اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سونی 75X85J سایز 75 اینچ- کیفیت تصویر 4k

توضیحات تلویزیون سونی 75X85J ، اندازه 75 سانتی متر ، 4k اسمارت

توضیحات تلویزیون 55 اینچی سونی Smart 75X8500J 4K

تلویزیون سونی علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد و پیشرفته ، از چنان طراحی زیبایی برخوردار است که این شرکت ضخامت این تلویزیون ها را کاهش داده و از پنل یا حالت Ambient برای این محصولات استفاده کرده است. سونی از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR تلویزیون سونی 75X85J از پردازنده جدید شرکت استفاده می کند و تغییرات قابل توجهی در پردازش تصویر نسبت به نسخه های قبلی وجود دارد.

با استفاده از این پردازنده ، تلویزیون می تواند تصاویر را به صورت طبیعی و واضح نمایش دهد و کیفیت مشاهده تلویزیون را برای کاربر به ارمغان آورد. تلویزیون سونی X8500J با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840 x 2160 از قابلیت فوق العاده ای برای نمایش تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست عالی برخوردار است. این مانیتور دارای یک مانیتور 75 اینچی است که با وجود نمایش تصاویر با کیفیت بالا ، کاربر می تواند جزئیات زیادی را در تصویر مشاهده کند.

این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند تصاویر را با سرعت بالا تولید کند و بتواند تصاویر را با نویز تشخیص داده و نویز آن را ثبت کرده و کیفیت بالایی را ارائه دهد. فناوری HDR توانایی تلویزیون 75 اینچی سونی X8500J در ثبت تصاویر زیبا را افزایش داده است. این تلویزیون علاوه بر نمایش تصاویر با وضوح استثنایی ، از تولید صدا با کیفیت بالا نیز بهره می برد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

این محصول دارای دو بلندگو است که در مجموع قادر به تولید 20 وات خروجی می باشد. سونی برای این محصول از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده کرده است. بنابراین به کاربران امکان ایجاد یک محیط خوب و کارآمد را می دهد. با استفاده از این سیستم عامل ، کاربران می توانند از انواع نرم افزارها استفاده کنند.

سونی از فرمت کاملاً متفاوتی برای این محصول استفاده کرده است ، بنابراین ضخامت بسیار کمی دارد و در حالت نصب روی دیوار می توان از حالت Ambient استفاده کرد که کیفیت بی نظیری به تلویزیون می بخشد. 75X8500J از فناوری های Dolby Atoms و Dolby Vision پشتیبانی می کند که در ارائه صدای محیط بسیار مثر است.

استاندارد HDR در تلویزیون سونی 75X8500J

استاندارد HDR در تلویزیون سونی 75X8500J

استاندارد HDR بخشی از مجموعه ای از تلویزیون ها برای نمایش تصاویر واضح و با کیفیت است. تلویزیون سونی 75X85J دارای فناوری ریمستر HDR مبتنی بر شیء است. این فناوری توسط هسته اصلی سیستم ، که یک پردازنده X1 4K HDR است ، کنترل می شود.

تلویزیون سونی 2021 دارای این ویژگی است. این فناوری قابلیت تشخیص ساختار ، رنگ و کنتراست تصاویر را دارد و می تواند آنها را تشخیص داده و در نهایت این تصاویر را با کیفیت تقریبا 4K پخش کند. با این حال ، تصاویر تولید شده توسط تلویزیون سونی 75X8500J کیفیت بالاتری نسبت به محصولات بدون این فناوری دارند. این امر به ویژه هنگام پخش در HDR صادق است.

تلویزیون سونی 75X8500J با فناوری TRILUMINOS

تلویزیون سونی 75X8500J با فناوری TRILUMINOS

یکی از فناوری های موجود در تلویزیون های سونی ، فناوری TRILUMINOS است که تصاویر را با کیفیت و کنتراست بالا منتقل می کند. تلویزیون 75 اینچی سونی X8500J دارای فناوری TRILUMINOS است که با استفاده از این فناوری می توان رنگ های طبیعی زیادی را ارائه داد و از وضوح بالایی برخوردار است که کیفیت و کنتراست بالایی را نسبت به تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون ارائه می دهد.

سونی در تلویزیون X8500J از فناوری 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با سایر مناطق برای تولید تصاویر با کیفیت ، تصاویر با سرعت بالا و فضای داخلی مانند نمایش سریع و Action ، play را ارائه می دهد. آرام و خوب با استفاده از این فناوری ، تصویر خروجی دارای رنگهای مشکی ، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با محصولات مشابه است.

فناوری افزایش تصویر

فناوری افزایش تصویر

تلویزیون 75X8500J این یکی از تلویزیون های جدیدی است که توسط سونی منتشر شده است ، اما اطلاعات زیادی در مورد آن و عملکرد آن وجود ندارد و به زودی به بازار معرفی می شود. محصول سونی 2021 دارای کیفیت قطعات در حال تولید بوده و از فناوری و قابلیت های بالایی برخوردار است. صفحه نمایش این محصول از نوع LED بوده و دارای رزولوشن 3840 در 2160 می باشد.

تلویزیون سونی 75X8500J از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و دارای کیفیت تصویر بالا و نمایش تصویر با کنتراست است. این تلویزیون می تواند تصاویر با کیفیت بالا را در اختیار کاربر قرار دهد. تعداد زیادی از تصاویر منتشر شده توسط این محصول به وضوح با جزئیات قابل مشاهده است و کاربر می تواند رنگ های زیادی را مشاهده کند. این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند محتوای صفحه نمایش با کیفیت بالا را ارائه دهد تا کاربران از تماشای آن لذت ببرند.

صدای آکوستیک برای تلویزیون سونی 75X8500J

صدای آکوستیک برای تلویزیون سونی 75X8500J

سونی یک تلویزیون 2021 با بلندگوهای جدید X-Balanced ساخته است که می تواند صدایی با کیفیت بالا تولید کند. تلویزیون X8500J دارای فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos است. با کمک فناوری Dolby Atmos ، صدا در تمام زوایا پخش می شود که در ضبط محتوای ارائه شده بسیار مهم است. اسپیکرهای این محصول دارای توان خروجی 10 وات می باشند که این تلویزیون دارای توان 20 وات می باشد.

با استفاده از فناوری Motionflow ™ XR در این تلویزیون سونی ، از جزئیات صاف و واضح حتی در سکانس های سریع لذت خواهید برد. در واقع ، تلویزیون ها از این فناوری برای ایجاد و قرار دادن فریم های اضافی بین فریم های بزرگ استفاده می کنند. ویژگی کانال سیاه تلویزیون را برای ظاهر مبهم و بسیار سینمایی آماده می کند.

با استفاده از این فناوری ها ، آنها توانایی فوق العاده ای در ایجاد صداهای پراکنده و فریبنده دارند و با کمک فناوری HDR ، با نمایش صحنه های طبیعی نهایت لذت را برای کاربران به ارمغان آورده اند. فناوری Clear Phase همچنین میزان صدا را افزایش می دهد تا صدای با کیفیت تری نسبت به بلندگوها به کاربر ارائه دهد. تلویزیون سونی 75X85J ماهنو.

قیمت ویژه تلویزیون سونی 75X8500J

قیمت ویژه تلویزیون سونی 75X8500J

تلویزیون سونی X8500J 4K مانند دیگر محصولات سونی ، این طراحی زیبا بر روی محصولات سونی در چند سال گذشته ساخته شده است. این تابو از ارزش تلویزیون خوب شما پشتیبانی می کند. تلویزیون هوشمند سونی 75X8500J از طریق تیونر DVB-T / T2 کار می کند و از شبکه دیجیتال پشتیبانی می کند. از طریق پورت های USB و HDMI ، کاربران می توانند به سایر دستگاه های خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند.

سونی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. این محصول را می توان روی دیوار قرار داد و با طراحی زیبا ، کاملا با دکوراسیون مطابقت دارد. ظاهر یکدست و بسیار ظریف این برنامه تلویزیونی قطعا توجه شما را به خود جلب می کند. این محصول دارای پایه نرم است که در پشت تلویزیون یافت می شود. این اردوگاه ها با شکل بالکن از فلز با کیفیت بالا ساخته شده اند.

این محصول همچنین دارای لبه آلومینیومی است که دارای زیباترین شکل بوده و یکی از جالب ترین مراحل در طراحی این محصول می باشد. این مرزهای باریک به کاربر کمک می کند تا روی تلویزیون متمرکز بماند. Sony X8500J تا 30٪ از مواد با دوام ساخته شده است و پلاستیک های قابل بازیافت در صنعت با 89٪ نرخ پردازش استفاده می شود.

طراحی فوق باریک LED 75X8500J 2021 سونی آن را برای نصب دیوار به دیوار بدون نفوذ ایده آل می کند. با این حال ، اگر ترجیح می دهید ، می توانید تلویزیون را روی پایه افقی قرار دهید که دو دیوار در اطراف آن قرار دارد.

سیستم عامل پیشرفته اندروید

سیستم عامل پیشرفته اندروید

سونی برای تلویزیون هوشمند سونی 75X8500J از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده می کند.همانطور که می دانید ، Android TV یکی از محبوب ترین تلویزیون های جهان است و دارای صفحه نمایش با کیفیت بالا و دسترسی آسان است. این سیستم عامل بسیار سریعتر از سیستم عامل قبلی است و قابلیت اجرای دستورات ورودی با سرعت بسیار بالا را دارد.

تلویزیون سونی X8500J 4K از دستورات صوتی پیروی می کند و با دستیار صوتی Google همراه است. همچنین از دستیار صوتی آمازون (الکسا) و دستیار صوتی Google Home پشتیبانی می کند. به این ترتیب ، این برنامه می تواند چندین برنامه را مدیریت کند ، که برای کاربران بسیار مهم است.

اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت و زیبا هستید ، می توانید با خرید تلویزیون قدیمی 55A90J سونی ، که یکی از تلویزیون های خود سونی است ، خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

کنترل از راه دور و هوشمند با تلویزیون سونی 75X85J

کنترل از راه دور کارآمد و همه کاره با تلویزیون 4K Sony 75X8500J

همانطور که گفته شد ، تلویزیون سونی 75X8500J توانایی پردازش دستورات صوتی را به بهترین شکل ممکن دارد. این محصول دارای میکروفون داخلی است و کاربر می تواند بدون استفاده از ریموت کنترل آن را کنترل و کنترل کند. تلویزیون هوشمند سونی 75X8500J مجهز به دستیار صوتی Google است و عملکردهایی مانند جستجوی صوتی ، تغییر کانال ، ویرایش صدا و اجرای برنامه را ارائه می دهد.

Google Assistant ویژگی های بیشتری نسبت به سایر دستیارهای صوتی دارد. کاربران می توانند با فشار دادن یک دکمه در کنترل از راه دور به اینترنت متصل شده و از قابلیت های Google Assistant استفاده کنند. این ویژگی ها محصول دیگری برای خرید هستند تلویزیون سونی 75X85J آن را از سایر مدلها متمایز می کند.

منبع : قیمت تلویزیون سونی 75X85J سایز 75 اینچ- کیفیت تصویر 4k