اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q70A سایز 85 اینچ، فناوری Quantum Dot

معرفی تلویزیون سرد سامسونگ 85Q70A 85 اینچی Fork Smart Cold

تلویزیون سرد سامسونگ 85Q70A

یکی از محبوب ترین مدل هایی که سامسونگ در سال 2021 تولید خواهد کرد تلویزیون سامسونگ 85Q70A این مجموعه یکی از برنامه های تلویزیونی کوانتومی هوشمند است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. مدل ها در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شوند. در این بخش ، ما بزرگترین اندازه داخلی ، یعنی قطر 85 اینچ ، که به طور خلاصه 85Q70A نامیده می شود را بررسی می کنیم و این موارد دلخواه را توضیح می دهیم.

تلویزیون 85Q70A سامسونگ از فناوری QLED برای شکل دادن به صفحه استفاده می کند که باعث می شود کیفیت تصویر بالاتر از LED های معمولی باشد. برای پردازش تصاویر بهتر از پردازنده Quantum Processor 4K استفاده شد. این پردازنده می تواند با استفاده از الگوریتم های مختلفی که برای آن تنظیم شده اند ، تا حد امکان به بهبود کیفیت تصویر کمک کند.

صدای این تلویزیون نیز از وضوح خوبی برخوردار است که از توان 20 وات در محصول استفاده می کند. این تلویزیون به دلیل اندازه بزرگ آن برای محیط عالی است و جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون داخلی خانه شما می بخشد و همچنین قابلیت نصب آن را بر روی دیوار به راحتی دارد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

تلویزیون سامسونگ 85Q70A همچنین دارای یک ابزار جستجوی صوتی است که به کاربران اجازه می دهد کار خود را به راحتی انجام دهند و از صدا در تلویزیون استفاده کنند. برای رابط کاربری این مدل ، از سیستم عامل Tizen استفاده شد که یک سیستم عامل ویژه است که توسط شرکت سامسونگ توسعه یافته است و تجربه کاربری منحصر به فردی را به کاربر می دهد.

همچنین از پورت های مختلف برای اتصال دستگاه های خارجی به تلویزیون مانند پورت های USB و HDMI استفاده شد. خرید تلویزیون سامسونگ یکی از راحت ترین گزینه ها برای جلب رضایت خرید است.

طراحی زیبا در تلویزیون سامسونگ 85Q70A

قیمت و خرید تلویزیون سرد سامسونگ 85Q70A

تلویزیون سامسونگ دارای طراحی منحصر به فرد و بی نظیری است. این تلویزیون دارای ضخامت نازک و یک حاشیه باریک است که در حین تماشای فضای داخلی مورد علاقه شما نمای وسیع تری به شما می دهد و شما را از حواس پرتی باز می دارد. دیوار دیواری تلویزیون به دلیل ضخامت کمی که دارد بسیار مناسب است و دکوراسیون خاصی به منزل شما می بخشد.

این تلویزیون دارای پایه ای در وسط است که قدرت و دوام تلویزیون را افزایش می دهد و می توانید بدون نگرانی آن را روی میز بگذارید و از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 Kold Samsung 85A70A

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 85 اینچی سامسونگ 85Q70A Kold

یکی از جالبترین فناوریها برای بهبود کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 85Q70A استفاده از فناوری QLED در ساخت صفحه نمایش این تلویزیون. این فناوری اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از رنگ ها بر روی تلویزیون نمایش داده شود و هرچه توانایی تلویزیون در نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها بیشتر باشد ، تصاویری که بر روی محصول و موارد مشابه نمایش می دهد واضح تر و جذاب تر است. در تصاویر واقعی

کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و همچنین دارای وضوح تصویر 2160 38 3840 پیکسل است که تراکم پیکسل را به جزئیات تصویر منحصر به فرد در ذهن کاربران تبدیل می کند. این مدل همچنین دارای زاویه دید گسترده افقی است ، بدین معنی که کاربر می تواند در هر زاویه و موقعیتی نسبت به تلویزیون قرار گیرد ، بدون از دست دادن وضوح تصویر و کیفیت تصویر می تواند خروجی گرفته و به صفحه نگاه کند.

برای افزایش فضای داخلی تصویر ، از فناوری Quantum HDR استفاده شده است که از هر دو فرمت HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. به منظور نمایش چند رنگ در تلویزیون ، از ویژگی One Billion Color در این تلویزیون استفاده شده است. می تواند تقریبا یک میلیون رنگ مختلف را روی محصول نمایش دهد. یکی از جالب ترین فناوری های مورد استفاده در تلویزیون سامسونگ 85Q70A.

به آن Dual LED گفته می شود که در آن از یک LED برای نمایش رنگهای گرم و جذاب و از LED دیگر برای نمایش رنگهای دلپذیر استفاده می شود ، بنابراین جزئیات دقیق تصویر را نشان می دهد.

صفحه نمایش قدرتمند تلویزیون 85 اینچی سامسونگ Q70A

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 85 اینچی Cold Q سامسونگ

استفاده از فیلترهای جداگانه بر روی تلویزیون ، جنبه های مختلف تلویزیون ، از جمله کیفیت صدا و تصویر ، کنتراست تصویر و رندر رنگی قابل نمایش بر روی تلویزیون را تا حد زیادی بهبود می بخشد. تلویزیون سامسونگ 85Q70A از پردازنده کوانتومی به نام Quantom Processor 4K استفاده می کند که از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی قدرتمندی که در آن گنجانده شده است ، استفاده می کند.

این می تواند اجزای مختلف تلویزیون را تقویت کند. اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع نامطلوب و پایین باشد ، با استفاده از 4K Upscaler ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K به روز می شود ، در نتیجه شما یک تصویر غنی دریافت خواهید کرد. کیفیت فوق العاده بالا برای کاربر. برای افزایش فضای داخلی تصویر ، از فناوری Adaptive Picture استفاده می شود که از این فناوری برای تنظیم نور پارچه با نور محیط استفاده می کند.

به منظور بهبود کیفیت صدا ، از فناوری Adaptive Sound در این محصول استفاده می شود ، وظیفه اصلی تشخیص محتوای منتقل شده در تلویزیون است و صدای منتقل شده بر روی تلویزیون متناسب با آن تنظیم می شود. فناوری Xcelerator Turbo +، تصاویر متحرک یا تصاویری که دارای صفحه نمایش با سرعت بالا هستند به خوبی در تلویزیون پخش می شوند.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 85Q70A

تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q70A

کیفیت صدا در تلویزیون نیز بسیار مهم است و هرچه این محصول صدا را به شنونده واضح تر منتقل کند ، رضایت مشتری بیشتر خواهد بود. سیستم صوتی مورد استفاده در تلویزیون 85 اینچی سامسونگ سری Q70A دو کاناله است و این تلویزیون دارای دو بلندگو است که هر کدام از آنها توانایی تولید 10 وات صدا در خروجی را دارند ، بنابراین می توان گفت که 20 وات است. قدرت صوتی تولید شده توسط محصول وجود خواهد داشت.

با این حال ، اگر کاربر نیاز به افزایش اندازه تلویزیون دارد ، می تواند یک سیستم صوتی یا یک نوار صدا خریداری کند. در صورت وجود ، در این تلویزیون از پخش کننده Q-Symphony استفاده می شود که صدای تلویزیون را تولید می کند. و صدا سیستم برای هماهنگی با هم و پخش صداهایی از آنها با هم یکی از فناوری های جالب استفاده شده در این مدل ، Object Tracking Sound نام دارد.

با استفاده از این فناوری ، صدا از محل پخش تصویر به مخاطب واقعی می رسد. از فناوری تقویت کننده صدای فعال برای از بین بردن نویز صدا استفاده می شود که باعث تقویت تلویزیون می شود. همچنین با استفاده از فناوری SpaceFit ، صدای تلویزیون حاصل نظارت بر روی آن و دستگاه های قرار گرفته در کنار تلویزیون است. برای او تعیین می شود.

همچنین با استفاده از این ویژگی مبتنی بر وب می توانید از مرور وب خود لذت ببرید. با استفاده از تلویزیون های سامسونگ ، می توانید لذت تماشای برنامه ها در تلویزیون را دو چندان کنید. یکی از مدل هایی که می توان به شما ارائه داد تلویزیون سرد سامسونگ 55Q90T است.

عملکرد تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q70A

بهترین و جدیدترین تلویزیون سامسونگ Q70A 2021

تلویزیون سامسونگ 85Q70A دارای سیستم عامل Tizen است که برنامه ها و نرم افزارهای مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Smart چیزی است که به شما امکان می دهد دستگاه سامسونگ خود را از طریق تلویزیون کنترل کنید. این تلویزیون دارای دستیارهای صوتی Bixby و Alexa است که به شما امکان می دهد با صدای هوشمند خود اقدامات مربوط به تلویزیون را انجام داده و به تنظیمات تلویزیون دسترسی پیدا کنید.

همچنین تلویزیون سامسونگ 85Q70A دارای 2 پورت USB و 4 پورت HDMI است. در این تلویزیون می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در تماشای صفحه بزرگتر پخش کنید. به فناوری دیگری که در این تلویزیون استفاده می شود Multi View است که به شما امکان می دهد دو محتوای مختلف را همزمان روی تلویزیون نمایش دهید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q70A سایز 85 اینچ، فناوری Quantum Dot