اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU9000 سایز 65 اینچ با کیفیت تصویر 4k

توضیحات چنگال سامسونگ 65AU9000 سایز 65 سانتی متر هوشمند

تلویزیون سامسونگ 65AU9000

یکی از بهترین تلویزیون های سری 9 سال 2021 توسط سامسونگ راه اندازی شد تلویزیون سامسونگ 65AU9000 این سری در 5 اندازه مختلف موجود است. در این قسمت اندازه 65 این تلویزیون را مرور کرده و این ویژگی ها را به صورت کامل و کامل برای شما عزیزان توضیح می دهیم. تلویزیون سامسونگ بخرید انتخاب خوبی برای خرید تلویزیون است.

تلویزیون سامسونگ 65AU9000 دارای طراحی منحصر به فرد ، ظریف و کمی ضخیم است و قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد ، به طوری که می تواند به عنوان یک تصویر بسیار زیبا در خانه مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ویژگی های این تلویزیون در مقایسه با LED های معمولی استفاده از فناوری کریستال در ساخت صفحه است که می تواند تصاویر را به روشنی و جذاب تر در اختیار مخاطبان قرار دهد.

کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و همچنین در پردازش تصویر این مدل از پردازنده کریستالی بسیار قدرتمندی استفاده شده است که می تواند به بهبود هر چه بیشتر کیفیت تصویر کمک کند. در مورد تلویزیون های سطح بالا می توان گفت که سیستم صوتی دو کاناله و منبع تغذیه 20 وات صدا را با وضوح خوبی برای بینندگان ایجاد می کند.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

سیستم عامل Tizen شرکت برای رابط کاربری در این محصول استفاده شده است. تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU9000 دارای یک مرورگر وب است که به کاربران امکان می دهد محتوای مورد نظر خود را در اینترنت و همچنین از مرورگر صوتی این تلویزیون به راحتی از طریق صدای کار مورد نظر خود جستجو کنند. در تلویزیون. به

این تلویزیون برای گیمرها و کنسول های بازی نیز سرویس خوبی است ، زیرا از ویژگی هایی مانند ALLM پشتیبانی می کند ، که می تواند باعث کاهش دسترسی به بازی شود و به کاربر اجازه دهد بازی را بدون مشکل انجام دهد.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 65AU9000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 65AU9000

کیفیت تصویر یکی از مهمترین عواملی است که در خرید تلویزیون بسیار مهم است. در تلویزیون سامسونگ 65AU9000 در طراحی صفحه نمایش از فناوری کریستال استفاده شده است که باعث می شود کیفیت و روشنایی تصویر نتایج بیشتری به همراه داشته باشد.

رزولوشن کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و وضوح تصویر آن 2160 38 3840 پیکسل است که باعث می شود تراکم پیکسلی جزئیات باورنکردنی تصویر را روی صفحه نمایش دهد. از فناوری HDR برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده می شود. این فناوری از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

این فناوری می تواند تا حد زیادی در بهبود کنتراست تصاویر و طیف رنگی نمایش داده شده در تلویزیون کمک کند. نور پس زمینه این تلویزیون از فناوری Edge LED استفاده می کند. از فناوری تقویت کنتراست در تلویزیون سامسونگ 65AU9000 برای بهبود کنتراست تصویر استفاده می شود. به منظور نمایش رنگهای مختلف در این مدل ، از فناوری One Billion Color استفاده شده است که می تواند یک میلیارد رنگ مختلف را در این تلویزیون به نمایش بگذارد.

همانطور که قبلاً می دانید ، هرچه آهنگ بزرگتر در تلویزیون نمایش داده شود ، تصاویری واقع بینانه تر در هنگام انتشار به کاربر نشان داده می شود و رنگهای استفاده شده در آنها با اعداد طبیعی یکسان است. پنل مورد استفاده در این تلویزیون از نوع VA است و همچنین زاویه دید وسیعی را برای کاربر فراهم می کند به این معنا که می توان آن را در هر مکانی در ارتباط با تلویزیون بدون آسیب رساندن به وضوح و کیفیت قرار داد. عکس. به صفحه نمایش نگاه کن.

طراحی زیبا برای تلویزیون سامسونگ 65AU9000 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی سامسونگ 65AU9000

تلویزیون سامسونگ دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. صفحه نمایش در اطراف این تلویزیون باریک است که باعث می شود هنگام تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود حواس شما را پرت نکند. یکی از ویژگی های این تلویزیون AirSlim است. ضخامت کوچک و شکل نازک بدنه ، که آن را برای نصب روی دیوار بسیار مناسب کرده و دکوراسیونی خاص برای محیط مورد علاقه شما ایجاد می کند.

داشتن یک پایه محکم در مرکز تلویزیون سامسونگ قدرت آن را افزایش می دهد و می توانید تلویزیون را بدون تردید روی میز بگذارید و از تماشای محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازنده تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU9000 کریستال

تلویزیون سامسونگ 65AU9000 از پردازنده کریستالی به نام Crystal Processor 4K استفاده می کند که از هوش داخلی بسیار قوی و الگوهایی مانند یادگیری عمیق برای بهبود بیشتر عناصر مانند کیفیت صدا ، تصویر ، کنتراست و همچنین رنگ بندی قابل نمایش در تلویزیون کمک زیادی خواهد کرد.

این اغلب زمانی اتفاق می افتد که کاربر در حال تماشای یک فیلم اکشن یا بازی با سرعت بالا باشد ، با مشکل تار شدن تصویر و کاهش کیفیت تصویر مواجه می شود. برای جلوگیری از این مشکل ، سازندگان و تولید کنندگان تلویزیون سامسونگ 65AU9000 از Motion استفاده می کنند. استفاده کنید. آنها از Xcelerator Turbo استفاده کردند که باعث می شود تصویر به خوبی روی تلویزیون کار کند.

اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از ویژگی موسوم به 4k Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و این به کاربران این امکان را می دهد که همیشه با کیفیت ترین تصاویر را از محصول دریافت کنند. و این کار را بدون نگرانی در مورد کیفیت پایین تصویر انجام ندهید.

از فناوری های Digital Clean View و Analog Clean View برای حذف نویز تصویر استفاده شده است که باعث حذف نویز در تصاویر دیجیتال و آنالوگ می شود و تصویر را در اختیار کاربر قرار می دهد. بخشیدن.

قابلیت های تلویزیون سامسونگ AU9000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU9000

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen است که سیستم عامل اختصاصی سامسونگ است و دسترسی آسان به منو دارد. این تلویزیون دارای 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB می باشد. یکی از فناوری های موجود در تلویزیون مولتی ویو سامسونگ این است که می توانید دو یا چند صفحه را به طور همزمان روی تلویزیون نمایش دهید و از نگاه کردن به آن لذت ببرید.

همچنین می توانید از قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث برای اتصال دستگاه های صوتی خارجی خود به تلویزیون و تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود روی صفحه بزرگتر استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این تلویزیون هوشمند این است که می توانید سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را با صفحه تلویزیون کنترل کنید.

این تلویزیون دارای دستیار صوتی Bixby است که به شما امکان می دهد از صدای هوشمند خود برای فرمان دادن به تلویزیون و دسترسی به برخی از عملکردها و کانال ها استفاده کنید. همچنین می توانید سایت را در مرورگر وب مرور کرده و از آن لذت ببرید. در نهایت ، ما تصمیم داریم محصول خاصی را با کارایی بالا به شما معرفی کنیمآتش تلویزیون سرد سامسونگ 85Q90T این یکی از مدل های منحصر به فرد شرکت سامسونگ است. این مدل نیز بسیار محبوب است.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 65AU9000

بهترین و جدیدترین تلویزیون 2021 سامسونگ AU9000

تلویزیون سامسونگ از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است. این تلویزیون دارای یک سیستم صوتی دو کاناله است که از عملکردهایی مانند Dolby Digital Plus ، Multiroom Link برای ارائه صدا و وضوح با کیفیت بالا استفاده می کند. تلویزیون های سامسونگ از ویژگی Object Tracking Sound برای ایجاد صداهای سه بعدی در حال پخش استفاده می کنند و شما می توانید از گوش دادن به برنامه های مورد علاقه خود یا فیلم های بیشتر لذت ببرید.

ویژگی دیگر تلویزیون سامسونگ 65AU9000 که جالب هم هست Q-Symphony ، که به تلویزیون اجازه می دهد صداها و بلندگوها را با هم پخش کرده و بخواند. همچنین دارای قابلیت حذف نویز است که نویز اضافی را در فایل صوتی در حال پخش کاهش می دهد. و صدایت را بهتر می شنوی

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU9000 سایز 65 اینچ با کیفیت تصویر 4k