اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU7000 سایز 65 اینچ اسمارت، تصویر 4k

معرفی و توضیحات تلویزیون سامسونگ 65AU7000 ، سایز 65 سانتی متر ، چنگال هوشمند

تلویزیون سامسونگ 65AU7000

سامسونگ یکی از شرکت هایی است که سابقه و فعالیت طولانی در زمینه تولید خانه ، به ویژه تلویزیون های هوشمند دارد. محصولات این مارک در بازار جهانی بسیار محبوب هستند ، به همین دلیل است که طراحان و تولیدکنندگان مدلهای مختلف تلویزیون تلویزیونی از جدیدترین و بزرگترین فناوری ها برای افزایش رضایت مشتریان استفاده می کنند. یکی از پرفروش ترین ها تلویزیون سامسونگ 65AU7000 دیا

یکی از مدل های تولید شده توسط این مارک در سال 2021 AU7000 نام دارد که در اندازه ها و شکل های مختلف به بخش تولید رسیده است. آنچه در مورد عملکرد و ویژگی های آن به طور مفصل صحبت خواهیم کرد اندازه 65 اینچ است که به طور خلاصه 65AU7000 نامیده می شود. تلویزیون سامسونگ 65AU7000 به دلیل استفاده از فناوری شفاف در صفحه نمایش ، کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی دارد.

این تلویزیون همچنین از کیفیت تصویر خروجی 4K استفاده می کند که کیفیت تصویر باورنکردنی را به ما می دهد. برای چرخاندن بهتر تصویر و بهبود کیفیت آن ، از موتور پردازش کریستال استفاده می شود که می توان از آن برای بهبود کیفیت تصویر این تلویزیون به طرق مختلف استفاده کرد. این مدل همچنین دارای صدای مورد نظر است که از توان 20 وات برای خروجی استفاده می کند.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

او انجام داد تلویزیون سامسونگ 65AU7000 همچنین دارای جذابیت بسیار خاصی است و همچنین می تواند به راحتی روی دیوار قرار گیرد که به ساختار خانه احترام خاصی می گذارد. همچنین از فناوری Contrast Enhancer برای افزایش کنتراست تصویر در این تلویزیون استفاده می شود. خبر خوب برای گیمرها و گیمرها این است که تلویزیون 65 اینچی سری AU7000 سامسونگ از فناوری ALLM پشتیبانی می کند.

این تلویزیون همچنین دارای یک آشکارساز صدا است که از این ویژگی استفاده می کند ، کاربر می تواند از صدا برای ارسال دستورات به تلویزیون استفاده کند.

کیفیت تصویر سامسونگ 65AU7000 در تلویزیون

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 65AU7000

توسعه دهندگان مدل های مختلف تلویزیون های هوشمند سعی می کنند از فناوری ها و فناوری های خاصی برای بهبود کیفیت تصویر استفاده کنند و واضح است که کیفیت تلویزیون حتی بیشتر از مشتری راضی است. تلویزیون سامسونگ 65AU7000 از فناوری شفاف استفاده می کند.

این فناوری باعث می شود میزان روشنایی و کنتراست تصاویر نمایش داده شده روی محصول و همچنین تعداد رنگ های قابل نمایش در تلویزیون بیشتر از تلویزیون LED معمولی باشد. این تلویزیون همچنین از فناوری VA در محیط خود استفاده می کند که به کاربران اجازه می دهد طیف وسیعی از زاویه دید افقی را داشته باشند.

زاویه دید وسیع به این معنی است که کاربر در هر کجای تلویزیون و اطراف آن می تواند خروجی را بدون از بین رفتن کیفیت تصویر روی صفحه مشاهده کند. در این مدل از فناوری HDR برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده شده است. این فناوری از هر دو فرمت استاندارد HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. در واقع ، عملکرد اصلی این فناوری این است که کنتراست تصویر و دید رنگی قابل نمایش در تلویزیون را تا حد زیادی بهبود بخشد.

یکی از بزرگترین مسائل در بحث کیفیت تصویر ، طیف رنگی است که می تواند در تلویزیون نمایش داده شود. هرچه تلویزیون بتواند رنگهای متنوعی را به نمایش بگذارد ، تصاویری که در محصول نمایش داده می شود واقع بینانه تر و برای مخاطب جذابتر خواهد بود. برای این منظور ، تلویزیون های 65 اینچی سامسونگ سری AU7000 از فناوری Pure Color استفاده می کنند.

این فناوری باعث می شود رنگ های چند رنگ در تلویزیون قابل تشخیص باشند و تصاویر نمایش داده شده در محصول واضح و جذاب هستند.

طراحی زیبا برای تلویزیون سامسونگ 65AU7000 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون Samsung 65AU7000

تلویزیون سامسونگ 65AU7000 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. تلویزیون سامسونگ دارای ضخامت نازک تر و حاشیه باریک تری است که هنگام تماشای تلویزیون نمای روان تری به شما می دهد. مناسب برای دیوارها

همچنین این تلویزیون دارای پایه ای در دو طرف است که قدرت تلویزیون را تا حد زیادی افزایش می دهد و می توانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.

تلویزیون هوشمند 2021 سامسونگ AU7000

تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ 65AU7000 دارای سیستم عامل Tizen است که برنامه های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و دسترسی آسان به منوهای آن را نیز فراهم می کند. این درگاه دارای 1 درگاه USB و 3 درگاه HDMI برای قرار دادن حافظه فلش یا هارد دیسک است. برای قسمت بیرونی می توانید از کابل USB استفاده کنید. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون شی هوشمند است که به شما امکان می دهد دستگاه های هوشمند خود را روی صفحه تلویزیون کنترل کنید.

همچنین می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگتر مشاهده کنید. می توانید از ویژگی اشتراک گذاری وب استفاده کنید از مرور وب خود در تلویزیون لذت ببرید.

کنترلر قدرتمند تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU7000

استفاده از فیلترهای جداگانه بر روی تلویزیون نسبت به تلویزیون هایی که از فیلترهای جداگانه استفاده نمی کنند ، عناصری مانند کیفیت تصویر و صدا و همچنین ناسازگاری تصویر و رنگ بندی نمایش داده شده در صفحه مزایایی دارد. تلویزیون کیفیت بهتری دارد ، که همه با هم به کیفیت بهتر تصویر منجر می شود. تلویزیون سامسونگ 65AU7000 از پردازنده قدرتمند کریستال 4k استفاده می کند.

با استفاده از هوش مصنوعی داخلی و همچنین الگوریتم های مختلف مانند تجزیه و تحلیل عمیق ، این فرایند می تواند به بهبود هرچه بیشتر جنبه های مختلف بینایی کمک کند. یکی از شگفت انگیزترین فناوری هایی که در این تلویزیون استفاده می شود ، 4K Upscaler نام دارد که به گونه ای عمل می کند که گویی تصویر یا تصویر در تلویزیون پخش می شود. تلویزیون سامسونگ 75AU7000 یکی از پرفروش ترین مدل های موجود در فروشگاه است.

کیفیت پایین و کیفیت پایینی دارد. با استفاده از این ویژگی ، کیفیت این تصاویر به 4K افزایش می یابد و تصاویر در خروجی به دلخواه کاربر نمایش داده می شوند. این تلویزیون همچنین از قابلیت Digital Clean View و Analog Clean View برای حذف نویز در تصاویر دیجیتال و آنالوگ استفاده می کند.

از فناوری Motion Xcelerator برای جلوگیری از هر گونه مشکلی در هنگام تماشای سریع فیلم های اکشن یا بازی های رایانه ای استفاده می شود و کاربر تصویر را به وضوح دریافت می کند ، که باعث می شود تصویر در محصول صاف و واضح به نظر برسد ، و کاربر از برنامه یا بازی دوبار لذت می برد.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 65AU7000

بررسی و توضیحات تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU7000

در حالی که کیفیت تصویر در تلویزیون برای کاربر مهم و مهم است ، کیفیت صدا نیز بسیار مهم است و شباهت های بین دو جنبه باعث رضایت بیشتر مشتری می شود. به همین دلیل ، سازندگان و تولید کنندگان تلویزیون سامسونگ 65AU7000 از جدیدترین فناوری برای بهبود کیفیت صدای این تلویزیون استفاده کرده اند.

فناوری دالبی دیجیتال پلاس یکی از فناوری های مورد استفاده در این تلویزیون است که صدا را به صورت کامل و کامل در اختیار شنونده قرار می دهد. سیستم صوتی مورد استفاده در این تلویزیون دو کاناله است و همچنین توان خروجی صدای این دستگاه برابر با 20 وات است. به طور خاص ، می توان گفت که این تلویزیون از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و صدا را در یک راه حل مناسب به مخاطب منتقل می کند.

با استفاده از Multiroom Link ، می توانید چندین دستگاه هوشمند را از طریق اتصال بی سیم یا Wi-Fi متصل کرده و صدا را از یک دستگاه به دستگاه دیگر پخش کنید. همچنین می توانید محتوای صوتی تلفن همراه خود را برای تلویزیون مشاهده کنید ، که با کمک فناوری صوتی بلوتوث انجام می شود.

برای بهبود کیفیت صدا در آنجا تلویزیون سامسونگ 65AU7000 از فناوری Adaptive Sound استفاده می شود که می تواند میزان صدای تلویزیون را بسته به نوع و محتوای پخش شده به صورت خودکار و خودکار تنظیم کند. همچنین ، در صورت نیاز به تقویت صدای تلویزیون ، می توانید سیستم را خریداری کنید. نوار صوتی یا صوتی را پخش کنید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU7000 سایز 65 اینچ اسمارت، تصویر 4k