اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q60A سایز 85 اینچ فناوری Quantum HDR

توضیحات تلویزیون 85 اینچی سامسونگ 85Q60A چنگال هوشمند

قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q60A سایز 85 اینچ فناوری Quantum HDR

یکی از بهترین و محبوب ترین مدل های سامسونگ در سال 2021 عرضه شد تلویزیون سامسونگ 85Q60A دیا بهترین اندازه تولید شده توسط این شرکت 85 اینچ است که در این قسمت قصد داریم آن را مرور کرده و جزئیات و شکل کامل را برای شما عزیزان توضیح دهیم. تلویزیون 85Q60A سامسونگ دارای مزیت عمده ای نسبت به تلویزیون های LED معمولی است زیرا از فناوری QLED برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می کند.

همچنین کیفیت تصویری که از این مدل بیرون می آید 4K است که می تواند عمق زیادی به تصاویر منتشر شده بدهد. این تلویزیون به دلیل اندازه بسیار بزرگ ، مناسب برای مناطق وسیع است و کیفیت زیادی به ساختار خانه می بخشد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. این مدل از پردازنده غول پیکر قدرتمندی برای پردازش تصویر استفاده می کند که کیفیت تصویر را در تلویزیون با روش های مختلف بهبود می بخشد.

تلویزیون سامسونگ 85Q60A از سیستم عامل غنی توسعه یافته توسط خود شرکت ، معروف به Tizen استفاده می کند. این تلویزیون همچنین از جستجوی صوتی پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد کارها را به راحتی در تلویزیون انجام دهید. تلویزیون 85 اینچی سامسونگ Q60A همچنین از IoT پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد سایر دستگاه های هوشمند را در خانه خود کنترل کنید.

این تلویزیون از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار است که برای این منظور از توان خروجی 20 وات استفاده می کند. از پورت ها و پورت های مختلف برای اتصال سایر دستگاه های هوشمند به تلویزیون ، به عنوان مثال ، پورت های HDMI و USB استفاده می شود.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 85Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q60A سایز 85 اینچ فناوری Quantum HDR

تلویزیون 85 اینچی سامسونگ Q60A از فناوری QLED استفاده می کند که می تواند روشنایی بیشتری را برای صفحه نمایش ایجاد کرده و کیفیت تصویر را بهبود بخشد. این تلویزیون همچنین از فناوری Quantum DOT استفاده می کند که می تواند هر تعداد رنگ را روی تلویزیون نمایش دهد و همانطور که می دانید ، تلویزیون می تواند تا آنجا که ممکن است رنگ نشان دهد.

تصاویری که نمایش می دهد واضح تر ، واضح تر و شبیه به تصاویر اصلی است. در این مدل برخلاف تلویزیون های قدیمی که از یک LED در عقب استفاده می کردند ، از LED های دوگانه استفاده می شود که به فناوری Dual LED یا چراغ های عقب معروف است. همچنین به گونه ای کار می کند که LED ها رنگ را نشان می دهند.

از LED دیگری برای نمایش رنگهای گرم و جذاب استفاده می شود و با استفاده از این روش کیفیت تصویر بهبود می یابد. برای افزایش فضای داخلی تصویر ، از فناوری HDR استفاده شده است که به شکل HLG و HDR10 PRO است. مانوهانا این تلویزیون همچنین دارای حالت فیلم ساز است که به شما امکان می دهد خروجی واقعی سینما را به تصویر منتقل کنید و خروجی بسیار مشابهی با فیلم مورد نظر به کاربر می دهد.

پنل مورد استفاده در این تلویزیون از نوع VA است که زاویه دید بسیار وسیعی را در اختیار کاربر قرار می دهد ، به این معنا که می توان از تمام زوایا و در هر موقعیت تلویزیون ، بدون از دست دادن کیفیت تصویر ، مشاهده کرد.

طراحی زیبا برای تلویزیون سامسونگ 85Q60A 2021

قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q60A سایز 85 اینچ فناوری Quantum HDR

این تلویزیون دارای طراحی زیبایی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این تلویزیون ضخامت بسیار نازکی نسبت به پنل پشت تلویزیون دارد که باعث زیبایی آن دو برابر می شود. برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و تزئین خاصی دارد. به خانه شما می دهد همچنین می توانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و با قرار دادن سوکت ها در دو طرف تلویزیون از تماشای آن لذت ببرید.

مانیتور قدرتمند برای تلویزیون 85 اینچی سامسونگ Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q60A سایز 85 اینچ فناوری Quantum HDR

هرچه دوربین در تلویزیون قدرتمندتر باشد ، بهبود جنبه های مختلف مانند صدا و تصویر آسان تر است. تلویزیون سامسونگ 85Q60A از پردازنده تصویر Quantum Processor Lite 4K استفاده می کند که قادر به استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق است. ویژگی هایی مانند کنتراست یا وضوح تصویر ، طیف رنگ تولید شده توسط تلویزیون و همچنین کیفیت صدا را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

یکی از عملکردهای اصلی مورد استفاده در این تلویزیون این است که اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع غیر ضروری و پایین باشد ، استفاده از این ویژگی کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد کیفیت این تصاویر 4K است ، در نتیجه ، کاربر همیشه با بالاترین کیفیت ممکن عکس بگیرید. پردازنده همچنین می تواند تصاویر را بر اساس فرمت بچرخاند و نویز هر فیلم را حذف کرده و تصاویر را با وضوح خوب محصول نمایش دهد.

همچنین از فناوری صدای سازگار برای بهبود کیفیت صدا استفاده شد. این برنامه می تواند فوراً صدای تلویزیون را بسته به محتوا و نوع پخش شده تنظیم کند و در واقع بین تصویر پخش شده و صدا همبستگی خوبی وجود دارد. پردازنده همچنین از تکنیکی به نام Contrast Enhancer برای افزایش کنتراست تصویر استفاده می کند که عمق تصویر نمایش داده شده در محصول را تا حد زیادی افزایش می دهد.

عملکرد واضح تلویزیون 85Q60A سامسونگ

قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q60A سایز 85 اینچ فناوری Quantum HDR

تلویزیون سامسونگ 85Q60A این تلویزیون کاربردهای شدید بسیاری را برای کاربران خود ارائه می دهد. این سیستم عامل Tizen دارد. یکی از ویژگی های این تلویزیون Smart Things است که می توانید از آن برای کنترل سایر دستگاه های هوشمند خانه خود روی صفحه تلویزیون استفاده کنید. همچنین می توانید از دستیار صوتی Google و دستیارهای صوتی Alexa برای ارائه صدای خود به تلویزیون و تنظیمات استفاده کنید.

این تلویزیون دارای 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است که می توانید با استفاده از کابل USB محتویات فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را پیدا کنید و همچنین می توانید دستگاه های خارجی خود را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کنید ، و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگتر تماشا کنید. می توانید سایت را با سایت داخلی روی تلویزیون تماشا کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q60A

قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q60A سایز 85 اینچ فناوری Quantum HDR

کیفیت صدا ، مانند کیفیت تصویر ، برای تلویزیون بسیار مهم است و طراحان و تولیدکنندگان مختلف تلویزیون سعی می کنند از بهترین و پیشرفته ترین فناوری برای بهبود کیفیت صدا تا حد امکان استفاده کنند. تلویزیون سامسونگ 85Q60A این سیستم از دو کانال استفاده می کند و همچنین 20 وات کل توان خروجی را تولید می کند که از این میان 20 وات توان صوتی تولید شده توسط دو بلندگو است.

هر یک از این بلندگوها می توانند 10 وات برق تولید کنند. در صورت لزوم افزایش اندازه تلویزیون ، کاربر می تواند سیستم صوتی را خریداری کند و اگر این اتفاق بیفتد ، این مدل از فناوری Q-Symphony استفاده می کند. قابلیت پخش صدا از تلویزیون و صدا را دارد. یا سیستم صوتی را تنظیم کنید.

فناوری دالبی دیجیتال پلاس در تلویزیون سامسونگ 85Q60A

کاربر مدل باشید تلویزیون سامسونگ 85Q60A کیفیت صدای بسیار بهتری نسبت به فناوری Dolby Digital Plus دارد. این مدل از فناوری Object Tracking Sound استفاده می کند که به شما امکان می دهد صدا را در محل تصویر به شنونده منتقل کنید. اگر برنامه نویسی متمرکز بر مکالمه را دوست دارید ، نگران حجم گفتگو یا عدم تصمیم گیری مناسب نباشید ، این تلویزیون از فناوری Dialog Enhancement برای بهبود میزان گفتگو و تبادل ایده استفاده می کند.

در نهایت ، یکی از محصولات موجود در فروشگاه دوزین را معرفی می کنیم که یکی از پرفروش ترین محصولات نیز است ، تلویزیون سامسونگ 43TU7072 محصولی بی نظیر و زیبا است.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q60A سایز 85 اینچ فناوری Quantum HDR