اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q60A سایز 75 اینج صفحه نمایش QLED

مشخصات اندازه Samsung 75Q60A Fork Smart 75

قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q60A سایز 75 اینج صفحه نمایش QLED

سامسونگ هر سال تلویزیون های جدیدی را با توجه به نیاز کاربر و شخصی عرضه می کند. یکی از مدل های ارائه شده توسط این برند در بازار جهانی در سال 2021 ، مدل Q60A نام دارد. در واقع می توان گفت مدل Q60A جایگزین سری Q60T می شود. مدل های Q60A در اندازه های مختلف و در رنج قیمت متفاوت تولید می شوند. در این پست ، سایز 75 اینچ خواهیم داشت تلویزیون سامسونگ 75Q60A همچنین نامیده می شود ، با دقت در نظر بگیرید.

تلویزیون 75Q60A از فناوری QLED برای طراحی صفحه نمایش با کیفیت بهتر و بالاتر از LED های معمولی استفاده می کند. این فناوری می تواند تصاویر را واضح تر بر روی صفحه نمایش دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است که می تواند 4 برابر بهتر از کیفیت مانند Full HD تصاویر ارائه دهد.

رابط کاربری در این مدل از سیستم عامل اختصاصی Tizen استفاده می کند که ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار می دهد. سری سامسونگ Q60A را بخرید که به دلیل اندازه در یک خانه بزرگ دارای طراحی براق ، ظریف و شیک است و همچنین می تواند روی دیوار نصب شود. این مدل دارای شاخص کیفیت تصویر 3100 است.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

به منظور پردازش بهتر تصاویر در این تلویزیون ، ما از پردازنده ای با کیفیت استفاده کردیم که می تواند با استفاده از الگوریتم هایی مانند تجزیه و تحلیل عمیق ، الگوریتم هایی با منحصر به فردترین تصاویر محصول ارائه دهد. کیفیت دوربین تلویزیون نیز خوب است ، که با وجود قدرت صدای 20 وات به دست می آید. تلویزیون همچنین از جستجوی صوتی پشتیبانی می کند و کاربر می تواند دستورات صوتی را از طریق صدا به تلویزیون منتقل کند.

طراحی بی نظیر تلویزیون سامسونگ 75Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q60A سایز 75 اینج صفحه نمایش QLED

تلویزیون سامسونگ 75Q60A به دلیل پنل پشت تلویزیون ، بسیار نازک است و برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است. لبه پایینی این تلویزیون مانع از حواس پرتی شما هنگام تماشای تلویزیون می شود و نمای بهتری را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین در صورت راحتی ، با قرار دادن پایه ها در دو طرف صفحه نمایش. تلویزیون ، شما به راحتی می توانید تلویزیون را روی روی میز و از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون 75 اینچی سامسونگ Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q60A سایز 75 اینج صفحه نمایش QLED

کیفیت تصویر در تلویزیون 75 اینچی سامسونگ Q60A بسیار بالا است. اولین چیزی که در صفحه نمایش این تلویزیون مشاهده می شود استفاده از فناوری QLED است. این فناوری قادر است 100٪ رنگ تولید کند و این باعث می شود که تصویر نمایش داده شده روی صفحه دارای رنگی بسیار طبیعی و معتبر باشد. این باید برای کاربران جذابتر باشد.

تلویزیون سامسونگ 75Q60A همچنین دارای رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است که در آن این پیکسل قادر است طیف وسیعی از جزئیات تصویر را روی صفحه نمایش دهد. کیفیت تصویر تولید شده توسط این مدل نیز 4K است. یکی از منحصر به فردترین فناوری های مورد استفاده در این تلویزیون Dual LED نام دارد که از دو LED در صفحه این مدل استفاده می کند.

یکی از LED ها برای نمایش رنگهای گرم و شاد و LED دیگر برای نمایش رنگهای دلپذیر استفاده می شود که باعث می شود تصویر نمایش داده شده در تلویزیون شبیه تصویر اصلی باشد. هر چه تلویزیون بتواند رنگ بیشتری تولید و نمایش دهد ، تصویر محصول واضح تر و جذاب تر است ، که سازندگان تلویزیون سامسونگ 75Q60A از فناوری به نام One Billion Color استفاده کرده اند.

این فناوری می تواند تقریباً یک میلیارد رنگ تولید کند و در نتیجه ، بسیاری از رنگها را می توان از طریق این تلویزیون نمایش داد و می توان گفت رنگهای دیده شده در محصول مشابه رنگهای موجود در طبیعت است. حنانا از قابلیت HDR در این تلویزیون برای بهبود بیشتر کیفیت تصویر استفاده شده است. این قابلیت از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

پردازنده تلویزیون قدرتمند سامسونگ 75Q60A 2021

قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q60A سایز 75 اینج صفحه نمایش QLED

تلویزیون سامسونگ 75Q60A از پردازنده قدرتمند تصویر موسوم به Quantum Processor Lite 4K استفاده می کند و در واقع این پردازنده از هوش مصنوعی تعبیه شده در آن و الگوریتم های مختلف تعبیه شده در آن استفاده می کند. به بهبود کنتراست تصویر و بهبود کیفیت صدا و تصویر تا حد امکان کمک می کند.

یکی از عملکردهای اصلی مورد استفاده در این تلویزیون فناوری 4K Upscaler نام دارد. 4K بهبود یافته است و در نتیجه کاربران قادر خواهند بود تصاویر با کیفیت بالا تولید شده توسط محصول را مشاهده کنند.

از فناوریهای Digital Clean View و Analog Digital View برای حذف نویز در تصاویر دیجیتال و آنالوگ استفاده می شود. این مدل برای بهبود کیفیت صدا از فناوری Adaptive Sound استفاده می کند که هدف اصلی آن تشخیص نوع و محتوای منتقل شده به تلویزیون است و صدای تلویزیون با محتوای پخش شده سازگار است. به صورت خودکار اصلاح می شود.

تلویزیون سامسونگ 75Q60A هوشمند است

قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q60A سایز 75 اینج صفحه نمایش QLED

سیستم تلویزیون 75 اینچی سامسونگ Q60A دارای سیستم عامل Tizen است که دسترسی به منوها را بسیار آسان کرده و برنامه های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. می توانید از دستگاه های خارجی مانند لپ تاپ با استفاده از Wi-Fi و بلوتوث استفاده کنید. رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و محتوای مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر مشاهده کنید.

این تلویزیون دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI است. همچنین می توانید از دستیارهای صوتی Google و Alexa در تلویزیون برای انجام کارهای مربوط به تلویزیون استفاده کنید. با استفاده از وب سایت تعبیه شده در تلویزیون ، می توانید وب سایت را مرور کنید. پرداخت کنید و لذت ببرید. یکی از محبوب ترین و محبوب ترین محصولات در ده ها وب سایت ، تلویزیون سامسونگ 65TU7172 است.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 75Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q60A سایز 75 اینج صفحه نمایش QLED

تلویزیون 75 اینچی سامسونگ Q60A کیفیت صدای خوبی دارد و صدا را با لحن مناسب برای شنونده ارسال می کند. سیستم صوتی مورد استفاده در این تلویزیون دو کاناله است و این مدل دارای دو بلندگو است که هر دو قادر به تولید 10 وات قدرت هستند و بنابراین این تلویزیون به طور کامل 20 وات توان خروجی تولید می کند. او انجام می دهد.

فناوری های مختلفی برای نزدیک کردن کیفیت صدای این تلویزیون به سطح مورد انتظار بینندگان استفاده شده است. یکی از مهمترین فناوری های به کار رفته در این مدل ، Dolby Digital Plus است. با استفاده از فناوری Object Tracking Sound Lite که در این تلویزیون استفاده می شود ، صدا مستقیماً در محلی که تصویر پخش شده است به شنونده منتقل می شود و باعث می شود صدای زنده و دقیق در تلویزیون در دسترس قرار گیرد.

همچنین ، اگر نیاز به افزایش صدای تلویزیون خود دارید ، می توانید یک سیستم صوتی یا یک نوار صدا خریداری کنید و برای این منظور در تلویزیون سامسونگ 75Q60A از فناوری H H برای تطبیق صدای تلویزیون و سیستم های صوتی استفاده می شود. صدای تلویزیون خود را روی تلفن همراه خود پخش کنید و برنامه های مورد علاقه خود را در تلفن خود تماشا کنید ، که از فناوری Tv Sound To Mobile استفاده می کند.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q60A سایز 75 اینج صفحه نمایش QLED