اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 75AU9000 سایز 75 اینچ اسمارت فورکی

قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ 75AU9000 سایز 75 سانتی متر

تلویزیون 75 اینچی سامسونگ 75AU9000

تلویزیون های هوشمند سامسونگ یکی از گران قیمت ترین و محبوب ترین مدل های موجود در بازار هستند. یکی از مدل هایی که در سال 2021 با این نام تجاری تولید کرده اید و در بازار جهانی عرضه کرده اید ، تلویزیون سامسونگ 75AU9000 در اندازه های مختلف ساخته می شود.

حداکثر اندازه تولید شده در این سری 75 سانتیمتر است که به طور خلاصه 75AU9000 نامیده شد و در این قسمت قصد داریم به طور کامل و کامل نحوه عملکرد این محصول را برای شما عزیزان توضیح دهیم. یکی از ویژگی های متمایز این تلویزیون نسبت به تلویزیون های LED سنتی ، استفاده از فناوری کریستال در ساخت صفحه است ، به همین دلیل به تلویزیون سامسونگ 75AU9000 تلویزیون کریستال نیز گفته می شود.

در واقع استفاده از فناوری کریستال این مزیت را دارد که رنگ های بسیار بیشتری قابل نمایش در تلویزیون وجود دارد و در نتیجه ، تصویر نمایش داده شده در محصول جذابیت بیشتری دارد و با کیفیت بالاتری به مخاطبان ارائه می شود. این مدل از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است و صدا را در اندازه بسیار بزرگ به شنونده منتقل می کند که در این تلویزیون از توان 20 وات استفاده کرده است.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

برای رابط کاربری این مدل ، سیستم عامل اختصاصی Tizen ، طراحی شده توسط خود سامسونگ ، استفاده شده است که می تواند امکانات بی شماری را در اختیار کاربر قرار دهد. تلویزیون سامسونگ 75AU9000 به دلیل اندازه مناسب برای محیط های بزرگ مناسب است و جذابیت خاصی برای دکوراسیون داخلی دارد و همچنین به راحتی بر روی دیوار نصب می شود.

تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU9000 همچنین دارای قابلیت جستجوی صوتی است و به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی از طریق صدا عملکردهای دلخواه را بر روی تلویزیون انجام دهد. برای اتصال دستگاه های خارجی به تلویزیون ، پورت هایی نیز وجود دارد. و از پورت های مختلف استفاده می شود ، به عنوان مثال ، پورت های HDMI و USB.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 75AU9000

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچی ال جی 75AU9000

کیفیت تصویر یکی از مهمترین عواملی است که بسیار مهم است و هر فردی هنگام خرید تلویزیون ، کیفیت تصویر خود را خوب بررسی کرده و سپس به سراغ عوامل دیگر می رود. تلویزیون سامسونگ 75AU9000 از فناوری شفاف برای طراحی صفحه استفاده می کند که باعث می شود کیفیت تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی داشته باشد و تصاویر جذاب تری را به مخاطب ارائه دهد.

این تلویزیون دارای کیفیت تصویر خروجی 4K است و همچنین دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که با ترکیب این دو ویژگی ، جزئیات باورنکردنی تصویر را در خروجی به کاربر نشان می دهد. همانطور که می دانید ، هرچه طیف رنگ های دیده شده در تلویزیون بیشتر باشد ، تصاویر به خروجی تصاویر واقعی نزدیکتر می شوند ، برای مخاطب جذابتر است.

بدین منظور ، تلویزیون سامسونگ 75AU9000 از فناوری One Billion Color استفاده می کند که می تواند یک میلیارد رنگ مختلف را روی تلویزیون نمایش دهد و با این کار ، کاربران از تماشای برنامه مورد نظر خود لذت خواهند برد. در این مدل از فناوری Edge LED به عنوان نور پس زمینه استفاده شده است. Contrast Enhancer نیز برای افزایش کنتراست تصویر استفاده می شود.

از فناوری HDR برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده می شود که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در واقع ، می توان گفت که فناوری HDR تأثیر عمده ای بر عناصری مانند کنتراست تصویر و نمایش رنگ در تلویزیون دارد و آنها را تا حد زیادی بهبود می بخشد. پنل مورد استفاده در تلویزیون سامسونگ 75AU9000 از قابلیت VA استفاده می کند.

طراحی زیبا برای تلویزیون سامسونگ 75AU9000 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچی LG 75AU9000

تلویزیون سامسونگ 75AU9000 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این تلویزیون ضخامت بسیار کمی دارد و به همین دلیل عنوان AirSlim را دارد و برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و طراحی بی نظیری دارد و زیبایی را به خانه شما می بخشد.

داشتن یک پایه در مرکز تلویزیون باعث افزایش استحکام و دوام آن می شود و می توانید تلویزیون را بدون لرزش اضافی روی میز بگذارید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید. همچنین ، لبه باریک این تلویزیون دارای زاویه دید وسیع تری است که هنگام تماشای تلویزیون به شما می دهد و می تواند بدون وقفه تلویزیون تماشا کند.

پردازنده تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU9000

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچی سامسونگ AU9000

استفاده از فیلتر جداگانه این مزیت را برای تلویزیون دارد که کیفیت تصویر و صدا را بهتر از تلویزیونی که از فیلتر جداگانه استفاده نمی کند دارد. تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU9000 از پردازنده تصویر قدرتمند Crystal Processor 4K استفاده می کند که از هوش داخلی قوی و الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق برای بهبود بیشتر تصویر و کیفیت تلویزیون استفاده می کند.

یکی از جالب ترین تکنیک هایی که برای بهبود فضای داخلی تصویر در این تلویزیون استفاده شده است 4K Upscaling نام دارد. اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از ابزار 4K Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و در نتیجه تصاویر با کیفیت بالا دریافت خواهید کرد. کاربر همیشه بالا است روی محصول به

از فناوری های Digital Clean View و Analog Clean View برای حذف نویز تصویر استفاده شده است که باعث حذف نویز در تصاویر دیجیتال و آنالوگ می شود و تصویر را به صورت شفاف در اختیار کاربر قرار می دهد. بخشیدن. اگر کاربری در حال تماشای یک فیلم اکشن یا انجام یک بازی ویدیویی با سرعت پخش بالا باشد ، ممکن است با مشکل کاهش کیفیت تصویر یا پراکندگی آن روبرو شود ، این مشکل را برطرف کرده و از استفاده از فناوری Motion Xcelerator Turbo استفاده شده خودداری کند. که می تواند دسترسی کاربر را فراهم کند به صورت شفاف و روان

کیفیت صدا در تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU9000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون AU9000 سامسونگ ، اندازه 75 اینچ

تلویزیون سامسونگ از کیفیت و وضوح صدای بالایی برخوردار است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و دارای 2 بلندگو است که هرکدام 10 وات قدرت دارند و در مجموع خروجی صدا و صدا این تلویزیون 20 وات است. ویژگی جالب این تلویزیون Q-Symphony به تلویزیون اجازه می دهد تا صدا و بلندگوها را همزمان و با هم پخش کند.

همچنین فناوری دیگر این تلویزیون Object Tracking Sound است که صداهای سه بعدی را در پخش ایجاد می کند و می توانید از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.

قابلیت تلویزیون سامسونگ 75AU9000

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 75AU9000

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen است که سیستم عامل سامسونگ است و برنامه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. این درگاه دارای 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است که می توانید به داخل هارد اکسترنال دسترسی داشته باشید یا از کابل USB برای درایو فلش خود استفاده کنید. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Smart چیزی است که به شما اجازه می دهد سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ در خانه خود را روی صفحه تلویزیون کنترل کنید.

تلویزیون سامسونگ 75AU9000 دارای یک دستیار صوتی Bixby است که به شما امکان می دهد از صدای هوشمند خود برای انجام اقدامات مربوط به تلویزیون و دسترسی به موقعیت تلویزیون استفاده کنید. همچنین می توانید از قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث دستگاه هوشمند خارجی خود استفاده کنید. به تلویزیون متصل شوید و از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود در تلویزیون لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 75AU9000 سایز 75 اینچ اسمارت فورکی