اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

قیمت تلویزیون سونی 85X80J سایز 85 اینچ فورکی اسمارت

توضیحات تلویزیون سونی 85X80J ، سایز 85 اینچ ، چنگال هوشمند

تلویزیون سونی 85x8000j

همانطور که می دانید ، سونی یکی از هوشمندترین تولیدکنندگان تلویزیون است. خرید تلویزیون سونی 85X8000J یکی از تلویزیون های تولید شده در سال 2021 است که دارای نسخه های 55 ، 65 ، 75 و 85 اینچی می باشد که دارای ویژگی های با کیفیت بالا می باشد. تلویزیون سونی 85X80J دارای صفحه نمایش 85 اینچی و رزولوشن 3840 در 2160 می باشد.تصاویر این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و کاربر نهایی می تواند با تماشای تلویزیون آن را تجربه کند.

این محصول دارای صفحه نمایش بزرگ است که به کاربر اجازه می دهد در حین مشاهده بر روی چندین صحنه تمرکز کند. این محصول دارای فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند تصاویر را با سرعت بالا بچرخاند و می تواند تصاویر را با نویز تشخیص داده و نویز آن را ثبت کرده و کیفیت بالایی را ارائه دهد. با استفاده از این فناوری قادر است تصاویر زیبا و کاملاً متضاد را به نمایش بگذارد و با وجود نمایش عالی داخلی ، می تواند هیجان کاملی را برای کاربر به ارمغان آورد.

سونی برای این محصول از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR استفاده کرده است که یکی از ویژگی های جدید این شرکت است و نسبت به نسخه های قبلی تغییرات قابل توجهی در پردازش تصویر دارد. تلویزیون سونی 85X80J با استفاده از این پردازنده می تواند عملکرد داخلی خوب و با کیفیتی را ارائه دهد. این محصول با کیفیت تصویر 4K توانایی فوق العاده ای در نمایش تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست عالی دارد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

این تلویزیون علاوه بر نمایش تصاویر با وضوح استثنایی ، از تولید صدا با کیفیت بالا نیز بهره می برد. فناوری HDR توانایی تلویزیون 85X8000J را برای تولید تصاویر زیبا افزایش می دهد. این محصول از فناوری های Dolby Atoms و Vision پشتیبانی می کند که در ارائه صدای محیط بسیار مثر است. این محصول دارای دو بلندگو ساخته شده از اسپیکر X-Balanced است که در مجموع توان خروجی 20 وات را دارد.

این محصول دارای شکل منحصر به فرد و زیبایی است که نسبت به قبل نازک تر و ضخامت کمتری دارد که زیبایی بی نظیری را به آن افزوده است. سونی برای این محصول از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده کرده است. به این ترتیب به کاربر این امکان را می دهد که محیطی خوب و کارآمد ایجاد کند. با استفاده از این سیستم عامل ، کاربران می توانند از انواع نرم افزارها استفاده کنند. این محصول دارای شکل منحصر به فردی با ضخامت کم در مقایسه با سایر محصولات است که نقش مهمی در انتخاب محصول کاربران داشته است.

صفحه نمایش 4K در تلویزیون سونی 85X8000J

تلویزیون سونی x8000j

این صفحه دارای یک صفحه نمایش بزرگ است که کیفیت تصویر خوبی را نشان می دهد و باعث رضایت کاربر شده است. تلویزیون سونی 85X80J دارای صفحه نمایش 85 اینچی است و صفحه نمایش آن LED است و دارای رزولوشن 3840 در 2160 می باشد.این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و دارای کیفیت تصویر بالا و نمایش تصویر با کنتراست می باشد. این تلویزیون می تواند تصاویر با کیفیت بالا را در اختیار کاربر قرار دهد.

تعداد زیادی از تصاویر منتشر شده توسط این محصول به وضوح با جزئیات قابل مشاهده است و کاربر می تواند رنگ های زیادی را مشاهده کند. پردازنده قدرتمند این سیستم قابلیت تشخیص تصاویر با کیفیت پایین و نمایش آنها در 4K پس از فشرده سازی را دارد. این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند نمای داخلی غنی را در رنگ و نور عالی نمایش دهد و از کیفیت و وضوح بالایی برخوردار است. تلویزیون سونی 85X8000J یکی از تلویزیون های معرفی شده در سال 2021 است که کارایی بالایی دارد و برخی از آنها تنها با معرفی کامل این محصول موجود است.

تکنولوژی TRILUMINOSPRO روی تلویزیون سونی 20X 85X8000J

تلویزیون سونی x8000j 85 اینچی

فناوری TRILUMINOS PRO یکی از فناوری هایی است که می تواند فضای داخلی صفحه نمایش را به کارآمدترین و کارآمدترین حالت نمایش دهد و با نمایش تصاویر واضح و طبیعی ، نقش عمده ای در بهبود کیفیت صفحه نمایش در این محصول ایفا کرده است. تلویزیون 85 اینچی سونی X8000J فناوری TRILUMINOS PRO فناوری که قابلیت ارائه بسیاری از رنگهای طبیعی را دارد و دارای وضوح بالا می باشد که کیفیت و کنتراست بالایی را نسبت به تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون ارائه می دهد.

سونی در این تلویزیون از فناوری 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با سایر مناطق برای تولید تصویر با کیفیت بالا ، تصاویر با سرعت بالا و فضای داخلی مانند سریع و اکشن ، بازی آرام و آرام را ارائه می دهد. با استفاده از این فناوری ، تصویر خروجی دارای رنگهای مشکی ، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با محصولات مشابه است.

تصاویر واضح و با کیفیت بالا در تلویزیون 85X8000J

قیمت خرید تلویزیون 85x8000j

با صفحه نمایش بزرگتر ، تصاویر با وضوح بالا و کنتراست نمایش داده می شود. تلویزیون 85X8000J دارای فناوری ریمستر HDR مبتنی بر شیء است. این فناوری می تواند تصاویر را به صورت پویا و جذاب نمایش دهد و کاربر رنگ ها و جزئیات زیادی را ببیند. این فناوری با قدرت قدرتمند این سیستم که یک پردازنده X1 4K HDR است کنترل می شود.

این فناوری قابلیت تشخیص ساختار ، رنگ و کنتراست تصاویر را دارد و می تواند آنها را تشخیص داده و در نهایت این تصاویر را با کیفیت تقریبا 4K پخش کند. با این حال ، تصاویر تولید شده توسط این محصول کیفیت بالاتری نسبت به محصولات بدون این فناوری دارند. این امر به ویژه هنگام پخش در HDR صادق است. بنابراین ، تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون از کیفیت و کیفیت بالایی برخوردار است. بنابراین ، این محصول با صفحه نمایش بزرگ می تواند جزئیات بیشتری را نشان دهد.

صدایی با کیفیت بالا در تلویزیون سونی 85X8000J تولید می کند

شرح و بررسی دقیق تلویزیون x8000j

تلویزیون X8000J همچنین صدای بسیار بلند و طبیعی دارد. با کمک فناوری Dolby Atmos ، صدا در تمام زوایا پخش می شود که در ضبط محتوای ارائه شده بسیار مهم است. اسپیکرهای این محصول دارای توان خروجی 10 وات می باشند که این تلویزیون دارای توان 20 وات می باشد. سونی یک تلویزیون 2021 با بلندگوی جدید X-Balanced ساخته است که می تواند صدایی با کیفیت بالا تولید کند.

فناوری Clear Phase همچنین فرکانس صدا را بهبود می بخشد تا کاربر بتواند صدایی با کیفیت بهتر از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. تلویزیون سونی 85X8000J دارای فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos است. با استفاده از این فناوری ها ، همه آنها توانایی فوق العاده ای در ایجاد صداهای جهانی و فریبنده دارند و با کمک فناوری HDR ، با نمایش صحنه های طبیعی نهایت لذت را برای کاربران به ارمغان آورده اند.

سیستم با تلویزیون سونی 85X8000J کار می کند

تلویزیون هوشمند سونی 85x8000j

سیستم عامل یکی از حساس ترین قسمت های تلویزیون است. تلویزیون هوشمند سونی 85X8000J سیستم عامل اندروید نسخه 10. همانطور که می دانید ، سونی از سیستم عامل اندروید در تلویزیون های بالا و بالا استفاده می کند که در آن از سیستم عامل Android 10 استفاده می کند.

سیستم عامل سریعتر از سیستم عامل قبلی است و قابلیت اجرای دستورات ورودی با سرعت بسیار بالا را دارد. تلویزیون سونی 85X8000J دستورات صوتی را دنبال می کند و با دستیار صوتی Google همراه است. همچنین از دستیار صوتی آمازون (الکسا) و دستیار صوتی Google Home پشتیبانی می کند. به این ترتیب ، این برنامه می تواند چندین برنامه را مدیریت کند ، که برای کاربران بسیار مهم است. در بین محصولات سونی تلویزیون سونی 85X9500J یکی از محبوب ترین محصولات است.

کنترل از راه دور متغیر در تلویزیون 85 اینچی سونی X8000J

تلویزیون سونی 85x8000j 4k

کنترل از راه دور تلویزیون سونی 85X8000J 4K دارای دکمه های اختصاصی برای پخش برنامه های Netflix و You Tube است. این دو شبکه محبوب ترین شبکه های پخش و پخش ویدئو در اینترنت هستند.

یکی از عملکردهایی که به این تلویزیون توصیه شده توسط Netflix ارائه می دهد ، داشتن دکمه اختصاصی برای اجرای برنامه Netflix است. تلویزیون سونی 85X8000J مجهز به دستیار صوتی Google است و عملکردهایی مانند جستجوی صوتی ، تغییر کانال ، ویرایش صدا و اجرای برنامه را در اختیار کاربر قرار می دهد. Google Voice Assistant ویژگی های بیشتری نسبت به سایر دستیارهای صوتی دارد. کاربران می توانند با فشار دادن یک دکمه در کنترل از راه دور به اینترنت متصل شده و از قابلیت های Google Assistant استفاده کنند.

تلویزیون سونی 2021 85x8000j

قیمت در تلویزیون سونی 85X80J

از نظر طراحی ، این محصول دارای پایه نرم است که در اطراف تلویزیون یافت می شود. و وزن تلویزیون را تحمل کنید. همچنین تلویزیون سونی 85X8000J 2021 دارای لبه باریکی است که زیباترین طراحی را دارد و یکی از ویژگی های آن در طراحی این محصول است. این مرزهای باریک به کاربر کمک می کند تا روی تلویزیون متمرکز بماند.

تلویزیون سونی 85X80J مانند دیگر محصولات سونی ، طراحی خیره کننده و منحصر به فردی دارد که تأثیر زیادی بر انتخاب کاربر دارد. این دستگاه دارای تیونر DVB-T / T2 است و قابلیت پشتیبانی از شبکه های دیجیتال را دارد. از طریق پورت های USB و HDMI ، کاربران می توانند به سایر دستگاه های خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند. سونی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. X8000J را می توان بر روی دیوار نیز نصب کرد و با طراحی زیبا ، برای دکوراسیون منزل مناسب است.

منبع : قیمت تلویزیون سونی 85X80J سایز 85 اینچ فورکی اسمارت