اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سونی 55X7500J سایز 55 اینچ، سیستم عامل اندروید 10

توضیحات تلویزیون سونی 55X7500J با قابلیت Smart Fork

توضیحات تلویزیون سونی 55X7500J با قابلیت Smart Fork

در سال های اخیر ، سونی یکی از پیشگامان تولید تلویزیون های هوشمند بوده است. تلویزیون های تولید شده توسط این شرکت از سوی دیگر دارای کیفیت بالایی هستند که توجه کاربران را به خود جلب می کند ، از طرفی با زیرساخت های فراوان توانسته است جایگاه خود را در بین سایر برندهای تلویزیون تقویت کند. تلویزیون سونی 55X7500J بدون شک ، این یکی از بهترین تلویزیون های تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 خواهد بود.

این تلویزیون دارای صفحه تخت و LED است و می تواند رنگ های زیادی را با استفاده از فناوری TRILUMINOS تولید کرده و آنها را به خوبی نمایش دهد. از قابلیت بالایی برای تولید تصاویر با کیفیت برخوردار است و می تواند نهایت لذت تماشای تلویزیون را برای کاربران فراهم آورد. به این ترتیب ، کاربر می تواند چندین رنگ را پیدا کند ، که باعث افزایش کیفیت تصویر خروجی و افزایش شدت آن می شود.

سونی برای این محصول از پردازنده X1 4K استفاده کرد که یک پردازنده استاندارد است ، اما نسبت به قیمت آن قابلیت ویرایش تصاویر و نمایش خوب آنها را دارد. این دوربین می تواند تصاویر با کیفیت پایین بگیرد و قسمت هایی از آنها را می توان آنها را در 4K نمایش داد. سونی X7500J دارای فناوری X-Reality Pro 4K است که می تواند تصاویر با نویز بالا را تشخیص داده و تقویت کند و می تواند این تصاویر را با وضوح 4K نمایش دهد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

همچنین تلویزیون X7500J دارای فناوری HDR است که می تواند محتوای HDR خوب و با کیفیت بالا را نمایش دهد. این محصول دارای صدای با کیفیت و رسا بوده و با دو بلندگو ، این محصول دارای توان خروجی 20 وات می باشد و برای فضاهای متوسط ​​و کوچک ارائه می شود. این محصول دارای سیستم عامل اندروید است که دارای محیطی ساده است که می تواند پاسخگوی نیازهای کاربران برای انجام بسیاری از کارها باشد.

این محصول دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد می باشد. در تولید تلویزیون 55X7500J ، سونی شکل کوچکتر و نازک تری را روی دیوار قرار داد ، بنابراین از عبارت Narrow Bezel برای توصیف شکل آن استفاده شد ، که به معنی حاشیه بسیار نازک در اطراف تلویزیون است. دارای دو شکل بالکن است که فضای کافی را برای نوار صوتی و سیستم صوتی فراهم می کند.
این محصول با کیفیت تاکنون توانسته بینندگان زیادی را به خود جلب کند ، زیرا قیمت تلویزیون سونی X7500J در مقایسه با عملکرد خوب آن است.

تصاویر زیبا با استفاده از پردازنده X1 4K HDR

تصاویر زیبا با استفاده از پردازنده X1 4K HDR

پردازنده در تلویزیون بسیار ارزشمند است زیرا قابلیت اطمینان تلویزیون را کنترل می کند و استفاده از پردازش با کیفیت بالا در نهایت کارایی تلویزیون را افزایش می دهد. سونی از پردازنده X1 4K HDR برای تلویزیون سونی X7500J استفاده کرد. همچنین دارای کیفیت تصویر 4K است و می تواند تصاویر را با وضوح 3840 21 2160 نمایش دهد.

این محصول از فناوری HDR نیز بهره می برد که می تواند محتوای پخش شده را با کیفیت و کنتراست بالا در تلویزیون نمایش دهد. اگرچه این پردازنده ضعیف تر از پردازنده های دیگر است ، اما به دلیل هزینه کم این تلویزیون بسیار موثر است. این تلویزیون فشرده 55X7500J سونی با قیمت مناسب عملکرد خوبی در رندر تصاویر دارد. با استفاده از فناوری های دیگر مانند TRILUMINOS و X-Reality Pro 4K ، این محصول دارای قابلیت های داخلی با کیفیت بالا و شفاف است.

بهبود کیفیت تصویر با X-Reality Pro 4K

بهبود کیفیت تصویر با X-Reality Pro 4K

نمایش تصویر با وضوح بالا و وضوح بالا یکی از ویژگی های تلویزیون سونی است که قدرت نمایش تصویر با وضوح بالا را ارائه می دهد. تلویزیون 55X7500J مجهز به فناوری X-Reality Pro 4K است که با استفاده از این فناوری پردازنده می تواند تصاویری با کیفیت پایین تر از سایر تصاویر را تشخیص داده و در محتوای 4K نمایش دهد و همچنین قادر به تشخیص نویز است. تصاویر نیز. این یک محصول است و می تواند سر و صدای خود را برداشته و با وضوح بالا نمایش دهد.

بنابراین ، تلویزیون سونی 55X7500J از کیفیت صفحه نمایش خوبی برخوردار است و می تواند تصاویر با کیفیت بالا تولید کند و کاربران می توانند از این محصول استفاده کنند. این پردازنده نه تنها قادر به تنظیم کل صحنه و افزایش کیفیت تصاویر در داخل است ، بلکه با کمک فناوری X-Reality Pro ، تصاویری را که دارای کیفیت تصویر Full HD و HD هستند تا “نمایش تصویر 4K” افزایش می دهد. کیفیت

تکنولوژی TRILUMINUS و Live Color

تکنولوژی TRILUMINUS و Live Color

X7500J دارای فناوری TRILUMINOS است که از این فناوری برای تولید طیف گسترده ای از رنگ ها استفاده می کند. از سوی دیگر ، با استفاده از فناوری Live Color می تواند تصاویری با رنگ های غنی و شفاف ایجاد کرده و کیفیت تصویر را افزایش دهد. این فناوری به تلویزیون اجازه می دهد رنگ ها را به صورت جداگانه و به صورت طبیعی نمایش دهد.

با استفاده از این فناوری می توان رنگ ها را به وضوح تشخیص داد و از وضوح بالایی برخوردار بود. این فناوری می تواند عمق رنگ ها ، به ویژه سیاه ، قرمز و سبز را افزایش دهد و در بهبود مناطق تاریک روی صفحه بسیار مثر است. این به کاربران اجازه می دهد تا تنوع رنگ های مختلف را مشاهده کرده و از آن لذت ببرند.

صدای خوب و دلپذیر در تلویزیون سونی 55X7500J 2021

صدای خوب و دلپذیر در تلویزیون سونی 55X7500J 2021

تلویزیون سونی X75J علاوه بر کیفیت خروجی ، توانایی بالایی در تولید صدای رسا و طبیعی دارد. این محصول دارای دو بلندگو است که توان خروجی آن 20 وات است. بلندگوهای مورد استفاده در این محصول قادر به تقویت صدای خروجی هستند و برای زنگ های کم صدا به خوبی کار می کنند. صدای تولید شده توسط این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و در مکان های با مقیاس متوسط ​​و کوچک بسیار مناسب و موثر است.

سونی این اسپیکرها را به صورت جداگانه طراحی کرده است تا کیفیت صدای خوبی را ارائه دهد. این بلندگوها صدای بیس را به خوبی پخش می کنند و هنگام پخش صدای بیس از جزئیات و کیفیت صدا کاسته نمی شود. سونی در این محصول از فناوری های Dolby Atmos ، Dolby Audio و DTS HD استفاده کرده است که می تواند طول مدت صدا را افزایش داده و کیفیت صدای خروجی تلویزیون 55X7500J سونی را افزایش دهد.

صدای تولید شده توسط این محصول بسیار خوب است ، اما به هر دلیلی ، اگر کاربر به صدای بلندتری نیاز داشته باشد ، می تواند این مشکل را از طریق سیستم صوتی یا نوار صوتی حل کند.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون 55X7500J

سیستم عامل اندروید در تلویزیون 55X7500J

همانطور که می دانید ، سونی از سیستم عامل اندروید در تلویزیون های با کیفیت بالا استفاده می کند. سونی از سیستم عامل اندروید برای تلویزیون هوشمند سونی 55X7500J استفاده کرد. این سیستم عامل دارای ویژگی های هوشمندی است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. این سیستم عامل نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت هایی داشته است ، بنابراین سرعت بیشتری در اجرای دستورات نصب دارد و به خوبی کار می کند.

و آنها مهارت های زیادی در اجرای برنامه ها دارند. تلویزیون سونی X7500J از دستورات صوتی پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به Google Voice Assistant است و کاربران می توانند از این فناوری برای انجام ویژگی هایی مانند جستجوی صوتی ، ویرایش کانال ، ویرایش کتاب و اجرای برنامه استفاده کنند. این محصول دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی است ، بنابراین با استفاده از این سیستم عامل ، کاربران می توانند بسیاری از برنامه ها را مستقیماً از Google Play بر روی تلویزیون خود نصب و استفاده کنند.

کنترل از راه دور جادویی در تلویزیون 55X7500J سونی

کنترل از راه دور جادویی در تلویزیون 55X7500J سونی

تلویزیون سونی 55X7500J همچنین دارای یک کنترل از راه دور م thatثر است که دارای یک دکمه اختصاصی برای مدیریت Google Assistant است. کاربران می توانند از این کنترل از راه دور برای کنترل و مدیریت سایر دستگاه های خانه استفاده کنند. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است تا کاربر بتواند به راحتی دستورات صوتی را صادر کرده و از طریق کنترل از راه دور دستورات را ایجاد کند.

کنترل از راه دور این محصول دارای یک دکمه اختصاصی برای پخش برنامه های Netflix و YouTube است. این دو شبکه یکی از محبوب ترین شبکه های زنده اینترنتی و تصویری هستند. کاربر با فشردن یک دکمه می تواند محتوای مورد نظر را پیدا کند. این محصول دارای دکمه شبکه Netflix است که کاربران می توانند در این شبکه نیز از آن استفاده کنند.

قیمت در تلویزیون سونی 55X7500J

قیمت در تلویزیون سونی X7500J

شرکت سونی در حال تولید تلویزیون سونی 55X7500J، طرحی نازک و نازک را روی دیوار پیاده سازی کرد ، بنابراین از عبارت Narrow Bezel برای توصیف شکل آن استفاده شده است ، که به معنی حاشیه بسیار نازک در اطراف تلویزیون است. تلویزیون سونی در سال 2021 طراحی بسیار خوبی دارد و این ویژگی در انتخاب کاربر بسیار مهم است.

این محصول نیز مانند سایر محصولات سونی دارای گوشه باریکی از آلومینیوم است و بیشتر فضای جلوی صفحه نمایش صفحه است که به کاربر اجازه می دهد هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کند. از طریق پورت های USB و HDMI ، کاربران می توانند به سایر دستگاه های خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند. سونی از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است.

تلویزیون سونی 55X7500J همچنین می توان آن را روی دیوار قرار داد و با طراحی زیبا ، به خوبی با دکوراسیون هماهنگ می شود. این محصول دارای تیونر DVB-T / T2 نیز می باشد. این محصول دارای دو پایه است که در هر دو طرف تلویزیون بسیار زیبا و زیبا هستند. این ایستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که فضا در مقابل تلویزیون باز است و کاربر همچنین می تواند از نوار صوتی یا سیستم صوتی در این منطقه استفاده کند. یکی دیگر از محصولات موجود در فروشگاه ما تلویزیون 43 اینچی Sony 43W800F است که یکی از بهترین مدل ها نیز می باشد.

منبع : قیمت تلویزیون سونی 55X7500J سایز 55 اینچ، سیستم عامل اندروید 10