اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سونی 55X80J سایز 55 اینچ، دارای پرداشگر حرفه ای XR

توضیحات تلویزیون سونی 55X80J با قابلیت Smart Fork

توضیحات تلویزیون سونی 55X8000J با قابلیت Smart Fork

تلویزیون سونی تلویزیون 55X80J یکی از تلویزیون های معرفی شده در سال 2021 است که کیفیت تصویر 4K دارد و توانایی بسیار زیادی در نمایش تصاویر با کیفیت و کنتراست عالی دارد. تلویزیون سونی 55X80J دارای صفحه نمایش 55 اینچی و رزولوشن 3840 در 2160 این محصول دارای فناوری 4K X-Reality Pro می باشد که می تواند تصاویر را با سرعت بسیار بالا بچرخاند و می تواند تصاویر با نویز را تشخیص دهد و صدا را ضبط کند و کیفیت بالایی ارائه دهد.

با استفاده از این فناوری می تواند تصاویری زیبا و با کنتراست بالا را به نمایش بگذارد و ضمن ارائه محتوای عالی بیشترین هیجان را برای کاربران به ارمغان بیاورد. فناوری HDR توانایی تلویزیون 55X8000J را برای تولید تصاویر زیبا افزایش می دهد. سونی برای این محصول از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR استفاده کرده است که یکی از پردازنده های جدید این شرکت است و نسبت به نسخه قبلی تغییر چشمگیری در پردازش تصویر دارد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می‌خواهید جدیدترین مدل‌های همه شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ، ال‌جی، هایسنس، شیائومی و سونی را با هم ببینید، از طریق منوی وب‌سایت، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را بررسی کنید.

تلویزیون X80J با این پردازنده می تواند محتوای نمایشی با کیفیت خوبی ارائه دهد. این تلویزیون علاوه بر نمایش تصاویر با وضوح استثنایی، از مزیت تولید صدای باکیفیت نیز برخوردار است. این محصول از فناوری های Dolby Atoms و Vision پشتیبانی می کند که در ارائه صدای محیط بسیار موثر هستند. این محصول دارای دو اسپیکر X-Blanced است که قادر به تولید صدای خروجی 20 وات می باشد.

سونی برای این محصول از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده کرده است. این فرصت را به کاربر می دهد تا محیطی بسیار زیبا و متنوع ایجاد کند. با استفاده از این سیستم عامل کاربران می توانند از انواع نرم افزارها استفاده کنند. این محصول دارای فرم منحصربفرد و زیبایی است که نسبت به قبلی نازکتر بوده و با ضخامت بسیار کمی ساخته شده است که زیبایی بی نظیری به آن بخشیده است.

فرمت تصویر برای تلویزیون سونی 55X80J

تصویر در تلویزیون سونی 55X8000J

تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون بسیار با کیفیت و به دلیل پردازنده قدرتمند می باشد. تلویزیون سونی 55X80J دارای فناوری بازسازی HDR مبتنی بر شی است. این فناوری توسط مرکز این سیستم که پردازنده X1 4K HDR است کنترل می شود. این فناوری توانایی تشخیص رنگ‌ها، سایه‌ها و کنتراست‌های تصاویر را دارد و می‌تواند آن‌ها را شناسایی کرده و در نهایت آن تصاویر را با کیفیت تقریبا 4K پخش کند.

این در حالی است که تصاویر این محصول نسبت به محصولات فاقد این فناوری کیفیت بالاتری دارد. این امر به ویژه در هنگام پخش محتوای HDR صادق است. بنابراین تصاویر تولید شده توسط تلویزیون سونی 55X80J کیفیت و وضوح بسیار بالایی دارند.

کیفیت صفحه نمایش 4K

کیفیت صفحه نمایش 4K

تلویزیون X80J یکی از تلویزیون های معرفی شده در سال 2021 است که عملکرد بالایی دارد و برخی از آن ها تنها با معرفی کامل این محصول در دسترس خواهند بود. این محصول دارای صفحه نمایش 55 اینچی و نمایشگر آن LED بوده و دارای رزولوشن 2140 در 3840 می باشد.این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و دارای نمایش تصویر با کیفیت و کنتراست بالا می باشد.

این تلویزیون می تواند تصاویر با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد. در نتیجه جزئیات در تصاویر منتشر شده توسط این محصول به وضوح قابل مشاهده است و کاربران می توانند رنگ های متنوعی را مشاهده کنند. پردازنده قدرتمند این سیستم این قابلیت را دارد که تصاویر با کیفیت پایین را تشخیص داده و پس از فشرده سازی به صورت 4K نمایش دهد. این محصول همچنین دارای فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند محتوای غنی را با رنگ و نور خوب و همچنین کیفیت و وضوح بالا نمایش دهد.

تکنولوژی TRILUMINOSPRO.

تکنولوژی TRILUMINOSPRO

TRILUMINOS PRO یکی از فناوری هایی است که می تواند محتوای نمایش داده شده را به صورت کارآمد و موثر نمایش دهد و با نمایش تصاویر واضح و طبیعی، نقش عمده ای در بهبود کیفیت صفحه نمایش این محصول داشته است. تلویزیون 55X80J دارای فناوری فناوری TRILUMINOS PRO می باشد که می تواند رنگ های زیادی را برای آن ارائه کند و وضوح بالایی دارد که کیفیت و کنتراست بالایی را در تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون ارائه می کند.

سونی در این تلویزیون از فناوری 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با سایر بخش های تولید تصویر باکیفیت، تصاویر و محتوای پرسرعتی مانند نمایش های پرسرعت تولید می کند و اکشن روان و روان است. به خوبی توزیع شده است . با استفاده از این فناوری، تصویر خروجی نسبت به محصولات مشابه دارای عمق مشکی، قرمز و سبز بالاتری است.

موسیقی متن تلویزیون سونی X80J

موسیقی متن تلویزیون سونی X80J

تلویزیون سونی X80J کیفیت خوب و کیفیت بالایی دارد. این محصول علاوه بر کیفیت بالای تصاویر و کنتراست، صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز دارد. سونی تلویزیون 2021 را با اسپیکر X-Blanced جدید معرفی کرده است که می تواند صدایی با کیفیت تولید کند. فناوری Clear Phase همچنین میزان صدا را بهبود می بخشد تا کاربران بتوانند صدای بهتری از بلندگوهای تلویزیون سونی 55X80J بشنوند.

به کمک فناوری Dolby Atmos صدا در تمام جهات منتقل می شود که در ثبت محتوای نمایش داده شده بسیار مهم است. بلندگوهای این محصول دارای توان خروجی 10 وات هستند که این تلویزیون را در مجموع 20 وات می کند. این محصول دارای تکنولوژی Dolby Vision و Dolby Atmos می باشد. با این فناوری ها توانایی بالایی در ایجاد صداهای فراگیر و فریبنده دارند و به کمک فناوری HDR با ارائه صحنه های طبیعی نهایت لذت را برای کاربران به ارمغان آورده است.

سیستم عامل تلویزیون هوشمند سونی 55X80J

سیستم عامل تلویزیون هوشمند سونی 55X8000J

همانطور که می دانید سونی از سیستم عامل اندروید برای تلویزیون های رده بالا و رده بالا استفاده می کند که در آنجا از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده کرده است.همانطور که می دانید تلویزیون های اندرویدی یکی از بهترین تلویزیون های جهان هستند و دارای یک صفحه نمایش با کیفیت بالا و دسترسی آسان این سیستم عامل سریعتر از سیستم عامل قبلی بوده و قابلیت اجرای دستورات ورودی را با سرعت بسیار بالا دارد.

تلویزیون هوشمند سونی 55X80J از دستورات صوتی پیروی می کند و دارای دستیار صوتی گوگل است. همچنین از دستیار صوتی آمازون (الکسا) و دستیار صوتی Google Home پشتیبانی می کند. از این رو قابلیت اجرای بسیاری از برنامه ها را دارد که برای کاربران بسیار مهم است.

کنترل از راه دور قابل استفاده در تلویزیون Sony 55X80J 2021

کنترل از راه دور برای تلویزیون Sony 55X8000J 2021 موجود است

کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند سونی 55X80J آن را از سایر محصولات متمایز می کند. این ریموت کنترل علاوه بر اجرای دستورات صوتی، دارای قابلیت های گسترده ای است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. با استفاده از این کنترل از راه دور می توانید سایر دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل کنید. دکمه ها به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آن بسیار آسان است.

این کنترل از راه دور دارای دکمه های اختصاصی برای برنامه های Netflix و You Tube است. این دو شبکه از محبوب ترین شبکه های اینترنتی و ویدئویی هستند. کاربران می توانند به راحتی ویدیو یا فیلم های مورد نظر را مشاهده کنند یا با کلیک یک دکمه محتوای مورد نظر را پیدا کنند. یکی از ویژگی هایی که سونی X80J را توسط نتفلیکس ارائه می کند، دکمه اختصاصی نتفلیکس است.

همانطور که گفته شد این محصول قابلیت فرمان های صوتی را به بهترین شکل ممکن دارد. این محصول دارای میکروفون داخلی می باشد و کاربر می تواند بدون استفاده از ریموت آن را کنترل و کنترل کند. این تلویزیون دارای دستیار صوتی گوگل است و امکاناتی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم صدا و اجرای برنامه را در اختیار شما قرار می دهد.

Google Assistant نسبت به هر دستیار صوتی دیگری ویژگی های بیشتری دارد. کاربران می توانند با فشردن یک دکمه روی کنترل از راه دور به اینترنت متصل شده و از قابلیت های Google Assistant استفاده کنند. تلویزیون 49 اینچ سونی 49W800F همچنین می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که می‌توانید انتخاب کنید و می‌توانید از آن در یک برنامه عالی در این تلویزیون لذت ببرید.

طراحی روی تلویزیون سونی 55X80J

طراحی روی تلویزیون سونی X8000J

تلویزیون سونی 55X80J این یکی از زیباترین تلویزیون های ساخته شده توسط سونی است. این محصول از نظر طراحی دارای پایه نازکی است که در مرکز تلویزیون قرار گرفته است. این پایه ها از فلز مرغوب ساخته شده اند و دارای گیره هایی هستند که می توانند سیم هایی را به هم متصل کنند که به خوبی تلویزیون را کنترل می کند و در کنار تلویزیون خبری از نشست آنها وجود ندارد.

این محصول همچنین دارای لبه آلومینیومی است که شکل بسیار زیبایی دارد و یکی از جالب ترین ویژگی ها در طراحی تلویزیون X80J می باشد. این لبه های باریک به کاربر کمک می کند تا روی تماشای تلویزیون تمرکز کند. این محصول نیز مانند سایر محصولات سونی دارای طراحی شگفت انگیز و منحصر به فردی است که واقعا در انتخاب کاربر تاثیرگذار است.

این دستگاه دارای تیونر DVB-T / T2 است و می تواند شبکه های دیجیتال را پشتیبانی کند. از طریق پورت های USB و HDMI، کاربران می توانند به دستگاه های دیگر خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند. سونی برای این محصول از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB استفاده کرده است. تلویزیون سونی 55X80J می توان آن را روی دیوار قرار داد و با طراحی شیک با هر دکوری به خوبی ست می شود.

منبع : قیمت تلویزیون سونی 55X80J سایز 55 اینچ، دارای پرداشگر حرفه ای XR