اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سونی 43X8000J سایز 43 اینچ- کیفیت تصویر 4k

توضیحات تلویزیون سونی 43X8000J با قابلیت Smart Fork

توضیحات تلویزیون سونی 43X8000J با قابلیت Smart Fork

گرافیک با وضوح بالا و کیفیت صفحه نمایش با کیفیت بالا از ویژگی های تلویزیون های سونی است که حتی بیشتر از سال گذشته بهبود یافته است. تلویزیون 43X8000J سونی یکی از تلویزیون های معرفی شده در سال 2021 است که دارای کیفیت تصویر 4K است و بسیار قادر به نمایش تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست بالا است. وجود فناوری HDR در قابلیت ها تلویزیون سونی 43X8000J برای ارائه تصاویر زیبا اضافه شده است.

سونی از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR برای این محصول استفاده کرده است که یکی از ویژگی های جدید این شرکت است و نسبت به نسخه های قبلی تغییرات قابل توجهی در پردازش تصویر دارد. این دستگاه با این کنترلر می تواند عملکرد داخلی خوب و با کیفیتی را ارائه دهد. تلویزیون سونی 43X8000J دارای صفحه 43 اینچی و رزولوشن 3840 در 2160 است.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

این محصول دارای فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند تصاویر را با سرعت بالا بچرخاند و می تواند تصاویر را با نویز تشخیص داده و نویز آن را ثبت کرده و کیفیت بالایی را ارائه دهد. با استفاده از این فناوری قادر است تصاویر زیبا و کاملاً متضاد را به نمایش بگذارد و با وجود نمایش عالی داخلی ، می تواند هیجان کامل را برای کاربر به ارمغان آورد. این تلویزیون علاوه بر نمایش تصاویر با وضوح استثنایی ، از تولید صدا با کیفیت بالا نیز بهره می برد.

این محصول از فناوری های Dolby Atoms و Vision پشتیبانی می کند که در ارائه صدای محیط بسیار مثر است. این محصول دارای دو بلندگو ساخته شده از اسپیکر X-Balanced است که ظرفیت تولید مجموع 20 وات خروجی را دارد. تلویزیون سونی 43X8000J دارای شکل منحصر به فرد و زیبایی است که نسبت به قبل نازک تر و کمی ضخیم تر شده است که جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

سونی برای این محصول از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده کرده است. بنابراین به کاربران امکان ایجاد یک محیط خوب و کارآمد را می دهد. با استفاده از این سیستم عامل ، کاربران می توانند از انواع نرم افزارها استفاده کنند.

تکنولوژی TRILUMINOSPRO در تلویزیون 43X8000J

تکنولوژی TRILUMINOSPRO برای تلویزیون 43X8000J

TRILUMINOS PRO ™ یکی از فناوری هایی است که می تواند فضای داخلی صفحه نمایش را با کارآمدترین و کارآمدترین حالت نمایش دهد و با نمایش تصاویر واضح و طبیعی ، نقش عمده ای در بهبود کیفیت صفحه نمایش در این محصول ایفا کرده است. تلویزیون سونی X8000J از فناوری TRILUMINOS PRO فناوری برخوردار است که توانایی ارائه بسیاری از رنگ های طبیعی را دارد و از وضوح بالایی برخوردار است که کیفیت و کنتراست بالایی با تصاویر تولید شده توسط تلویزیون 43X8000H ارائه می دهد.

سونی در این تلویزیون از فناوری 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با سایر مناطق برای تولید تصویر با کیفیت بالا ، تصاویر با سرعت بالا و فضای داخلی مانند تصاویری با سرعت بالا را ارائه می دهد. حرکت روان و روان است خوب توزیع شده به با استفاده از این فناوری ، تصویر خروجی دارای رنگهای مشکی ، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با محصولات مشابه است.

کیفیت صفحه نمایش 4K در تلویزیون 43X8000J سونی

کیفیت صفحه نمایش 4K در تلویزیون سونی 43X8000J

تلویزیون سونی 43X8000J یکی از تلویزیون های معرفی شده در سال 2021 است که عملکرد بالایی دارد و برخی از آنها تنها با معرفی کامل این محصول در دسترس هستند. این صفحه دارای صفحه 43 اینچی است و صفحه نمایش آن LED است و دارای رزولوشن 2140 38 3840 می باشد.این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و از کیفیت و کنتراست بالایی در ارائه تصویر برخوردار است.

این تلویزیون می تواند تصاویر با کیفیت بالا را در اختیار کاربر قرار دهد. تعداد زیادی از تصاویر منتشر شده توسط این محصول به وضوح با جزئیات قابل مشاهده است و کاربر می تواند رنگ های زیادی را مشاهده کند. پردازنده قدرتمند این سیستم این قابلیت را دارد که تصاویر با کیفیت پایین را تشخیص داده و پس از فشرده سازی آنها را به صورت 4K نمایش دهد. تلویزیون 43X8000H همچنین مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که قادر است فضای داخلی را با نمایش رنگهای غنی و نورپردازی عالی با کیفیت و وضوح بالا نمایش دهد.

نمایش تصویر در تلویزیون 43X8000J

نمایش تصویر در تلویزیون 43X8000J

خروجی تصویر این تلویزیون بسیار با کیفیت است و بار سنگینی را بر دوش دارد. X8000J دارای فناوری ریمستر HDR مبتنی بر شی است. این فناوری با قدرت قدرتمند این سیستم که یک پردازنده X1 4K HDR است کنترل می شود. این فناوری قابلیت تشخیص ساختار ، رنگ و کنتراست تصاویر را دارد و می تواند آنها را تشخیص داده و در نهایت این تصاویر را با کیفیت تقریبا 4K پخش کند.

اما تصاویر تولید شده توسط این محصول کیفیت بالاتری نسبت به محصولات بدون این فناوری دارند. این امر به ویژه هنگام پخش در HDR صادق است. بنابراین ، تصاویر تولید شده توسط تلویزیون 43X8000J از کیفیت و کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت در تلویزیون سونی 2021 43X8000J

قیمت در تلویزیون سونی 2021 43X8000J

سونی 43X8000J یکی از زیباترین تلویزیون هایی است که توسط سونی ساخته شده است. از نظر طراحی ، این محصول دارای پایه بسیار نازکی است که در مرکز تلویزیون یافت می شود. این اردوها از فلز درجه یک ساخته شده اند و گیره ای در خود دارند که می تواند سیم هایی را که تلویزیون را به درستی کنترل می کنند متصل کند و هیچ اطلاعاتی در مورد مونتاژ آنها در کنار تلویزیون وجود ندارد.

این محصول همچنین دارای لبه آلومینیومی است که دارای زیباترین شکل بوده و یکی از جالب ترین مراحل در طراحی این محصول می باشد. این مرزهای باریک به کاربر کمک می کند تا روی تلویزیون متمرکز بماند. این محصول ، مانند سایر محصولات سونی ، دارای طراحی منحصر به فرد و بی نظیری است که تأثیر زیادی بر انتخاب کاربر دارد.

تلویزیون 43X8000J دارای تیونر DVB-T / T2 است و می تواند از شبکه های دیجیتال پشتیبانی کند. از طریق پورت های USB و HDMI ، کاربران می توانند به سایر دستگاه های خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند. سونی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. این محصول را می توان روی دیوار قرار داد و با طراحی زیبا ، کاملا با دکوراسیون مطابقت دارد.

نمایش صدا در تلویزیون سونی X8000J

نمایش صدا در تلویزیون سونی X8000J

تلویزیون هوشمند سونی X8000J علاوه بر عملکرد بسیار خوب برای نمایش تصویر با کیفیت بالا و وضوح تصویر با وضوح بالا ، دارای قدرت صوتی با کیفیت عالی است. این محصول علاوه بر داشتن کیفیت تصویر بالا و کنتراست ، صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز دارد. سونی یک تلویزیون 2021 با بلندگوی جدید X-Balanced ساخته است که می تواند صدایی با کیفیت بالا تولید کند.

فناوری Clear Phase فرکانس صدا را بهبود می بخشد تا کاربر بتواند صدایی با کیفیت بهتر از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. با کمک فناوری Dolby Atmos ، صدا در همه زوایا پخش می شود که در ضبط محتوای ارائه شده بسیار مهم است. اسپیکرهای این محصول دارای توان خروجی 10 وات می باشند که این تلویزیون دارای توان 20 وات می باشد.

سونی X8000J دارای فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos است. با استفاده از این فناوری ها ، آنها توانایی فوق العاده ای در ایجاد صداهای پراکنده و فریبنده دارند و با کمک فناوری HDR ، با نمایش صحنه های طبیعی نهایت لذت را برای کاربران به ارمغان آورده اند.

سیستم عامل

سیستم عامل

سیستم عامل بخش مهمی از تلویزیون است که می تواند عملکرد تلویزیون را بهبود بخشد ، بنابراین اپراتور تلویزیون این موضوع را در نظر دارد تا بتوانند با بهبود سیستم عامل ، عملکرد تلویزیون را بهبود بخشند. همانطور که می دانید ، سونی از سیستم عامل اندروید در تلویزیون های بالا و بالا خود استفاده می کند ، جایی که از سیستم عامل Android 10 استفاده می کند.

همانطور که می دانید تلویزیون های اندرویدی یکی از محبوب ترین تلویزیون های جهان هستند و دارای کارایی بالا و دسترسی نسبتاً آسان هستند. این سیستم عامل سریعتر از سیستم عامل قبلی است و قابلیت اجرای دستورات ورودی با سرعت بسیار بالا را دارد. تلویزیون 43X8000J دستورات صوتی را دنبال می کند و با دستیار صوتی Google همراه است.

همچنین از دستیار صوتی آمازون (الکسا) و دستیار صوتی Google Home پشتیبانی می کند. بنابراین ، این برنامه قابلیت مدیریت چندین برنامه را دارد که برای کاربر بسیار مهم است.

کنترل از راه دور متغیر

کنترل از راه دور متغیر

کنترل از راه دور هوشمند تلویزیون سونی 43X8000J آن را از سایر محصولات متمایز می کند. این کنترل از راه دور علاوه بر اجرای دستورات صوتی دارای قابلیت های متنوعی است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. با این کنترل می توانید سایر دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل کنید. دکمه ها طوری طراحی شده اند که کار با آنها آسان است.

کنترل از راه دور دارای دکمه های اختصاصی برای اجرای برنامه های Netflix و You Tube است. این دو شبکه محبوب ترین شبکه های پخش آنلاین و ویدیویی هستند. برای ادامه ، کاربران می توانند ویدیو یا فیلم های مورد نظر را مشاهده کرده و به راحتی پیدا کنند. یکی از کارکردهایی که این تلویزیون را به توصیه Netflix تبدیل می کند این است که دارای دکمه اختصاصی برای مدیریت Netflix است.

اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت و زیبا هستید ، می توانید با خرید تلویزیون 55X8500H سونی ، که یکی از مدل های منحصر به فرد سونی است ، خرید رضایت بخشی را تجربه کنید.

ویژگی های تلویزیون سونی 43X8000J

همانطور که گفته شد ، این محصول قابلیت سازماندهی فرمان های صوتی را به بهترین شکل ممکن دارد. این محصول دارای میکروفون داخلی است و کاربر می تواند بدون استفاده از کنترل از راه دور آن را کنترل و کنترل کند. تلویزیون سونی 43X8000J 2021 دارای دستیار صوتی Google است و عملکردهایی مانند جستجوی صوتی ، تغییر کانال ، ویرایش کتاب و اجرای برنامه را ارائه می دهد.

Google Voice Assistant ویژگی های بیشتری نسبت به سایر دستیارهای صوتی دارد. کاربران می توانند با فشار دادن یک دکمه در کنترل از راه دور به اینترنت متصل شده و از قابلیت های Google Assistant استفاده کنند. تلویزیون سونی 43X8000J که یکی از جدیدترین و محبوب ترین مدل های شرکت سونی است که دارای این فناوری است.

منبع : قیمت تلویزیون سونی 43X8000J سایز 43 اینچ- کیفیت تصویر 4k