بهبود کیفیت آن ، نتایج را ثبت می کند.

برای بهبود فضای داخلی یک تصویر از طریق این پردازش ، وی عملکردی به نام 4K Upscaling را منتشر کرده است که در صورت کم بودن کیفیت تصاویر دریافتی از منبع در صورت استفاده از این ویژگی ، با هزینه کم کار می کند. کیفیت این تصاویر 4K خواهد بود. او بهتر می شود و در نتیجه تصویر با کیفیت تری از محصول را مشاهده می کند.

فناوریهای Digital Clean View و Analog Clean View نیز برای حذف نویز در تصویر استفاده می شود.

همچنین ، هنگامی که کاربران در حال انجام بازی های رایانه ای سریع یا تماشای فیلم های اکشن هستند ، از فناوری Motion Xcelerator Turbo برای جلوگیری از افتادن یا تار شدن کیفیت تصویر استفاده می شود که باعث شفافیت و شفافیت تصویر می شود و کیفیت خوبی را برای تصویر فراهم می کند.

قابلیت تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU9000

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 55AU9000

تلویزیون های سری 55 اینچی سامسونگ AU9000 دارای سیستم عامل Tizen هستند که برنامه ها و برنامه های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Smart چیزی است که به شما امکان می دهد سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ را در خانه بسازید. به این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB است که می توانید با استفاده از کابل USB محتویات هارد دیسک یا فلش مموری خود را پیدا کنید.

در تلویزیون سامسونگ 55AU9000 با استفاده از فناوری Multi View ، می توانید دو یا چند محتوا را همزمان در تلویزیون نمایش دهید و از تماشای آن لذت ببرید. این تلویزیون دارای دستیار صوتی Bixby است که به شما امکان می دهد اقدامات مربوط به صدای هوشمند خود را انجام دهید. همچنین می توانید دستگاه هوشمند خارجی خود را به تلویزیون متصل کرده و از تماشای محتوای مورد علاقه خود از طریق قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 55AU9000 سایز 55 اینچ سری 9