اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سونی 65X85J- هوشمند با کیفیت تصویر 4K

شرح تلویزیون 65 اینچی سونی 65X85J با قابلیت چنگال هوشمند

توضیحات تلویزیون 65 اینچی سونی 65X8500J با قابلیت Smart Fork

تلویزیون های ارائه شده توسط سونی در سال 2021 تغییرات عمده ای در مقایسه با نسخه های 2020 دارند. بنابراین این شرکت ضخامت صفحه نمایش این تلویزیون ها را کاهش داده و از پنل یا حالت Ambient برای این محصولات استفاده کرده است. خرید تلویزیون سونی گزینه خوبی است زیرا دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840 x 2160 با تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست عالی است. یکی از مدلهای خاص تلویزیون سونی 65X85J دیا

این مانیتور دارای یک مانیتور 65 اینچی است که با وجود نمایش تصاویر با کیفیت بالا ، کاربر می تواند جزئیات زیادی را در تصویر مشاهده کند. این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند تصاویر را با سرعت بالا تولید کند و بتواند تصاویر را با نویز تشخیص داده و نویز آن را ثبت کرده و کیفیت بالایی را ارائه دهد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید. به

وجود فناوری HDR توانایی این محصول در ارائه تصاویر زیبا را افزایش داده است. این تلویزیون علاوه بر نمایش تصاویر با وضوح استثنایی ، از تولید صدا با کیفیت بالا نیز بهره می برد. سونی برای این محصول از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR استفاده کرده است که یکی از ویژگی های جدید این شرکت است و نسبت به نسخه های قبلی تغییر چشمگیری در پردازش تصویر دارد.

با استفاده از این پردازنده ، تلویزیون می تواند تصاویر را به صورت طبیعی و واضح نمایش دهد و کیفیت مشاهده تلویزیون را برای کاربر به ارمغان آورد. تلویزیون سونی X8500J دارای دو بلندگو است که می تواند در مجموع 20 وات خروجی تولید کند. سونی از سیستم عامل اندروید نسخه 10 برای این محصول استفاده کرد. به این ترتیب به کاربر این امکان را می دهد که محیطی خوب و کارآمد ایجاد کند.

با استفاده از این سیستم عامل ، کاربران می توانند از انواع نرم افزارها استفاده کنند. سونی از فرمت کاملاً متفاوتی برای این محصول استفاده کرده است ، بنابراین ضخامت بسیار کمی دارد و در حالت نصب روی دیوار می توان از حالت Ambient استفاده کرد که کیفیت بی نظیری به تلویزیون می بخشد. تلویزیون هوشمند سونی X8500J از فناوری های Dolby Atoms و Dolby Vision پشتیبانی می کند که در ارائه صدای محیط بسیار موثر هستند.

تلویزیون سونی 65X8500J با فناوری TRILUMINOS

تلویزیون سونی 65X8500J با فناوری TRILUMINOS

داشتن فناوری با فناوری بالا و فناوری بالا یکی از کارکردهای تلویزیون سونی است. تلویزیون سونی X8500J دارای فناوری TRILUMINOS است که با کمک این فناوری قادر به ارائه بسیاری از رنگ های طبیعی و دارای وضوح بالا می باشد که کیفیت و کنتراست بالایی را در برابر تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون ارائه می دهد.

سونی در تلویزیون X8500J از فناوری 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با سایر مناطق برای تولید تصاویر با کیفیت ، تصاویر با سرعت بالا و فضای داخلی مانند نمایش سریع و Action ، play را ارائه می دهد. آرام و خوب با استفاده از این فناوری ، تصویر خروجی دارای رنگهای مشکی ، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با محصولات مشابه است.

فناوری افزایش تصویر

فناوری افزایش تصویر

تلویزیون 65 اینچی سونی X8500J یکی از جدیدترین تلویزیون های سونی است ، اما اطلاعات زیادی در مورد آن و عملکرد آن وجود ندارد و به زودی به بازار معرفی می شود. محصول سونی 2021 دارای کیفیت قطعات در حال تولید بوده و از فناوری و قابلیت های بالایی برخوردار است. صفحه نمایش این محصول از نوع LED بوده و دارای رزولوشن 2140 * 3840 می باشد.این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و از کیفیت و کنتراست بالایی در ارائه تصویر برخوردار است.

این تلویزیون می تواند تصاویر با کیفیت بالا را در اختیار کاربر قرار دهد. تعداد زیادی از تصاویر منتشر شده توسط این محصول به وضوح با جزئیات قابل مشاهده است و کاربر می تواند رنگ های زیادی را مشاهده کند. سونی 65X8500J همچنین دارای فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند محتوای صفحه نمایش با کیفیت بالا را ارائه دهد تا کاربران از تماشای آن لذت ببرند.

استاندارد HDR در تلویزیون سونی 65X8500J

استاندارد HDR در تلویزیون سونی 65X8500J

فناوری HDR یکی از قوی ترین فناوری ها در زمینه کیفیت تصویر در تلویزیون های هوشمند است. استاندارد HDR بخشی از مجموعه ای از تلویزیون ها برای نمایش تصاویر واضح و با کیفیت است. 65X8500J دارای فناوری ریمستر HDR مبتنی بر شی است. این فناوری توسط هسته اصلی سیستم ، که یک پردازنده X1 4K HDR است ، کنترل می شود.

تلویزیون سونی 2021 دارای این ویژگی است. این فناوری قابلیت تشخیص ساختار ، رنگ و کنتراست تصاویر را دارد و می تواند آنها را تشخیص داده و در نهایت این تصاویر را با کیفیت تقریبا 4K پخش کند. با این حال ، تصاویر تولید شده توسط تلویزیون سونی 65X8500J کیفیت بالاتری نسبت به محصولات بدون این فناوری دارند. این امر به ویژه هنگام پخش در HDR صادق است.

قیمت ویژه تلویزیون سونی 65X8500J

قیمت ویژه تلویزیون سونی 65X8500J

تلویزیون سونی 65X85J مانند دیگر محصولات سونی ، در چند سال گذشته از طراحی شیکی بر روی محصولات سونی برخوردار است. این تابو از ارزش تلویزیون خوب شما پشتیبانی می کند. ظاهر یکدست و بسیار ظریف این برنامه تلویزیونی قطعا توجه شما را به خود جلب می کند. این محصول دارای پایه نرم است که در پشت تلویزیون یافت می شود. این اردوگاه ها با شکل بالکن از فلز با کیفیت بالا ساخته شده اند.

همچنین تلویزیون 65X8500J دارای لبه آلومینیومی است که زیباترین طراحی را دارد و یکی از ویژگی های آن در طراحی این محصول است. این لبه های باریک به کاربر کمک می کند تا روی تلویزیون متمرکز بماند. این دستگاه دارای تیونر DVB-T / T2 است و قابلیت پشتیبانی از شبکه های دیجیتال را دارد. از طریق پورت های USB و HDMI ، کاربران می توانند به سایر دستگاه های خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند.

سونی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. این محصول را می توان روی دیوار قرار داد و با طراحی زیبا ، کاملا با دکوراسیون مطابقت دارد. سونی 65X8500J تا 30٪ از مواد با دوام ساخته شده است و پلاستیک های قابل بازیافت در صنعت با 89٪ نرخ پردازش استفاده می شود.

طراحی فوق باریک Sony 65X8500J 2021 آن را برای نصب دیوار به دیوار بدون نفوذ ایده آل می کند. با این حال ، اگر دوست دارید ، می توانید تلویزیون را روی دو اردوگاه قرار دهید که زخمی در اطراف آن وجود دارد.

سیستم عامل پیشرفته اندروید برای تلویزیون سونی 65X8500J

سیستم عامل پیشرفته اندروید برای تلویزیون سونی 65X8500J

همانطور که می دانید ، سونی از سیستم عامل Android برای تلویزیون های خود در سال 2021 استفاده کرد. سونی از سیستم عامل Android 10 برای تلویزیون هوشمند Sony X8500J استفاده کرد. همانطور که می دانید تلویزیون های اندرویدی یکی از محبوب ترین تلویزیون های جهان هستند و دارای کارایی بالا و دسترسی نسبتاً آسان هستند.

این سیستم عامل سریعتر از سیستم عامل قبلی است و قابلیت اجرای دستورات ورودی با سرعت بسیار بالا را دارد. تلویزیون سونی 65X85J دستورات صوتی و دستیار صوتی Google را دنبال کنید. همچنین از دستیار صوتی آمازون (الکسا) و دستیار صوتی Google Home پشتیبانی می کند. به این ترتیب ، این برنامه می تواند چندین برنامه را مدیریت کند ، که برای کاربران بسیار مهم است.

کنترل از راه دور مctiveثر و همه کاره

کنترل از راه دور مctiveثر و همه کاره

همانطور که گفته شد ، تلویزیون سونی 65X8500J 4K توانایی پردازش دستورات صوتی را به بهترین شکل ممکن دارد. این محصول دارای میکروفون داخلی است و کاربر می تواند بدون استفاده از ریموت کنترل آن را کنترل و کنترل کند. این تلویزیون مجهز به دستیار صوتی Google است و عملکردهایی مانند جستجوی صوتی ، ویرایش کانال ، ویرایش کتاب و اجرای برنامه را ارائه می دهد.

Google Voice Assistant ویژگی های بیشتری نسبت به سایر دستیارهای صوتی دارد. کاربران می توانند با فشار دادن یک دکمه در کنترل از راه دور به اینترنت متصل شده و از قابلیت های Google Assistant استفاده کنند.

صدای آکوستیک برای تلویزیون سونی 65X8500J

صدای آکوستیک برای تلویزیون سونی 65X8500J

این محصول همچنین دارای صدایی بسیار رسا و طبیعی است. سونی یک تلویزیون 2021 با بلندگوهای جدید X-Balanced ساخته است که می تواند صدایی با کیفیت بالا تولید کند. سونی X8500J دارای فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos است. با استفاده از این فناوری ها ، آنها توانایی فوق العاده ای در ایجاد صداهای پراکنده و فریبنده دارند و با کمک فناوری HDR ، با نمایش صحنه های طبیعی نهایت لذت را برای کاربران به ارمغان آورده اند.

سایر ویژگی های تلویزیون سونی 65X85J

فناوری Clear Phase فرکانس صدا را بهبود می بخشد تا کاربر بتواند صدایی با کیفیت بهتر از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. با کمک فناوری Dolby Atmos ، صدا در همه زوایا پخش می شود که در ضبط محتوای ارائه شده بسیار مهم است. اسپیکرهای این محصول دارای توان خروجی 10 وات می باشند که این تلویزیون دارای توان 20 وات می باشد.

با فناوری Motionflow ™ XR تلویزیون سونی 65X85J از جزئیات صاف و واضح لذت خواهید برد حتی زمانی که به سرعت در صف قرار می گیرید. در واقع ، تلویزیون ها از این فناوری برای ایجاد و قرار دادن فریم های اضافی بین فریم های بزرگ استفاده می کنند. ویژگی کانال سیاه تلویزیون را برای ظاهر مبهم و بسیار سینمایی آماده می کند. محصولات محبوب بسیاری در بین محصولات سونی وجود دارد که یکی از آنها است تلویزیون سونی 49X9500H دیا

منبع : قیمت تلویزیون سونی 65X85J- هوشمند با کیفیت تصویر 4K