اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سونی 49X7500J- هوشمند با کیفیت تصویر 4K

مشخصات تلویزیون 49 اینچی سونی 49-7500J با قابلیت Smart Fork

شرح تلویزیون تلویزیون 49 -75 49J سونی 49X7500J با قابلیت Smart Fork

تلویزیون سونی 2021 دارای صفحه نمایش تصویر با کیفیت بالا است و بسیاری از آنها ارائه می شود. بیشتر تلویزیون های سونی بخرید تلویزیون سونی 49X7500J بدون تردید یکی از بهترین تلویزیون های تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 خواهد بود. این تلویزیون دارای صفحه تخت و LED است و می تواند با استفاده از فناوری TRILUMINOS رنگ های زیادی تولید کند و آنها را به خوبی نمایش دهد.

از قابلیت بالایی برای تولید تصاویر با کیفیت برخوردار است و می تواند نهایت لذت را برای کاربران در حال تماشای تلویزیون فراهم کند. به این ترتیب ، کاربر می تواند چندین رنگ را پیدا کند ، که باعث افزایش کیفیت تصویر خروجی و افزایش شدت آن می شود. همچنین تلویزیون سونی X7500J دارای فناوری HDR است که می تواند محتوای HDR خوبی را نمایش دهد و کیفیت بالایی دارد.

سونی برای این محصول از پردازنده X1 4K استفاده کرد که یک پردازنده استاندارد است ، اما نسبت به قیمت آن قابلیت ویرایش تصاویر و نمایش خوب آنها را دارد. این پردازنده می تواند تصاویر با کیفیت پایین را تشخیص دهد و با نمایش بخشی از آن می تواند آنها را در 4K نمایش دهد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید. به

تلویزیون 49 اینچی سونی X7500J دارای فناوری X-Reality Pro 4K است که می تواند تصاویر پر سر و صدا را تشخیص داده و تقویت کند و می تواند این تصاویر را با وضوح بالا تا 4K نمایش دهد. این محصول دارای صدای با کیفیت و جمع و جور است و با دو بلندگو ، این محصول دارای توان خروجی 20 وات است و برای فضاهای متوسط ​​و کوچک ارائه می شود.

این محصول دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد می باشد. در تولید تلویزیون 49X7500J ، سونی با استفاده از عبارت Narrow Bezel برای توصیف شکل ، حاشیه کوچکتر و نازک تری به شکل اضافه کرد که به معنی حاشیه بسیار نازک در اطراف تلویزیون است. دارای دو شکل بالکن است که فضای کافی را برای نوار صوتی و سیستم صوتی فراهم می کند.

این محصول دارای سیستم عامل اندروید است که دارای محیطی ساده است که می تواند پاسخگوی نیازهای بسیاری از کاربران باشد. این محصول دارای سیستم عامل اندروید نسخه 10 است که به کاربران اجازه می دهد کارهای زیادی را با آن انجام دهند.

تصاویر با کیفیت بالا با استفاده از X-Reality Pro 4K

تصاویر با کیفیت بالا با استفاده از X-Reality Pro 4K

یکی از محبوب ترین ویژگی های تلویزیون های سونی ، کیفیت صفحه نمایش برای نمایش تصویر است. تلویزیون سونی X7500J دارای فناوری X-Reality Pro 4K است که با استفاده از این فناوری پردازنده می تواند تصاویری را که کیفیت پایین تری نسبت به سایر تصاویر دارد تشخیص داده و در محتوای 4K نمایش دهد و همچنین می تواند نویز را تشخیص دهد. تصاویر بیرون می آیند و می توانید صداها را گرفته و با وضوح بالا نمایش دهید.

بنابراین ، تلویزیون سونی 49X7500J از کیفیت صفحه نمایش خوبی برخوردار است و می تواند تصاویر با کیفیت بالا تولید کند و کاربران می توانند از این محصول استفاده کنند. این پردازنده نه تنها می تواند کل صحنه را تنظیم کرده و کیفیت تصویر را در فرد افزایش دهد ، بلکه با کمک فناوری X-Reality Pro تصاویری را که دارای کیفیت تصویر Full HD و HD هستند تا حداکثر کیفیت نمایش تصاویر 4K را افزایش می دهد.

تکنولوژی TRILUMINUS و Live Color

تکنولوژی TRILUMINUS و Live Color

تلویزیون های سونی عملکرد بالا و بی نظیری در نمایش تصاویر با جزئیات بیشتر دارند. تلویزیون 49 اینچی سونی X7500J دارای فناوری TRILUMINOS است که از این فناوری برای تولید طیف گسترده ای از رنگ ها استفاده می کند. از سوی دیگر ، با استفاده از فناوری Live Color می تواند تصاویری با رنگ های غنی و شفاف ایجاد کرده و کیفیت تصویر را افزایش دهد.

این فناوری به تلویزیون اجازه می دهد تا رنگ ها را جداگانه و به صورت طبیعی نمایش دهد. با استفاده از این فناوری ، رنگ به وضوح قابل قبول است و وضوح بالایی دارد. این فناوری می تواند عمق رنگ ها ، به ویژه سیاه ، قرمز و سبز را افزایش دهد و در بهبود مناطق تاریک روی صفحه بسیار مثر است. این به کاربران اجازه می دهد تا تنوع رنگ های مختلف را مشاهده کرده و از آن لذت ببرند.

نمایشی با پردازنده X1 4K HDR روی تلویزیون سونی 49X7500J خود نصب کنید

با پردازنده X1 4K HDR در تلویزیون سونی 49X7500J خود نسخه نمایشی داخلی دریافت کنید

پردازنده قادر است عملکرد تلویزیون را تضمین کند و در نمایش تصاویر با کنتراست بالا عملکرد خوبی دارد. اپلیکاتور سونی X1 4K HDR سونی تلویزیون سونی 49X7500J قبلاً استفاده شده است. همچنین دارای کیفیت تصویر 4K است و می تواند تصاویر را با وضوح 3840 21 2160 نمایش دهد. این محصول از فناوری HDR نیز بهره می برد که می تواند محتوای پخش شده بر روی تلویزیون را با کیفیت بالا و کنتراست سطح بالا نمایش دهد.

اگرچه این پردازنده ضعیف تر از پردازنده های دیگر است ، اما به دلیل هزینه کم این تلویزیون بسیار موثر است. این اپراتور این تلویزیون با کیفیت بالا عملکرد بسیار خوبی در ارائه تصاویر دارد. تلویزیون سونی 49X7500J با استفاده از فناوری های دیگر مانند TRILUMINOS و X-Reality Pro 4K این قابلیت را دارد که فضای داخلی را با کیفیت بالا و شفاف تولید کند.

طراحی خوب و منحصر به فرد برای تلویزیون سونی 49X7500J

طراحی خوب و منحصر به فرد برای تلویزیون سونی 49X7500J

ویژگی دیگر محصولات سونی ظرافت آنها در حین تولید است. در تولید X7500J ، سونی یک قاب کوچکتر و نازک تر به صورت اضافه کرد و از عبارت Narrow Bezel برای توصیف شکل استفاده کرد که به معنی حاشیه بسیار نازک در اطراف تلویزیون است. تلویزیون سونی 49X7500J دارای دو پایه است که در هر دو طرف تلویزیون بسیار زیبا و زیبا هستند.

این ایستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که فضا در مقابل تلویزیون باز است و کاربر همچنین می تواند از نوار صوتی یا سیستم صوتی در این منطقه استفاده کند. تلویزیون سونی در سال 2021 دارای طراحی بسیار خوبی است و این برنامه در انتخاب کاربر بسیار مهم است.

این محصول نیز مانند سایر محصولات سونی دارای گوشه باریکی از آلومینیوم است و بیشتر فضای جلوی صفحه نمایش صفحه است که به کاربر اجازه می دهد هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کند. از طریق پورت های USB و HDMI ، کاربران می توانند به سایر دستگاه های خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند.

سونی از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. تلویزیون سونی 49X7500J را می توان روی دیوار نصب کرد و با طراحی زیبا ، به خوبی با دکوراسیون هماهنگ می شود. این محصول دارای تیونر DVB-T / T2 نیز می باشد.

سیستم عامل اندروید برای تلویزیون 49X7500J سونی

سیستم عامل اندروید برای تلویزیون 49X7500J سونی

تلویزیون های Android یکی از بهترین تلویزیون های سونی هستند که بسیاری از آنها در سال 2021 معرفی خواهند شد. سونی از سیستم عامل اندروید تلویزیون هوشمند Sony X7500J استفاده کرده است. این سیستم عامل دارای ویژگی های هوشمندی است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. این سیستم عامل نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت هایی داشته است ، بنابراین سرعت بیشتری در اجرای دستورات نصب دارد و به خوبی کار می کند.

و آنها مهارت های زیادی در اجرای برنامه ها دارند. این محصول از دستورات صوتی پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به دستیار صوتی Google است و کاربران می توانند از این فناوری برای انجام ویژگی هایی مانند جستجوی صوتی ، ویرایش کانال ، ویرایش حجم و اجرای برنامه استفاده کنند. تلویزیون سونی 49X7500H دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است ، بنابراین با استفاده از این سیستم عامل ، کاربران می توانند بسیاری از برنامه ها را مستقیماً از Google Play بر روی تلویزیون نصب و استفاده کنند.

کنترل از راه دور جادویی در تلویزیون سونی 49X7500J

کنترل از راه دور جادویی در تلویزیون سونی 49X7500J

کنترل از راه دور شرکت تعامل با تلویزیون را برای کاربر بسیار آسان می کند. تلویزیون 4K سونی 49X7500J دارای یک کنترل از راه دور کارآمد است که دارای یک دکمه اختصاصی برای مدیریت Google Assistant است. کاربران می توانند از این کنترل از راه دور برای کنترل و مدیریت سایر دستگاه های خانه استفاده کنند. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است تا کاربر بتواند به راحتی دستورات صوتی را صادر کرده و از طریق کنترل از راه دور دستورات را ایجاد کند.

کنترل از راه دور تلویزیون Sony X7500H دارای دکمه اختصاصی برای پخش برنامه های Netflix و YouTube است. این دو شبکه یکی از محبوب ترین شبکه های زنده اینترنتی و تصویری هستند. کاربر با فشردن یک دکمه می تواند محتوای مورد نظر را پیدا کند. این محصول دارای دکمه شبکه Netflix است که کاربران نیز می توانند از آن استفاده کنند.

تلویزیون با کیفیت بالا و صدای دلپذیر تلویزیون 49X7500J سونی

صدای استاندارد و دلپذیرتلویزیون سونی X7500J 2021 علاوه بر کیفیت خروجی ، توانایی بالایی در تولید صدای رسا و طبیعی دارد. بلندگوهای مورد استفاده در این محصول قادر به تقویت صدای خروجی هستند و برای زنگ های کم صدا به خوبی کار می کنند. یکی از محصولاتی که می توان به عنوان یک محصول خاص به شما معرفی کرد ، تلویزیون قدیمی سونی 65A90J است.

صدای تولید شده توسط تلویزیون X7500J بسیار خوب است ، اما به هر دلیلی ، اگر کاربر به صدای بلندتری نیاز داشته باشد ، می تواند این مشکل را با سیستم صوتی یا نوار صوتی حل کند. صدای تولید شده توسط این محصول با کیفیت بالا و بسیار مناسب و موثر در فضاهای متوسط ​​و کوچک می باشد. سونی این اسپیکرها را جداگانه طراحی کرده است تا کیفیت صدای خوبی را ارائه دهد.

این محصول دارای دو بلندگو است که توان خروجی آن 20 وات است. این بلندگوها صدای بیس را به خوبی پخش می کنند و هنگام پخش صدای بیس از جزئیات و کیفیت صدا کاسته نمی شود. سونی از فناوری های Dolby Atmos ، Dolby Audio و DTS HD استفاده می کند تلویزیون سونی 49X7500J این برای بهبود فرکانس صدا و افزایش کیفیت صدای تولید شده توسط محصول استفاده شد.

منبع : قیمت تلویزیون سونی 49X7500J- هوشمند با کیفیت تصویر 4K