اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU8000 سایز 65 اینچ کیفیت تصویر 4K

توضیحات چنگال Samsung 65AU8000 اندازه 65 سانتی متر هوشمند

تلویزیون سامسونگ 65AU8000

از جمله مدلهایی که سامسونگ در سال 2021 عرضه کرد ، می توان به سری AU8000 اشاره کرد که می توان گفت یکی از ارزان ترین تلویزیون های بازار است. تلویزیون سامسونگ 65AU8000 برای علاقه مندان به فیلم ، این ممکن است مناسب ترین گزینه باشد. نمایشی بسیار جالب از این مدل دست ، که در ادامه اندازه 65 سانتی متر را در نظر خواهیم گرفت ، و در مورد این جنبه ها به طور مفصل به شما می گویم عزیزم.

سامسونگ AU8000 65 در 65 یکی از تلویزیون هایی است که از فناوری شفاف برای صفحه استفاده کرده است ، که می تواند به بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون کمک کند. و کیفیت تصویری که از این مدل بیرون می آید 4K است که می تواند تصاویر واقعا جذابی را برای بینندگان به ارمغان آورد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید. به

استفاده از الگوریتم های مختلف تعریف شده برای آن می تواند به بهبود کیفیت تصویر تا حد ممکن کمک کند. صدای این مدل نیز دارای وضوح بسیار خوبی است. برای دستیابی به این هدف ، 20 وات قدرت در محصول استفاده شده است. تلویزیون سری AU8000 سامسونگ از سیستم عامل مجهز به تایزن استفاده می کند که توسط خود سامسونگ طراحی شده است و می تواند امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

این مدل دارای ضخامت بسیار کمی از نظر شکل بوده و قابل نصب بر روی دیوار می باشد. این تلویزیون برای پذیرایی هرچه بیشتر کاربران از قابلیت جستجوی صوتی برخوردار است که به کاربر اجازه می دهد به راحتی و به طور کامل از صدا برای انجام کار مورد نظر خود در تلویزیون استفاده کند. همچنین از پورت ها و پورت های مختلف برای اتصال سایر دستگاه های هوشمند به این تلویزیون ، به عنوان مثال ، پورت های USB و HDMI استفاده شد.

طراحی زیبا از تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU8000

تلویزیون سامسونگ 2021 ، اندازه 65 اینچ ، مدل AU8000

تلویزیون سامسونگ 65AU8000 طراحی زیبا و کاربردی دارد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این تلویزیون با ضخامت نازک و عرض باریک مانع از حواس پرتی شما در حین تماشای فضای داخلی مورد علاقه خود می شود و نمای بیشتری به شما می دهد و بیشتر برای نصب روی دیوار همچنین می توانید تلویزیون را روی میز نصب کنید و در صورت تمایل از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU8000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 65AU8000

تلویزیون سامسونگ 6565AU8000 از فناوری شفاف استفاده کرده است تا صفحه نمایش را بهتر از تلویزیون های LED معمولی بهبود بخشد و تصاویر جذاب تری را در خروجی به کاربر ارائه دهد. این فناوری می تواند سطح بالایی از روشنایی را برای تصاویر فراهم کند. بهره وری را بسیار افزایش دهید.

کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و دارای وضوح تصویر 2160 x 3840 پیکسل است که با ترکیب این کیفیت و تراکم پیکسلی می توانید جزئیات و عمق تصویر را برای بیننده منتقل کنید. برای بهبود فضای داخلی تصویر در این تلویزیون ، از فناوری HDR استفاده شده است که از هر دو فرمت HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند و در واقع ، فناوری HDR کنتراست تصاویر نمایش داده شده در محصول را بیشتر می کند. پیدا کنید.

پنل مورد استفاده در این تلویزیون از نوع VA است که می تواند طیف وسیعی از زاویه دید را در اختیار شنونده قرار دهد ، به این معنا که کاربر در هر مکان و ناحیه متصل به تلویزیون ، بدون هیچ گونه نوردهی قرار دارد. عکس. در نتایج آن را ببینید تلویزیون سامسونگ 65AU8000 بسیاری از رنگهای دیگر را با استفاده از فناوری به نام Dynamic Crystal Color تولید کرد.

این فناوری قادر است طیف وسیعی از رنگ ها را بر روی تلویزیون نمایش دهد ، بنابراین رنگ نشان داده شده در تصویر بیشتر شبیه رنگ واقعی است. در مورد تراکم پیکسلی این تلویزیون ، می توان اشاره کرد که این مدل حدود 8 میلیون نقطه دارد که در مقایسه با یک تلویزیون LED معمولی 6 میلیون نقطه است.

تراکم پیکسلی بالاتری دارد ، که باعث می شود جزئیات تصویر در تلویزیون های شفاف و واضح بیشتر نمایان شود.

پردازنده قدرتمند در تلویزیون 4K سامسونگ 65AU8000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU8000

اغلب در تلویزیون از یک پردازنده جداگانه برای بهینه سازی بسیاری از جنبه های تلویزیون ، از جمله کیفیت صدا یا تصویر و کنتراست تصویر استفاده می شود. خوشبختانه سری 65 اینچی سامسونگ AU8000 با پردازنده 4K Crystal Processor ساخته شده است که به دلیل هوش منحصر به فردی که در آن استفاده شده است ، این قابلیت را دارد.

تصاویر را قبل از ظاهر شدن روی صفحه مرتب کنید و خروجی بهتری را به بیننده بدهید. یکی از عملکردهای مهمی که در مورد این تلویزیون استفاده شده است این است که اگر تصویر دریافتی از منبع یا تصویر اصلی که در تلویزیون نمایش داده می شود ، با استفاده از کنترل کیفیت ، کیفیت مناسبی نداشته باشد. به

در نتیجه ، کاربران همیشه تصاویری با کیفیت بالا در محصول را مشاهده می کنند. همچنین ، اگر در حال تماشای فیلم های اکشن یا بازی های پخش سریع هستید ، نگران کاهش یا تار شدن کیفیت تصویر نباشید ، اما با استفاده از ویژگی Motion Xcelerator تصاویر برای شما تمیز و صاف خواهد بود. عملکرد این فناوری این است که اگر چراغ عقب را خاموش کنید باعث می شود تصویر بدون استفاده بیش از حد از محصول به بیننده نمایش داده شود.

عملکرد تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU8000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ AU8000 سایز 65 اینچ

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen است که انواع برنامه ها و برنامه ها را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون دستگاه هوشمند است که به شما اجازه می دهد سایر دستگاه های سامسونگ در خانه را با صفحه تلویزیون کنترل کنید. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB است.

همچنین می توانید دستگاه های هوشمند خارجی را از طریق قابلیت Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را در تلویزیون تماشا کنید. این کار را در تلویزیون انجام دهید. همچنین از مرور وب سایت خود با طراحی وب سایت سفارشی لذت ببرید.

کیفیت صدا در تلویزیون 65 اینچی سامسونگ 65AU8000

تلویزیون سامسونگ 65AU8000

این تلویزیون از کیفیت صدای مطلوبی نیز برخوردار است و توسعه دهندگان این مدل سعی کرده اند با استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ، کیفیت صدای این محصول را بهبود بخشند تا رضایت هرچه بیشتر کاربر را جلب کنند. این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله برای خروجی صدا استفاده می کند. همچنین دارای دو بلندگو است که هر کدام می توانند 10 وات قدرت تولید کنند.

می توان از 20 وات قدرت صدا در محصول استفاده کرد که می تواند صدای پخش شده را به طور م toثر به بیننده منتقل کند. با این حال ، اگر شما نیاز به تقویت صدای تلویزیون خود دارید ، می توانید یک سیستم صوتی یا نوار صدا خریداری کنید ، جایی که تلویزیون از فناوری Q-Symphony استفاده می کند ، که می تواند صدایی را که روی تلویزیون و سیستم پخش می شود پخش کند. صدا با همگام سازی و صدا را از آنها با هم پخش کنید

این فناوری می تواند چندین دستگاه را از طریق Wi-Fi متصل کرده و صدا را از یک دستگاه به یک دستگاه بزرگ در دستگاه دیگر منتقل کند. با استفاده از فناوری Bluetooth Mode در این محصول ، می توانید محتویات تلفن همراه خود را به تلویزیون منتقل کرده و از تماشای محتویات تلویزیون مورد نظر خود بر روی تلویزیون لذت ببرید. و سرانجام ، در نتیجه ، تصمیم گرفتیم یک محصول استاندارد از مارک معروف سامسونگ به نام Samsung 70AU7000 TV را معرفی کنیم.

همچنین ، با فناوری Dolby Digital Plus ، صدا به طور کامل به گوش شنونده می رسد و محتوای صوتی بسیار افزایش می یابد. اگر می خواهید صدای تلویزیون را به تلفن همراه خود منتقل کنید ، می توانید با استفاده از برنامه Tv Sound To Mobile این کار را به راحتی انجام دهید. در تلویزیون سامسونگ 65AU8000 از فناوری Multiroom Link استفاده می شود.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU8000 سایز 65 اینچ کیفیت تصویر 4K