اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 58AU7000 سایز 58 اینچ، کیفیت تصویر 4k

توضیحات تلویزیون سامسونگ 58AU7000 ، اندازه 58 اینچ ، چنگال هوشمند

تلویزیون سامسونگ 58AU7000

تلویزیون AU7000 توسط سامسونگ در سال 2021 راه اندازی شد. این تلویزیون در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شود. در این بخش ، اندازه 58 اینچ را اندازه گیری می کنیم تلویزیون سامسونگ 58AU7000 او برای مطالعه و توضیح کامل ویژگیها و ویژگیهای محبوبش فراخوانده شده است.

تلویزیون سامسونگ 58AU7000 از فناوری شفاف برای بهبود کیفیت خروجی استفاده می کند. روشنایی این تلویزیون Edge LED است و این مدل می تواند نور عقب را از طریق فناوری UHD Dimming کنترل کند. کیفیت تصویر طراحی شده برای صفحه نمایش این تلویزیون 4K است که می تواند جزئیات خوبی از تصویر را در اختیار کاربر قرار دهد.

این تلویزیون همچنین از یک پردازنده کریستالی قدرتمند برای انتقال تصاویر استفاده می کند که می تواند کیفیت تصویر را تا حد زیادی بهبود بخشد. سیستم صوتی به کار رفته در این تلویزیون نیز دارای دو کانال است که می تواند صدا را با یک راه حل مناسب به بیننده منتقل کند. شاخص کیفیت تصویر تلویزیون 58 اینچی سامسونگ AU7000 همانند 2000 است که می تواند برای مقایسه تلویزیون های مختلف استفاده شود.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

تلویزیون سامسونگ 58AU7000 همچنین دارای درگاه HDMI2.1 نیست اما برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای از فناوری های مختلفی استفاده شده است که باعث می شود بازی از نظر کیفیت و دید در تلویزیون به خوبی کار کند. سیستم ، که خود سامسونگ توسعه داده است ، از رابط کاربر پسند استفاده می کند که می تواند مجموعه وسیعی از متن را در اختیار کاربر قرار دهد.

همچنین از IoT پشتیبانی می کند که می تواند برای کنترل سایر دستگاه های تلفن همراه هوشمند استفاده شود. تلویزیون 58 اینچی سامسونگ AU7000 از ویژگی منحصر به فرد Triple Protection پشتیبانی می کند که به جلوگیری از حوادثی که می تواند به تلویزیون آسیب برساند ، کمک می کند. هنگام انتخاب محصول نهایی ، علاوه بر کار با این محصولات ، قیمت تلویزیون سامسونگ نیز باید در نظر گرفته شود.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 58AU7000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 58AU7000

کیفیت خروجی تلویزیون سامسونگ 58AU7000 4K است که می تواند جزئیات و عمق تصاویر را به بیننده ارائه دهد. همچنین رزولوشن این تلویزیون برابر با 2160 38 3840 پیکسل است که باعث می شود تراکم پیکسلی از تماشای برنامه ای که دوبار به دنبال آن هستید لذت ببرید.

صفحه نمایش این تلویزیون از فناوری کریستال شفاف استفاده می کند که به همراه فناوری Crystal Display به کار رفته در این تلویزیون می تواند رنگ های بیشتری را روی صفحه نمایش به کاربر ارائه دهد و در نتیجه ، تصاویر نشان داده شده در محصول تصاویر واقعی هستند. از یک میلیارد فناوری رنگ برای افزایش تعداد رنگهای نمایش داده شده در این تلویزیون استفاده شد.

این فناوری قادر است حدود یک میلیون رنگ را روی تلویزیون نمایش دهد ، بدین معنی که رنگهای نمایش داده شده در تلویزیون شباهت زیادی به رنگهای طبیعی واقعی دارد. همچنین پنل مورد استفاده در این تلویزیون از نوع VA است که طیف وسیعی از زاویه دید افقی را در اختیار کاربر قرار می دهد ، به این معنا که کاربر در همه زوایای تلویزیون بدون افت کیفیت قرار دارد. عکس. نتایج را می توان روی صفحه مشاهده کرد.

برای افزایش تصاویر داخلی از فناوری HDR استفاده کنید تلویزیون سامسونگ 58AU7000 این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در واقع ، فناوری HDR کنتراست تصویر را افزایش می دهد و جزئیات در تاریکی و روشنایی صحنه به خوبی مشخص است.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ AU7000 2021

تلویزیون 58 اینچی سامسونگ AU7000

تلویزیون 58 اینچی سامسونگ AU7000 دارای طراحی منحصر به فرد و بی نظیری است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. روی دیوارها می نشیند و دکوراسیون خاصی به خانه شما می بخشد. همچنین این تلویزیون دارای دو پایه در دو طرف است که باعث افزایش استحکام و دوام تلویزیون می شود و به راحتی می توانید آن را روی میز قرار دهید.

پردازنده تلویزیون 58 اینچی سامسونگ AU7000

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 58 اینچی سامسونگ AU7000

تلویزیون 58 اینچی سامسونگ AU7000 از پردازنده Crystal 4K Processor برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می کند. در واقع ، این پردازنده با استفاده از الگوریتم های مختلف موجود در آن و همچنین هوش موجود در آن ، قادر است نمایش های منتقل شده را از یک برنامه تلویزیونی تبدیل کند و پس از آن کیفیت را افزایش و بهبود بخشد. تصویر هر شکل آن را در خروجی پخش می کند.

یکی از تکنیک های اصلی که برای بهبود فضای داخلی تصویر در این تلویزیون استفاده شده است ، 4k Upscaling نام دارد که به این شکل عمل می کند ، هنگامی که تصویر از منبع گرفته می شود یا تصاویری که در تلویزیون پخش می شوند دارای کیفیت بالایی هستند به کم و غیر ضروری. با استفاده از این ویژگی ، کیفیت این تصاویر با کیفیت 4K نمایش داده می شود و تصاویر با کیفیت بالا در محصول در اختیار کاربر قرار می گیرد.

با استفاده از ویژگی هایی به نام Digital Clean View و Analog Clean View ، نویز در تصاویر دیجیتال و آنالوگ حذف می شود. برای بهبود کیفیت صدا ، از برنامه Adaptive Sound استفاده می شود که می تواند نوع و محتوای منتقل شده به تلویزیون را بطور خودکار تشخیص داده و صدای منتقل شده به تلویزیون را متناسب با این محتوا تنظیم کند.

از فناوری Motion Xcelerator برای جلوگیری از تاری و کیفیت تصویر هنگام تماشای فیلم های سریع یا بازی های رایانه ای استفاده می شود.

قابلیت های تلویزیون هوشمند سامسونگ 58AU7000

تلویزیون سامسونگ 58AU7000 4K

تلویزیون سامسونگ 58AU7000 دارای سیستم عامل Tizen است که قابلیت ها و عملکردهای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون چیز هوشمند است که به شما امکان می دهد دستگاه های خانگی خود را روی صفحه تلویزیون کنترل کنید. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI است. پورت USB 1. همچنین ، با بلوتوث و Wi-Fi ، می توانید دستگاه های هوشمند مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های رده بالا را به تلویزیون متصل کرده و از تماشای محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.

فناوری دیگر مورد استفاده در این تلویزیون ALLM یا Auto Low Latency Mode است که به شما امکان می دهد حداقل تاخیر را در بازی تجربه کنید. همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار وب سایت ، وب سایت ها را مرور کنید.

امروزه اکثر محصولات سامسونگ دارای ویژگی های هوشمند هستند. یکی از محصولاتی که می توان از مدل های مختلف این شرکت به شما معرفی کرد ، تلویزیون سامسونگ 58AU7100 است.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 58AU7000

بهترین تلویزیون 58 اینچی سامسونگ AU7000

سازندگان تلویزیون 58 اینچی سامسونگ AU7000 تمام تلاش خود را کرده اند تا از جدیدترین و بهترین فناوری برای بهبود کیفیت صدای این تلویزیون استفاده کنند. سیستم صوتی مورد استفاده در این تلویزیون دارای دو کانال است و همچنین تلویزیون دارای دو بلندگو است که هر کدام می توانند 10 وات توان خروجی تولید کنند ، یعنی یک تلویزیون استاندارد 20 واتی. تولید وات می تواند صدای با کیفیت خوبی را برای مخاطب ارائه دهد.

اگر نیاز به افزایش صدای تلویزیون خود دارید ، می توانید یک سیستم صوتی بخرید ، بنابراین تلویزیون از فناوری Q-Symphony استفاده می کند و وظیفه آن تنظیم صدا بین تلویزیون و سیستم صوتی به گونه ای است. صداها با هم با آنها پخش می شود همچنین ، با استفاده از نرم افزار Multiroom Link ، بسیاری از دستگاه های مختلف از طریق Wi-Fi متصل می شوند و صدا از یک دستگاه از دستگاه دیگر تامین می شود.

بهبود کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ 58AU7000 از فناوری Dolby Digital Plus استفاده شده است که می تواند صدایی چند بعدی و کامل را در اختیار کاربران قرار دهد. اگر مخاطبان بخواهند صدای تلویزیون را به تلفن همراه خود منتقل کنند ، می توانند این کار را از طریق فناوری Tv Sound To Mobile انجام دهند و از طریق تلفن همراه خود به صدای برنامه های مورد علاقه خود گوش دهند.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 58AU7000 سایز 58 اینچ، کیفیت تصویر 4k