اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سونی 55X85J کیفیت تصویر 4K- پردازشگر 4K X-Reality PRO

توضیحات تلویزیون سونی 55X85J سایز 55 اینچ

توضیحات تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8500J

تلویزیون های 2021 سونی دارای نمایشگر تصویر باکیفیت و همچنین طراحی زیبا و منحصربفردی نسبت به مدل های 2020 می باشند.بنابراین این شرکت ضخامت این تلویزیون ها را کاهش داده و از پنل یا حالت محیطی برای آن ها استفاده کرده است. تلویزیون یکی از محصولات تولید شده توسط این شرکت می باشد دوربین 55X85J با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 توانایی بسیار خوبی در نمایش تصاویر با کیفیت و کنتراست عالی دارد.

سونی برای این محصول از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR استفاده کرده است که یکی از پردازنده های جدید این شرکت است و نسبت به نسخه قبلی تغییر چشمگیری در پردازش تصویر دارد. با این پردازنده تلویزیون می تواند تصاویر را به صورت طبیعی و واضح نمایش دهد و کیفیت تماشای تلویزیون را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

که در ویدیو تلویزیون سونی با فناوری 4K X-Reality Pro، X85J قادر است تصاویر را با سرعت بالا بچرخاند و می تواند تصاویر نویز با کیفیت بالا را شناسایی و ضبط کند. وجود فناوری HDR توانایی این محصول در ارائه تصاویر زیبا را افزایش داده است. این تلویزیون علاوه بر نمایش تصاویر با وضوح استثنایی، از مزیت تولید صدای باکیفیت نیز برخوردار است.

اگر می خواهید تلویزیون 2021 بخرید شما و می خواهید آخرین مدل های تمام شرکت های بزرگ مانند سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را با هم ببینید.

این محصول از فناوری های Dolby Atoms و Dolby Vision پشتیبانی می کند که در ارائه صدای محیط بسیار موثر هستند. این محصول دارای دو بلندگو می باشد که می تواند 20 وات صدای خروجی تولید کند. سونی از اندروید نسخه 10 برای تلویزیون سونی X85J استفاده کرده است. این فرصت را به کاربر می دهد تا محیطی بسیار زیبا و متنوع ایجاد کند.

با استفاده از این سیستم عامل کاربران می توانند از انواع نرم افزارها استفاده کنند. ظاهر سونی بسیار متفاوت است تلویزیون سونی 55X85J از ضخامت کمی استفاده می شد و در نحوه نصب آن بر روی دیوار می توان از روش Ambient استفاده کرد که کیفیت بی نظیری به تلویزیون می بخشد.

کیفیت خوب در تلویزیون سونی 55X85J

کیفیت تصویر در تلویزیون سونی 55X8500J چشمگیر است

Sony X85J یکی از جدیدترین تلویزیون های سونی است. محصول 2021 سونی از همان کیفیت قطعات تولیدی برخوردار بوده و از فناوری و قابلیت بالایی برخوردار است. نمایشگر این محصول از نوع LED بوده و دارای رزولوشن 3840×2160 می باشد.

این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و نمایش تصویر با کیفیت و کنتراست بالایی دارد. تلویزیون 55X85J می تواند تصاویری با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار دهد. جزئیات تصاویر تولید شده توسط تلویزیون سونی X85J 4K بسیار قابل مشاهده است و کاربر می تواند رنگ های متنوعی را مشاهده کند. این محصول همچنین دارای فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند محتوای نمایشی با کیفیتی را ارائه دهد تا کاربران از تماشای آن لذت ببرند.

تلویزیون سونی 55X85J با تکنولوژی TRILUMINOS

تلویزیون سونی 55X8500J با تکنولوژی TRILUMINOS

تلویزیون سونی 55X85J با تکنولوژی TRILUMINOS که به کمک این فناوری قادر به ارائه بسیاری از رنگ های طبیعی و راه حل های باکیفیت می باشد که کیفیت و کنتراست بالایی تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون را ارائه می دهد. سونی در این تلویزیون از فناوری 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با سایر بخش های تولید تصویر با کیفیت، تصاویر و محتوای پرسرعتی مانند نمایش های پرسرعت و اکشن روان و روان تولید می کند. به خوبی توزیع شده است . با استفاده از این فناوری، تصویر خروجی نسبت به محصولات مشابه دارای عمق مشکی، قرمز و سبز بالاتری است.

استاندارد HDR در تلویزیون سونی X85J

استاندارد HDR در تلویزیون سونی X8500J

تلویزیون 55X85J دارای فناوری بازسازی HDR مبتنی بر شی است. این فناوری توسط مرکز سیستم که پردازنده X1 4K HDR است کنترل می شود. تلویزیون 2021 سونی این ویژگی را دارد. این فناوری توانایی تشخیص رنگ‌ها، سایه‌ها و کنتراست‌های تصاویر را دارد و می‌تواند آن‌ها را شناسایی کرده و در نهایت آن تصاویر را با کیفیت تقریباً 4K پخش کند.

اما تصاویر تلویزیون 55X8500J از کیفیت بالاتری نسبت به محصولات فاقد این فناوری برخوردار است. این امر به ویژه در هنگام پخش محتوای HDR صادق است.

صدای آکوستیک برای تلویزیون Sony 55X85J 2021

صدای آکوستیک برای تلویزیون Sony 55X8500J 2021

این محصول علاوه بر داشتن کیفیت تصویر و کنتراست بالا، صدایی بسیار رسا و طبیعی دارد. سونی یک تلویزیون 2021 با بلندگوهای X-Blanced جدید دارد که می تواند صدایی با کیفیت بالا تولید کند. تلویزیون سونی 55X85J دارای فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos است. با این فناوری ها توانایی بالایی در ایجاد صداهای فراگیر و فریبنده دارند و به کمک فناوری HDR با ارائه صحنه های طبیعی نهایت لذت را برای کاربران به ارمغان آورده است.

همچنین فناوری Clear Phase میزان صدا را بهبود می بخشد تا کاربر بتواند صدای بهتری را از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. به کمک فناوری Dolby Atmos صدا در تمام جهات منتقل می شود که در ثبت محتوای نمایش داده شده بسیار مهم است. قدرت بلندگوهای این محصول 10 وات و تلویزیون هوشمند 55X85J دارای توان 20 وات است.

با فناوری Motionflow™ XR در این تلویزیون سونی، از جزئیات صاف و واضح حتی در توالی های سریع لذت خواهید برد. در واقع تلویزیون از این فناوری برای ایجاد و قرار دادن فریم های اضافی بین فریم های بزرگ استفاده می کند. ویژگی درج قاب مشکی، تلویزیون را برای ظاهری بدون تاری و بسیار سینمایی آماده می کند.

سیستم عامل تلویزیون 4k سونی 55X85J

سیستم عامل تلویزیون 4k سونی 55X8500J

سونی برای تلویزیون هوشمند 55X85J از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده می کند. همانطور که می دانید اندروید تی وی یکی از بهترین تلویزیون های دنیاست و دارای صفحه نمایش با کیفیت و دسترسی آسان است. این سیستم عامل سریعتر از سیستم عامل قبلی بوده و قابلیت اجرای دستورات ورودی را با سرعت بسیار بالا دارد. تلویزیون 55X85J از دستورات صوتی پیروی می کند و دارای دستیار صوتی گوگل است.

همچنین از دستیار صوتی آمازون (الکسا) و دستیار صوتی Google Home پشتیبانی می کند. از این رو قابلیت اجرای بسیاری از برنامه ها را دارد که برای کاربران بسیار مهم است.

کنترل از راه دور هوشمند و قابل استفاده برای تلویزیون سونی X85J

کنترل از راه دور هوشمند و قابل استفاده برای تلویزیون سونی X8500J

همانطور که اشاره شد تلویزیون سونی X85J 4K توانایی انجام دستورات صوتی را به بهترین شکل ممکن دارد. این محصول دارای میکروفون داخلی می باشد و کاربر می تواند بدون استفاده از ریموت آن را کنترل و کنترل کند. این تلویزیون دارای دستیار صوتی گوگل است و امکاناتی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم صدا و اجرای برنامه را در اختیار شما قرار می دهد.

Google Assistant نسبت به هر دستیار صوتی دیگری ویژگی های بیشتری دارد. کاربران می توانند با فشردن یک دکمه روی کنترل از راه دور به اینترنت متصل شده و از قابلیت های Google Assistant استفاده کنند.

طراحی روی تلویزیون سونی X85J

طراحی روی تلویزیون سونی X85J

تلویزیون سونی 55X85J مانند سایر محصولات سونی، طراحی شگفت انگیز و منحصر به فردی دارد که واقعاً بر انتخاب کاربر تأثیر می گذارد. تلویزیون سونی 55X85J تا 30 درصد از مواد بادوام و پلاستیک قابل بازیافت صنعتی با نرخ پردازش 89 درصد ساخته شده است. طراحی فوق‌العاده باریک Sony 55X85J آن را برای نصب روی دیوار بدون برآمدگی ایده‌آل می‌کند.

با این حال، اگر ترجیح می دهید، می توانید تلویزیون را روی یک پایه دو شاخه محکم در اطراف آن قرار دهید. پایه دستگاه به خوبی وزن تلویزیون 55 اینچی را تحمل می کند. ظاهر یکدست و بسیار شیک این برنامه تلویزیونی قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این محصول دارای پایه نرمی است که در پشت تلویزیون وجود دارد. پایه های بالکن شکل از فلز درجه بالا ساخته شده اند. یکی از محصولات این شرکت تلویزیون 32 اینچ سونی 32W672F می باشد همچنین یکی از محبوب ترین مدل ها است.

انواع امکانات در تلویزیون سونی 55X85J

این محصول دارای فریم آلومینیومی نیز می باشد که شکل بسیار زیبایی دارد و یکی از جالب ترین ویژگی ها در طراحی این محصول می باشد. این لبه های باریک به کاربر کمک می کند تا روی تماشای تلویزیون تمرکز کند. این دستگاه دارای تیونر DVB-T / T2 است و می تواند شبکه های دیجیتال را پشتیبانی کند.

از طریق پورت های USB و HDMI، کاربران می توانند به دستگاه های دیگر خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند. سونی دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای تلویزیون سونی 55X85J قبلا استفاده شده است. این محصول را می توان روی دیوار قرار داد و با طراحی شیک با هر دکوری به خوبی ست می شود.

منبع : قیمت تلویزیون سونی 55X85J کیفیت تصویر 4K- پردازشگر 4K X-Reality PRO