اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q60A سایز 65 اینچ- با صفحه نمایش QLED

توضیحات تلویزیون هوشمند 65 اینچی سامسونگ 65Q60A Fork

قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q60A سایز 65 اینچ- با صفحه نمایش QLED

سامسونگ یکی از باتجربه ترین برندها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند است که هر سال محصولات جدیدی را با جدیدترین تکنولوژی روانه بازار می کند. یکی از مدل هایی که این شرکت در سال 2021 به بازار جهانی معرفی می کند تلویزیون سامسونگ 65Q60A گفته می شود یکی از محبوب ترین مدل های ساخته شده در سال 2021 است.

در این بخش ، ما اندازه دقیق این محصول 65 را که کوتاه 65Q60A نامیده می شود ، بررسی کرده و ویژگی ها و ویژگی های آن را برای شما عزیزان توضیح می دهیم. تلویزیون سامسونگ 65Q60A از فناوری QLED برای طراحی صفحه استفاده می کند که سطح روشنایی بالاتری نسبت به LED های معمولی دارد و تصاویر ارائه شده کیفیت بالاتری دارند.

این تلویزیون همچنین دارای کیفیت خروجی تصویر 4K است که می تواند جزئیات مربوط به تصویر را به کاربر ارائه دهد. در پردازش تصویر این تلویزیون از پردازنده Quantum استفاده شده است که با استفاده از روش های مختلف می تواند به بهبود کیفیت تصویر تا حد امکان کمک کند.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید. به

این تلویزیون از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار است که در این مدل از توان صوتی 20 وات استفاده شده است که با راه حل مناسب می تواند صدا را به کاربر منتقل کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مورد استفاده در این تلویزیون ، حفاظت سه گانه است که از فناوری های موجود در این تلویزیون برای مقابله با خطرات احتمالی مانند رعد و برق ، رطوبت محیط یا تغییر قدرت است.

این مدل از سیستم عامل Tizen شرکت در رابط کاربری استفاده می کند که می تواند تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربر قرار دهد. در مورد طراحی این تلویزیون می توان گفت ضخامت کمی دارد و جذابیت خاصی به دکوراسیون داخلی خانه شما می بخشد و همچنین نصب آن بر روی دیوار نیز راحت خواهد بود.

پورت های مختلف دستگاه های هوشمند دیگری را به این تلویزیون متصل کرده اند که مهمترین آنها پورت های USB و HDMI است.

طراحی زیبا از تلویزیون سامسونگ 65Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q60A سایز 65 اینچ- با صفحه نمایش QLED

تلویزیون سامسونگ 65Q60A طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. ضخامت کم و نازک این تلویزیون برای نصب روی دیوار ایده آل است و هنگام تماشای برنامه های مورد علاقه خود زاویه دید وسیع تری را به شما می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون این است که اگر تلویزیون را خاموش کنید ، می توانید آن را به یک تصویر بسیار زیبا تبدیل کنید. در صورت تمایل ، می توانید تلویزیون را بدون هیچ گونه شلوغی روی میز قرار دهید. با برپایی اردوها.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 65Q60A 2021

قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q60A سایز 65 اینچ- با صفحه نمایش QLED

بزرگترین عاملی که می تواند کیفیت یا کیفیت بالای تلویزیون را تعیین کند ، کیفیت تصویر است. به عبارت دیگر ، کیفیت تصویر در تلویزیون مهمترین عاملی است که باعث تمایل مردم به خرید تلویزیون می شود.

تلویزیون 65 اینچی سامسونگ Q60A از صفحه نمایش QLED استفاده می کند که به لطف فناوری Quantum Dot به کار رفته در این صفحه می تواند تصاویری با بالاترین سطح روشنایی و روشنایی روی صفحه و همچنین تصاویری که توسط کاربر ارائه می شود ایجاد کند. بسیار شبیه به تصاویر اصلی برای افزایش کنتراست در تصویر ، از فناوری هایی مانند Mega Contrast ، Contrast Enhancer و Dual LED استفاده شده است که با استفاده از این فناوری ها ، تلویزیون می تواند جزئیات بسیار دقیقی از محصول را در اختیار کاربر قرار دهد.

این مدل همچنین از فناوری Supreme UHD Dimming برای کنترل بهتر روشنایی صفحه استفاده می کند. این تلویزیون همچنین از فناوری HDR برای افزایش بیشتر کیفیت تصویر استفاده می کند ، که از فرمت های استاندارد HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند.

همچنین ، اگر در حال تماشای فیلم یا بازی های سریع هستید ، نگران این نباشید که وضوح تصویر آنها تار یا کاهش یابد ، برای حل این مشکل ، سازندگان سامسونگ از این فناوری با استفاده از تلویزیون Motion Xcelerator استفاده کرده اند که با خاموش کردن آن چراغ های عقب ، تا حد زیادی تار شدن تصویر را کاهش می دهد و نتیجه ای که کاربر می بیند به وضوح و هموار پخش می شود.

کنترل کننده قوی برای تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q60A سایز 65 اینچ- با صفحه نمایش QLED

تلویزیون سامسونگ 65Q60A او برای بهبود چشمگیر جنبه های مختلف تلویزیون ، از جمله کیفیت صدا و تصویر ، از پردازنده اختصاصی استفاده کرد. در واقع می توان گفت تلویزیون هایی با دوربین مجزا تصویر و کیفیت بهتری نسبت به تلویزیون های دیگر دارند.

تلویزیون 65 اینچی سامسونگ Q60A از پردازنده قدرتمند Quantum Processor Lite 4K استفاده می کند که وظیفه بهبود کیفیت تصویر و صدا ، کنتراست تصویر و همچنین محتوای HDR را بر عهده دارد. یکی از جالب ترین عملکردهایی که در این تلویزیون برای بهبود کیفیت صدا استفاده شده است Adaptive Sound نام دارد. این فناوری می تواند بسته به نوع محتوا و نوع ، صدای تلویزیون را به طور خودکار تنظیم کند و هر آنچه کاربر از تلویزیون بشنود با برنامه ای که در حال پخش است سازگار است.

اگر تصاویر دریافتی از تلویزیون دارای کیفیت پایین و غیر ضروری نباشند و وضوح کافی نداشته باشند ، با استفاده از ابزاری به نام 4K Upscaler ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و در واقع می توان گفت که تصویری که کاربر از کنترل از راه دور دریافت می کند دارای بالاترین وضوح است.

عملکرد واضح تلویزیون سامسونگ 65Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q60A سایز 65 اینچ- با صفحه نمایش QLED

تلویزیون سامسونگ 65Q60A ویژگی های هوشمند زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد. سیستم عامل این تلویزیون Tizen است. برای انجام اقدامات مرتبط با تلویزیون با صدای تیز خود می توانید از دستیارهای صوتی Google و Alexa استفاده کنید.

یویژگی های جذاب این تلویزیون بهداشتی سامسونگ چیست که به شما امکان می دهد زندگی سالم تری داشته باشید؟ همچنین می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و محتوای مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر مشاهده کنید. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد.همچنین می توانید وب را از طریق وب مرور کرده و از آن لذت ببرید.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 65Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q60A سایز 65 اینچ- با صفحه نمایش QLED

به جرات می توان گفت که کیفیت صدا بعد از تصویر مهمترین عامل در کیفیت تلویزیون است. فرقی نمی کند که تلویزیون چقدر زیاد باشد ، اما کیفیت صدای مطلوبی ندارد ، نمی تواند کسی را متقاعد کند که آن تلویزیون را بخرد. طراحان و تولیدکنندگان مختلف تلویزیون سعی می کنند از مناسب ترین فناوری برای بهبود کیفیت صدا تا حد امکان استفاده کنند.

در مورد کیفیت صدای تلویزیون 65 اینچی سامسونگ Q60A ، می توان گفت که این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله استفاده می کند و این مدل همچنین قادر به تولید 20 وات قدرت در خروجی است که مقدار Sound برابر است قادر است صدا را به وضوح به شنونده منتقل کند. اما اگر نیاز به افزایش صدای تلویزیون خود دارید ، کاربران می توانند یک سیستم صوتی یا یک کانال خریداری کنند.

در این حالت ، با استفاده از Q-Symphony Lite نصب شده در این تلویزیون ، صدای تلویزیون به سیستم صوتی متصل می شود و صدا همراه با بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی یا سیستم صوتی منتقل می شود. یکی از فناوری هایی که برای بهبود کیفیت صدا در تلویزیون استفاده می شود Dolby Digital Plus نام دارد تلویزیون سامسونگ 65RU7090 نیز استفاده می شود.

تلویزیون سامسونگ 65Q60A همچنین از نرم افزار Object Tracking Sound Lite استفاده می کند ، هدف اصلی آنها این است که صدا را از نقطه تصویر به گوشه سمت راست بیننده برسانند و بنابراین باعث انتقال صدای واقعی به مخاطب شوند.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q60A سایز 65 اینچ- با صفحه نمایش QLED