اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 75AU7100 سایز 75 اینچ کیفیت 4K

قیمت و مشخصات تلویزیون 75AU7100 سامسونگ ، سایز 75 اینچ

تلویزیون 75 اینچی سامسونگ 75AU7100

تلویزیون های هوشمند سامسونگ یکی از محبوب ترین و گران قیمت ترین محصولات بازار هستند که توانسته اند طرفداران بی شماری را به خود جلب کنند. یکی از مدل هایی که در سال 2021 عرضه شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد تلویزیون سامسونگ 75AU7100 در اندازه ها و اشکال مختلف ساخته می شود.

در این بخش ، ما بزرگترین اندازه تولید شده ، یعنی اندازه 75 اینچ را بررسی می کنیم و موارد مورد علاقه خود را برای ما توضیح می دهیم. تلویزیون سامسونگ 75AU7100 به دلیل اندازه ای که دارد ، برای محیط های بزرگ بسیار مناسب است و جذابیت بسیار خاصی را برای دکوراسیون داخلی به ارمغان می آورد. برای طراحی صفحه نمایش این تلویزیون از فناوری کریستال استفاده شده است که باعث بهبود کیفیت تصویر می شود.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی 2021 و دسته بندی های تلویزیونی را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

همچنین کیفیت تصویر خروجی تلویزیون 4K ، که 4 برابر کیفیت تصویر بهتری نسبت به تصاویری مانند Full HD ارائه می دهد. این مدل همچنین دارای کیفیت صدای مطلوب بوده و صدا را با محلول مناسب به شنونده منتقل می کند که به همین دلیل از توان 20 وات در محصول استفاده کرده است.

سیستم عاملی که برای کاربران این تلویزیون استفاده می شود ، سیستم مدیریت ویژگی Tizen است که توسط خود سامسونگ ایجاد شده است و جلوه ای منحصر به فرد به کاربران آن می بخشد.

تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU7100 برای بهبود کیفیت تصویر از پردازنده ای قدرتمند به نام پردازنده Crystal 4K استفاده می کند که می تواند محتوای ویدئویی و حتی صدا را به تلویزیون منتقل کند. دستگاه های خارجی را در درگاه های مختلف به تلویزیون متصل می کند. به عنوان مثال ، ما می توانیم پورت های USB و HDMI را مشخص کنیم ، که به شما امکان می دهد یک درایو فلش USB یا هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل کرده و داخل آن را مشاهده کنید.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ 75AU7100

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 75AU7100

تلویزیون سامسونگ 75AU7100 ضخامت کمی دارد که جذابیت خاصی به آن می بخشد و برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و دکوراسیون خاصی به خانه شما می بخشد. همچنین ، قسمت نازک این تلویزیون هنگام تماشای برنامه ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما چشم انداز بیشتری به شما می دهد. همچنین می توانید تلویزیون را بدون هیچ لرزش اضافی روی میز بگذارید و با قرار دادن سوکت ها در دو طرف تلویزیون از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 75AU7100 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچی سامسونگ 75AU7100

بزرگترین عاملی که افراد را برای خرید تلویزیون ترغیب می کند کیفیت تصویر آن محصول است. بنابراین ، سازندگان و تولیدکنندگان تلویزیون سامسونگ 75AU7100 همه در توان خود هستند تا از آخرین و بهترین فناوری برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود استفاده کنند. یکی از مهمترین فناوری هایی که برای بهبود کیفیت تصویر این مدل استفاده شده است ، استفاده از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش آن است که باعث می شود تصویر روشن تر و رنگ بیشتری نشان داده شود.

تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU7100 از یک پنل VA استفاده می کند که زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد و این بدان معناست که کاربر می تواند بدون آسیب رساندن به وضوح به هر مکان و فاصله ای مربوط به تلویزیون دسترسی داشته باشد و کیفیت تصویر می تواند نتیجه را مشاهده کند. روی صفحه نمایش از فناوری نور پس زمینه LED برای کنترل نور پس زمینه تلویزیون استفاده می شود.

کیفیت خروجی این تلویزیون 4K است و همچنین رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل وجود دارد که تعداد پیکسلی است که می تواند جزئیات باورنکردنی تصویر را در بیننده به بیننده بدهد. فناوری Pure Color را معرفی کرد که علاوه بر سه رنگ اول قرمز و آبی ، رنگ هایی مانند بنفش ، زرد و فیروزه ای نیز بهبود یافته اند.

در نتیجه ، تصویر نمایش داده شده در نشریه با تصویر واقعی یکسان خواهد بود. از فناوری HDR برای افزایش فضای داخلی تصاویر استفاده می شود که می تواند کیفیت تصاویر را قبل از نمایش در کاربر بهبود بخشد.

صفحه نمایش قدرتمند تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU7100

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU7100

تلویزیون های هوشمندی که از پردازنده جداگانه برای پردازش تصویر استفاده می کنند نسبت به تلویزیون های LED معمولی که از پردازنده های تصویر استفاده نمی کنند ، کیفیت تصویر و صدا را بسیار بهتر دارند. در تلویزیون سامسونگ 75AU7100 از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K استفاده می شود که از هوش قدرتمند داخلی استفاده می کند ، تصویر را فیلتر کرده و با بهبود آن در محصول نمایش می دهد.

یکی از جالب ترین الگوریتم های مورد استفاده در این تلویزیون ، برنامه 4K Upscaling نام دارد که از این ویژگی برای بهبود کیفیت به کیفیت 4K در زمان کم بودن تصویر و بدون محدودیت استفاده می کند و در نتیجه کاربر با بالاترین کیفیت تصویر محصول را مشاهده می کند. به

اگر کاربر فیلم های اکشن یا بازی های ویدئویی را با سرعت بالا تماشا کند ، ممکن است با مشکل کیفیت پایین و تار شدن تصاویر مواجه شود. برای جلوگیری از این مشکل ، تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU7100 از فناوری Motion Xcelerator استفاده می کند. کیفیت از حالت تار و پایین تا خاموش کردن چراغ های عقب ، و تصویر به صورت واضح و روان به کاربران ارائه می شود. از فناوری Digital Clean View نیز برای حذف نویز در تصاویر دیجیتال استفاده شد.

قابلیت تلویزیون هوشمند سامسونگ AU7100 ، اندازه 75 اینچ

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون AU7100 سامسونگ ، اندازه 75 اینچ

تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU7100 ویژگی های هوشمند بسیاری را به کاربران خود ارائه می دهد. تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen است که دسترسی به آن از طریق منو بسیار آسان است. یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون Samsung TV Plus است که می توانید بدون نصب یا اتصال دستگاه های خارجی به برخی از برنامه های سرگرم کننده دسترسی پیدا کرده و از آنها لذت ببرید.

همچنین ، با استفاده از عملکرد Smart Object ، می توانید سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ خود را از طریق صفحه تلویزیون کنترل کرده و به مکان آنها دسترسی پیدا کنید. این تلویزیون دارای 1 پورت USB و 3 پورت HDMI است که می توانید از آنها برای مشاهده فلش مموری داخلی استفاده کنید یا می توانید از کابل USB به درایو خارجی خود استفاده کنید.

همچنین می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، بلوتوث و تلفن های رده بالا را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و از مشاهده محتوای موردنظر در صفحه بزرگتر لذت ببرید. وارد رایانه شخصی خود شوید و کار مورد نظر خود را انجام دهید.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 75AU7100

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 75AU7100

یکی از بزرگترین مسائل هنگام خرید تلویزیون کیفیت صدا است. مدل Samsung TV 75AU7100 دارای کیفیت و وضوح بالایی است. این تلویزیون دارای یک تلویزیون دو کاناله و یک تلویزیون است و دارای دو بلندگو است که دارای توان 10 وات و یک تلویزیون است. تولید برق در مجموع 20 وات یکی از عملکردهای داخلی این تلویزیون Tv Sound To Mobile است که به شما امکان می دهد اندازه تلویزیون را در تلفن های بلند بالا کم یا زیاد کنید.

همچنین تلویزیون سامسونگ 75AU7100 دارای فناوری Dolby Digital Plus است که می تواند صدایی کامل و چند بعدی را به شما ارائه دهد و همچنین نویز صدا را از بین ببرد و به گوش شما واضح برساند. یکی دیگر از موارد استفاده از تلویزیون Q-Symphony است که به شما امکان می دهد صدای تلویزیون و سیستم صوتی را همزمان پخش کرده و به صدای هماهنگ گوش دهید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 75AU7100 سایز 75 اینچ کیفیت 4K