اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سونی 55X85J کیفیت تصویر 4K- پردازشگر 4K X-Reality PRO

توضیحات تلویزیون سونی 55X8500J ، اندازه 55 اینچ

توضیحات تلویزیون سونی 55X8500J ، اندازه 55 اینچ

تلویزیون سونی 2021 دارای صفحه نمایش تصویر بالا و طراحی بهتر و منحصر به فرد نسبت به مدل 2020 است. بنابراین این شرکت ضخامت صفحه نمایش این تلویزیون ها را کاهش داده و از پنل یا حالت Ambient برای این محصولات استفاده کرده است. یکی از محصولات این شرکت تلویزیون است 55X8500J با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160 38 3860 توانایی فوق العاده ای در نمایش تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست عالی دارد.

سونی از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR برای این محصول استفاده کرده است که یکی از ویژگی های جدید این شرکت است و نسبت به نسخه های قبلی تغییرات قابل توجهی در پردازش تصویر دارد. با استفاده از این پردازنده ، تلویزیون می تواند تصاویر را به صورت طبیعی و واضح نمایش دهد و کیفیت مشاهده تلویزیون را برای کاربر به ارمغان آورد.

با خرید تلویزیون Sony X8500J که مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است ، می تواند تصاویر را با بالاترین سرعت منتقل کند و بتواند تصاویر پر سر و صدا را تشخیص داده و ضبط کرده و کیفیت بالایی را برای شما به ارمغان آورد. وجود فناوری HDR توانایی این محصول در ارائه تصاویر زیبا را افزایش داده است. این تلویزیون علاوه بر نمایش تصاویر با وضوح استثنایی ، از تولید صدا با کیفیت بالا نیز بهره می برد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

این محصول از فناوری های Dolby Atoms و Dolby Vision پشتیبانی می کند که در ارائه صدای محیط بسیار موثر است. این محصول دارای دو بلندگو است که در مجموع قادر به تولید 20 وات خروجی می باشد. سونی از نسخه 10 اندروید برای تلویزیون Sony X8500J استفاده کرده است. بنابراین به کاربران امکان ایجاد یک محیط خوب و کارآمد را می دهد.

با استفاده از این سیستم عامل ، کاربران می توانند از انواع نرم افزارها استفاده کنند. سونی ظاهر کاملاً متفاوتی دارد تلویزیون سونی 55X85J به گونه ای استفاده می شود که ضخامت بسیار کمی دارد و در حالت نصب روی دیوار می توان از حالت Ambient استفاده کرد که زیبایی متمایزی به تلویزیون می بخشد.

کیفیت تصویر باور نکردنی در تلویزیون 55X8500J سونی

کیفیت تصویر باور نکردنی در تلویزیون 55X8500J سونی

Sony X8500J یکی از جدیدترین تلفن های هوشمند سونی است ، اما اطلاعات کمی در مورد آن و عملکرد آن وجود دارد و به زودی معرفی می شود. محصول سونی 2021 دارای کیفیت قطعات در حال تولید بوده و از فناوری و قابلیت های بالایی برخوردار است. صفحه نمایش این محصول از نوع LED بوده و دارای رزولوشن 3840 در 2160 می باشد.

این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و از کیفیت و کنتراست بالایی در ارائه تصویر برخوردار است. تلویزیون 55X8500J می تواند تصاویر با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار دهد. صدا در تصاویر تولید شده توسط تلویزیون 4K Sony X8500J به وضوح قابل مشاهده است و کاربران می توانند چندین رنگ را مشاهده کنند. این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند محتوای صفحه نمایش با کیفیت بالا را ارائه دهد تا کاربران از تماشای آن لذت ببرند.

تلویزیون سونی 55X8500J با فناوری TRILUMINOS

تلویزیون سونی 55X8500J با فناوری TRILUMINOS

تلویزیون سونی 55X8500J فناوری TRILUMINOS ، به کمک این فناوری توانایی ارائه بسیاری از رنگهای طبیعی را دارد و دارای وضوح بالا می باشد که کیفیت و کنتراست بالایی را نسبت به تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون ارائه می دهد. سونی در این تلویزیون از فناوری 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با سایر مناطق برای تولید تصویر با کیفیت بالا ، تصاویر با سرعت بالا و فضای داخلی مانند تصاویری با سرعت بالا را ارائه می دهد. حرکت روان و روان است خوب توزیع شده به با استفاده از این فناوری ، تصویر خروجی دارای رنگهای مشکی ، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با محصولات مشابه است.

استاندارد HDR در تلویزیون سونی X8500J

استاندارد HDR در تلویزیون سونی X8500J

تلویزیون 55X85J دارای فناوری ریمستر HDR مبتنی بر شیء است. این فناوری توسط هسته اصلی سیستم ، که یک پردازنده X1 4K HDR است ، کنترل می شود. تلویزیون سونی 2021 دارای این ویژگی است. این فناوری قابلیت تشخیص ساختار ، رنگ و کنتراست تصاویر را دارد و می تواند آنها را تشخیص داده و در نهایت این تصاویر را با کیفیت تقریبا 4K پخش کند.

با این حال ، تصاویر تولید شده توسط تلویزیون 55X8500J کیفیت بالاتری نسبت به خروجی بدون این فناوری دارند. این امر به ویژه هنگام پخش در HDR صادق است.

صدای آکوستیک در تلویزیون سونی 20X 55X8500J

صدای آکوستیک در تلویزیون سونی 20X 55X8500J

این محصول علاوه بر داشتن کیفیت تصویر بالا و کنتراست ، صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز دارد. سونی یک تلویزیون 2021 با بلندگوهای جدید X-Balanced ساخته است که می تواند صدایی با کیفیت بالا تولید کند. تلویزیون سونی 55X85J دارای فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos است. با استفاده از این فناوری ها ، آنها توانایی فوق العاده ای در ایجاد صداهای پراکنده و فریبنده دارند و با کمک فناوری HDR ، با نمایش صحنه های طبیعی نهایت لذت را برای کاربران به ارمغان آورده اند.

فناوری Clear Phase فرکانس صدا را بهبود می بخشد تا کاربر بتواند صدایی با کیفیت بهتر از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. با کمک فناوری Dolby Atmos ، صدا در همه زوایا پخش می شود که در ضبط محتوای ارائه شده بسیار مهم است. خروجی اسپیکرهای این محصول 10 وات است ، در حالی که تلویزیون Smart 55X8500J دارای توان خروجی 20 وات است.

با استفاده از فناوری Motionflow ™ XR در این تلویزیون سونی ، از جزئیات صاف و واضح حتی در سکانس های سریع لذت خواهید برد. در واقع ، تلویزیون ها از این فناوری برای ایجاد و قرار دادن فریم های اضافی بین فریم های بزرگ استفاده می کنند. ویژگی کانال سیاه تلویزیون را برای ظاهر مبهم و بسیار سینمایی آماده می کند.

سیستم با تلویزیون سونی 55X8500J 4k کار می کند

سیستم با تلویزیون 55k8500J 4k سونی کار می کند

سونی برای تلویزیون هوشمند 55X8500J از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده می کند.همانطور که می دانید تلویزیون های اندرویدی از محبوب ترین تلویزیون های جهان هستند و کارایی بالایی دارند و دسترسی نسبتاً آسانی دارند. این سیستم عامل سریعتر از سیستم عامل قبلی است و قابلیت اجرای دستورات ورودی با سرعت بسیار بالا را دارد. تلویزیون 55X8500J دستورات صوتی را دنبال می کند و با دستیار صوتی Google همراه است.

همچنین از دستیار صوتی آمازون (الکسا) و دستیار صوتی Google Home پشتیبانی می کند. بنابراین ، این برنامه قابلیت مدیریت چندین برنامه را دارد که برای کاربر بسیار مهم است.

کنترل از راه دور و هوشمند با تلویزیون سونی X8500J

کنترل از راه دور و هوشمند با تلویزیون سونی X8500J

همانطور که اشاره شد تلویزیون سونی X8500J 4K دارای توانایی سازماندهی دستورات صوتی به بهترین شکل ممکن. این محصول دارای میکروفون داخلی است و کاربر می تواند بدون استفاده از کنترل از راه دور آن را کنترل و کنترل کند. این تلویزیون مجهز به دستیار صوتی Google است و عملکردهایی مانند جستجوی صوتی ، ویرایش کانال ، ویرایش کتاب و اجرای برنامه را ارائه می دهد.

Google Voice Assistant ویژگی های بیشتری نسبت به سایر دستیارهای صوتی دارد. کاربران می توانند با فشار دادن یک دکمه در کنترل از راه دور به اینترنت متصل شده و از قابلیت های Google Assistant استفاده کنند.

قیمت در تلویزیون سونی X85J

قیمت در تلویزیون سونی X85J

تلویزیون سونی 55X85J مانند سایر محصولات سونی ، طراحی چشمگیر و منحصر به فردی دارد که تأثیر زیادی در انتخاب کاربر دارد. سونی 55X8500J تا 30٪ از مواد با دوام ساخته شده است و پلاستیک های قابل بازیافت در صنعت با 89٪ نرخ پردازش استفاده می شود. طراحی فوق باریک Sony 55X8500J آن را برای نصب دیوار به دیوار بدون نفوذ ایده آل می کند.

با این حال ، اگر دوست دارید ، می توانید تلویزیون را روی دو پایه با سرهایی در اطراف آن قرار دهید. این پایه به خوبی از تلویزیون 55 اینچی شما پشتیبانی می کند. ظاهر یکدست و بسیار ظریف این برنامه تلویزیونی قطعا توجه شما را به خود جلب می کند. این محصول دارای پایه نرم است که در پشت تلویزیون یافت می شود. این اردوگاه ها با شکل بالکن از فلز با کیفیت بالا ساخته شده اند.

در بین محصولات این شرکت ، تلویزیون 32 اینچی سونی 32W672F یکی از محبوب ترین مدل ها است.

انواع عملکرد در تلویزیون سونی 55X85J

این محصول همچنین دارای لبه آلومینیومی است که دارای زیباترین شکل بوده و یکی از جالب ترین مراحل در طراحی این محصول می باشد. این مرزهای باریک به کاربر کمک می کند تا روی تلویزیون متمرکز بماند. این دستگاه دارای تیونر DVB-T / T2 است و قابلیت پشتیبانی از شبکه های دیجیتال را دارد.

از طریق پورت های USB و HDMI ، کاربران می توانند به سایر دستگاه های خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند. سونی دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای تلویزیون سونی 55X85J قبلاً استفاده شده است. این محصول را می توان روی دیوار قرار داد و با طراحی زیبا ، کاملا با دکوراسیون مطابقت دارد.

منبع : قیمت تلویزیون سونی 55X85J کیفیت تصویر 4K- پردازشگر 4K X-Reality PRO