اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q60A سایز 55 اینچ با کیفیت تصویر 4k

توضیحات و نحوه عملکرد تلویزیون 55 اینچی سامسونگ 55Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q60A سایز 55 اینچ با کیفیت تصویر 4k

یکی از جدیدترین و محبوب ترین مدل های سامسونگ در سال 2021 ، تلویزیون هوشمند Q60A است که در پنج بعد دیگر تولید شده است. در این مقاله ، ما به جزئیات در مورد اندازه 55 اینچ می پردازیم تلویزیون سامسونگ 55Q60A همچنین نامیده می شود ، بیایید صحبت کنیم.

در ابتدا لازم به ذکر است که این تلویزیون یکی از تلویزیون هایی با کیفیت تصویر 4k است. این کیفیت تصویر بسیار بالاتر از کیفیتی مانند Full HD است. صفحه نمایش این تلویزیون همچنین از فناوری QLED استفاده می کند که می تواند تصاویر واقعی را روی صفحه نمایش دهد.

از یک پردازنده جداگانه به نام Quantum Processor Lite 4K برای بهبود کیفیت تصاویر منتقل شده استفاده شد. سیستم صوتی دو کاناله و قدرت خروجی 20 وات باعث شده است که این تلویزیون از کیفیت صدای خوبی برخوردار باشد. این تلویزیون نسبت به تلویزیون های LED معمولی سازگاری تصویر بهتری دارد و این مزیت به دلیل وجود فناوری Dual LED است.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید. به

همچنین از فناوری Auto Motion Plus برای اجرای صحنه های سریع و خشن به صورت روان و بدون حاشیه در این تلویزیون استفاده شده است. اپراتورهای تلویزیون از سیستم عامل Tizen استفاده می کنند که یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تلویزیون های مختلف است.

با خرید تلویزیون سامسونگ Q60A که از قابلیت دسترسی از راه دور استفاده می کند ، می توانید با استفاده از این ویژگی رایانه خود را به راحتی به تلویزیون هوشمند متصل کرده و اقدامات و وظایف مورد نیاز خود را انجام دهید. این مدل همچنین قابلیت جستجوی صوتی را نیز دارد که می توان از آن برای انجام هرچه بیشتر جستجوی مورد نظر از طریق صدا استفاده کرد. این تلویزیون همچنین می تواند بر روی دیوار نصب شود.

طراحی زیبا تلویزیون 55Q60A سامسونگ

قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q60A سایز 55 اینچ با کیفیت تصویر 4k

طراحی منحصر به فرد و زیبای این تلویزیون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است تلویزیون سامسونگ 55Q60A با ضخامت نازک و لبه های کم ، شما را از توجه به محتوای مورد علاقه خود دور می کند و فضای بیشتری به شما می دهد.

همچنین به دلیل ضخامت کم برای دیوارها مناسب است و تزئین خاصی به خانه شما می بخشد. همچنین ، اگر تلویزیون کار نمی کند ، می توانید آن را به شکل زیبایی تبدیل کنید و خانه خود را به موزه هنر تبدیل کنید. در صورت تمایل ، می توانید پایه را روی تلویزیون بگذارید و بدون تکان دادن روی میز بگذارید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 55Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q60A سایز 55 اینچ با کیفیت تصویر 4k

می توان گفت نقطه عطف تلویزیون Q60A استفاده از فناوری پیشرفته QLED در ساخت صفحه است که می تواند تصویر جذاب تر و شفاف تری را نسبت به LED های معمولی در اختیار کاربر قرار دهد. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است که می تواند تا 4 برابر کیفیت تصویر بهتری نسبت به تصاویر HD و Full HD ارائه دهد.

این تلویزیون همچنین دارای رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است که می تواند کاربر را با تصویر دقیق بر روی تبلت نمایش دهد. این تلویزیون همچنین از فناوری Quantom Dot استفاده می کند که باعث می شود رنگ های نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش جذاب تر و شفاف تر و به رنگ های اصلی نزدیکتر شوند.

تلویزیون سامسونگ 55Q60A آنها از چراغ های روی صفحه استفاده می کنند و به همین دلیل از LED های دوگانه استفاده کرده اند که در واقع از دو LED به جای یک LED استفاده می کنند. یکی از LED ها دارای صفحه نمایش رنگی دلپذیر است و از LED های دیگر برای نمایش رنگهای گرم و جذاب استفاده خواهد شد.

این باعث می شود که کنتراست تصاویر نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش بیشتر شود و کاربر احساس کند که در جنبه فیزیکی است و این احساس را تجربه می کند.

پنل نصب شده بر روی این تلویزیون از نوع VA است که زاویه دید رایگان را برای کاربر فراهم می کند ، به این معنی که اگر در هر زاویه ای از تلویزیون کاربر قرار گیرد ، کیفیت و افت کیفیت از بین نمی رود. خروجی به صفحه نمایش

پردازنده تلویزیون سامسونگ 55Q60A 2021

قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q60A سایز 55 اینچ با کیفیت تصویر 4k

سازندگان و تولیدکنندگان تلویزیون 55Q60A سامسونگ از پردازنده ای به نام Quantum Processor Lite 4K برای بهبود قدرت تصویر و کیفیت آن استفاده کرده اند. بهبود جنبه های مختلف

به عنوان مثال ، از فناوری صدای سازگار برای بهبود کیفیت صدای این تلویزیون استفاده شد. این فناوری می تواند به طور خودکار محتوای برنامه ای که در حال پخش است را تشخیص داده و به طور خودکار تشخیص دهد و صدای تلویزیون را با توجه به نوع و محتوای آن تنظیم کند.

از جمله حالت های صوتی موجود در این تلویزیون می توان به حالت طبیعی (حالت پشتیبانی) و حالت فیلم (حالت فیلم) اشاره کرد که می توانند جلوه های ویژه ای به صدای تلویزیون بدهند. همچنین اگر کیفیت تصاویر دریافتی در تلویزیون پایین باشد ، با استفاده از فناوری موسوم به 4K Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K افزایش می یابد و در نتیجه جای نگرانی در مورد کیفیت پایین کاربر. تصویر.

همچنین ، اگر کاربران در حال تماشای فیلم های سریع یا بازی های کنسولی هستند ، نباید نگران تحریف تصاویر یا پایین آمدن کیفیت آنها باشند. این فناوری به صورت واضح و روان از صفحه نمایش به کاربر نشان داده می شود.

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ با کیفیت Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q60A سایز 55 اینچ با کیفیت تصویر 4k

در مورد کیفیت صدا تلویزیون 55Q60A سامسونگ ، می توان گفت که تجربه کاربری آن ، تجربه کاربری راضی را به پلتفرم مورد نظر می رساند. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله است و قدرت آن 20 وات است.

این تلویزیون دارای دو بلندگو است که هر کدام 10 وات توان صوتی به خروجی ارسال می کنند. اگر نیاز به تقویت صدای تلویزیون خود دارید ، می توانید یک سیستم صوتی یا نوار صوتی جداگانه تهیه کنید و اگر این اتفاق بیفتد ، تلویزیون 55Q60A سامسونگ دارای دستگاهی به نام Q-Symphony است که صدا را بین تلویزیون و تلویزیون متصل می کند. سیستم صوتی. او انجام می دهد

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ Q60A همچنین می تواند به تلفن همراه متصل شود و با تلویزیون Tv Sound To Mobile TV می توانید تلویزیون را به گوشی خود منتقل کرده و به برنامه های مورد علاقه خود در تلفن خود گوش دهید. این مدل دارای دستگاهی مبتنی بر فناوری Object Tracking Sound است که باعث می شود صدا برای ایجاد تصویر همانطور که باید پخش شود.

همچنین از فناوری Dialog Enhancement برای بهبود صدای مکالمات تلویزیونی استفاده شده است. تا جایی که می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را با استفاده از فناوری بلوتوث و Sound Mirroring روی تلویزیون پخش کنید. از Dolby Digital Plus برای افزایش هرچه بیشتر تصاویر و روشن کردن مخاطب آنها استفاده شد.

صفحه نمایش نام تلویزیون سامسونگ 55Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q60A سایز 55 اینچ با کیفیت تصویر 4k

این تلویزیون دارای سیستم عامل Tizen است که دسترسی به آن از منو بسیار آسان است و برنامه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد دستگاه های سازگار تلویزیون را با استفاده از برنامه SmartThings به تلویزیون متصل کنید. تلویزیون سامسونگ 75RU7090 با اتصال به اینترنت و سایر ویژگی های هوشمند که به شما امکان دسترسی به دنیای جدید سرگرمی را می دهد.

همچنین می توانید از Google Voice Assistant و Alexa برای انجام برخی از کارهای مربوط به تلویزیون خود استفاده کنید. تلویزیون سامسونگ 55Q60A دارای 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است. همچنین می توانید از بلوتوث و Wi-Fi برای اتصال دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی یا تلفن به تلویزیون و محتوای مورد علاقه خود در صفحه بزرگ بیشتر دیدن کنید یا از مرور وب خود در این زمینه لذت ببرید تلویزیون ساخته شده

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q60A سایز 55 اینچ با کیفیت تصویر 4k