اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q70A سایز 75 اینچ هوشمند

معرفی و توضیحات تلویزیون سامسونگ 75Q70A Cold 75

تلویزیون سرد سامسونگ 75Q70A

یکی از محبوب ترین و محبوب ترین مدل های تولید شده توسط سامسونگ در سال 2021 تلویزیون سامسونگ 75Q70A در این قسمت نگاهی به اندازه 75 اینچی که کوتاه 75Q70A نامیده می شود می اندازیم و آن را برای آنها عزیزان توضیح می دهیم. تلویزیون سامسونگ 75Q70A یکی از تلویزیون هایی است که تلویزیون بسیار جذاب و جذابی را برای دوستداران بازی ارائه می دهد.

در واقع ، اگر شخصاً نگاه کنید ، تلویزیون سامسونگ 75Q70A برای کنسول های نسل نهم مانند PS5 و Xbox Series X مناسب است. برای این منظور ، این تلویزیون عملکردهای خاص خود را دارد ، مانند ورودی پورت HDMI2.1 و همچنین فناوری Motion Xcelerator Turbo + تصاویری را تولید می کند که سرعت بسیار بالایی دارند.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

به وضوح و واضح در محصول نشان دهید. نمایشگر این محصول از فناوری QLED استفاده می کند که کیفیت تصویر خروجی تلویزیون را تا حد زیادی بهبود می بخشد. صدای این تلویزیون وضوح بسیار خوبی دارد و قدرت صدای به کار رفته در تلویزیون سامسونگ 75Q70A معادل 20 وات است. خودتان را از تلویزیون پخش کنید.

این تلویزیون به دلیل اندازه ای که دارد برای محیط های بزرگ بسیار مناسب است و ظاهر خانه را بسیار بهبود می بخشد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. کاربران آن با ویژگی های خوب

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 75Q70A

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 75Q70A

فناوری QLED که صفحه را می سازد تلویزیون سامسونگ 75Q70A استفاده از آن باعث می شود این تلویزیون کیفیت تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون های LED داشته باشد. در واقع ، ویژگی اصلی آنها استفاده از فناوری Quantom DOT است. با استفاده از این فناوری ، تلویزیون می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را تولید کند ، در نتیجه تصویر نمایش داده شده در خروجی کاربر واضح تر و جذاب تر و شبیه به تصویر واقعی است.

این مدل همچنین میزان نور و رنگ موجود در تصویر را در سمت اصلی کنترل می کند و به کاربر اجازه می دهد جزئیات بیشتری در مورد محصول مشاهده کند. کیفیت خروجی این تلویزیون 4K است و همچنین دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که در ترکیب با کیفیت تصویر و تراکم پیکسلی باعث می شود تصاویر نمایش داده شده دارای کیفیت باورنکردنی باشند.

فناوری Quantum HDR نیز برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده می شود که از فرمت های HLG و HDR10 PRO استفاده می کند. عملکرد اصلی این فناوری افزایش بیشتر کنتراست تصاویر ارائه شده و دیده شدن بیشتر تصاویر برای تصاویر سیاه و سفید برای کاربر است. این محصول همچنین از فناوری Wide Views Angle پشتیبانی می کند ، به این معنی که کاربر در موقعیت و زاویه تلویزیون قرار دارد.

می توانید خروجی را بدون از دست دادن وضوح و کیفیت تصویر مشاهده کنید. برای افزایش تعداد رنگهای قابل نمایش بر روی تلویزیون ، از فناوری One Billion Color استفاده می شود که تقریباً یک میلیون رنگ تولید می کند.

طراحی زیبا از تلویزیون Samsung Cell 75Q70A 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون Samsung 75Q70A Cold 75

تلویزیون سامسونگ 75Q70A دارای طراحی منحصر به فرد و بی نظیری است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تلویزیون های سامسونگ دارای ضخامت نازک و حاشیه باریک هستند ، به همین دلیل برای نصب روی دیوار بسیار مفید است و می توانید براکت را به راحتی به تلویزیون وصل کنید. و دکوراسیون خاصی به خانه خود ببخشید.

همچنین ، قاب باریک این تلویزیون در صورت تمایل به فضای داخلی ، دید بیشتری به شما می دهد. تلویزیون سامسونگ دارای یک پایه مرکزی است که قدرت و شدت تلویزیون را افزایش می دهد و می توانید تلویزیون را بدون هیچ فشار اضافی روی میز بگذارید از تماشای آن لذت ببرید.

پردازنده قدرتمند برای تلویزیون 75 اینچی سامسونگ Q70A

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچی Cold Q سامسونگ

داشتن یک دستگیره قوی یکی از ویژگی های بارز یک تلویزیون است و می تواند فضای داخلی تصویر و همچنین صدای تلویزیون را تا حد زیادی بهبود بخشد. خوشبختانه سری 75 اینچی سامسونگ Q70A از پردازنده ای به نام Quantum 4K Processor استفاده می کند که می تواند از الگوریتم های مختلف مانند ساختارهای عمیق داخلی و همچنین هوش مصنوعی تعبیه شده در آن ، از اجزای مختلف تلویزیون استفاده کند. برای بهبود.

اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از ویژگی به نام 4K Upscaler ، کیفیت این تصاویر به 4K ارتقا می یابد ، در نتیجه کاربر همیشه تصاویر با کیفیت بالا و آشنا را مشاهده می کند. از محصول. برای بهبود کیفیت صدا ، از فناوری Adaptive Sound در این محصول استفاده شده است که می تواند به طور خودکار محتوا و نوع پخش در تلویزیون را تشخیص داده و صدای پخش شده در تلویزیون را با توجه به این محتوا تنظیم کند.

همچنین با استفاده از فناوری Adaptive Picure ، روشنایی صفحه به طور خودکار با نور محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد تنظیم می شود. فناوری دیگری که برای بهبود محتوای صوتی تلویزیون سامسونگ 75Q70A استفاده می شود ، SpaceFit است. همچنین با کمک فناوری Active Voice Amplifier ، نویز صدا حذف می شود.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 75Q70A

تلویزیون هوشمند سامسونگ 75Q70A

تلویزیون سامسونگ 75 اینچی سری Q70A دارای سیستم عامل Tizen است که برنامه ها و برنامه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون Multi View است که به شما امکان می دهد دو محتوای مختلف را همزمان پخش کنید. تلویزیون را نشان دهید. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB است.

همچنین می توانید وب سایت را مرور کرده و از طریق این ناوبری از تلویزیون لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این تلویزیون Smart چیزی است که به شما اجازه می دهد سایر دستگاه های سامسونگ را روی تلویزیون کنترل کنید. این تلویزیون دستیارهای صوتی Alexa و Bixby را همراه خود دارد. می تواند فعالیت های مرتبط با تلویزیون را انجام دهد.

سر جایش قرار بگیرید. همچنین می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های رده بالا را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. در موضوعات زیر مربوط به تلویزیون های سامسونگ می توان به تلویزیون سرد Samsung 50Q60A اشاره کرد.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 75Q70A

بهترین و جدیدترین تلویزیون 2021 و Kold Samsung 75Q70A

در حالی که کیفیت تصویر در تلویزیون مهم است ، کیفیت صدا نیز بسیار مهم است و این دو عامل در کنار هم می توانند مشتری را متقاعد به خرید محصول کنند. بدین منظور ، سازندگان و سازندگان تلویزیون سامسونگ 75Q70A از جدیدترین و بزرگترین فناوری برای بهبود کیفیت صدای این مدل استفاده کرده اند.

یکی از عملکردهای اصلی که برای بهبود کیفیت سیستم صوتی در این مدل استفاده شده است Dolby Digital Plus نام دارد که می تواند صدا را به صورت کامل و چند بعدی در اختیار شنونده قرار دهد. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله است و همچنین توان خروجی 20 وات را به کاربر در خروجی خود منتقل می کند که این میزان صدا را از طریق وضوح و دسترسی به شنونده می دهد اما در صورت نیاز به افزایش حجم تلویزیون.

در این صورت می توانید یک سیستم صوتی بخرید تلویزیون 75Q70A سامسونگ از دستگاهی به نام Q-Symphony استفاده می کند که صدای تلویزیون و سیستم صوتی را تنظیم کرده و باعث می شود صدا با هم خارج شود. منتقل شود. اگر می خواهید محتوای صوتی تلفن خود را در تلویزیون پخش کنید ، می توانید از صفحه نمایش صوتی بلوتوث استفاده کنید.

این یک فناوری شگفت انگیز دیگر است تلویزیون سامسونگ 75Q70A Multiroom Link نام دارد که چندین دستگاه را از طریق Wi-Fi متصل می کند و صدا را از یک دستگاه به منبع دستگاه دیگر ارسال می کند.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q70A سایز 75 اینچ هوشمند