اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 75AU7000 سایز 75 اینچ هوشمند-کیفیت تصویر 4k

معرفی و توضیحات تلویزیون سامسونگ 75AU7000 ، سایز 75 سانتی متر ، چنگال هوشمند

تلویزیون سامسونگ 75AU7000

یکی از محبوب ترین مدل هایی که سامسونگ در سال 2021 تولید خواهد کرد تلویزیون سامسونگ 75AU7000 دیا در حقیقت ، مجموعه ای از تلویزیون های هوشمند در ردیف تلویزیون های ارزان قیمت بازار قرار دارند و به دلیل قیمت بسیار بالا ، مناسب ترین گزینه برای افرادی است که نمی توانند هزینه زیادی برای هر دلیلی هزینه کنند. برای خرید تلویزیون بودن.

در واقع می توان گفت این تلویزیون به دلیل قیمت پایین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رضایت مشتریان زیادی را به همراه دارد. در این قسمت ، ما نگاهی به اندازه 75 این تلویزیون می اندازیم و در مورد نحوه عملکرد و نحوه منحصر به فرد بودن آن برای عزیزان به تفصیل صحبت می کنیم. تلویزیون سامسونگ 75AU7000 به دلیل اندازه بسیار مناسب برای جهان های بزرگ است و می تواند با هر نوع دکوراسیون داخلی سازگار باشد.

این تلویزیون به منظور داشتن کیفیت بهتر نسبت به تلویزیونهای معمولی LED ، از فناوری شفاف در ساختن صفحه استفاده کرده است که منجر به کیفیت تصویر بالاتر در محصول می شود. برای بهبود کیفیت تصویر این تلویزیون ، از پردازنده کریستالی به نام Crystal Processor 4K استفاده شده است که می تواند کیفیت تصویر ارائه شده در پروژه را تا حد زیادی بهبود بخشد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU7000 نیز از کیفیت صدای خوبی برخوردار است ، جایی که از سیستم صوتی دو کاناله برای خروجی صدا استفاده می کند. همچنین برای افزایش تعداد رنگ های قابل نمایش در تلویزیون ، از فناوری Billion Colors در این محصول استفاده شده است که می تواند یک میلیارد رنگ مختلف را تشخیص دهد.

برای اتصال سایر دستگاه های خارجی ، مانند پورت های HDMI و USB ، از درگاه های مختلف مختلفی استفاده شده است که می توانند با استفاده از درگاه های USB برای تماشای تلویزیون و مشاهده محتویات آن به درایوهای فلش خارجی متصل شوند. این تلویزیون از سیستم عامل Tizen شرکت استفاده می کند که ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 75AU7000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 75AU7000

مطمئناً مهمترین عاملی که هنگام خرید تلویزیون بر مصرف کننده تأثیر می گذارد ، کیفیت تصویر آن محصول است. در حقیقت خرید این تلویزیون هنگام تماشای آن منطقی تر است. بدین منظور ، سازندگان و تولیدکنندگان تلویزیون سامسونگ 75AU7000 تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا از بهترین فناوری برای بهبود کیفیت تصویر این تلویزیون استفاده کنند.

برای اینکه این تلویزیون نسبت به تلویزیون های معمولی LED دارای کیفیت بالاتر و قابلیت اطمینان بیشتری باشد ، از فناوری کریستال برای صفحه نمایش این مدل استفاده شده است که می تواند رنگهای رنگارنگ تری نسبت به LED ها داشته باشد. تصویر استاندارد همچنین کنتراست بسیار بالایی را نشان می دهد که می تواند دقیق ترین جزئیات را در اختیار کاربر قرار دهد.

این مدل دارای وضوح تصویر 2160 38 3840 پیکسل است و همچنین کیفیت تصویری که تولید می کند 4K است که عمق خروجی تصویر را به کاربر می دهد. از فناوری Contrast Enhancer برای افزایش کنتراست تصویر در این تلویزیون استفاده می شود. می توان گفت که پرتو تلویزیون سامسونگ 75AU7000 از فناوری Edge LED استفاده می کند.

این محصول همچنین از پنل VA استفاده می کند که می تواند زاویه دید بسیار وسیعی را برای کاربر فراهم کند ، یعنی کاربر می تواند در هر مکان و مکانی مربوط به خروجی تلویزیون با کیفیت بالا صفحه را ببیند. برای بهبود فضای داخلی تصویر دره تلویزیون سامسونگ 75AU7000 از فناوری HDR استفاده می شود. این فناوری از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند و می تواند عناصری مانند تصاویر کنتراست و ارائه رنگ را به حداکثر برساند.

طراحی زیبا Samsung 2021 TV 75AU7000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچی سامسونگ 75AU7000

تلویزیون سامسونگ 75AU7000 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این تلویزیون دارای ضخامت نازک و نازک است که برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و دکوراسیون خاصی به خانه شما می بخشد و هنگام تماشای تلویزیونی که ارائه می دهد نمای بازتری ایجاد می کند و می توانید از تماشای برنامه هایی که دوست دارید به ویژه یا فیلم بیشتر لذت ببرید. به

تلویزیون سامسونگ دارای پایه محکم در هر دو طرف است که باعث افزایش قدرت تلویزیون می شود و به راحتی می توانید تلویزیون را روی میز قرار دهید.

پردازنده تلویزیون قدرتمند سامسونگ 75AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU7000

برای بهبود بیشتر تصویر و کیفیت تلویزیون سامسونگ 75AU7000 ، از پردازنده قدرتمندی با نام Crystal Processor 4K استفاده شده است که با استفاده از روش های مختلف ، به بهبود تصویر و کیفیت تلویزیون کمک می کند. برای وی تعریف شده است. به منظور نمایش سریع عمل و نمایش در این تلویزیون و هنگام پخش تصاویر با مشکل کیفیت پایین و بوی عکس مواجه نمی شویم.

از فناوری Auto Motion Plus استفاده می شود. این مدل همچنین دارای فرکانس 60 هرتز است که می تواند تصاویر را با وضوح مناسب محصول نمایش دهد. اگر تصویر دریافت شده از منبع یا تصویری که در تلویزیون پخش می شود دارای کیفیت غیر ضروری باشد ، با استفاده از فناوری 4k Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K افزایش می یابد و تصویر با بالاترین کیفیت و استاندارد منتقل شود برای مخاطب

برای بهبود کیفیت صدا ، از ویژگی Adaptive Sound با این کنترلر استفاده شد. این فناوری می تواند به طور خودکار کبد و ژان رنو را که در تلویزیون بازی می کنند تشخیص دهد و بلافاصله صدای شنیده شده از بلندگو را به آن کبد تنظیم کند. تنظیم کنید. یکی از فعالیتهای مهم این عکاس.

این نویز تصویر را که توسط فناوری Digital Clean View برای از بین بردن نویز در تصاویر دیجیتالی استفاده می شود و همچنین فناوری Analog Clean View که برای حذف نویز در تصاویر آنالوگ استفاده می شود ، حذف می کند.

تلویزیون با کیفیت 75 اینچ سامسونگ AU7000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU7000

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ 75AU7000 وضوح خوبی دارد و می تواند صدا را به مخاطب منتقل کند. سیستم صوتی مورد استفاده در این تلویزیون دو کاناله است و دو اسپیکر به کار رفته در این مدل می توانند هر کدام 10 وات توان خروجی تولید کنند که در مجموع توان آن 20 وات خواهد بود.

به طور کلی ، می توان گفت که کیفیت صدای این محصول در نظر گرفته شده است ، اما اگر می خواهید اندازه تلویزیون را افزایش دهید ، می توانید یک سیستم صوتی یا نوار صوتی بخرید ، اگر در حال حاضر با این تلویزیون شکل Q-Symphony استفاده شده. که می تواند با صدای بین تلویزیون و سیم ها مطابقت داشته باشد و صداهای آنها را با هم پخش کند.

اگر می خواهید به محتوای صوتی تلفن خود در تلویزیون گوش دهید ، می توانید از ویژگی صوتی بلوتوث استفاده کنید. همچنین امکان تغییر حالت وجود دارد و می توانید از ویژگی Tv Sound To Mobile برای انتقال صدا از تلویزیون به تلفن همراه استفاده کنید. صفحه نمایش خوب دیگری که در این تلویزیون استفاده شده است و تأثیر بسزایی در بهبود کیفیت صدا دارد.

فناوری Dolby Digital Plus که می تواند صدا را به صورت کامل و چند بعدی در اختیار مخاطبان قرار دهد. از فناوری Multiroom Link نیز می توان برای اتصال چندین دستگاه از طریق Wi-Fi و پخش صدا از یک دستگاه به منبع دیگر استفاده کرد. کیفیت صدای محصولات سامسونگ بدون شک بسیار بالا است ، تلویزیون 65 اینچی سامسونگ 65Q8F محصولی با کیفیت و منحصر به فرد است.

قابلیت تلویزیون هوشمند سامسونگ 75AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 75AU7000

تلویزیون سامسونگ 75AU7000 ویژگی های هوشمند زیادی را ارائه می دهد که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. این تلویزیون دارای سیستم عامل Tizen است که دسترسی به آن از طریق منو بسیار آسان است. با استفاده از این تلویزیون ، می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند را از طریق بلوتوث داخلی و Wi-Fi به تلویزیون متصل کنید. و محتوای مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر ببینید.

یکی از جالب ترین آثار تلویزیون سامسونگ 75AU7000این یک چیز هوشمند است ، جایی که می توانید سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را روی صفحه تلویزیون کنترل کنید. همچنین می توانید ماوس یا صفحه کلید را به تلویزیون متصل کرده و با قابلیت های BT HID و USB HID کار کنید. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI و 1 پورت USB است. همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار موجود در وب به مرور وب بپردازید و لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 75AU7000 سایز 75 اینچ هوشمند-کیفیت تصویر 4k