اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سونی 43X75J مجهز به سیستم عامل اندورید 10

توضیحات تلویزیون سونی 43X75J با قابلیت Smart Fork

توضیحات تلویزیون سونی 43X7500J با قابلیت Smart Fork

همانطور که می دانید، تا سال 2021 تلویزیون های هوشمند بسیاری از جمله سونی وجود خواهد داشت و تعدادی از تلویزیون ها را برای ارائه معرفی کرده است. ویدیو تلویزیون سونی 43X75J بدون شک یکی از بهترین تلویزیون های تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 است. تلویزیون سونی 43X75J یکی از بهترین مدل های برند سونی است.

سونی برای این محصول از پردازنده X1 4K استفاده کرده که یک پردازنده استاندارد است اما با توجه به قیمت، قابلیت چرخش تصاویر و نمایش خوب آنها را دارد. این پردازنده می تواند تصاویر را با کیفیت پایین مشاهده کند و با نمایش جزئی آن می تواند آنها را با کیفیت 4K نمایش دهد.

Sony X75J دارای فناوری X-Reality Pro 4K است که می تواند تصاویر بسیار نویز را شناسایی و تقویت کند و می تواند آن تصاویر را با وضوح 4K نمایش دهد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش تخت و ال ای دی است و با استفاده از فناوری TRILUMINOS می تواند رنگ های زیادی را تولید کرده و به خوبی نمایش دهد. توانایی بالایی در تولید تصاویر خوب دارد و می تواند نهایت لذت را برای کاربران تماشای تلویزیون فراهم کند.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید آخرین مدل های تمام شرکت های بزرگ مانند سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را با هم ببینید.

به این ترتیب کاربر می تواند رنگ های متنوعی را بیابد که باعث افزایش کیفیت تصویر منتشر شده و افزایش سادگی آن می شود. لطفا تلویزیون سونی 43X75J دارای فناوری HDR است که می تواند فضای داخلی HDR را به خوبی نمایش دهد و کیفیت بالایی دارد. این محصول صدایی خوب و رسا دارد و با دو بلندگو این محصول در مجموع توان 20 وات دارد و برای فضاهای متوسط ​​و کوچک عرضه می شود.

این محصول دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی می باشد. سونی قاب نازک تری را برای تلویزیون X75J معرفی کرده است که از عبارت Narrow Bezel برای توصیف شکل آن استفاده می کند که به معنای حاشیه بسیار نازک در اطراف تلویزیون است. دارای دو پایه بالکن شکل است که دسترسی آسان برای بلندگوها و سیستم های صوتی را فراهم می کند. این محصول دارای سیستم عامل اندروید می باشد که با محیطی ساده می تواند پاسخگوی نیاز کاربران به انجام بسیاری از کارها باشد.

تکنولوژی TRILUMINUS و Live Color

تکنولوژی TRILUMINUS و Live Color

تلویزیون سونی X75J از یک طرف، فناوری TRILUMINOS وجود دارد. این محصول با استفاده از این فناوری توانایی تولید رنگ های متنوع را دارد. از یک طرف با استفاده از فناوری Live Color می توانید تصاویری با رنگ های غنی و شفاف ایجاد کنید و کیفیت تصویر را افزایش دهید. این فناوری به تلویزیون اجازه می دهد تا رنگ ها را به صورت مجزا و بسیار طبیعی نمایش دهد.

با این فناوری می توان رنگ را به وضوح تشخیص داد و وضوح بالایی دارد. این فناوری می تواند عمق رنگ ها به خصوص مشکی، قرمز و سبز را افزایش دهد و در بهبود نقاط تیره صفحه نمایش بسیار موثر است. به این ترتیب کاربران می توانند به رنگ های مختلف نگاه کنند و از آنها لذت ببرند.

کیفیت تصویر را با استفاده از X-Reality Pro 4K بهبود بخشید

کیفیت تصویر را با استفاده از X-Reality Pro 4K بهبود بخشید

نمایش تصویر با وضوح بالا و وضوح بالا یکی از ویژگی های تلویزیون های سونی است که قدرت نمایش تصویر با وضوح بالا را ارائه می دهد. تلویزیون سونی 43X75J با فناوری X-Reality Pro 4K که به کمک این فناوری، پردازنده می تواند تصاویر با کیفیت پایین تری را نسبت به سایر تصاویر تشخیص دهد و آنها را فشرده و در محتوای 4K نمایش دهد و نویز تصویر خروجی را تشخیص دهد. . و می‌توانید نویز را دریافت کرده و آن را با وضوح بالا نمایش دهید.

بنابراین تلویزیون 43X7500J کیفیت صفحه نمایش خوبی دارد و می تواند تصاویری با کیفیت تولید کند و کاربران می توانند از این محصول استفاده کنند. این پردازنده نه تنها می تواند تمام صحنه ها را بچرخاند و کیفیت تصویر را در هر کدام افزایش دهد، بلکه با کمک فناوری X-Reality Pro می تواند تصاویر را با کیفیت Full HD و HD در وضوح 4K افزایش دهد. کیفیت تصویر. نشان دادن

تصاویر زیبا با استفاده از پردازنده X1 4K HDR

تصاویر زیبا با استفاده از پردازنده X1 4K HDR

پردازنده موجود در تلویزیون به این دلیل ارزشمند است که دقت تلویزیون را کنترل می کند و استفاده از یک پردازنده با کیفیت بالا در نهایت کارایی تلویزیون را افزایش می دهد. سونی از پردازنده X1 4K HDR تلویزیون X75J قبلا استفاده شده است. همچنین دارای کیفیت تصویر 4K می باشد و می تواند تصاویر را با رزولوشن 3840*2160 نمایش دهد.این محصول همچنین از فناوری HDR بهره می برد که می تواند محتوای ارسال شده روی تلویزیون را با کیفیت بالا و برعکس نمایش دهد.

اگرچه این پردازنده نسبت به سایر پردازنده ها کندتر است، اما به دلیل قیمت بالای این تلویزیون بسیار کارآمد است. این پردازنده در این تلویزیون عریض عملکرد بسیار خوبی در رندر تصاویر دارد. تلویزیون های 43X7500J با استفاده از فناوری های دیگری مانند TRILUMINOS و X-Reality Pro 4K توانایی تولید محتوای باکیفیت و شفاف را دارند..

طراحی روی تلویزیون سونی 43X7500J

طراحی روی تلویزیون سونی 43X7500J

در تولید تلویزیون 43X75J، این شرکت شکل نازک‌تر و نازک‌تری را به قاب اضافه کرد و از عبارت Narrow Bezel برای توصیف شکل آن استفاده کرد که به معنای حاشیه نازک‌تر در اطراف تلویزیون است. سونی برای این محصول از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB استفاده کرده است. تلویزیون 4K سونی 43X7500J قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد و با طراحی زیبای خود به خوبی با دکور هماهنگ می شود.

این محصول دارای تیونر DVB-T / T2 نیز می باشد. این محصول دارای دو پایه می باشد که در دو طرف تلویزیون بسیار زیبا و شیک می باشد. این پایه ها به گونه ای ساخته شده اند که فضای جلوی تلویزیون باز بوده و کاربر می تواند از آمپلی فایر یا سیستم صوتی این قسمت استفاده کند. تلویزیون های 2021 سونی طراحی بسیار جذابی دارند و این ویژگی در انتخاب کاربر بسیار مهم است.

این محصول نیز مانند دیگر محصولات سونی دارای گوشه باریکی از آلومینیوم است و بیشتر فضای جلوی نمایشگر را نمایشگر تشکیل می دهد که به کاربران اجازه می دهد در حین تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کنند. از طریق پورت های USB و HDMI، کاربران می توانند به دستگاه های دیگر خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند.

صدای خوب و خوب در تلویزیون سونی 43X7500J

صدای خوب و خوب در تلویزیون سونی 43X7500J

علاوه بر داشتن گرافیک باکیفیت، سونی 43X7500J توانایی بسیار بالایی در تولید صدایی شفاف و طبیعی دارد. این محصول دارای دو بلندگو می باشد که در مجموع دارای توان 20 وات می باشد. آمپلی فایر استفاده شده در این محصول می تواند صدای خروجی را تقویت کند و برای پخش صداهای پایین به خوبی عمل می کند. صدای تولید شده توسط این محصول کیفیت بالایی دارد و در فضاهای متوسط ​​و کوچک بسیار مناسب و موثر می باشد.

سونی این اسپیکرهای کاملاً مستقل را برای ارائه کیفیت عالی طراحی کرده است. این اسپیکرها صدای بیسو را به خوبی پخش می کنند و در هنگام پخش صدای بیسو، جزئیات و کیفیت صدا را به خطر نمی اندازند. سونی در تلویزیون Sony X75J 2021 از فناوری های Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS HD استفاده کرده است که با عرضه این محصول می تواند کیفیت صدا را بهبود بخشد و کیفیت صدا را افزایش دهد.

صدای تولید شده توسط این محصول بسیار خوب است اما به هر دلیلی اگر کاربر صدای قوی تری بخواهد می تواند از طریق سیستم صوتی یا آمپلی فایر این مشکل را حل کند.

سیستم عامل اندروید برای تلویزیون سونی 43X7500J

سیستم عامل اندروید برای تلویزیون سونی 43X7500J

همانطور که می دانید سونی از سیستم عامل اندروید در تلویزیون های رده بالای خود استفاده می کند. سونی برای تلویزیون هوشمند سونی X75J از سیستم عامل اندروید استفاده می کند. این سیستم عامل دارای ویژگی های هوشمندی است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. این سیستم عامل نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت های خوبی دارد، به طوری که سرعت اجرای دستورات ورودی بسیار بالایی دارد و این کار را به خوبی انجام می دهد.

و در اجرای برنامه ها مهارت زیادی دارند. این محصول از دستورات صوتی پشتیبانی می کند. همچنین با دستیار صوتی گوگل عرضه می شود و کاربران می توانند از این فناوری برای انجام ویژگی هایی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم صدا و اجرای برنامه استفاده کنند. تلویزیون سونی 43X75J دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است، بنابراین با استفاده از این سیستم عامل، کاربران می توانند به راحتی اپلیکیشن های زیادی را مستقیماً از گوگل پلی روی تلویزیون خود نصب و استفاده کنند.

کنترل از راه دور شگفت انگیز در تلویزیون سونی 43X7500J

کنترل از راه دور جادویی در تلویزیون سونی X7500J

43X7500J همچنین دارای یک کنترل از راه دور است که می تواند با یک دکمه اختصاصی برای فعال کردن Google Assistant استفاده شود. کاربران می توانند از این کنترل از راه دور برای کنترل و مدیریت سایر دستگاه های خانه استفاده کنند. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است تا کاربر به راحتی بتواند از طریق ریموت کنترل هوشمند دستورات صوتی را صادر کرده و دستورات را اجرا کند.

ریموت کنترل این محصول دارای دکمه های اختصاصی برای پخش برنامه های نتفلیکس و یوتیوب می باشد. این دو شبکه یکی از محبوب ترین شبکه های اینترنتی و تصویری هستند. کاربران می توانند محتوای مورد نظر خود را با کلیک یک دکمه پیدا کنند. همچنین تلویزیون سونی 43X7500J دارای دکمه شبکه نتفلیکس است که به کاربران امکان استفاده از این شبکه را نیز می دهد. اگر قصد خرید تلویزیون را دارید، پیشنهاد می کنیم تلویزیون سونی 70X8300F فراموش نکن

منبع : قیمت تلویزیون سونی 43X75J مجهز به سیستم عامل اندورید 10