اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 85AU8000 سایز 85 اینچ-کیفیت تصویر 4K Ultra HD

شرح تلویزیون هوشمند سامسونگ 85AU8000

تلویزیون سامسونگ 85AU8000

سامسونگ رقابت زیادی در بازار جهانی دارد. در بازار ایران نیز همین امر صادق است و محصولاتی که هر سال توسط این شرکت عرضه می شود باعث شهرت آن شده است. هر سال سازندگان سامسونگ قصد دارند از فناوری های جدیدی برای بهبود کیفیت تلویزیون های هوشمند استفاده کنند که می تواند رضایت افراد مختلف را جلب کند. تلویزیون سامسونگ 85AU8000 این یکی از محبوب ترین مدل های سامسونگ است.

یکی از مدل های تولید شده توسط سامسونگ در سال 2021 و مورد تایید کاربران ، AU8000 نام دارد. در این مقاله ، ما می خواهیم بزرگترین اندازه تولید شده را در نظر بگیریم ، یعنی اندازه 85 اینچ ، که به طور خلاصه 85AU8000 نامیده می شود. سامسونگ 85AU8000 از فناوری شفاف کریستال در نمایشگر خود استفاده کرده است تا کیفیت تصویر بهتری نسبت به صفحه نمایش تلویزیون معمولی ارائه دهد.

کیفیت تصویر نمایش داده شده در محصول فوق العاده است. همچنین کیفیت تصویری که از این مدل بیرون می آید 4K است که می تواند 4 برابر کیفیت تصویر بالاتری را نسبت به یک تلویزیون LED HD کامل ارائه دهد. برای ارائه تصویر بهتر از محصول ، از پردازنده بلوری قدرتمندی استفاده می کند که می تواند با استفاده از الگوریتم های مختلف به بهبود کیفیت تصویر کمک کند.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

در مورد کیفیت صدای این تلویزیون می توان گفت که صدا را با یک راه حل مناسب به بیننده منتقل می کند و به همین دلیل از توان 20 وات برای خروجی استفاده می کند. تلویزیون 85 اینچی سری AU8000 سامسونگ از اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند که می توان از آن برای کنترل سایر دستگاه های خانگی استفاده کرد. این مدل همچنین دارای طراحی بسیار زیبایی است که به راحتی بر روی دیوار نصب می شود.

بسیاری از پورت های مختلف دیگر دستگاه های هوشمند را به تلویزیون متصل کرده اند ، مانند پورت های USB و HDMI. اکنون که با این محصولات آشنا شدید ، توصیه می کنیم تلویزیون سامسونگ بخرید.

طراحی زیبا تلویزیون سامسونگ 2021 85AU8000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون Samsung 85AU8000

او انجام داد تلویزیون سامسونگ 85AU8000 شکل منحصر به فردی زیبا دارد. این تلویزیون کم وزن نام مستعار Air Slim را به خود اختصاص داده است که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این تلویزیون به دلیل لبه های نازک و ضخامت بسیار کم برای نصب روی دیوار مناسب است. و هنگام مشاهده تلویزیون تجربه مشاهده بهتری را به شما ارائه می دهد.

همچنین با قرار دادن پایه ها در دو طرف تلویزیون که باعث افزایش قدرت تلویزیون می شود ، می توانید آن را روی میز بگذارید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 85AU8000

تلویزیون هوشمند سامسونگ 85AU8000

اولین نکته در مورد کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 85AU8000 استفاده از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش مورد توجه قرار گرفته است. این مدل همچنین از کیفیت فوق العاده 4K برای خروجی خود استفاده می کند که همراه با رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل می تواند جزئیات و عمق تصویر روی صفحه را به کاربر نشان دهد.

پنل مورد استفاده در این تلویزیون از نوع VA است که می تواند زاویه دید رایگان را برای شنونده ایجاد کند ، بدین معنی که بیننده در تمام موقعیت ها و زوایای تلویزیون قرار دارد ، بدون این که کیفیت را کاهش دهد و وضوح تصویر را کاهش دهد. می توانید خروجی را روی صفحه مشاهده کنید.

سامسونگ 85AU8000 همچنین از فناوری HDR برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده می کند. این فناوری از دو فرمت HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند. هرچه رنگ بیشتری روی تلویزیون نمایش داده شود ، تصویر واقعی تر و جذاب تر خواهد بود.

بدین منظور ، تلویزیون سامسونگ 85AU8000 از فناوری Dynamic Crystal Color استفاده می کند که می تواند یک میلیارد رنگ مختلف را نمایش دهد و در نتیجه ، تصویر ارائه شده توسط این تلویزیون ابتدا شبیه تصویر اصلی خواهد بود. علاوه بر این فناوری ، می توان به فناوری Contrast Enhancer نیز اشاره کرد که می تواند کنتراست تصویر حاصله را تا حد زیادی افزایش دهد و در نتیجه جزئیات تصویر منحصر به فرد به کاربران داده می شود.

قابلیت تلویزیون هوشمند سامسونگ 85AU8000 4K

تلویزیون 85 اینچی سامسونگ AU8000

تلویزیون 85AU8000 سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen است که برنامه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Smart چیزی است که به شما اجازه می دهد دستگاه های خانگی خود را روی صفحه تلویزیون کنترل کنید. این تلویزیون دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI است که به شما امکان می دهد محتویات فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را با کابل USB مشاهده کنید.

همچنین می توانید دستگاه های هوشمند خارجی خود را از طریق Wi-Fi یا بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگتر مشاهده کنید.

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ AU8000 با 85 اینچ

قیمت و خرید تلویزیون 85 اینچی سامسونگ AU8000

گاهی اوقات به منظور ارتقاء کیفیت تلویزیون خود به طرق مختلف ، به یک دستیار نیاز دارید که بتواند عناصر مختلف تلویزیون شما را بهبود بخشد. پردازنده قدرتمند می تواند به عنوان دستیار تلویزیون شما نقش داشته باشد و به همین دلیل ، تلویزیون 85 اینچی سری AU8000 سامسونگ از پردازنده کریستالی قدرتمندی استفاده می کند که به پردازنده 4K کریستال نیز معروف است.

یکی از عملکردهای جالب این موتور پردازشی ، توانایی حذف نویز در صحنه های متحرک با سرعت بالا و تولید فیلم یا تصاویر متحرک است که سرعت بسیار بالایی دارند. این برنامه عالی Motion Xcelerator نام دارد که روی تلویزیون های 85AU8000 سامسونگ اعمال می شود.

همچنین ، در این مدل ، اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع یا تصاویر ارسال شده به تلویزیون پایین باشد ، با استفاده از فناوری موسوم به 4K Upscaling ، کیفیت این تصاویر به میزان استاندارد ارتقاء می یابد. 4K استاندارد است و به کاربران امکان خروجی می دهد بالاترین کیفیت او ممکن است برنامه ای را که به دنبالش است تماشا کرده و لذت ببرد.

این مدل دارای فناوری تشخیص روشنایی است که می تواند روشنایی صفحه تلویزیون را با استفاده از نور محیط تنظیم کند. یکی از محصولات دارای پردازنده قدرتمند است تلویزیون سامسونگ 43AU7000 است.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 85AU8000

تلویزیون سامسونگ 85AU8000

می توان گفت که کیفیت یک تلویزیون به اندازه کیفیت تصویر آن اهمیت دارد و اگر محصولی از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار نباشد ، نمی تواند انگیزه ای برای خرید آن محصول در افراد ایجاد کند. بدین منظور ، سازندگان و تولیدکنندگان تلویزیون سامسونگ 85AU8000 تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا خواسته کاربران را در این تلویزیون با جدیدترین و بهترین تکنولوژی پیاده سازی کنند.

این مدل از یک سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده می کند و همچنین توانایی تولید 20 وات برق از خروجی را دارد که می تواند با وضوح خوب صدا را به بیننده منتقل کند. برای بهبود بیشتر کیفیت صدای این تلویزیون ، از فناوری Dolby Digital Plus استفاده شده است که می تواند به صورت کامل و پیشرفته به بیننده منتقل کند ، این محصول به کاربر این احساس را می دهد که واقعاً آن را تجربه می کند. این یک نمایش است.

اما اگر می خواهید اندازه تلویزیون را افزایش دهید ، می توانید یک سیستم صوتی بخرید که از Q-Symphony در این تلویزیون استفاده می کند و می تواند صدا را بین تلویزیون و سیستم صوتی تنظیم کند. انتقال با تلویزیون و سیستم صوتی

اگر می خواهید محتویات تلفن همراه خود را به تلویزیون منتقل کرده و آن را در تلویزیون تماشا کنید ، می توانید از فناوری صوتی بلوتوث استفاده کنید. با استفاده از فناوری Multiroom Link ، می توانید چندین دستگاه را از طریق Wi-Fi متصل کرده و صدا را از یک دستگاه به یک دستگاه بزرگ در دستگاه دیگر پخش کنید. این یکی از احتمالات است تلویزیون سامسونگ 85AU8000 دیا

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 85AU8000 سایز 85 اینچ-کیفیت تصویر 4K Ultra HD