اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 75AU8000 سایز 75 اینچ -فناوری HDR 10+

توضیحات چنگال سامسونگ 75AU8000 سایز 75 اینچ تیز

تلویزیون سامسونگ 75AU8000

این یکی از مشهورترین و با تجربه ترین برندها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند سامسونگ است. محصولات این شرکت هر ساله با جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری روانه بازار می شود و به طرز وسیعی ، کاربران توانسته اند سطح کیفیت محصول را برآورده کنند. یکی از انواع مدل های عرضه شده توسط این شرکت در بازار جهانی در سال 2021 تلویزیون سامسونگ 75AU8000 این مدل که در 5 اندازه مختلف و با قیمت های مختلف تولید می شود ، تولید می شود.

در این مقاله ، ما اندازه 75 اینچی را که به طور خلاصه 75AU8000 نامیده می شود ، بررسی می کنیم و نحوه عملکرد آن را برای شما توضیح می دهیم. تلویزیون 75AU8000 به دلیل اندازه ای که دارد برای خانه های بزرگ ایده آل است و می تواند جلوه خاصی به دکور ببخشد. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است که این کیفیت تصویر را با وضوح باورنکردنی روی صفحه نمایش می دهد.

پنل مورد استفاده در این تلویزیون از نوع VA است که می تواند زاویه دید بسیار وسیعی را در اختیار کاربر قرار دهد. این تلویزیون همچنین دارای کیفیت صدای خوبی است که با استفاده از دو بلندگو به دست می آید. هر یک از این بلندگوها می توانند 10 وات خروجی صدا تولید کنند. برای پردازش بهتر تصویر ، از پردازنده تصویر کریستالی در این مدل استفاده شده است.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

تلویزیون های سری AU8000 سامسونگ دارای قابلیت جستجوی صوتی هستند ، جایی که کاربر به سادگی فرمان مورد نظر را از طریق صدا به تلویزیون منتقل می کند. همچنین از سیستم عامل مهم ایجاد شده توسط خود سامسونگ ، معروف به Tizen ، برای رابط کاربری خود استفاده می کند. تلویزیون سامسونگ 75AU8000 همچنین از IoT پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد سایر دستگاه های هوشمند را در خانه خود کنترل کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 سامسونگ 75AU8000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU8000

یکی از تفاوت های عمده بین تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU8000 و تلویزیون LED استاندارد ، استفاده از فناوری شفاف برای نمایش آن است. در واقع می توان گفت که این فناوری باعث می شود تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون کریستال عمر طولانی تری داشته و تصاویر به شکل جذاب تری به بینندگان ارائه شود.

این مدل دارای کیفیت تصویر با وضوح 4K و همچنین برش تصویر آن 2160 x 3840 پیکسل است که می تواند جزئیات تصویری باورنکردنی در مورد این تصویر را روی صفحه مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ 75AU8000 از فناوری Dynamic Crystal Color برای نمایش چندین رنگ در تلویزیون استفاده می کند.

این فناوری می تواند تعداد رنگ های قابل نمایش بر روی تلویزیون را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و این باعث می شود تصاویر نمایش داده شده روی محصول بیشتر شبیه تصاویر اصلی شود. از ویژگی Contrast Enhancer برای بهبود بیشتر کنتراست تصویر استفاده شد.

ویژگی دیگری که برای بهبود کیفیت تصویر این تلویزیون استفاده شده است Micro Dimming نام دارد که می تواند جزئیات واضحی از تصویر را در اختیار کاربر قرار دهد و وضوح و کنتراست تصویر را تا حد زیادی بهبود بخشد. این تلویزیون همچنین از فناوری Edge LED برای کنترل روشنایی استفاده می کند.

یکی از عملکردهای اصلی مورد استفاده علاقه مندان به فیلم و تلویزیون در این تلویزیون حالت Filmmaker است که می تواند تصاویری را که واقعاً مورد نظر فیلمساز است در اختیار کاربر قرار دهد.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ 75AU8000

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU8000

تلویزیون سامسونگ 75 اینچی AU8000 باریک است و حاشیه نازکی دارد ، به همین دلیل تا حدی عنوان Slim Fit را دارد که به ضخامت نازک آن اشاره دارد و برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و دارای دکوراسیون منحصر به فرد و زیبایی است. همچنین وزن کمی دارد ، به همین دلیل به آن Air Slim گفته می شود. همچنین با قرار دادن پایه ها می توانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و از تماشای برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازنده تلویزیون هوشمند سامسونگ 75AU8000

تلویزیون هوشمند سامسونگ 75AU8000

تلویزیون هایی که از پردازنده های جداگانه استفاده می کنند کیفیت تصویر و صدا بهتری نسبت به تلویزیون هایی که از پردازنده های جداگانه استفاده نمی کنند ، دارند. خوشبختانه تلویزیون 75 اینچی سامسونگ سری AU8000 از پردازنده ای به نام Crystal Processor 4K استفاده می کند که قادر به استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین گوش های مصنوعی است که تلویزیون را از نظر تصویر و صدا متمایز می کند. کنتراست آنها را به خوبی بهبود دهید.

یکی از فناوری هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون استفاده می شود ، افزایش کیفیت 4K نام دارد. عملکرد این فناوری این است که تا زمانی که تصاویر پخش شده در تلویزیون کم و غیر ضروری نباشند ، با استفاده از این ویژگی کیفیت این تصاویر به 4K ارتقا می یابد و نگرانی کاربر در مورد کیفیت پایین را نخواهد داشت. و همیشه به دنبال تصاویری با بالاترین استانداردهای ممکن محصول باشید.

همچنین ، این مدل از ویژگی Motion Xcelerator استفاده می کند تا مجبور نباشید با مشکل اجرای فیلم ها یا بازی ها با سرعت بالا روبرو شوید ، که باعث می شود تصاویر با نتیجه هموار شوند. همچنین تلویزیون 75 اینچی سری AU8000 سامسونگ می تواند فوراً فضای داخلی و نوع پخش تلویزیون را تشخیص داده و اندازه تلویزیون را با توجه به فضای داخلی تنظیم کند.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ AU8000 Sai 75 اینچی 4K

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU8000

تلویزیون هایی که از پردازنده های جداگانه استفاده می کنند از کیفیت تصویر و صدا بهتری نسبت به تلویزیون هایی که از پردازنده های جداگانه استفاده نمی کنند برخوردارند. خوشبختانه تلویزیون 75 اینچی سامسونگ سری AU8000 از پردازنده ای به نام Crystal Processor 4K استفاده می کند که قادر به استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین گوش های مصنوعی است که تلویزیون را از نظر تصویر و صدا متمایز می کند. کنتراست آنها را به خوبی بهبود دهید.

یکی از فناوری هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون استفاده می شود ، 4K Upscaling نام دارد. عملکرد این فناوری این است که اگر تصاویر پخش شده در تلویزیون کم و نامناسب باشند ، با استفاده از این ویژگی کیفیت این تصاویر به 4K ارتقا می یابد و جای نگرانی در مورد کیفیت پایین کاربر وجود ندارد. تصاویر نخواهد داشت و همیشه تصاویری با بالاترین استانداردهای ممکن محصول را مشاهده می کند.

همچنین ، این مدل از ویژگی Motion Xcelerator برای جلوگیری از هر گونه مشکلی در اجرای فیلم ها یا بازی ها با سرعت بالا استفاده می کند ، که باعث می شود تصاویر با نتیجه هموار شوند. همچنین تلویزیون 75 اینچی سری AU8000 سامسونگ می تواند فوراً فضای داخلی و نوع پخش تلویزیون را تشخیص داده و اندازه تلویزیون را با توجه به فضای داخلی تنظیم کند.

قابلیت تلویزیون سامسونگ 75AU8000

تلویزیون سامسونگ 75AU8000

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ Tizen است که دسترسی به آن از منوی شما آسان است و انواع برنامه ها و برنامه ها را در اختیار شما قرار می دهد. انجام دهید. این پورت دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB برای حافظه فلش یا هارد اکسترنال می باشد. از کابل USB استفاده کنید.

همچنین دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi یا بلوتوث به تلویزیون خود وصل کنید. تلویزیون سامسونگ 75AU8000 از مرور وب خود لذت ببرید. اگر هنوز تصمیم به خرید ندارید ، به ما توصیه کنید تلویزیون Samsung 50AU8000 را به لیست بررسی خود اضافه کنید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 75AU8000 سایز 75 اینچ -فناوری HDR 10+