اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU7100 سایز 65 اینچ هوشمند کیفیت تصویر 4K

معرفی و توضیحات تلویزیون هوشمند 65 اینچی Fork Samsung 65AU7100

تلویزیون سامسونگ 65AU7100

سامسونگ محصولات خانگی طولانی مدت تولید می کند و هر سال بر اساس نیاز کاربران محصولات جدیدی را به بازار جهانی عرضه می کند. به جرات می توان گفت که تلویزیون های این شرکت محبوب ترین در بازار ایران هستند و خریداران بی شماری دارند. یکی از انواع مدل های ارائه شده توسط این مارک در سال 2021 ، تلویزیون سامسونگ 65AU7100 نام اوست

بگذارید عزیزان آنها را در نظر بگیریم و برایمان توضیح دهیم. تلویزیون 65AU7100 سامسونگ از فناوری شفاف برای تنظیم صفحه برای بهبود کیفیت تصویر در مقایسه با تلویزیون های LED معمولی استفاده می کند ، که باعث می شود تصاویر در خروجی با روشنایی بیشتر به کاربر ارائه شوند.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی 2021 و دسته بندی های تلویزیونی را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

کیفیت خروجی این تلویزیون 4K است که به بینندگان اجازه می دهد تا محصول را با جزئیات خیره کننده مشاهده کنند. برای ایجاد یک تصویر بهتر در آنجا تلویزیون سامسونگ سری AU7100 از پردازنده کریستالی استفاده می کند. این پردازنده می تواند با استفاده از الگوریتم های مختلف تعریف شده برای آن ، تا حد امکان به بهبود کیفیت تصویر کمک کند.

این تلویزیون از کیفیت صدای فوق العاده ای نیز برخوردار است و می تواند صدا را با یک راه حل مناسب به شنونده که از توان 20 وات در خروجی استفاده می کند ، منتقل کند. برای رابط کاربری در این مدل ، از سیستم عامل اختصاصی Tizen استفاده شده است که می تواند ویژگی های منحصر به فرد کاربر را در اختیار کاربر قرار دهد.

این تلویزیون همچنین سرویس خوبی برای کسانی است که عاشق بازی های رایانه ای هستند ، به عنوان مثال از قابلیت ALLM پشتیبانی می کند ، که می تواند تاخیر در دسترسی به تلویزیون برای ارتباط با کنسول های بازی را کاهش دهد. این تلویزیون دارای طراحی بسیار زیبایی است که می تواند متناسب با طراحی و دکوراسیون داخلی خانه باشد و قابلیت قرارگیری روی دیوار را نیز دارد.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 65AU7100

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 65AU7100

کیفیت تصویر یکی از مهمترین عوامل هر تلویزیون است و هر مصرف کننده هنگام خرید تلویزیون بیش از هر دلیل دیگری به کیفیت تصویر خود توجه می کند. تلویزیون سامسونگ 65AU7100 برای اینکه کیفیت تصویر بالاتری نسبت به LED های معمولی داشته باشد ، از فناوری کریستال در ساخت صفحه استفاده کرد.

کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و دارای وضوح تصویر 2160 x 3840 پیکسل است که تراکم پیکسل را با کیفیت باورنکردنی به بیننده منتقل می کند. هرچه طیف رنگهای دیده شده در تلویزیون بیشتر باشد ، تصاویر موجود در محصول واقع بینانه تر و جذاب تر خواهند بود. بدین منظور ، تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU7100 از فناوری Pure Color استفاده می کند.

این فناوری می تواند رنگ های زیادی را روی تلویزیون نمایش دهد. از فناوری HDR برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده می شود که از فرمت های HLG و HDR10 پشتیبانی می کند. فناوری HDR بسیاری از جنبه ها مانند کنتراست تصویر یا ارائه رنگ را که می تواند در تلویزیون نمایش داده شود به طور قابل توجهی بهبود می بخشد و تصاویری که در محصول به کاربر نشان داده می شود واضح تر و جذاب تر است.

از فناوری Mega Contrast نیز برای افزایش کنتراست تصویر استفاده می شود. پنل مورد استفاده در این مدل از نوع VA است که می تواند زاویه دید گسترده ای را در هر مکان و نقطه تماس با تلویزیون بدون هیچ گونه افت کیفیت در اختیار کاربر قرار دهد. به

طراحی زیبا برای تلویزیون سامسونگ 65AU7100 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون Samsung 65AU7100

تلویزیون سامسونگ 65AU7100 ضخامت نازکی دارد و کاملاً نازک است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. لبه های باریک این تلویزیون مانع از حواس پرتی شما در حین تماشای محتوای مورد علاقه شما می شود. همچنین به دلیل ضخامت کم ، برای نصب دیوار و دکوراسیون خاص مناسب است. اگر دوست دارید ، با قرار دادن پایه ها در دو طرف تلویزیون ، می توانید تلویزیون را به راحتی روی میز بگذارید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

کنترل کننده قوی برای تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU7100

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ AU7100 65 اینچی

استفاده از فیلترهای جداگانه دارای مزیت صفحه تلویزیون است ، اما اجزای مختلف از نظر کیفیت و فیلم و همچنین کنتراست تصویر بسیار بهبود یافته و تصویر ارائه شده به کاربر دارای کیفیت و کنتراست یکسانی است. تلویزیون سامسونگ 65AU7100 از پردازنده بلوری قدرتمندی با نام Crystal Processor 4k استفاده می کند.

این پردازنده می تواند با استفاده از الگوریتم های مختلفی که برای آن ساخته شده اند و همچنین هوش داخلی نصب شده در آن ، تا حد امکان به بهبود تصویر و کیفیت تلویزیون کمک کند. یکی از جالب ترین فناوری هایی که برای بهبود فضای داخلی تصاویر در این تلویزیون استفاده شده است ، 4k Upscaling نام دارد که وقتی کیفیت تصاویر دریافتی از صفحه نمایش پایین و نامطلوب باشد ، متفاوت عمل می کند. منبع.

با این ویژگی ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و در نتیجه ، تصاویر گرفته شده توسط کاربر همیشه از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. در این مدل از فناوری Motion Xcelerator نیز استفاده شده است تا هنگام تماشای فیلم های اکشن یا بازی های ویدئویی که سرعت بسیار بالایی دارند مشکلی ایجاد نشود.

این منجر به حذف انیمیشن هنگام پخش می شود ، بنابراین تصویر به صورت صاف و واضح به کاربر ارائه می شود. در این مدل از ویژگی Digital Clean View نیز برای حذف نویز در تصاویر دیجیتال استفاده شده است. امروزه محصولات سامسونگ یکی از محبوب ترین مارک های صوتی و تصویری و یکی از مدل های این شرکت هستند. تلویزیون سرد سامسونگ 75Q90T دیا

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU7100

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU7100

تلویزیون سامسونگ 65AU7100 دارای کیفیت صدای بالا و وضوح بالا است. این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله استفاده می کند و همچنین دارای 2 بلندگو است که هریک از آنها 10 وات قدرت دارند و به طور کلی این تلویزیون دارای قدرت است. توان خروجی آن 20 وات است. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون که بسیاری از کاربران متوجه آن شده اند Dolby Digital Plus است.

می تواند صدا را به صورت کامل و سازگار در اختیار کاربر قرار دهد و همچنین نویز موجود در صدا را حذف کرده و صدا را به وضوح به بیننده منتقل کند. و همچنین استفاده از فناوری تلویزیون صدا به موبایل تعبیه شده در تلویزیون. می توانید تلویزیون را با تلفن همراه خود بی صدا یا خاموش کنید. فناوری دیگری که در این تلویزیون استفاده می شود Q-Symphony است که به شما امکان می دهد صدای تلویزیون و سیستم صوتی را همزمان پخش کرده و صدا تولید کنید. در هماهنگی و هماهنگی کامل به گوش شما می آید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU7100

بهترین و جدیدترین تلویزیون جدید 65 اینچی 2021 سامسونگ 65AU7100

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen است که انواع برنامه ها و نرم افزارها را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از عملکردهای موجود در این تلویزیون شی هوشمند است که به شما امکان می دهد سایر دستگاه های سامسونگ خود را از طریق صفحه تلویزیون کنترل کنید. و وارد برخی از اصلاحات شوید. این تلویزیون دارای 1 پورت USB و 3 پورت HDMI است. همچنین می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، بلوتوث و تلفن های رده بالا را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون خود متصل کنید. وصل کنید.

برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگتر تماشا کنید. تلویزیون سامسونگ 65AU7100 شما دارای فناوری Samsung TV Plus هستید که به شما امکان می دهد بدون نصب یا اتصال دستگاه های خارجی به برنامه های سرگرمی دسترسی داشته باشید و از آنها لذت ببرید. و همچنین با استفاده از نرم افزار مرور وب از مرور خود لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی های جذابیت این تلویزیون ، رایانه شخصی به تلویزیون است که با آن می توانید از راه دور به رایانه خود دسترسی پیدا کرده و برخی از کارهای خود را انجام دهید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU7100 سایز 65 اینچ هوشمند کیفیت تصویر 4K