اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 70AU7000 سایز 70 اینچ- کیفیت تصویر 4k

توضیحات چنگال سامسونگ 70AU7000 اندازه 70 سانتی متر هوشمند

تلویزیون سامسونگ 70AU7000

برند سامسونگ همیشه از خلاقیت زیادی در تولید تلویزیون های هوشمند استفاده می کند و سعی می کند با استفاده از جدیدترین و بهترین فناوری ها بیشترین رضایت را به مشتریان خود بدهد. سری AU7000 یکی از مدل های تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 است و در واقع ، این مدل سری جدید در تلویزیون سامسونگ 70AU7000 که در سال 2020 تولید شد.

در این مقاله ، نگاهی خواهیم داشت به اندازه 70 اینچی این تلویزیون که به طور خلاصه 70AU7000 نامیده می شود. تلویزیون های سری 70 اینچی سامسونگ AU7000 از فناوری شفاف برای بهبود کیفیت تصویر خروجی خود با ساختن صفحه استفاده کرده اند که باعث می شود تصاویر واقعی تر نمایش داده شوند و کنتراست به شدت افزایش یابد.

کیفیت 4K نیز برای عرضه این تلویزیون در نظر گرفته شده است. این تلویزیون دارای پورت HDMI2.1 نیست ، اما از فناوری هایی مانند ALLM پشتیبانی می کند که خبر خوبی برای علاقه مندان و علاقه مندان به بازی است. این امر تاخیر بازی را تا حد زیادی کاهش می دهد و باعث می شود تصویر Run TV بهتر کار کند.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

فناوری Contrast Enhancer نیز در این مدل برای افزایش کنتراست تصویر استفاده می شود. برای پردازش بهتر تصاویر ، از پردازنده بلوری قدرتمندی استفاده شده است که طبق الگوریتم های مختلف می تواند کیفیت تصاویر نمایش داده شده در محصول را بهبود بخشد. سری تلویزیون 70 اینچی سامسونگ AU7000 نیز از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و با راه حل مناسب صدا را به شنونده منتقل می کند که برای آن از سیستم صوتی دو کاناله استفاده می کند.

این مدل همچنین دارای صداپرداز قدرتمندی است که به شنونده اجازه می دهد تا عملکرد دلخواه را به راحتی از طریق صدا بر روی تلویزیون انجام دهد. سیستم عامل مورد استفاده برای رابط کاربری این تلویزیون نیز Tizen است که مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد را در اختیار کاربر قرار می دهد.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ 70AU7000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 70AU7000

تلویزیون سامسونگ 70AU7000 شکل منحصر به فرد و زیبایی دارد. این تلویزیون با چگالی کم برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیونی منحصر به فرد برای خانه شما ایجاد می کند. لبه پایینی این تلویزیون مانع از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه شما می شود. همچنین ، تلویزیون سامسونگ دارای دو پایه در دو طرف است ، می توانید تلویزیون را بدون هیچ لرزش اضافی روی میز قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 65AU7000 2021

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 70AU7000

کیفیت تصویر یکی از مهمترین عناصری است که بر جنبه های دیگر تلویزیون سایه می اندازد و از هر جنبه دیگری اهمیت بیشتری دارد. در واقع می توان گفت که مشتری هنگام خرید تلویزیون به کیفیت تصویر خود نگاه می کند و در صورت رضایت از کیفیت تصویر ، جنبه های دیگر را نیز در نظر می گیرد.

به همین دلیل ، سازندگان و سازندگان این مدل تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا از آخرین و بزرگترین فناوری برای بهبود کیفیت تصویر این تلویزیون به منظور رضایت مشتریان استفاده کنند. صفحه نمایش تلویزیون 70AU7000 سامسونگ از فناوری شفاف استفاده می کند و همچنین این تلویزیون دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که می تواند جزئیات شگفت انگیزی در مورد تصویر به این کاربر بدهد.

کیفیت تصویر تولید شده توسط این مدل نیز 4K است که می تواند 4 تصویر بهتر از یک تلویزیون Full HD ارائه دهد. برای بهبود فضای داخلی تصویر ، این محصول همچنین از فناوری HDR استفاده می کند که از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند ، که می تواند کنتراست تصویر را افزایش داده و همچنین پراکندگی رنگ نمایش داده شده در تلویزیون را بهبود بخشد.

پنل مورد استفاده در آن تلویزیون سامسونگ 70AU7000 این یک نوع VA است که این پنل با زاویه دید بسیار گسترده در اختیار کاربر قرار می دهد ، به این معنی که کاربر می تواند محصول را بدون آسیب رساندن به وضوح و کیفیت تصویر مشاهده کند. به منظور نمایش چند رنگ در این تلویزیون ، از فناوری Pure Color استفاده می شود که رنگ ها را با توجه به وجود آنها نمایش می دهد و نتیجه این می شود که تصویر نمایش داده شده بسیار واقعی است. تصویر واقعی یکسان است.

کنترلر قدرتمند تلویزیون 70 اینچی سامسونگ AU7000

بررسی و توضیحات تلویزیون 70 اینچی سامسونگ AU7000

برای بهبود کیفیت تصویر و یا صدا و یا افزایش کنتراست تصویر در تلویزیون هوشمند ، از وسایل کمکی استفاده می شود که به بهبود جنبه های مختلف تلویزیون کمک می کند. یکی از ابزارهایی که تأثیر بسزایی در بهبود کیفیت تلویزیون دارد استفاده از پردازنده است. تلویزیون سامسونگ 70AU7000 از پردازنده قدرتمند کریستال 4K استفاده می کند.

این پردازنده به دلیل هوش بسیار قدرتمند خود می تواند کیفیت قسمت های مختلف تلویزیون را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به عنوان مثال ، برای بهبود کیفیت صدای تلویزیون ، از فناوری Adaptive Sound استفاده می شود که می تواند به طور خودکار محتوای منتقل شده به تلویزیون را تشخیص داده و صدای مربوطه را در تلویزیون پخش کند.

برای بهبود فضای داخلی تصویر ، از ویژگیی به نام 4K Upscaling استفاده می شود که عملکرد اصلی آن استفاده از این ویژگی در صورتی است که تصویر با کیفیت پایین و غیر ضروری از منبع یا تصاویر اصلی پخش شده در تلویزیون باشد. کیفیت این تصاویر 4K است ، بنابراین کاربران همیشه با کیفیت ترین تصاویر را در محصول مشاهده خواهند کرد.

یکی از مهمترین وظایف همه کردها حذف نویز از تصاویر است. برای این منظور ، تلویزیون 70 اینچی سامسونگ AU7000 از فناوری های Clean Clean و Analog Clean View استفاده می کند که در تصویر صدا دارند. دیجیتال و آنالوگ را حذف می کند و تصویر را به روشنی و صاف در اختیار کاربر قرار می دهد.

قابلیت تلویزیون هوشمند سامسونگ 70AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 70 اینچی سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen است که برنامه ها و برنامه های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون چیز هوشمند است که به شما امکان می دهد دستگاه های خانگی خود را از طریق صفحه تلویزیون کنترل کنید. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI و 1 پورت USB است. همچنین می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن را از طریق بلوتوث و Wi-Fi به تلویزیون متصل کنید.

محتوای مورد نظر خود را در صفحه بزرگتر مشاهده کنید. راه دیگر برای اتصال تلفن بالا به تلویزیون ضربه بزنید این است که تلفن خود را به تلویزیون متصل کرده و تنها با یک ضربه از آن لذت ببرید. همچنین می توانید از مرور وب خود در قالب وب سایت در حال مرور لذت ببرید. برای مشاوره قبل از خرید می توانید به مدل تلویزیون سرد 55Q80T سامسونگ مراجعه کنید.

استاندارد تلویزیون سامسونگ 70AU7000

تلویزیون 70AU7000

این مدل سعی کرده است از بهترین فناوری ممکن برای بهبود کیفیت صدا استفاده کند ، سیستم تلویزیون سامسونگ 70AU7000 دارای دو کانال و همچنین 2 اسپیکر در این محصول با 10 وات متفاوت است. آنها قدرت الکتریکی تولید می کنند که باعث می شود در مجموع 20 وات برق در محصول داشته باشیم.

قدرت صوتی مصنوعی می تواند صدا را در یک راه حل مناسب به شنونده منتقل کند ، اما اگر نیاز به افزایش اندازه تلویزیون دارید ، می توانید یک سیستم صوتی یا نوار صوتی بخرید ، که اگر این کار را در تلویزیون 70AU7000 سامسونگ انجام دهید از ویژگی Q-Symphony استفاده می شود که می تواند صدا را بین سیستم صوتی و تلویزیون هماهنگ کند و مکالمه به طور همزمان شنیده می شود.

استفاده از فناوری دالبی دیجیتال پلاس ، صدا را به صورت کامل و چند بعدی در اختیار کاربر قرار داده است که لذت مشاهده برنامه های مورد علاقه کاربر را افزایش می دهد. اگر می خواهید تلویزیون را به تلفن همراه خود منتقل کنید ، می توانید از برنامه ای به نام Tv Sound To Mobile استفاده کنید که در تلویزیون تعبیه شده است.

استفاده کنید. این ویژگی بسیار جالب دیگر است تلویزیون سامسونگ 70AU7000 استفاده می شود ، Multiroom Link است ، به گونه ای کار می کند که از طریق اتصال بی سیم به چندین دستگاه متصل می شود و صدا از یک دستگاه به عنوان منبع به دستگاه دیگر ارسال می شود.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 70AU7000 سایز 70 اینچ- کیفیت تصویر 4k